Kate Moss wypuszcza swoją pierwszą paletę do makijażu

Jeszcze nie ochłonęliśmy po informacji, że Kate Moss została twarzą Reserved, by znów zachwycać się jej nowym projektem w postaci pierwszej,  osobistej palety do makijażu. Znajdziemy w niej jej ukochane kolory cieni i szminek, więc jeśli marzycie o looku a’la Kate po prostu musicie ją mieć!

Supermodelka Kate Moss od lat jest twarzą różnych marek kosmetycznych. Ma na swoim koncie niezliczoną liczbę kampanii -właściwie wszystkie jakie można sobie wyobrazić: od samoopalaczy, przez pielęgnację włosów, aż po reklamy perfum. Jej linia szminek, które stworzyła z firmą Rimmel London okazała się absolutnym sukcesem. Teraz Moss postanowiła połączył siły z japońską marką Decorté (która zadebiutuje w Ameryce Północnej w Saks Fifth Avenue) i stworzyła swoją pierwszą osobistą paletę do makijażu.

Wnętrze tego eleganckiego czarnego pudełka stanowi kompozycja cieni i szminek w ulubionych kolorach Kate. Znajdziemy tu sześć jedwabiście gładkich cieni do powiek w neutralnych odcieniach brąu i jednym w kolorze „Moss Green”, tak by przy ich pomocy stworzyć idealne smoky eyes w stylu Kate. Wszystkie cienie są połyskliwe, ale nie błyszczące. Obok nich, w zestawie znalazły się też cztery matowe szminki w kultowych odcieniach: dwa różowe, jedna w klasycznej czerwieni i  jedna jagodowym kolorze. Paletka będzie do kupienia wyłącznie w zestawie, razem z ołówkiem do ust, eyelinerem oraz pędzlami za bagatela 190 dolarów (ok. 740 zł).  Całość kolekcji będzie zamknięta w pięknej kosmetyczce. Ten idealnie skomponowany zestaw do makijażu będzie dostępny wyłącznie w Saks Fifth Avenue i jest już dostępny w przedsprzedaży, także z opcją wysyłki do Polski.

Ta kultowa kolekcja obejmuje wszystko, czego potrzebujemy, by stworzyć idealny  brytyjski look a’la Kate Moss!

ZobaczSchowaj komentarze

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Brytyjska legenda modelingu i jedna z największych współczesnych ikon stylu swoje upodobanie do wyjątkowych dodatków postanowiła przekuć na pierwszą w karierze kolekcję autorskiej biżuterii. Zaprojektowana we współpracy z brazylijską marką Ara Vartanian nawiązuje do starodawnych angielskich legend i zapewnia naprawdę sporą dawkę luksusu w postaci 18-karatowego złota i szlachetnych kamieni. Zobaczcie kampanię sfotografowaną na terenie posiadłości Moss w Cotswolds!

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Chyba wszystkie jesteśmy fankami stylu Kate Moss, w którym boho miesza się z rock n’ rollem i w którym to pewna doza „niechlujstwa” zapewnia wyjątkowy efekt. Swoje modowe i niekiedy skrajne estetyczne upodobania brytyjska ikona modelingu postanowiła wykorzystać w debiutanckiej kolekcji biżuterii, którą stworzyła wraz z brazylijską marką Ara Vartanian.

Cała linia, której Moss jest po części także twarzą, inspirowana jest starodawnymi, tradycyjnymi angielskimi legendami (po motyw ten sięgnęła w tym sezonie też między innymi Sarah Burton z domu mody McQueen), którym towarzyszy jednak nutka rock n’rollowego zacięcia. Modelka postawiła bowiem na bardzo bliskie sobie motywy – wszyscy znamy jej słabość do rockmanów oraz zamiłowanie do angielskiej wsi, na której zresztą postanowiła na stałe się osiedlić.

Idąc tym tropem, w kolekcji wykorzystano średniowieczne motywy takie jak miecze, półksiężyce czy przynoszące szczęście amulety podane w formie 18-karatowego złota, diamentów, ametystów, granatów i rubinów. Zakres cenowy wynosi od 700 do nawet 9500 funtów. Kampanię wizerunkową sfotografował syn legendarnego brytyjskiego fotografa Davida Bailey – Fenton, a obok samej Moss udział w niej wzięli modele i modelki z jej nowo powstałej modelingowej agencji.

To sama uczta dla oczu! (dla portfela nieco mniej…)

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.