Kate Moss nową twarzą Reserved!

Należąca do koncernu LPP marka już na jesieni otworzy swój flagowy butik na prestiżowej, londyńskiej Oxford Street. Sporo zainteresowania wzbudzi jednak też z pewnością nadchodząca kampania, w której, jak informuje coraz więcej źródeł, podobno wystąpi nie byle kto, bo ikona światowego modelingu, Kate Moss. Zaskoczeni? My bardzo!

Pomimo tego, że Reserved już zdążyło przyzwyczaić nas do bardzo znanych twarzy w swoich kampaniach (w ostatnich latach była to m.in. Jerry Hall, Georgia May Jagger i Brooklyn Beckham), Kate Moss zdaje się bohaterką, o jakiej pewnie żadnej polskiej marce się do tej pory nie śniło.

Wizja tak wielkiej ikony światowego modelingu w kampanii polskiej marki być może ziści się już niedługo, jednak dokładne szczegóły nie są póki co znane. Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved, zdradza tajemniczo: „Więcej będę mogła powiedzieć 1 sierpnia”.

Wybór Moss na twarz marki idealnie zgrywałby się w czasie z nadchodzącym otwarciem jej flagowego butiku przy Oxford Street w Londynie. Nie ukrywamy swojej ekscytacji i jednocześnie czekamy na więcej szczegółów, oraz oczywiście pierwsze efekty sesji!

  • jagoda

    wow, mimo upływu lat to wciąż Kate Moss, legenda modelingu, takie głośne nazwisko na pewno zwiększy rozpoznawalność marki za granicą

  • marylin

    Jak im się udało ją namówić? Genialne zagranie, tym bardziej że otworzyli salon w Londynie niedawno.

  • ewacz

    Jak byłam mała to Kate Moss była dla mnie ideałem modelki, sentyment do niej pozostał, myślę że wiele dziewczyn tak ma, fajnie że teraz jest twarzą polskiej marki.

  • myszqa

    wooow prawdziwa ikona, kiedyś nie do pomyślenia żeby takie gwiazdy współpracowały z polskimi firmami, teraz wszystko się zmienia, brawo reserved, może następna będzie jakaś obecna top modelka, to byłby już niewyobrażaly hit

  • olnowka94

    Kate Moss dalej ma wiele sobą do zaoferowania, a jej popularność jest niepodważalna, to będzie na pewno bardzo udana kampania, ciekaw jestem efektów.

  • beatKA

    W Wielkiej Brytanii ta reklama zrobi niemałe zamieszanie. Reserved może zacierać ręce.

  • nalesna16

    Super połączenie, nie mogę się doczekać efektów kampanii

  • nataliaB

    jestem bardzo ciekawa jak Anglicy przyjmą solidną polską markę u siebie, oni są bardzo zapatrzeni w swoje produkty.

  • takocher88

    Bardzo ciekawy wybór, już niedługo zobaczymy efekty współpracy, aż mnie zaciekawiło czy uda się w Reserved zwojować Londyn, albo po prostu chociaż stać się zauważalnym przy takiej konkurencji, czekam na kolejne info.

  • Debbie

    Dzięki Moss Reserved z miejsca w UK przestanie być anonimową marka, z pewnością dzięki takiej promocji ludzie z ciekawości będą wchodzić do salonu.

ZobaczSchowaj komentarze

Powstanie serial o Kate Moss, Marcu Jacobsie i innych ikonach lat 90.!

Powrót do łask lat 90. w świecie mody trwa już jakiś czas. Na wybiegach co chwila przewijają się trendy inspirowane minioną dekadą, millenialsi zachwycają się w swoich mediach społecznościowych starymi zdjęciami Kate Moss i Johnny’ego Deppa, a na popularności zyskują marki, które niegdyś nosił co drugi nastolatek w Stanach. Jak widać popularność tamtych czasów wciąż się nie zmniejsza, bo już niedługo na naszych ekranach pojawi się serial o ikonach z tej dekady.

Lata 90. coraz częściej stają się inspiracją nie tylko dla projektantów, ale dla osób związanych z kinem i telewizją. Trwają produkcje nad dwoma filmami o Alexandrze McQueenie, już wkrótce odbędzie się premiera kolejnego sezonu American Crime Story o morderstwie Gianniego Versace. A teraz przyszła pora na „Champagne Supernovas”, bo taki tytuł będzie nosiła serialowa produkcja, która jednocześnie będzie ekranizacją książki o tym samym tytule autorstwa Maureen Callahan z 2014 roku. Amerykanka opisała w niej jak trzy ikony lat 90. – Kate Moss, Alexander McQueen i Marc Jacobs – przeszły długą drogę od zupełnie anonimowych nazwisk do międzynarodowej renomy branży fashion. Książka jest spojrzeniem na kulisy świata, który przeciętny człowiek ogląda najczęściej przez pryzmat świateł reflektorów. Czy w przypadku serialu będzie podobnie?

Za produkcję „Champagne Supernovas” będzie odpowiedzialne duo Johnny Lin oraz Ben Shields Catlin. Tego pierwszego z pewnością kojarzą fani sagi „Igrzyska śmierci”, bo to właśnie Lin jest autorem filmowego sukcesu trylogii. Filmowcy wspólnymi siłami chcą, aby serial jak najlepiej oddawał klimat branży mody w Nowym Jorku w latach 90., co oznacza, że nazwiska Moss, Jacobs i McQueen z pewnością nie będą jedynymi, które zobaczymy na ekranie. Niestety będziemy musieli jeszcze trochę poczekać zanim zobaczymy finalny efekt, ponieważ premiera planowana jest na 2018 rok. Nie możemy się doczekać!

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.