Kate Moss nową twarzą Reserved!

Należąca do koncernu LPP marka już na jesieni otworzy swój flagowy butik na prestiżowej, londyńskiej Oxford Street. Sporo zainteresowania wzbudzi jednak też z pewnością nadchodząca kampania, w której, jak informuje coraz więcej źródeł, podobno wystąpi nie byle kto, bo ikona światowego modelingu, Kate Moss. Zaskoczeni? My bardzo!

Pomimo tego, że Reserved już zdążyło przyzwyczaić nas do bardzo znanych twarzy w swoich kampaniach (w ostatnich latach była to m.in. Jerry Hall, Georgia May Jagger i Brooklyn Beckham), Kate Moss zdaje się bohaterką, o jakiej pewnie żadnej polskiej marce się do tej pory nie śniło.

Wizja tak wielkiej ikony światowego modelingu w kampanii polskiej marki być może ziści się już niedługo, jednak dokładne szczegóły nie są póki co znane. Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved, zdradza tajemniczo: „Więcej będę mogła powiedzieć 1 sierpnia”.

Wybór Moss na twarz marki idealnie zgrywałby się w czasie z nadchodzącym otwarciem jej flagowego butiku przy Oxford Street w Londynie. Nie ukrywamy swojej ekscytacji i jednocześnie czekamy na więcej szczegółów, oraz oczywiście pierwsze efekty sesji!

  • jagoda

    wow, mimo upływu lat to wciąż Kate Moss, legenda modelingu, takie głośne nazwisko na pewno zwiększy rozpoznawalność marki za granicą

  • marylin

    Jak im się udało ją namówić? Genialne zagranie, tym bardziej że otworzyli salon w Londynie niedawno.

  • ewacz

    Jak byłam mała to Kate Moss była dla mnie ideałem modelki, sentyment do niej pozostał, myślę że wiele dziewczyn tak ma, fajnie że teraz jest twarzą polskiej marki.

  • myszqa

    wooow prawdziwa ikona, kiedyś nie do pomyślenia żeby takie gwiazdy współpracowały z polskimi firmami, teraz wszystko się zmienia, brawo reserved, może następna będzie jakaś obecna top modelka, to byłby już niewyobrażaly hit

  • olnowka94

    Kate Moss dalej ma wiele sobą do zaoferowania, a jej popularność jest niepodważalna, to będzie na pewno bardzo udana kampania, ciekaw jestem efektów.

  • beatKA

    W Wielkiej Brytanii ta reklama zrobi niemałe zamieszanie. Reserved może zacierać ręce.

  • nalesna16

    Super połączenie, nie mogę się doczekać efektów kampanii

  • nataliaB

    jestem bardzo ciekawa jak Anglicy przyjmą solidną polską markę u siebie, oni są bardzo zapatrzeni w swoje produkty.

  • takocher88

    Bardzo ciekawy wybór, już niedługo zobaczymy efekty współpracy, aż mnie zaciekawiło czy uda się w Reserved zwojować Londyn, albo po prostu chociaż stać się zauważalnym przy takiej konkurencji, czekam na kolejne info.

  • Debbie

    Dzięki Moss Reserved z miejsca w UK przestanie być anonimową marka, z pewnością dzięki takiej promocji ludzie z ciekawości będą wchodzić do salonu.

ZobaczSchowaj komentarze

Miłosne déjà vu, czyli nowa odsłona kultowego zapachu Calvin Klein

Ona miała 18 lat i już była rozpoznawalną modelką, on 20 i czekał na swój wielki przełom w branży fotografii. Byli w sobie szaleńczo zakochani, a ich gorące uczucie, mimo że ostatecznie wygasło, przetrwało na lata dzięki kultowej kampanii perfum OBSESSION  z 1993 roku. Dziś, 25 lat po premierze samego zapachu i z nowym dyrektorem kreatywnym na czele, marka Calvin Klein przywołuje te wyjątkowe, intymne wspomnienia i prezentuje jego nową wersję – OBSESSED.

Zapach OBSESSED z pewnością wyróżnia się na tle najnowszych propozycji innych marek. W obliczu oryginalnych, kolorowych i skomplikowanych konstrukcyjnie flakonów, on zamknięty jest w niezwykle prostej i neutralnej butelce, a minimalistyczna, intymna kampania stanowi jednoznaczną opozycję do głośnych i przesiąkniętych rozmaitymi obrazkami spotów. Ta radykalna prostota broni się jednak całkowicie i idealnie wysuwa na pierwszy plan uczucie autentyczne, a nie stworzone na potrzeby reklamy i obsesję, którą miało na swoim punkcie dwoje młodych, beztroskich ludzi. Mowa oczywiście o Kate Moss i Mario Sorrentim, jednym z najpiękniejszych duetów muza-mistrz naszych czasów, których udokumentowana na zdjęciach miłość stała się motywem przewodnim kampanii perfum OBSESSION w 1993 roku, i która wraca teraz, niczym miłosne déjà vu, gdzie zmysły stają się źródłem najpiękniejszych wspomnień.

Któż inny zdecydowałby się na taki krok, jak nie największy wrażliwiec świata mody, czyli Raf Simons, dla którego jest to pierwszy zapach stworzony dla Calvina Kleina. Nieukrywający swojej fascynacji amerykańską kulturą i, szczególnie, dziedzictwem tej kultowej marki, w swoich kolekcjach nie tylko przywołuje jej niezmienione przez upływ czasu charakterystyczne motywy, ale przede wszystkim czyni ze wspomnień i uczuć największą siłę napędową popychającą markę ku przyszłości. Zapach OBSESSED to hołd złożony zarówno pięknej miłości, obsesji i pożądaniu, jak i globalnej fascynacji, jaka zrodziła się po premierze kampanii w 1993 roku i pozwoliła jej na uzyskanie statusu kultowej, nawet jeśli uczucie między Moss a Sorrentim nie przetrwało próby czasu.

Jak mówi Simons, kampania Sorrentiego i Moss z 1993 roku jest jednym z kilku elementów najlepiej definiujących markę Calvin Klein. Sam zapach jest ponadczasowy, a przepełniona prawdziwym uczuciem i intymnością sesja budzi określone skojarzenia i emocje. „Chcieliśmy, by nowy zapach przywodził wspomnienie mężczyzny i kobiety, wspomnienie czyjegoś zapachu na skórze”, dodaje. Dążąc do tego celu, ekipa przejrzała archiwum, w którym znalazła mnóstwo nieznanych dotąd zdjęć i taśm stanowiących zapis prawdziwego, gorącego i beztroskiego uczucia, które Sorrenti udokumentował podczas 10-dniowego pobytu z Moss na Brytyjskich Wyspach Dziewiczych. W ten sposób powstała opowieść, której integralną częścią jest nie tylko miłość, ale przede wszystkim zapach przywołujący wspomnienia i pobudzający zmysły.

Idąc tym tropem, OBSESSED wtóruje oryginalnej wersji OBSESSION, ale zarówno w męskim, jak i damskim wydaniu ma odmienione kompozycje.  Idea wspomnień wywoływanych przez czyjś zapach na skórze obecna jest w połączeniu nut charakterystycznych dla obu płci, które w nowej wersji nakładają się i jednoczą – w kompozycji damskiej wykorzystano tradycyjnie męskie nuty fougère , z kolei w męskiej pojawia się czarna wanilia, z reguły kojarzona bardziej z zapachami dla kobiet. Dodatkowo, wersja damska została wzbogacona o otulające piżmo, a w zapachu dla panów obecne są nuty drzewne i wzmacniająca aromat ambra. Ta hipnotyzująca mieszanka sprawia, że zapach nie tylko budzi określone emocje, ale przede wszystkim rozpala zmysły i sprawia, że chcemy do niego wracać. Dokładnie tak, jak gorące niegdyś uczucie, które mimo że już wygasło, nadal przywołuje wspomnienia i stanowi przedmiot sentymentalnego déjà vu.

 

NUTY ZAPACHOWE:

Nuty głowy: owoce cytrusowe, esencja neroli, elemi

Nuty serca: liść fiołka, biała lawenda, szałwia

Nuty głębi: piżmo, helvetolide (nowoczesna nuta piżmowa o owocowym zabarwieniu), ambrette, muscenone (intensywne piżmo)

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.