Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Brytyjska legenda modelingu i jedna z największych współczesnych ikon stylu swoje upodobanie do wyjątkowych dodatków postanowiła przekuć na pierwszą w karierze kolekcję autorskiej biżuterii. Zaprojektowana we współpracy z brazylijską marką Ara Vartanian nawiązuje do starodawnych angielskich legend i zapewnia naprawdę sporą dawkę luksusu w postaci 18-karatowego złota i szlachetnych kamieni. Zobaczcie kampanię sfotografowaną na terenie posiadłości Moss w Cotswolds!

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Chyba wszystkie jesteśmy fankami stylu Kate Moss, w którym boho miesza się z rock n’ rollem i w którym to pewna doza „niechlujstwa” zapewnia wyjątkowy efekt. Swoje modowe i niekiedy skrajne estetyczne upodobania brytyjska ikona modelingu postanowiła wykorzystać w debiutanckiej kolekcji biżuterii, którą stworzyła wraz z brazylijską marką Ara Vartanian.

Cała linia, której Moss jest po części także twarzą, inspirowana jest starodawnymi, tradycyjnymi angielskimi legendami (po motyw ten sięgnęła w tym sezonie też między innymi Sarah Burton z domu mody McQueen), którym towarzyszy jednak nutka rock n’rollowego zacięcia. Modelka postawiła bowiem na bardzo bliskie sobie motywy – wszyscy znamy jej słabość do rockmanów oraz zamiłowanie do angielskiej wsi, na której zresztą postanowiła na stałe się osiedlić.

Idąc tym tropem, w kolekcji wykorzystano średniowieczne motywy takie jak miecze, półksiężyce czy przynoszące szczęście amulety podane w formie 18-karatowego złota, diamentów, ametystów, granatów i rubinów. Zakres cenowy wynosi od 700 do nawet 9500 funtów. Kampanię wizerunkową sfotografował syn legendarnego brytyjskiego fotografa Davida Bailey – Fenton, a obok samej Moss udział w niej wzięli modele i modelki z jej nowo powstałej modelingowej agencji.

To sama uczta dla oczu! (dla portfela nieco mniej…)

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa kolekcja marki Lilou

Personalizacja i czynienie z biżuterii pewnego rodzaju osobistych talizmanów to już nieodłączna część marki Lilou, o której jej założycielka – Magdalena Mousson-Lestang mówi, że być przede wszystkim „czymś osobistym i niepowtarzalnym”. Filozofię tę kontynuuje niezmiennie także w tym sezonie proponując nową kolekcję, obudowaną wokół motywu pióra. Jest pięknie!

 

 

 

Nowa kolekcja marki Lilou

Motyw pióra jest dość często wykorzystywany przez twórców biżuterii, jednak marka Lilou postanowiła podejść do niego na swój własny sposób, adaptując do głoszonej przez siebie filozofii indywidualizmu i niepowtarzalności. Dlatego nowa kolekcja, na którą złożyły się zarówno naszyjniki, bransoletki, jak i pierścionki, po raz kolejny otwiera przed nami możliwość dowolnej personalizacji, a co za tym idzie, doskonałego przełożenia nietrwałych emocji na coś tak trwałego jak złota i srebrna biżuteria.

 

Kolekcja „Pióra”, na której możemy wygrawerować zarówno datę urodzenie najbliższej osoby, bądź swoje własne imię (my postawiłyśmy właśnie na tę opcję) ma być pewnego rodzaju talizmanem i chęcią zatrzymania ulotnych emocji, ale także modnym uzupełnieniem wiosenno-letnich stylizacji. Delikatne srebro i 23 karatowe złoto, którym pozłocono elementy kolekcji sprawiają, że sprawdzą się one zarówno w przypadku dziennych, jak i wieczorowych stylizacji. Są dyskretne, ale dzięki motywowi pióra i oczywiście wyjątkowej grawerze nie da się ich przeoczyć.

 

Kolekcja „Pióra” będzie nie tylko idealnym podarunkiem dla bliskiej osoby (Dzień Matki już niedługo!), ale też fantastycznym prezentem, który możecie sprawić samym sobie. Ceny bransoletek, które są już w sprzedaży wynoszą 89 złotych, natomiast pierścionków i naszyjników (w sprzedaży od kwietnia) – odpowiednio 139 i 269 złotych.

Polecamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.