Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Brytyjska legenda modelingu i jedna z największych współczesnych ikon stylu swoje upodobanie do wyjątkowych dodatków postanowiła przekuć na pierwszą w karierze kolekcję autorskiej biżuterii. Zaprojektowana we współpracy z brazylijską marką Ara Vartanian nawiązuje do starodawnych angielskich legend i zapewnia naprawdę sporą dawkę luksusu w postaci 18-karatowego złota i szlachetnych kamieni. Zobaczcie kampanię sfotografowaną na terenie posiadłości Moss w Cotswolds!

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Chyba wszystkie jesteśmy fankami stylu Kate Moss, w którym boho miesza się z rock n’ rollem i w którym to pewna doza „niechlujstwa” zapewnia wyjątkowy efekt. Swoje modowe i niekiedy skrajne estetyczne upodobania brytyjska ikona modelingu postanowiła wykorzystać w debiutanckiej kolekcji biżuterii, którą stworzyła wraz z brazylijską marką Ara Vartanian.

Cała linia, której Moss jest po części także twarzą, inspirowana jest starodawnymi, tradycyjnymi angielskimi legendami (po motyw ten sięgnęła w tym sezonie też między innymi Sarah Burton z domu mody McQueen), którym towarzyszy jednak nutka rock n’rollowego zacięcia. Modelka postawiła bowiem na bardzo bliskie sobie motywy – wszyscy znamy jej słabość do rockmanów oraz zamiłowanie do angielskiej wsi, na której zresztą postanowiła na stałe się osiedlić.

Idąc tym tropem, w kolekcji wykorzystano średniowieczne motywy takie jak miecze, półksiężyce czy przynoszące szczęście amulety podane w formie 18-karatowego złota, diamentów, ametystów, granatów i rubinów. Zakres cenowy wynosi od 700 do nawet 9500 funtów. Kampanię wizerunkową sfotografował syn legendarnego brytyjskiego fotografa Davida Bailey – Fenton, a obok samej Moss udział w niej wzięli modele i modelki z jej nowo powstałej modelingowej agencji.

To sama uczta dla oczu! (dla portfela nieco mniej…)

 

ZobaczSchowaj komentarze

Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

Kate Moss biorąca udział w kampanii polskiej marki Reserved to bez dwóch zdań jedno z największych wydarzeń w branży tego roku. Widok ikony stylu oraz modelingu, która ma na koncie współprace z największymi nazwiskami oraz nieskończoną liczbę sukcesów, to nie tylko powód do dumy, ale szansa na to, żeby o Reserved zrobiło się głośniej również poza granicami kraju. Na szczęście nadszedł już koniec niecierpliwych oczekiwań, ponieważ kampania z Kate Moss właśnie ujrzała światło dzienne.

Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

Reserved na przestrzeni ostatnich lat nie raz współpracowało ze znanymi nazwiskami w modelingu. W 2013 roku Cara Delevingne, zanim jeszcze jej nazwisko stało się tak rozpoznawalne, pojawiła się w jednej z ich sesji wizerunkowych. Potem Reserved zaprosiło do swoich kampanii Freję Bahę Erichsen, a nawet złote dziecko rodziny Beckhamów, czyli Brooklyna. Jednak nikt nie spodziewał się, że kilka lat później pośród tych nazwisk pojawi się Kate Moss, jedna z najbardziej rozpoznawalnych modelek na świecie wszech czasów, a od jakiegoś czasu contributing editor brytyjskiej edycji „Vogue’a”.

Jesienna kampania Reserved to niewątpliwie duża oszczędność w formie, głównie ze względu na wybór czarno-białej estetyki, która jednocześnie oddaje hołd latom 90. oraz najbardziej znanym fotografiom z Kate autorstwa między innymi Petera Lindbergha i Patricka Demarchelier. Na zdjęciach kampanii możemy zobaczyć modelkę w wybranych przez nią oraz stylistę George’a Cortinę elementach z jesiennej kolekcji, wśród których dominują lateksowe płaszcze, ramoneski, bieliźniane sukienki z koronką oraz topy z długim rękawem z lekko połyskujących materiałów i sztuczne futra. Na pierwszy rzut oka widać zamiłowanie supermodelki zarówno do koloru czarnego, jak i rockowych stylizacji, które uczyniły z niej prawdziwą gwiazdę streetstyle’u. Dyrektorka marketingu marki, Monika Kapłan, o współpracy powiedziała tak: „Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to, co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate.”

Udział supermodelki w kampanii polskiej marki nie jest wyłącznie przypadkowy, ponieważ ma on związek z otwarciem pierwszego sklepu Reserved w Londynie na prestiżowej Oxford Street. Tak więc, zdjęcia Kate w obiektywie Daniela Jacksona, autora licznych okładek „Vogue’a”, współpracującego między innymi z Emily Ratajkowski, Anną Ewers czy niedawno Robertem Pattinsonem w sesji dla „GQ”, zobaczą nie tylko polscy klienci, ale również masa turystów oraz Brytyjczyków na co dzień odwiedzająca tłoczną stolicę. Czy ta kampania otworzy Reserved drzwi do wielkiego świata?

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.