Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Brytyjska legenda modelingu i jedna z największych współczesnych ikon stylu swoje upodobanie do wyjątkowych dodatków postanowiła przekuć na pierwszą w karierze kolekcję autorskiej biżuterii. Zaprojektowana we współpracy z brazylijską marką Ara Vartanian nawiązuje do starodawnych angielskich legend i zapewnia naprawdę sporą dawkę luksusu w postaci 18-karatowego złota i szlachetnych kamieni. Zobaczcie kampanię sfotografowaną na terenie posiadłości Moss w Cotswolds!

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Chyba wszystkie jesteśmy fankami stylu Kate Moss, w którym boho miesza się z rock n’ rollem i w którym to pewna doza „niechlujstwa” zapewnia wyjątkowy efekt. Swoje modowe i niekiedy skrajne estetyczne upodobania brytyjska ikona modelingu postanowiła wykorzystać w debiutanckiej kolekcji biżuterii, którą stworzyła wraz z brazylijską marką Ara Vartanian.

Cała linia, której Moss jest po części także twarzą, inspirowana jest starodawnymi, tradycyjnymi angielskimi legendami (po motyw ten sięgnęła w tym sezonie też między innymi Sarah Burton z domu mody McQueen), którym towarzyszy jednak nutka rock n’rollowego zacięcia. Modelka postawiła bowiem na bardzo bliskie sobie motywy – wszyscy znamy jej słabość do rockmanów oraz zamiłowanie do angielskiej wsi, na której zresztą postanowiła na stałe się osiedlić.

Idąc tym tropem, w kolekcji wykorzystano średniowieczne motywy takie jak miecze, półksiężyce czy przynoszące szczęście amulety podane w formie 18-karatowego złota, diamentów, ametystów, granatów i rubinów. Zakres cenowy wynosi od 700 do nawet 9500 funtów. Kampanię wizerunkową sfotografował syn legendarnego brytyjskiego fotografa Davida Bailey – Fenton, a obok samej Moss udział w niej wzięli modele i modelki z jej nowo powstałej modelingowej agencji.

To sama uczta dla oczu! (dla portfela nieco mniej…)

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gilda Ambrosio gwiazdą kampanii Reebok Classic!

Miłość branży mody do kultowych trendów sprzed lat jak widać nie maleje. Po kilku sezonach zdominowanych przez motywy rodem z lat 90., projektanci postanowili sięgnąć po coś „nowego”. Teraz, to lata 80. wracają do łask, a coraz więcej marek wprowadza do sprzedaży projekty z tamtych czasów. Ostatnio do tego grona dołączył Reebok Classic, który nie tylko odświeżył kultowy model swoich butów Workout Vintage, ale przy okazji zaprezentował swoją nową ambasadorkę – Gildę Ambrosio.

Gilda Ambrosio gwiazdą kampanii Reebok Classic!

Od kiedy sneakersy weszły na „salony”, większość kobiet porzuciła swoje wysokie do nieba szpilki na rzecz wygodnego obuwia. Nie ma się co dziwić, że od kilku lat sportowe buty nie znikają z pierwszych stron magazynów modowych, a niemal każda dekada w drugiej połowie XX wieku została zdefiniowana przez inny model sneakersów. Czasy świetności Reeboka przypadły akurat na lata 80., kiedy białe sneakersy z charakterystycznym logo nosili bohaterowie tak kultowych filmów jak „Powrót do przyszłości” czy „Dzień wolny Ferrisa Buellera”

Model Workout Vintage zadebiutował na rynku w 1987 roku jako innowacyjne buty treningowe, a w tym roku mija równo 30 lat od ich premiery. Właśnie dlatego, Reebok Classic postanowił ponownie wprowadzić je do swojej oferty, w dodatku po raz pierwszy w wersji damskiej. Nowej odsłonie modelu towarzyszy również kampania, której twarzą została włoska it-girl Gildia Ambrosio, założycielka marki Attico. Tym samym, Ambrosio dołączyła do grona innych ambasadorek marki jak Ariana Grande, Gigi Hadid czy ostatnio Victoria Beckham. Model Workout Vintage będzie dostępny w sprzedaży od 14 grudnia na stronie reebok.com oraz w wybranych salonach. Czekamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.