Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Brytyjska legenda modelingu i jedna z największych współczesnych ikon stylu swoje upodobanie do wyjątkowych dodatków postanowiła przekuć na pierwszą w karierze kolekcję autorskiej biżuterii. Zaprojektowana we współpracy z brazylijską marką Ara Vartanian nawiązuje do starodawnych angielskich legend i zapewnia naprawdę sporą dawkę luksusu w postaci 18-karatowego złota i szlachetnych kamieni. Zobaczcie kampanię sfotografowaną na terenie posiadłości Moss w Cotswolds!

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Chyba wszystkie jesteśmy fankami stylu Kate Moss, w którym boho miesza się z rock n’ rollem i w którym to pewna doza „niechlujstwa” zapewnia wyjątkowy efekt. Swoje modowe i niekiedy skrajne estetyczne upodobania brytyjska ikona modelingu postanowiła wykorzystać w debiutanckiej kolekcji biżuterii, którą stworzyła wraz z brazylijską marką Ara Vartanian.

Cała linia, której Moss jest po części także twarzą, inspirowana jest starodawnymi, tradycyjnymi angielskimi legendami (po motyw ten sięgnęła w tym sezonie też między innymi Sarah Burton z domu mody McQueen), którym towarzyszy jednak nutka rock n’rollowego zacięcia. Modelka postawiła bowiem na bardzo bliskie sobie motywy – wszyscy znamy jej słabość do rockmanów oraz zamiłowanie do angielskiej wsi, na której zresztą postanowiła na stałe się osiedlić.

Idąc tym tropem, w kolekcji wykorzystano średniowieczne motywy takie jak miecze, półksiężyce czy przynoszące szczęście amulety podane w formie 18-karatowego złota, diamentów, ametystów, granatów i rubinów. Zakres cenowy wynosi od 700 do nawet 9500 funtów. Kampanię wizerunkową sfotografował syn legendarnego brytyjskiego fotografa Davida Bailey – Fenton, a obok samej Moss udział w niej wzięli modele i modelki z jej nowo powstałej modelingowej agencji.

To sama uczta dla oczu! (dla portfela nieco mniej…)

 

ZobaczSchowaj komentarze

Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals

Czym jest dla ciebie oryginalność? adidas Originals w nowej kampanii z udziałem przedstawicieli mody, sztuki i muzyki szuka odpowiedzi na to niewątpliwie trudne pytanie. Efektem tej współpracy jest wyjątkowe video, w którym Ewelina Gralak, Klaudia Szafrańska oraz Oskar Podolski opowiadają czym według nich jest oryginalność.

Gwiazdy mody, muzyki i sztuki w nowej kampanii adidas Originals
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.