Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Brytyjska legenda modelingu i jedna z największych współczesnych ikon stylu swoje upodobanie do wyjątkowych dodatków postanowiła przekuć na pierwszą w karierze kolekcję autorskiej biżuterii. Zaprojektowana we współpracy z brazylijską marką Ara Vartanian nawiązuje do starodawnych angielskich legend i zapewnia naprawdę sporą dawkę luksusu w postaci 18-karatowego złota i szlachetnych kamieni. Zobaczcie kampanię sfotografowaną na terenie posiadłości Moss w Cotswolds!

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Chyba wszystkie jesteśmy fankami stylu Kate Moss, w którym boho miesza się z rock n’ rollem i w którym to pewna doza „niechlujstwa” zapewnia wyjątkowy efekt. Swoje modowe i niekiedy skrajne estetyczne upodobania brytyjska ikona modelingu postanowiła wykorzystać w debiutanckiej kolekcji biżuterii, którą stworzyła wraz z brazylijską marką Ara Vartanian.

Cała linia, której Moss jest po części także twarzą, inspirowana jest starodawnymi, tradycyjnymi angielskimi legendami (po motyw ten sięgnęła w tym sezonie też między innymi Sarah Burton z domu mody McQueen), którym towarzyszy jednak nutka rock n’rollowego zacięcia. Modelka postawiła bowiem na bardzo bliskie sobie motywy – wszyscy znamy jej słabość do rockmanów oraz zamiłowanie do angielskiej wsi, na której zresztą postanowiła na stałe się osiedlić.

Idąc tym tropem, w kolekcji wykorzystano średniowieczne motywy takie jak miecze, półksiężyce czy przynoszące szczęście amulety podane w formie 18-karatowego złota, diamentów, ametystów, granatów i rubinów. Zakres cenowy wynosi od 700 do nawet 9500 funtów. Kampanię wizerunkową sfotografował syn legendarnego brytyjskiego fotografa Davida Bailey – Fenton, a obok samej Moss udział w niej wzięli modele i modelki z jej nowo powstałej modelingowej agencji.

To sama uczta dla oczu! (dla portfela nieco mniej…)

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy w najnowszej kolekcji Solar

Solar w tym sezonie definiuje modę jako istną podróż w czasie, a ponadczasowa krata, nieśmiertelny zamsz oraz power dressing z lat 90. to główne wyróżniki najnowszej linii. Nie zabraknie w niej jednak także kluczowych trendów z ubiegłych lat, głębokich, ale zarazem stonowanych kolorów i wyszukanych, zwierzęcych wzorów. Jesteście ciekawi co jeszcze kryje się za najnowszą kolekcją marki?

Jesienne trendy w najnowszej kolekcji Solar
Projektanci marki Solar zabierają nas nie tylko w podróż w czasie, ale także po różnych zakątkach świata. Jesienno-zimowa kolekcja nawiązuje między innymi do kultury Azteków, stąd w najnowszej linii znalazły się m.in. frędzle, patchworki oraz paski rodem z Peru. Dalej szlak wiedzie na Dziki Zachód, dlatego też nie dziwi dominacja tkanin imitujących zamsz. Na koniec zahaczamy o Kraj Kwitnącej Wiśni, stąd charakterystyczne printy oraz szara koronka nawiązująca do drzeworytów i tamtejszej estetyki. Mimo tak dużej rozbieżności, marka Solar znalazła złoty środek i całość łączy się w idealną harmonię pomiędzy wygodą a elegancją.
W najnowszej kolekcji styl orientalny i boho krzyżuje się z aksamitem, który wiedzie w niej zdecydowany prym. Kojarzona z epoką baroku aksamitna tkanina nadaje szyku prostym wieczorowym sukienkom, a głębokie odcienia borda, butelkowej zieleni czy granatu dzięki swojej wyjątkowości będą w stanie wyróżnić was z nawet najbardziej szarego tłumu. To właśnie welur w chłodniejszych porach sprawdzi się idealnie na specjalne okazje, wymagające nietuzinkowego wyglądu.
[Zobacz także: DZIEŃ Z AGNIESZKĄ MARTNĄ I MARKĄ SOLAR ]
Mimo tak szerokiej gamy barw i różnorodności motywów, kolekcja to także stonowana kolorystyka i naturalne wzory. Rządzą w niej odcienie beżu, khaki oraz zieleni, a do natury zbliżają nas roślinne i zwierzęce printy– między innymi wzór ocelota, zdobiący wełniane swetry.
W kolekcji znajdziemy także kultowy żakard, nawiązujący do estetyki Coco Chanel. Popularny wzór przywodzi na myśl silną oraz świadomą swojej osobowości i stylu kobietę pracującą. To właśnie ta postać była inspiracją marki Solar do stworzenia specjalnej, współczesnej wersji mundurku do pracy, który nawiązuje do idei power dressingu z lat 90. Na podobne zabiegi skusiło się wiele marek światowego formatu– między innymi Calvin Klein, Céline, Alexander McQueen i Victoria Beckham. Jak się okazuje, inspiracja kobietą biznesu i modą francuską przejawia się także w reszcie kolekcji. Znajdziemy w niej garnitury łączące elegancję z nutką romantyzmu oraz klasyczną kratę w różnych kombinacjach kolorystycznych, inspirowaną estetyką zespołu Guns N’ Roses oraz collegem. W najnowszej linii nie zabraknie także ciepłych swetrów, luźnych koszulek, a także szykownych kombinezonów. Dopełnieniem całości są nietuzinkowe akcesoria: geometryczne ozdoby w formie kolczyków z elementem metalowych kuli, naszyjników z motywem okręgów, przestrzennych bransolet oraz etnicznych dodatków.
www.solar.com.pl
Partnerem publikacji jest marka Solar. 
ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.