Karnawałowa kolekcja Łukasza Jemioła

Łukasz Jemioł wyszedł naprzeciw oczekiwaniom klientek i specjalnie dla nich zaprojektował limitowaną kolekcję. Przeznaczona na karnawał, ma szanse przypaść do gustu wszystkim dziewczynom i kobietom, które cenią nowoczesną elegancję. Zobaczcie same!

Karnawałowa kolekcja Łukasza Jemioła

Propozycje Łukasza Jemioła to połączenie wygody i elegancji. W skład kolekcji wchodzą oversize’owe bluzy ozdobione cekinami, które występują w trzech wersjach kolorystycznych. Mogą być noszone na różne sposoby, w zależności od okazji. Dla fanek kobiecych stylizacji zaprojektowano utrzymane w najnowszych trendach, krótkie sukienki wiązane przy dekolcie – klasyczne czarne, a także w cętki na brązowym oraz szarym tle. Kolejna propozycja to kreacja karnawałowa – cekinowa suknia wykończona przy mankietach szyfonem. W przeciwieństwie do pozostałych modeli, jest dostępna tylko w butiku stacjonarnym.

„Adresuję moją limitowaną kolekcję do kobiet, które w karnawale pragną wyglądać zmysłowo i w dobrym stylu. Bluzy będą idealne dla klientek ceniących niezobowiązujące stylizacje na luzie, sukienki wiązane przy dekolcie to propozycja dla pań lubiących ponadczasową elegancję, a cekiny są przeznaczone dla fanek stylu glamour” – zdradził nam projektant.

Gwiazdy już noszą te kreacje. Kasia Warnke, Agnieszka-Woźniak Starak oraz Małgorzata Rozenek pokazały się w nich podczas oficjalnych wystąpień. Ceny wahają się od 629 złotych za bluzę, aż po 3000 złotych za suknie. Zajrzyjcie na stronę www.jemiol.com.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Zeszłoroczny pokaz La Manii zatytułowany „Mind Blow” markował istotną zmianę kierunku marki, jej wizji i sposobu postrzegania kobiety. Niegdyś najbardziej hołdująca klasyce i wyrafinowanej elegancji, od tej pory w swoich kolekcjach bierze na warsztat niekiełznany żywioł, jakim jest kobieca natura, a za ich motyw przewodni obiera jej zmienność, samoświadomość i mniej lub bardziej oczywistą sensualność. Sezon jesień-zima 2017 to kontynuacja tych zmian – widać je zarówno na samych ubraniach, jak i najnowszej kampanii, którą po raz kolejny sfotografował Mateusz Stankiewicz.

Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Miłość, seks, rebelia – to trzy główne punkty najnowszej kampanii i kolekcji marki La Mania, która kontynuuje tym samym podjętą w zeszłym roku ideę „Mind Blow”. Do filozofii przenoszącej punkt ciężkości z wyrafinowanej i klasycznej elegancji na świadomy seksapil, zmysłowość i pożądanie, nawiązuje też stylistyka najnowszej kolekcji – to przede wszystkim podkreślające kobiece kształty fasony, budząca zmysły kolorystyka oraz zdobienia, które nieśmiałym dodają odwagi, a pewnym siebie pomagają komunikować swój seksapil.

Do sfotografowania kampanii na jesień-zimę 2017 marka po raz kolejny zaprosiła Mateusza Stankiewicza, który na wyjątkowych fotografiach uwiecznił modelki pozujące w zamkniętym, wypełnionym lustrami pomieszczeniu i pozbawione bezpośredniego kontaktu z aparatem. Scenografia i zabieg ten sprawiają, że modelki uwodzą w sposób nieoczywisty, dokładnie tak, jak kobieta La Manii – elegancka, ale jednocześnie rebeliancka, intrygująca i zdająca sobie sprawę z siły oddziaływania detalu. Te ostatnie zwracają zresztą w nowej kampanii La Manii szczególną uwagę. Joanna Przetakiewicz i Liliana Pryma wykorzystały w tym sezonie skórzane, ozdobione złotymi nitami smycze, cekiny, złote blaszki i zapięcia oraz nawiązujące do popkultury komiksowe hafty. Stylizacją kampanii zajęła się w tym sezonie Ewelina Gralak, która postawiła na nietuzinkowe połączenia idealnie komponujące się z dynamiką scenografii i złożonością projektów La Manii.

Brawo dla całej ekipy!

Przeczytaj także:

Wywiad z Joanną Przetakiewicz

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.