Karlie Kloss nową ambasadorką Estée Lauder!

Jej zdjęcie pojawiły się na 38 okładkach „Vogue’a”, za sobą ma 10 lat pracy. Piękna i najwyższa w branży amerykańska supermodelka właśnie podpisała kontrakt z marką Estée Lauder . Zobaczymy ją już w jesiennej kampania beauty.

Jedna z najwyższych modelek w branży (licząca ponad 183 cm wzrostu) blondwłosa piękność, właścicielka własnej marki i filantropka – Karlie Kloss, przedwczoraj oficjalnie została ambasadorką i twarzą marki  Estée Lauder. Tym samym dołączy do innych ambasadorek marki między innymi: Carolyn Murphy, Fei Fei Sun, Gabriella Wilde, Hilary Rhodan, Joan Smalls, Kendall Jenner, Misty Copeland i Yang Mi i razem z nimi będzie od teraz budować historię marki.

Pierwszą kampanie z udziałem Karlie zobaczymy już w lipcu. Marka uchyliła rąbka tajemnicy. Jedna z najczęściej uśmiechających się modelek w swojej pierwszej kampanii będzie reklamować najbardziej znane produktów Estée Lauder, między innymi Pure Color Envy Sculpting Lipstick, Double Wear Stay-in-Place Makeup oraz Revitalizing Supreme+ Global Anti-Aging Cell Power Creme. Sfotografuje ją Josh Olins.

Firma produkcyjna Karlie – Klossy productions, będzie również współpracować z Estée Lauder tworząc własne produkty Karlie, które zostaną zaprezentowane ponad 16 milionom osób obserwujących jej konta społecznościowe.

Aby wspomóc wysiłki Karlie związane z edukacją i zwiększaniem wiary w nowe pokolenie młodych kobiet, Estée Lauder będzie również wspierać Kode With Klossy, organizując stypendia na obozy szkoleniowe z kodowania i inne wydarzenia. Kode With Klossy to filantropijna inicjatywa stworzona przez Karlie w 2015 roku, która oferuje darmowe dwutygodniowe letnie obozy dla dziewcząt w wieku 13-18 lat, a także wspiera społeczność lokalną, skupiającą się na umożliwianiu dziewczętom nauki nowych technologii.

„Karlie to nowoczesna Estée i bardzo się cieszymy mogąc przywitać ją w rodzinie Estée Lauder „- powiedział Stephane de La Faverie, Global Brand President, Estée Lauder. „Osiągnęła niesamowity sukces dzięki ciężkiej pracy, wdzierając się jak burza do świata mody, potem stając się osobowością medialną i telewizyjną, a w końcu pomagając młodym kobietom stać się w przyszłości liderami technologicznymi. Jej pasja dla piękna, wyjątkowy głos i globalna obecność w mediach społecznościowych pomoże nam dalej inspirować kobiety na całym świecie”.

Modelka też nie może doczekać się współpracy. I nie kryje swojego wzruszenia. „Dołączenie do rodziny Estée Lauder to spełnienie moich marzeń. Inspiruje mnie historia i wartości marki – począwszy od ducha przedsiębiorczości samej Estée aż po zaangażowanie firmy w tworzenie najlepszych produktów dla kobiet na całym świecie. Jestem bardzo dumna i zaszczycona, że dołączam do tak wyjątkowej marki”. Podsumowuje.

ZobaczSchowaj komentarze

Marka Revlon ma nową ambasadorkę!

Od kilku dni prawie codziennie poznajemy nowych ambasadorów, których przedstawią nam z dumą tacy giganci jak L’Oréal Paris czy Kérastase. Do tego grona dołączył także Revlon. Dwa dni temu ogłosił, że nawiązał współpracę z piękną aktorką. Dowiedźcie się którą.

Marka Revlon ogłosiła dwa dni temu swoją nową ambasadorkę. Została nią Gal Gadot – aktorka, żona, matka, była żołnierz i miss Izraela, która uosabia wszystkie idee marki i świetnie wpisuje się w idee nowej kampanii „Żyj śmiało”. Revlon chce poprzez tą właśnie kampanię zainspirować kobiety do wyrażania siebie z pasją, optymizmem, siłą, ale i w wielkim stylu.

„Revlon jest kultową i przełomową marką, tym bardziej cieszę się, że stałam się teraz częścią tej rodziny” – mówi Gadot. „Nastąpiła kulturowa zmiana, gdzie mówi się o sile kobiet. Jestem dumny, że mogę być jej świadkiem”.

„Revlon zawsze świętował i bronił silnych, niezależnych kobiet w swoich kultowych kampaniach i inicjatywach filantropijnych. Gal uchwyci piękno, siłę, nowoczesność i odwagę, które reprezentuje Revlon „- powiedział Fabian Garcia, prezes i dyrektor generalny Revlon.

 

Gato nie będzie jedyną twarzą kampanii. Jeszcze w styczniu dołączą do niej czterech inne ambasadorki. Jesteśmy bardzo ciekawi, kim są.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.