Karl Lagerfeld projektuje dla Vansa!

Karla Lagerfelda chyba nikomu nie trzeba przedstawiać – jeden z najbardziej kultowych projektantów mody na świecie tym razem łączy siły z amerykańskim producentem butów i akcesoriów sportowych Vans, by jesieni wydać kapsułową kolekcję. Oficjalna premiera będzie miała miejsce już 7. września, zaraz po prezentacji na berlińskim Bread&Butter. Jesteście ciekawi tej nieszablonowej współpracy?

Współpraca dwóch modowych gigantów zawsze wzbudza w nas niemałe emocje, jednak kiedy swoje siły postanawia połączyć marka luksusowa i brand streetwearowy– przeżywamy to dwukrotnie bardziej. Dlatego też kolekcja Karl Lagerfeld x Vans zapowiada się niewątpliwie ekscytująco.
Jak wszyscy doskonale wiemy, obydwie firmy są ogromnymi miłośnikami niekonwencjonalnych współprac, a więc są wprawieni w dostosowywaniu swojej estetyki do nadarzającej się okazji. Karl Lagerfeld ma już na swoim koncie autorską linię dla H&M, a Vans może pochwalić się pracą dla szerokiego spektrum marek – od Trashera aż po Opening Ceremony.
Odnosząc się do samej kolekcji – znajdziemy w niej między innymi kultowe już Vans Old Skool, które bezgranicznie pokochali królowie streetwearu, a także klasyczne Slip-On w skórzanym wydaniu. Nie zabraknie także bluz, bomberek, plecaków czy klasycznych t-shirtów z podobizną Karla. Wisienką na torcie jest według nas koszulka z grafiką, na której mistrz ma na sobie krawat z klasycznym dla Vansa wzorem szachownicy. Ceny kolekcji mają wahać się od 40 do 300 dolarów, a całość ma być dostępna zarówno online (między innymi na stronie internetowej Zalando), jak i w wybranych sklepach obydwu marek.
Tymczasem nie martwcie się, że musicie czekać na kolekcję aż do 7 września – już od 1.09 na berlińskim Bread&Butter będziecie mogli wziąć udział w prezentacji całej linii Karl Lagerfeld x Vans. My już nie możemy się doczekać!
 Partnerem publikacji jest Zalando.
ZobaczSchowaj komentarze

Prosta materia inspiracją nowej kolekcji MARLU

MARLU słynie głównie ze swojego minimalistycznego przekazu, prostych i geometrycznych krojów oraz ponadczasowych fasonów. Tym razem marka w swojej najnowszej kolekcji na jesień-zimę 2017/18 postanowiła zainspirować się czystym surowcem, będącym początkiem pewnej opowieści i twórczego procesu. Jesteście ciekawi czym postanowiła zaskoczyć nas MARLU?

Prosta materia inspiracją nowej kolekcji MARLU

Agata Ula Rzepniewska, czyli dyrektor kreatywna marki konsekwentnie dąży do samorozwoju i doskonalenia swojego warsztatu. Z sezonu na sezon jej wizja kobiety ewoluuje i nabiera zupełnie nowego, intrygującego oblicza.

Źródłem inspiracji do stworzenia kolekcji jesień-zima 2017/18 był czysty surowiec. Projektantka, której główną zaletą jest dbałość o każdy, nawet najmniejszy szczegół, w tym sezonie postawiła na niezwykłą ornamentykę– koliste klamry oraz dystyngowane perły, prosto od włoskich rzemieślników. Bo jak to mówią „diabeł tkwi w szczegółach” i to właśnie detal gra pierwsze skrzypce w najnowszej kolekcji MARLU. Perły ozdabiające klasyczne koszule czy szew prostych spodni– zabawa subtelnymi szczegółami sprawia, że całość łączy się w nietuzinkową i zaskakującą historię.

Elementy najnowszej linii MARLU to przede wszystkim odważny mix faktur, tkanin i kolorów. Kolorystyka kolekcji bazuje na klasycznej, nieco podrasowanej palecie odcieni. Pojawiają się szarości, czernie, biele, ale także róże czy czerwienie. Projektantka postanawia iść na całego i z odwagą łączyć na pozór niepasujące ze sobą wzory, materiały czy odcienie, nie bojąc się nonszalanckiego zestawienia na przykład sztucznego futra z wełnianą kratą.

Najbardziej przykuwającymi uwagę elementami kolekcji są bez wątpienia patchworkowe płaszcze przewiązywane w pasie, sukienki dopełnione perłową aplikacją oraz niesamowicie kobiece kombinezony. Oczywiście nie zabrakło także czegoś dla fanek ponadczasowej klasyki– w asortymencie znajdziemy kultowe garnitury, koszule oraz dziewczęce fasony sukienek.

Jesienno-zimowej linii towarzyszy również kampania wizerunkowa, której twarzą została piękna modelka Renata Kurczab. Inspiracją sesji był wizerunek silnej, odważnej i niezależnej kobiety, która jak to kobieta MARLU– jest w pełni świadoma własnego „ja” i nie boi się przekraczać narzuconych granic.

Lubimy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.