Kim Kardashian zamraża swoje social media. Co to oznacza w praktyce?

Celebrytka – dotąd uzależniona od mediów społecznościowych – postanowiła odpocząć od nich. Czy Kim Kardashian bardziej straci na tym czy zyska?

Po kradzieży, jakiej ofiarą padła Kim Kardashian, celebrytka wyraźnie przechodzi przez traumę. Plotkowało się, że produkcja zamrozi kolejne odcinki flagowego reality show „Z kamerą u Kardashianów”, lecz nie zostały one potwierdzone. Pewne jest natomiast, że Kim zawiesiła swoje konta w mediach społecznościowych.

Według informacji TMZ Kim weźmie aż miesiąc wolnego od swoich obowiązków w social media. Jak wylicza serwis, celebrytka może w trakcie tych 30 dni stracić nawet milion dolarów. Nie jest bowiem tajemnicą, że część wpisów na Instagramie celebrytki jest sponsorowana przez firmy. Koszt jednego posta to może być nawet 20 tysięcy dolarów. Kardashian czuje, że umieszczając zdjęcia w drogiej biżuterii i zdradzając swoje miejsce pobytu wystawiła się niejako na kradzież.


Czy celebrytka straci na zamrożeniu swoich social media? – Absolutnie nie! Wręcz przeciwnie: zyska. Prawo paradoksu w social media. Osoba wstrzymująca swoją aktywność, anulująca ją lub wycofująca się z wirtualnej społeczności wzbudza jeszcze większą ciekawość, niż zwykle. Kardashian ma przemyślaną strategię stymulowania internautów od wielu lat. Doskonale wie, jak zareagują oni i media plotkarskie, a za nimi media tradycyjne. To inteligentne podsycanie plotek skutkujące większą ilością wzmianek przekładających się na większą popularność – tłumaczy w rozmowie z Fashion Post Mikołaj Nowak, specjalista od social media menagment.


Wygląda więc na to, że cały zabieg może być zaplanowaną przez specjalistów akcją promocyjną. – Dziś sztuczki typu „Jedi Mind Trick”, czyli puszczanie plotki i stymulowanie jej przez otoczenie gwiazdy, są standardem w „komunikacji” na rynku Social Media Celebrity Marketingu w USA – mówi Nowak. Podaje też przykład. – Tę samą technikę stosują Beyonce i JayZ. Dziwnym trafem plotki o ich rozpadzie wyciekały akurat (i tylko) przed trasą „On The Run”. Zainteresowanie społeczne i mediów było tak wielkie, że ekwiwalent reklamowy urósł do setek miliardów dolarów na świecie. Para miała to (czyt. reklamę…) za darmo, inteligentnie stymulując media. Tylko po to, by na scenie dać sobie buzi i wysłać maila „u nas wszystko ok, plotki to nieprawda”. A bilety na „On The Run” sprzedawały się w kilkanaście sekund… Wszystko za sprawą „ludzi z bliskiego otoczenia gwiazdy potwierdzających…”, którzy puszczają w eter bzdury dla większego rozgłosu. „Niby nic”, pomyślisz, ale paradoks polega na tym, że dziś jest to sztuką – dodaje.


Pozostaje więc czekać nam na wielki powrót Kim do mediów społecznościowych i wypatrywać markę, która pokusi się na inwestycję w reklamę na jej kanałach. Z pewnością nie będzie ona należała do najtańszych.

ZobaczSchowaj komentarze

Tygodnie mody jesień-zima 2017 od A do Z

Miesięczny maraton pokazów na kolejną jesień i zimę już za nami. Modelki wracają na plan kampanii i sesji zdjęciowych, projektanci zlecają produkcję zaprezentowanych kolekcji, a blogerki wracają do codziennych obowiązków (po francuskiej i włoskiej kuchni pewnie także do diety i na siłownię). Minione fashion weeki zapiszą się w naszej pamięci z kilku powodów: wyjątkowo głośno pobrzmiewającego politycznego echa, coraz większej różnorodności wśród angażowanych modelek, nowych twarzy (także polskich!) oraz przede wszystkim fenomenalnych kolekcji, w których rozumienie zasad rynkowych szło w parze z artystyczną wolnością. Przed wami kolejna już odsłona naszego wyjątkowego podsumowania – zapraszamy!

Tygodnie mody jesień-zima 2017 od A do Z
A JAK… AKCESORIA
Nie będzie przesadą, jeśli napiszemy, że akcesoria pokazane na ostatnich tygodniach mody były po prostu fe-no-me-nal-ne! Począwszy od torebek, które mają szansę stać się kolejnymi bijącymi rekordy popularności i sprzedaży it-bags, przez buty (tu królowały czółenka na grubych klockach i, uwaga, kwadratowe noski), aż po biżuterię, na której w tym roku projektanci nie oszczędzali.
Na zdjęciu od lewej: Stella McCartney, Chloe, Dior
ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.