Kim Kardashian i Kanye West współpracują z Pat McGrath

Kim Kardashian i Kanye West chyba najgorsze mają już za sobą – ona po październikowym napadzie w Paryżu coraz częściej pokazuje się publicznie, on zawalczył z krótkotrwałym załamaniem nerwowym i w pełni skupia się na rodzinie, muzyce i modzie (jego kolekcja „Calabasas” wyprzedała się w miniony wtorek w zaledwie kilka minut). Już za kilka dni będziemy mogli podziwiać ich też w pierwszym od dłuższego czasu, wspólnym projekcie – a wszystko to na potrzeby światowej premiery nowego produktu z portfolio ikony współczesnych makijażystów, Pat McGrath.

Dokładnie tydzień dzieli nas od światowej premiery nowego produktu z portfolio Pat McGrath – Dark Star 006, czyli kapsułowej kolekcji produktów do makijażu oczu (znajdziemy w niej między innymi pędzle, tusz, cienie i zabójczo intensywny pigment). Kolekcja już cieszy się ogromnym zainteresowaniem i ma już nawet swoją linię oczekujących, a jesteśmy pewni, że promujący ją film tylko podniesie ciśnienie wszystkim niecierpliwym.

Do wyreżyserowanego przez Chrisa Appletona spotu, McGrath postanowiła zaangażować bowiem jedną ze swoich „muz”, czyli Kim Kardashian, dla której jest to pierwszy oficjalny, komercyjny projekt od czasu październikowego napadu. Klip swoją premierę będzie miał dzisiaj, a jego krótką zajawką pochwaliła się na Instagramie sama makijażystka. To jednak nie koniec. W projekt zaangażowany jest także Kanye West, który chyba na dobre uporał się z załamaniem nerwowym i jest gotowy w 100 procentach poświęcić się nowym przedsięwzięciom. Raper, który prawdopodobnie jest odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową do tego krótkiego wideoklipu, w ostatnim czasie zaangażował się w kilka współprac – wśród nich warto wymienić chociażby gościnny udział w nowym kawałku Drake’a „Glow” czy na nowej płycie Mary J. Blige.

Jako fani duetu Kardashian-West, oraz oczywiście Pat McGrath, zdecydowanie czekamy na ostateczny efekt tej gorącej współpracy!

ZobaczSchowaj komentarze

Bohaterem tegorocznego makijażu świątecznego został …Grinch

W tym roku zielony stworek Grinch zaatakował wszystkie media społecznościowe. Nie oznacza to, że świąt nie będzie, wręcz przeciwnie jego wygląd stał się podstawą dla świątecznego makijażu w kolorach zieleni. Zobaczcie poniżej, w jak kreatywny i zabawny, sposób można zainspirować się bohaterem bajki!

Bohaterem tegorocznego makijażu świątecznego został …Grinch

W Internecie nie brakuje pomysłów na makijaż. Ostatnio w związku ze świąteczną aurą w trendach dominuje błysk, brokat i metaliczny efekt. Jeśli jednak macie już dość błysku mamy dla was inną propozycję. Przyznajemy, że wyłącznie dla odważnych i posiadających wprawną rękę. Grinch stworek z bajki, który wybitnie nie lubił świąt tym razem wystąpił w roli ich największego orędownika. Zainspirował miłośniczki beauty na całym świecie do stworzenia makijażu i manicuru. Od stylizacji paznokci w stylu Grincha po zieloną skórę i pasujące do niej włosy. Podczas gdy niektórzy ludzie podchodzą do tego trendu z subtelnymi skinieniem głowy, inni idą pełną parą naprzód i charakteryzują się na Grincha. Chociaż nie jesteśmy pewna, czy wystąpiłybyśmy na świątecznej imprezie z twarzą umalowaną na zielono, to zachowamy ten pomysł i być może wykorzystamy go w przyszłym roku szykując się na Halloween.  Nawet jeśli uważacie to za dziwactwo, albo nigdy nie pomalujecie się w ten sposób obejrzyjcie dla przyjemności, charakteryzacje, zyskujące mnóstwo „sympatii” w mediach społecznościowych. I mamy dla was radę upewnijcie się, że macie pod ręką zielony eyeliner na wypadek, gdybyście po obejrzeniu galerii, same chciał go wypróbować. 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności