Kim Kardashian bez makijażu na pokazie Balenciagi w Paryżu

Królowa konturowania pojawiła się na jednym z najważniejszych pokazów podczas tygodnia mody w Paryżu z zupełnie „nagą twarzą”! Jak do tego doszło?

Najbardziej znana celebrytka na świecie, Kim Kardashian West, nie raz deklarowała, że na malowanie się poświęca codziennie kilka godzin. Upodobanie Kim do mocnego make up’u, zaowocowało trendem na makijaż,  który nakładany warstwa po warstwie całkowicie zmienia rysy twarzy.

W sumie, zbyt mocny makijaż to nic nowego – można powiedzieć, że właściwie ma go na sumieniu niemal każda dorastająca dziewczyna. My też kiedyś na poranny make up przeznaczałyśmy codziennie minimum godzinę. Z upływem czasu, nasz makijaż ewoluował w kierunku co najmniej oszczędnego – wystarczą nam na niego chwile  na czerwonych światłach i w warszawskich korkach. Dlaczego ? Jak powiedziała Kim komentując swój brak makijażu – „fajnie jest nie tracić całego tego czasu”.

 

Z doświadczenia wiemy również, że warstwy ważącego się z upływem godzin fluidu, nienaturalnie brązowo-różowe rumieńce, rozmazująca się szminka – potrafią zrujnować samopoczucie. Kiedyś, zamiast cieszyć się przyjemnymi chwilami, martwiłyśmy się czy nie skruszył się nam tusz, i każdą wolną chwilę spędzałyśmy w łazience na  dokładaniu kolejnych, niewiele już zmieniających warstw korektora, cieni czy pomadek.

Być może Kim, która w wersji „no make up” wygląda olśniewająco i znacznie bardziej zmysłowo niż w pełnym makijażowym rynsztunku, doszła podobnie jak my do wniosku, że uroda obroni się sama? W jej przypadku przecież, zadbana skóra wygląda świetnie bez smug bronzera, jedynie z odrobiną rozświetlacza. Chociaż nie posądzamy jej raczej o feministyczny manifest, jak w przypadku niemalującej się od jakiegoś czasu Alicii Keys, a raczej o chęć zwrócenia na siebie uwagi, to tym razem trend ten bardzo nam się podoba.

ZobaczSchowaj komentarze

Rozświetlacz o „nietypowym” kształcie podbija Internet!

Raz na jakiś czas, marki kosmetyczne wypuszczają produkty, które wzbudzają zainteresowanie samym opakowaniem. Tak jest właśnie w przypadku nowego rozświetlacza marki Clean Slate Cosmetics, który szybko przykuł uwagę makijażowych blogerek. Dlaczego? Ponieważ swoim kształtem przypomina… emotikonkę kupy.

Wielbicielki sztuki makijażu doskonale wiedzą, że piękne rozświetlenie jest kropką nad „i” każdego looku. Nic dziwnego więc, że z taką chęcią testują wszelakie nowości. Jedną z takich osób jest vlogerka Tati Westbrook, która niedawno postanowiła wypróbować dość nietypowy produkt jakim jest rozświetlacz w kształcie „kupy” marki Clean Slate Cosmetics specjalizującej się w kosmetykach wegańskich.

Pomimo tego, że kształt ani konsystencja kosmetyku zbytnio nie zachęcają to ku zaskoczeniu Tati sprawdza się on co najmniej obiecująco. Rozświetlacz występuje w siedmiu, różnych odcieniach od pięknego złota po lekki fiolet, a wklepywany lekko palcem daje niemal oślepiający efekt. Wszystko w cenie 16,50 $, czyli około 55 złotych. Jeśli chcecie go przetestować, to mamy dobrą i złą wiadomość, możecie zamówić go na stronie Clean Slate Cosmetics, ale na przesyłkę będzie trzeba czekać od 5 do 30 dni.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.