Kim Kardashian bez makijażu na pokazie Balenciagi w Paryżu

Królowa konturowania pojawiła się na jednym z najważniejszych pokazów podczas tygodnia mody w Paryżu z zupełnie „nagą twarzą”! Jak do tego doszło?

Najbardziej znana celebrytka na świecie, Kim Kardashian West, nie raz deklarowała, że na malowanie się poświęca codziennie kilka godzin. Upodobanie Kim do mocnego make up’u, zaowocowało trendem na makijaż,  który nakładany warstwa po warstwie całkowicie zmienia rysy twarzy.

W sumie, zbyt mocny makijaż to nic nowego – można powiedzieć, że właściwie ma go na sumieniu niemal każda dorastająca dziewczyna. My też kiedyś na poranny make up przeznaczałyśmy codziennie minimum godzinę. Z upływem czasu, nasz makijaż ewoluował w kierunku co najmniej oszczędnego – wystarczą nam na niego chwile  na czerwonych światłach i w warszawskich korkach. Dlaczego ? Jak powiedziała Kim komentując swój brak makijażu – „fajnie jest nie tracić całego tego czasu”.

 

Z doświadczenia wiemy również, że warstwy ważącego się z upływem godzin fluidu, nienaturalnie brązowo-różowe rumieńce, rozmazująca się szminka – potrafią zrujnować samopoczucie. Kiedyś, zamiast cieszyć się przyjemnymi chwilami, martwiłyśmy się czy nie skruszył się nam tusz, i każdą wolną chwilę spędzałyśmy w łazience na  dokładaniu kolejnych, niewiele już zmieniających warstw korektora, cieni czy pomadek.

Być może Kim, która w wersji „no make up” wygląda olśniewająco i znacznie bardziej zmysłowo niż w pełnym makijażowym rynsztunku, doszła podobnie jak my do wniosku, że uroda obroni się sama? W jej przypadku przecież, zadbana skóra wygląda świetnie bez smug bronzera, jedynie z odrobiną rozświetlacza. Chociaż nie posądzamy jej raczej o feministyczny manifest, jak w przypadku niemalującej się od jakiegoś czasu Alicii Keys, a raczej o chęć zwrócenia na siebie uwagi, to tym razem trend ten bardzo nam się podoba.

ZobaczSchowaj komentarze

Oryginalna kampania Balenciaga wiosna-lato 2017

Jaki materiał będzie królował w nadchodzącym, wiosenno-letnim sezonie? Spandex – przynajmniej zdaniem dyrektora kreatywnego Balenciagi, Demny Gvasalii, który poświęcił mu sporo miejsca w swojej drugiej kolekcji dla francuskiej marki i uczynił gwiazdą najnowszej kampanii. Zaskoczeni?

ZobaczSchowaj komentarze

Wyprzedaże lato 2017: nasze typy z polską metką!

BLESSUS

BLUZKA
632 ZŁ

WEAVE

SUKIENKA
1050 ZŁ

SAINT BODY

BODY
208 ZŁ

PORT PRIVE

BLUZKA
720 ZŁ

SELFIE JEWELLERY

PIERŚCIONEK
215,20 ZŁ

NUNC BY DOMINIKA NOWAK

BUTY
679,20 ZL
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.