Kanye West rozdaje darmowe Yeezy Boost!

Ten weekend wyjątkowo należał do Kanyego Westa. Raper  rozpoczął długo wyczekiwaną trasę koncertową „Saint Pablo”, „słynne” woskowe figury z teledysku „Famous” zawitały do galerii Bum & Poe w Los Angeles, a podczas wczorajszej gali MTV VMA wygłosił płomienne przemówienie, w którym porównał się między innymi do Harry’ego Trumana, Walta Disneya i Steve’a Jobsa. To jednak nie wszystko. Jak donosi jeden z portali muzycznych, Kanye spełnił także swoją zeszłoroczną obietnicę i podarował paparazzi kilka par darmowych Yeezy Boost.

Nie trzeba być wielkim fanem (albo antyfanem) Westa, by wiedzieć, że jego relacje z paparazzi zawsze należały do delikatnie mówiąc burzliwych. W 2013 roku jeden z fotografów pozwał nawet rapera za naruszenie nietykalności fizycznej. Tym większym zaskoczeniem był więc fakt, kiedy Kanye w listopadzie zeszłego roku ogłosił, że ma zamiar obdarować kilku paparazzi darmowymi parami zaprojektowanych przez siebie Yeezy Boost 350.

Teraz wiemy już, że West, który na wczorajszej gali MTV ogłosił swą „miłość dla wszystkich”, kocha także paparazzi. Fotograf Jack Arshakyan potwierdził wczoraj na Instagramie, że on i kilku jego kolegów po fachu otrzymało właśnie przesyłkę od Kanyego i Kim. Wśród uroczo podpisanych pudełek, można wypatrzyć też parę dziecięcych „boostów”, które zadebiutowały na rynku niecały tydzień temu.

Czyżby Kanye był gotów zakopać topór wojenny?  A może w tym niecodziennym geście ma po prostu ukryty interes? Bez względu na wszystko, chętnie wyślemy mu swój adres.


Zakupy


ZobaczSchowaj komentarze

Założyciel Starbucksa zdradził jego początkową nazwę! Będziecie zaskoczeni

Dla jednych symbol współczesnej Ameryki, dla innych stały element codziennego, porannego rytuału. Kawą ze Starbucksa delektują się mieszkańcy ponad 70 krajów, ciekawe jednak, czy marka cieszyłaby się taką samą popularnością gdyby nie chwytliwa i rozpoznawalna niemal na całym świecie nazwa. Jesteście gotowi na jej oryginalną wersję, jaką właśnie zdradził współzałożyciel firmy?

Co by było, gdyby Starbucks nosił inną nazwę? Czy nadal cieszyłby się taką popularnością i przez wielu zaczął być nawet uznawany za element popkultury? A może zginąłby w gąszczu innych kawiarnianych sieciówek? Oczywiście możemy tylko gdybać, jednak pierwsza nazwa kawiarni, jaką właśnie zdradził jej współzałożyciel Gordon Bowker nie brzmi jak książkowy przykład zapadającego w pamięć nazewnictwa.

Okazuje się, że kawiarnia początkowo miała nosić nazwę… „Cargo House”, jednak (na szczęście) w porę odradził ją Bowkerowi jego kolega z agencji reklamowej, przekonując, że to nazwy zaczynające się na „St” robią najlepsze wrażenie na odbiorcach. Założyciele i ich zespół zaczęli więc burzę mózgów, w której bardzo pomocna okazała się mapa terenów wydobywczych: „Jakimś sposobem ktoś przedstawił nam mapę górniczych terenów wokół Cascades (pasmo górskie w Ameryce Płn., przyp. red.) i wulkanu Mount Rainier”, powiedział Bowker w rozmowie z „Seattle Times”. „Było tam stare górnicze miasteczko ‚Starbo’, które w jakiś sposób od razu narzuciło mi skojarzenie ze Starbuckiem, czyli bohaterem „Moby’ego Dicka” Hermana Melville’a. Oczywiście Moby Dick nie ma nic wspólnego ze Starbucksem bezpośrednio, to po prostu zbieg okoliczności, że te dwie nazwy skojarzyły mi się wzajemnie ze sobą”.

Kupilibyście kawę w „Cargo House”?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.