Czy Kanye pracuje nad wspólną kolekcją z Goshą Rubchinskiym?

Wystarczyło jedno zdjęcie, a tak naprawdę snap, aby podnieść ciśnienie wszystkich fanów Kanyego Westa i/lub Goshy Rubchinskiyego. Czy panowie, którzy spotkali się wczoraj w Moskwie, pracują nad wspólną kolekcją czy zwyczajnie zacieśniają przyjacielskie więzi?

Kanye West już nie raz pokazał, że ma niebywałego nosa do wyławiania modowych talentów i kreatywnych postaci, o których później mówi i pisze cała branża. Jeśli nie wiecie, to raper był jedną z pierwszych osób jaka uwierzyła w zmysł artystyczny DJa Virgila Alboh (twórcy Off White) albo nosiła projekty Demny Gvasalii i Vetements. Czyżby właśnie zainteresował się twórczością Goschy Rubchinskyiego i wiązał z nim szczególne plany?

Wszystko zaczęło się od snapa, dokumentującego spotkanie obu panów w moskiewskim Muzeum Sztuk Multimedialnych, z którego później udali się do lokalnego baru. Umówmy się, Moskwa raczej nie jest oczywistym kierunkiem, w jakim West podróżowałby nie mając koncertu, zasadne są więc chyba podejrzenia, jakoby nie było to zwykłe spotkanie, a początek wyjątkowej współpracy.

Podejrzenia nabierają rumieńców szczególnie w świetle wczorajszego komunikatu Rubchinskiyego, który ogłosił,  że po ostatniej wizycie na Pitti Uomo we Florencji, kolejną męską kolekcję pokaże w styczniu w Kaliningradzie – czy Kanye zasiądzie na nim w pierwszym rzędzie, a może zobaczymy wtedy pierwsze, stworzone wspólnie, projekty? Czas pokaże – my oczami wyobraźni wyobrażamy już sobie efekty tej współpracy i nie ukrywamy, że jest to bardzo miły widok.

ZobaczSchowaj komentarze

Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements

Rok 2016 jeszcze nie dobiegł końca, a Demna Gvasalia nieustannie realizuje kolejne pomysły na promocję swojej marki Vetements. Niedawno okrzyknięty człowiekiem roku przez opiniotwórczy portal „Business of Fashion” zaskakuje nas kolejnym projektem. Wraz z marką Comme des Garçons, zarządzaną przez Adriana Joffe i Rei Kawakubo, wypuszcza na rynek limitowaną wersję swetrów, przeznaczoną dla konkretnej grupy odbiorców. Kogo chcą uwieść najbardziej pożądane marki w branży mody? – sprawdźcie koniecznie.

Tęczowe swetry od Comme des Garçons i Vetements
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.