Czy Kanye pracuje nad wspólną kolekcją z Goshą Rubchinskiym?

Wystarczyło jedno zdjęcie, a tak naprawdę snap, aby podnieść ciśnienie wszystkich fanów Kanyego Westa i/lub Goshy Rubchinskiyego. Czy panowie, którzy spotkali się wczoraj w Moskwie, pracują nad wspólną kolekcją czy zwyczajnie zacieśniają przyjacielskie więzi?

Kanye West już nie raz pokazał, że ma niebywałego nosa do wyławiania modowych talentów i kreatywnych postaci, o których później mówi i pisze cała branża. Jeśli nie wiecie, to raper był jedną z pierwszych osób jaka uwierzyła w zmysł artystyczny DJa Virgila Alboh (twórcy Off White) albo nosiła projekty Demny Gvasalii i Vetements. Czyżby właśnie zainteresował się twórczością Goschy Rubchinskyiego i wiązał z nim szczególne plany?

Wszystko zaczęło się od snapa, dokumentującego spotkanie obu panów w moskiewskim Muzeum Sztuk Multimedialnych, z którego później udali się do lokalnego baru. Umówmy się, Moskwa raczej nie jest oczywistym kierunkiem, w jakim West podróżowałby nie mając koncertu, zasadne są więc chyba podejrzenia, jakoby nie było to zwykłe spotkanie, a początek wyjątkowej współpracy.

Podejrzenia nabierają rumieńców szczególnie w świetle wczorajszego komunikatu Rubchinskiyego, który ogłosił,  że po ostatniej wizycie na Pitti Uomo we Florencji, kolejną męską kolekcję pokaże w styczniu w Kaliningradzie – czy Kanye zasiądzie na nim w pierwszym rzędzie, a może zobaczymy wtedy pierwsze, stworzone wspólnie, projekty? Czas pokaże – my oczami wyobraźni wyobrażamy już sobie efekty tej współpracy i nie ukrywamy, że jest to bardzo miły widok.

ZobaczSchowaj komentarze

J.W. Anderson zaprojektuje kolekcje dla Uniqlo

Marzymy o jego drapowanych sukienkach, strukturalnych bluzkach oraz torebkach „The Pierce”. W przeciągu kilku sezonów J.W.Anderson  stworzył jedną z najbardziej pożądanych marek świata, która dojrzewała (i cały czas dojrzewa!) na naszych oczach. Teraz rzeczy z jego pracowni staną się znacznie bardziej dostępne dzięki kolekcji, którą zaprojektuje dla japońskiej sieciówki Uniqlo. Już nie możemy się doczekać!

Uniqlo ma już na swoim kilka projektów z markami oraz osobowościami z sectora high fashion, które zakończyły się sukcesem. Były to między innymi Jil Sander, Christopher Lemaire, a także ikony mody takie jak Carine Roitfeld oraz Inès de la Fressange. Tym razem japońska sieciówka stawia na 33-letniego Jonathana Andersona, którego talent podziwiamy już od 2010 roku, kiedy to po raz pierwszy pokazał swoją kolekcję damską podczas londyńskiego tygodnia mody.

J.W.Anderson jesień-zima 2017

Wnętrza jednego z butików Uniqlo

Dla młodego Irlandczyka, to też nie pierwszy tego typu współprca. W 2012 roku na półkach brytyjskiego Topshopu pojawiła się jego kolekcja, która wyprzedała się w ciągu kilku godzin od premiery. Uniqlo zapewne ma apetyt na powtórzenie tego sukcesu, a z pomocą Andersona jest to bardzo realne.

Kolejna wyjątkowa kampania J.W.Andersona

Kolekcja Andersona dla Topshopu

W wypowiedzi dla portalu Business of Fashion, Anderson zdradził, że zawsze bardzo ciepło myślał o Uniqlo i doskonale wie, że odzież sieciówki jest zawsze bardzo dobrze uszyta. Powiedział także, że japońska marka jest synonimem demokratyzacji mody, w której chce brać udział, dzięki temu, że jego projekty staną się osiągalne dla każdego. Przedstawiciele Uniqlo  z kolei chwalą Andersona za kreatywność oraz niezwykłą umiejętność przenoszenia tradycji do współcześnie pożądanego stroju.

Z ich słów można wywnioskować, że nadchodząca wspólna kolekcja będzie się opierać na interpretacji klasyków, ale z nowoczesnym pierwiastkiem charakterystycznym dla twórczości Andersona. Dlatego czekamy na trencze, swetry, spodnie oraz pełną ofertę ubran, które mogą stać się świetną bazą garderoby. Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży już jesienią tego roku.

Mimo że Uniqlo nie posiada sklepów stacjonarnych w Polsce, oferuje wysyłkę do naszego kraju. Tym bardziej więc zacieramy ręce!

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.