MODA

Kampania Vistula wiosna-lato 2016

16.02.2016 Redakcja Fashion Magazine

Kampania Vistula wiosna-lato 2016

Kolekcja Vistuli obejmuje zarówno subtelną elegancję, stylizacje dzienne oraz bardziej sportowe zestawy. Dominuje kolor granatowy i niebieski. Przeplatają się z czerwienią, żółciami oraz spokojnymi bezami. Nie zabrakło też wzorów. Są to paisley, drobne kraty, graficzne desenie, hawajskie palmy oraz marynarskie pasy.

Fasony strojów zaprojektowanych przez Wojtka Bednarza są dopasowane do sylwetki, a marynarki i koszule mocno taliowane. Na chłodniejsze dni, projektant przewidział lekkie puchowe kurtki typu bomber, co jest świetną informacją dla znawców mody. Każdy z panów może wybierać wśród bogatej oferty lnianych i bawełnianych koszul uszytych z najlepszej jakości włoskich tekstyliów. Dla fanów dzianin przewidziano t-shirty pokryte letnimi nadrukami oraz koszulki polo.

Vistula nie zapomina o wyszukanych akcesoriach. Na uwagę zasługują mokasyny oraz trampki, do których można dobrać kolorowe skarpetki. O nudzie nie ma mowy. Możemy także wybierać wśród dwóch nowych modeli skórzanych plecaków oraz okularów lustrzanek. Bardziej wymagający panowie znajda także szale i kaszkiety w stylu współczesnego gentelmana.

Mateusz Stankiewicz uchwycił Jarroda Scotta w nadmorskiej scenerii słonecznej i wietrznej Fuerteventury. Fotograf już od kilku sezonów z powodzeniem współpracuje z marką. Jest dobrze znany z kampanii dla marek takich jak Reserved, Big Star, CCC oraz Bohoboco.

Kolekcja jest bardzo świeża i wakacyjna. Opiera się na klasyce w żywych kolorach, co zawsze dobrze się sprawdza w męskiej garderobie. Będzie dostępna w salonach oraz sklepie online już od 15. lutego.