Jude Law gwiazdą kampanii Prada wiosna-lato 2017

Prada już wiele razy udowodniła, że jak mało kto potrafi łączyć świat mody oraz kina. Gwiazdami sesji wizerunkowych marki bardzo często są znane i lubiane nazwiska Hollywood, a niedawno zaprezentowała nawet reklamę autorstwa wielokrotnie nominowanego do Oscara Davida O’Russella. Nikogo nie powinno więc dziwić, że w kampanii na sezon wiosna-lato 2017 pojawiła się kolejna znana, ekranowa twarz. Na kogo wybór padł tym razem?

Jude Law gwiazdą kampanii Prada wiosna-lato 2017

Ezra Miller, Ben Wishaw, Christoph Waltz i Jessica Chastain to zaledwie kilka osób z całej plejady gwiazd, która dotychczas pojawiła się w kampaniach Prady. Teraz do tego grona dołączył nie kto inny jak Jude Law, gwiazda bardzo głośnego ostatnio serialu HBO „Młody papież”. Aktor już nie raz pojawił się w modowych sesjach wizerunkowych, jednak do tej pory największy kontrakt łączył go z Diorem. Jude od 2008 roku regularnie pojawiał się w kampaniach okularów i perfum francuskiego domu mody. Teraz przyszedł czas na „zmianę barw” i wiosenno-letnią sesję wizerunkową Prady.

Za obiektywem kampanii stanął legendarny już fotograf mody Willy Vanderperre, którego możecie kojarzyć z bliskiej współpracy z Rafem Simonsem. U boku Jude’a Law pojawiły się również między innymi dwie, duńskie modelki – Kiki Willems i Saskia de Brauw. Podobnie jak w przypadku kampanii Resort 2017, której autorem również jest Willy, ujęcia zachwycą niejedną osobę niemalże filmowych rozmachem i nieco skontrastowanymi ujęciami. Lubimy!

Przeczytajcie także

Jessica Chastain została twarzą kampanii Prada Resort 2017

Reklama Prady w reżyserii Davida O’Russella

ZobaczSchowaj komentarze

Time’s Up Now – 300 kobiet z Hollywood rusza z akcją przeciwko molestowaniu

Rok 2017 był okresem zmian, w szczególności w środowisku filmowym, którego szklana otoczka rozbiła się na milion kawałeczków. Harvey Weinstein, a potem Kevin Spacey i dziesiątki innych mężczyzn oskarżonych o molestowanie spowodowali, że ciemny sekret castingów oraz kulisów filmowych produkcji w końcu wyszedł na jaw. Puszka Pandory się otworzyła, a kobiety postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce i właśnie dlatego ruszyły z akcją Time’s Up Now.

Jeszcze kilka miesięcy temu wiele osób nie zdawało sobie sprawy ze skali problemu jakim jest molestowanie seksualne, jednak kampania #metoo zapoczątkowana przez Alyssę Milano wszystko zmieniła. Nagle okazało się jak wiele kobiet na świecie spotkało się z nieodpowiednim zachowaniem w pracy czy w codziennych sytuacjach i nadszedł moment, żeby powiedzieć koniec. Właśnie z tego przekonania narodziła się kampania Time’s Up Now, czyli w wolnym tłumaczeniu „Czas minął”.

Wszystko zaczęło się od otwartego listu, który ukazał się na stronie New York Times, podpisanego między innymi przez Emmę Stone, Reese Whiterspoon, Evę Longorię, Shondę Rhimes i wiele innych. W całą inicjatywę zaangażowało się aż 300 przedstawicielek Hollywood, od aktorek, przez producentki po scenarzystki. Głównym celem inicjatywy Time’s Up jest stworzenie funduszu, który pomógłby sfinansować prawną walkę przeciw molestowaniu wszystkich kobiet, których na nią nie stać. Dotychczas udało się zebrać kilkanaście milionów dolarów, głównie za sprawą donacji gwiazd. Kampania ma również pomóc w szerzeniu równouprawnienia w studiach filmowych czy agencjach szukających nowych talentów.

Kampania Time’s Up Now to dopiero początek. Już niedługo, bo w najbliższy weekend podczas gali rozdania Złotych Globów aktorki i aktorzy w solidarności z ofiarami molestowania ubiorą się na czarno. Dodamy, że to dopiero pierwszy tydzień 2018 roku.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.