Kampania Prada jesień-zima 2016

Prada jak mało kto potrafi zaskakiwać, dlatego na kampanie włoskiej marki często czekamy z niecierpliwością. Umiejętność doboru największych nazwisk z branży, czy łowienie talentów są godne podziwu, jednak tym razem kampania jesienno-zimowa przeszła najśmielsze oczekiwania. Do najnowszej sesji wizerunkowej marka zaprosiła zawrotną liczbę 27 modelek, a same zdjęcia są wręcz nieziemskie.

Kampania Prada jesień-zima 2016

Miuccia Prada słynie z sympatii do amerykańskiego fotografa Stevena Meisela, który i tym razem stanął za obiektywem. Prada, podobnie jak Chanel, postawiła na modowe kolaże, które składają się z modelek naklejonych na tle krajobrazów zorzy polarnej oraz gwieździstego nieba. Na zdjęciach pojawiły się twarze znane z poprzednich kampanii takie jak Sasha Pivovarova, ale również Milla Jovovich, Natalie Westling, Freja Beha Erichsen, Ondria Hardin, Sarah Dijkink i Paulina Frankowska, która ma coraz więcej sukcesów na swoim koncie. Tak duży dobór modelek nawiązuje do wizji kobiety Prady, która z sezonu na sezon jest o wiele bardziej złożona i nie sposób określić jej pojedynczymi etykietkami. Wynika to z eklektyzmu stylizacji stworzonych przez Oliviera Rizzo, będących połączeniem skóry, aksamitu, satyny oraz wzorów autorstwa Christophe’a Chemina. Włosy modelek w mokre przyklejone do twarzy fale ułożył Guido Palau, a makijaż bazujący na czerwonych ustach zrobiła niezastąpiona Pat McGrath.

Jesienno-zimowa kampania włoskiego domu mody jest prawdziwą ucztą dla oczu oraz wibrującym kolorystycznie kolażem, który nieszybko znudzi się naszym oczom. Co więcej, to nie jedyny pozytywny akcent dotyczący Prady. Marka, która niegdyś stroniła od sprzedaży internetowej, ogłosiła, że wybrane elementy z kolekcji będą dostępne na takich portalach jak na Net A Porter czy MyTheresa. Skusicie się na zakupy?

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Uterque wiosna-lato 2018

Klimatyczne zdjęcia, mieszanka intensywnych kolorów oraz klasycznych wzorów – kampanie Uterque zawsze spotykają się z zachwytami z naszej strony. Tym razem jest nie inaczej, sesja wizerunkowa na wiosnę-lato 2018 sprawi, że od razu zaczniecie kompletować garderobę na kolejny sezon!

Kampania Uterque wiosna-lato 2018

Najnowsze propozycje od hiszpańskiej marki to odważne połączenia kolorystyczne. Na wiosnę-lato 2018 nie boimy się łączyć szmaragdu z fuksją, granatu z karmelem czy różnych pasiastych wzorów. Proste fasony wyróżnią się nietypowymi tkaninami jak wełniane frędzle albo nawet cekiny, które przekornie będziemy nosić na letnich przyjęciach.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.