Kampania Prada jesień-zima 2016

Prada jak mało kto potrafi zaskakiwać, dlatego na kampanie włoskiej marki często czekamy z niecierpliwością. Umiejętność doboru największych nazwisk z branży, czy łowienie talentów są godne podziwu, jednak tym razem kampania jesienno-zimowa przeszła najśmielsze oczekiwania. Do najnowszej sesji wizerunkowej marka zaprosiła zawrotną liczbę 27 modelek, a same zdjęcia są wręcz nieziemskie.

Kampania Prada jesień-zima 2016

Miuccia Prada słynie z sympatii do amerykańskiego fotografa Stevena Meisela, który i tym razem stanął za obiektywem. Prada, podobnie jak Chanel, postawiła na modowe kolaże, które składają się z modelek naklejonych na tle krajobrazów zorzy polarnej oraz gwieździstego nieba. Na zdjęciach pojawiły się twarze znane z poprzednich kampanii takie jak Sasha Pivovarova, ale również Milla Jovovich, Natalie Westling, Freja Beha Erichsen, Ondria Hardin, Sarah Dijkink i Paulina Frankowska, która ma coraz więcej sukcesów na swoim koncie. Tak duży dobór modelek nawiązuje do wizji kobiety Prady, która z sezonu na sezon jest o wiele bardziej złożona i nie sposób określić jej pojedynczymi etykietkami. Wynika to z eklektyzmu stylizacji stworzonych przez Oliviera Rizzo, będących połączeniem skóry, aksamitu, satyny oraz wzorów autorstwa Christophe’a Chemina. Włosy modelek w mokre przyklejone do twarzy fale ułożył Guido Palau, a makijaż bazujący na czerwonych ustach zrobiła niezastąpiona Pat McGrath.

Jesienno-zimowa kampania włoskiego domu mody jest prawdziwą ucztą dla oczu oraz wibrującym kolorystycznie kolażem, który nieszybko znudzi się naszym oczom. Co więcej, to nie jedyny pozytywny akcent dotyczący Prady. Marka, która niegdyś stroniła od sprzedaży internetowej, ogłosiła, że wybrane elementy z kolekcji będą dostępne na takich portalach jak na Net A Porter czy MyTheresa. Skusicie się na zakupy?

ZobaczSchowaj komentarze

Amerykański sen Rafa Simonsa w kampanii Calvin Klein jesień-zima 2017

Ulubiony fotograf Rafa Simonsa– Willy Vanderperre po raz kolejny stworzył kampanię dla domu mody Calvin Klein. Tym razem marka wychodzi naprzeciw z nową, jesienną kampanią „205 West 39 NYC” w oryginalnej oprawie rodem z amerykańskiego westernu. Wszechobecny dżins, odświeżone kowbojki… Sprawdźcie sami!

Amerykański sen Rafa Simonsa w kampanii Calvin Klein jesień-zima 2017

Od kiedy niemal rok temu Raf Simons przejął stery nad Calvinem Kleinem, belgijski projektant nieustannie próbuje restrukturyzować tożsamość i dziedzictwo marki. Na początku, jego decyzją było połączenie męskiej i damskiej kolekcji w jednym pokazie, a następnie wprowadzenie projektu tak zwanego „Calvin Klein By Appointment”.

Jeśli chodzi o kolekcje Simonsa dla domu mody, pierwsza nosiła dużo mówiącą o jej estetyce nazwę – „American Classics”, której duchem była prostota i ponadczasowa klasyka. Tym razem Simons znowu nawiązał do motywu Ameryki, ale postawił na jej charakterystyczne symbole. W kolekcji znajdziemy bowiem między innymi niebanalne kowbojki, sukienki z motywem flagi czy specyficzne dla Dzikiego Zachodu okrycia wierzchnie. Nowa linia ubrań zawiera dość niebanalne połączenia z pozoru niezbyt spójnych ze sobą elementów takich jak mundury orkiestry dętej, antyczne, ręcznie wykonane pikowania czy odzież robocza.

Odnosząc się do samego spotu reklamowego, jest on kolejnym po „American Classics”, który tak jak sama kolekcja mocno nawiązuje do motywu Ameryki. 22 modeli pozuje na tle billboardów z ostatniej kampanii, wykonanej na kalifornijskiej pustyni z udziałem prac Andy’ego Warhola. Oprócz ulubionego fotografa Rafa Simonsa w spocie pojawiła się także jedna z jego ulubionych modelek – Julia Nobis, która już nie raz wystąpiła w kampaniach Diora za czasów pracy projektanta dla tego francuskiego domu mody.

Spot reklamowy ma trafić w obieg już we wrześniu na całym świecie, a w czołowych lokalizacjach takich jak Nowy Jork, Paryż, Bruksela czy Hong Kong będziemy mogli podziwiać kampanię w dużym formacie.

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.