Kampania Prada jesień-zima 2016

Prada jak mało kto potrafi zaskakiwać, dlatego na kampanie włoskiej marki często czekamy z niecierpliwością. Umiejętność doboru największych nazwisk z branży, czy łowienie talentów są godne podziwu, jednak tym razem kampania jesienno-zimowa przeszła najśmielsze oczekiwania. Do najnowszej sesji wizerunkowej marka zaprosiła zawrotną liczbę 27 modelek, a same zdjęcia są wręcz nieziemskie.

Kampania Prada jesień-zima 2016

Miuccia Prada słynie z sympatii do amerykańskiego fotografa Stevena Meisela, który i tym razem stanął za obiektywem. Prada, podobnie jak Chanel, postawiła na modowe kolaże, które składają się z modelek naklejonych na tle krajobrazów zorzy polarnej oraz gwieździstego nieba. Na zdjęciach pojawiły się twarze znane z poprzednich kampanii takie jak Sasha Pivovarova, ale również Milla Jovovich, Natalie Westling, Freja Beha Erichsen, Ondria Hardin, Sarah Dijkink i Paulina Frankowska, która ma coraz więcej sukcesów na swoim koncie. Tak duży dobór modelek nawiązuje do wizji kobiety Prady, która z sezonu na sezon jest o wiele bardziej złożona i nie sposób określić jej pojedynczymi etykietkami. Wynika to z eklektyzmu stylizacji stworzonych przez Oliviera Rizzo, będących połączeniem skóry, aksamitu, satyny oraz wzorów autorstwa Christophe’a Chemina. Włosy modelek w mokre przyklejone do twarzy fale ułożył Guido Palau, a makijaż bazujący na czerwonych ustach zrobiła niezastąpiona Pat McGrath.

Jesienno-zimowa kampania włoskiego domu mody jest prawdziwą ucztą dla oczu oraz wibrującym kolorystycznie kolażem, który nieszybko znudzi się naszym oczom. Co więcej, to nie jedyny pozytywny akcent dotyczący Prady. Marka, która niegdyś stroniła od sprzedaży internetowej, ogłosiła, że wybrane elementy z kolekcji będą dostępne na takich portalach jak na Net A Porter czy MyTheresa. Skusicie się na zakupy?

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania COS jesień-zima 2016

Szwedzka marka COS, młodszy członek grupy H&M, istnieje na rynku od 2007 roku. Od tego czasu, jej projekty zachwycają ponadczasową klasyką i dopasowanymi krojami, a kampanie są istną ucztą dla oczu fanów minimalizmu. Ta najnowsza, na sezon jesień-zima 2016, ponownie została utrzymana w charakterystycznej stylistyce, a sesja zdjęciowa przenosi nas nad surowe, brytyjskie wybrzeże.

Kampania COS jesień-zima 2016

Autorem sesji wizerunkowej jest francuski fotograf Karim Sadli, który słynie z minimalistycznej estetyki. Jego zdjęcia były wielokrotnie publikowane w najbardziej prestiżowych magazynach modowych jak „Vogue”, „W” i „i-D”. Jesienno-zimowa kampania marki COS nosi tytuł „New Nature”, a inspiracją do całej kolekcji były obrazy artystki Lynette Yiadom Boakye, pochodzącej z Ghany, ale na co dzień mieszkającej w Londynie. Stąd, dominującymi kolorami są granaty oraz burgundy. Fotograf uchwycił modelkę na opuszczonej plaży w brytyjskim mieście Norfolk. Gwiazdą sesji została Węgierka Vanessa Axente, którą możecie kojarzyć z licznych kampanii Calvina Kleina. Za stylizację był odpowiedzialny Jonathan Kaye, który postawił na oversize’owe płaszcze, dopasowane golfy oraz transparentne topy w sportowym stylu, do których dobrał klasyczne, czarne oksfordki.

COS pomimo bardzo klasycznych elementów, zawsze stara się wdrażać nowe trendy. Tym razem szwedzka marka postawiła na bomberki, jeden z największych hitów tego sezonu, czy bloki kolorystyczne. Nowa kolekcja to idealne rozwiązanie dla wielbicieli klasyki, a całość jak zwykle tworzy niezwykle spójną kompozycję. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.