Kampania Prada jesień-zima 2016

Prada jak mało kto potrafi zaskakiwać, dlatego na kampanie włoskiej marki często czekamy z niecierpliwością. Umiejętność doboru największych nazwisk z branży, czy łowienie talentów są godne podziwu, jednak tym razem kampania jesienno-zimowa przeszła najśmielsze oczekiwania. Do najnowszej sesji wizerunkowej marka zaprosiła zawrotną liczbę 27 modelek, a same zdjęcia są wręcz nieziemskie.

Kampania Prada jesień-zima 2016

Miuccia Prada słynie z sympatii do amerykańskiego fotografa Stevena Meisela, który i tym razem stanął za obiektywem. Prada, podobnie jak Chanel, postawiła na modowe kolaże, które składają się z modelek naklejonych na tle krajobrazów zorzy polarnej oraz gwieździstego nieba. Na zdjęciach pojawiły się twarze znane z poprzednich kampanii takie jak Sasha Pivovarova, ale również Milla Jovovich, Natalie Westling, Freja Beha Erichsen, Ondria Hardin, Sarah Dijkink i Paulina Frankowska, która ma coraz więcej sukcesów na swoim koncie. Tak duży dobór modelek nawiązuje do wizji kobiety Prady, która z sezonu na sezon jest o wiele bardziej złożona i nie sposób określić jej pojedynczymi etykietkami. Wynika to z eklektyzmu stylizacji stworzonych przez Oliviera Rizzo, będących połączeniem skóry, aksamitu, satyny oraz wzorów autorstwa Christophe’a Chemina. Włosy modelek w mokre przyklejone do twarzy fale ułożył Guido Palau, a makijaż bazujący na czerwonych ustach zrobiła niezastąpiona Pat McGrath.

Jesienno-zimowa kampania włoskiego domu mody jest prawdziwą ucztą dla oczu oraz wibrującym kolorystycznie kolażem, który nieszybko znudzi się naszym oczom. Co więcej, to nie jedyny pozytywny akcent dotyczący Prady. Marka, która niegdyś stroniła od sprzedaży internetowej, ogłosiła, że wybrane elementy z kolekcji będą dostępne na takich portalach jak na Net A Porter czy MyTheresa. Skusicie się na zakupy?

ZobaczSchowaj komentarze

Reklama Prady w reżyserii Davida O’Russella

Moda i film bardzo często idą w parze, ale umiejętne połączenie tych dwóch sztuk wcale nie jest takie proste. Niedawno miał okazję się o tym przekonać nominowany do Oskara za filmy „American Hustle” i „Poradnik pozytywnego myślenia” David O.Russell. Reżyser stworzył film dla domu mody Prada, który w końcu możemy obejrzeć w całości. Zobaczcie surrealistyczne dzieło reżysera!

O tym, że Russell współpracował z Miuccią wiadomo było od jakiegoś czasu. Fragmenty filmu były wyświetlane już podczas pokazu wiosna-lato 2017 włoskiego domu mody, który odbył się we wrześniu tego roku w Mediolanie. „Past Forward”, bo taki ma tytuł ten ponad 12-minutowy film, jest debiutem Davida O.Russella w świecie mody. Dodamy, że bardzo ciekawym. W efekcie powstało wyjątkowe czarno-białe dzieło inspirowane klasykami gatunku, które jest mieszanką sennych i surrealistycznych sekwencji rodem z kina noir. Znajdziemy tam nawiązania do „Północ – Północny zachód”Alfreda Hitchocka, a nawet do Franza Kafki, czy niektórych, wcześniejszych filmów Russella. Scena z tańcem jest bardzo podobna do tej z „Poradnika pozytywnego myślenia”.

Film opowiada historię jednej kobiety, w którą wcielają się trzy różne aktorki – znana z serialu „Dziewczyny” Allison Williams, Freida Pinto i Kuoth Wiel. Sama fabuła nie jest do końca jasna, ponieważ pojawiają się w niej elementy pościgu, romansu, czy kryminału, ale jak powiedział Russell o wiele bardziej niż ona istotne są nasze odczucia. W szczególności poczucie niepewności tego, co będzie dalej, które jest tak charakterystyczne dla twórczości Hitchocka. Oprócz wspomnianych aktorek na ekranie zobaczymy inne sławne nazwiska – między innymi Connie Britton, Sachę Baron Cohena oraz Johna Krasinskiego. Pomimo tego, że w produkcji nie ma dialogu, niejasna akcja, nieustannie zmieniające się kadry oraz minimalistyczne obrazy architektury sprawiają, że przez 12 minut ciężko nam oderwać wzrok od ekranu.

Cały film powstał zaledwie w 4 dni. Co ciekawe, Miuccia podjęła dość ryzykowną decyzję, ponieważ dała Russellowi wolną rękę. Ale tym razem chyba się opłaciło, bo efekt jest niezwykle intrygujący, a film z pewnością znajdzie się w czołówce najbardziej ambitnych reklam modowych tego roku.

Przeczytajcie także
Kim jest Miuccia Prada
Kampania Prada jesień-zima 2016

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.