Kampania Prada jesień-zima 2016

Prada jak mało kto potrafi zaskakiwać, dlatego na kampanie włoskiej marki często czekamy z niecierpliwością. Umiejętność doboru największych nazwisk z branży, czy łowienie talentów są godne podziwu, jednak tym razem kampania jesienno-zimowa przeszła najśmielsze oczekiwania. Do najnowszej sesji wizerunkowej marka zaprosiła zawrotną liczbę 27 modelek, a same zdjęcia są wręcz nieziemskie.

Kampania Prada jesień-zima 2016

Miuccia Prada słynie z sympatii do amerykańskiego fotografa Stevena Meisela, który i tym razem stanął za obiektywem. Prada, podobnie jak Chanel, postawiła na modowe kolaże, które składają się z modelek naklejonych na tle krajobrazów zorzy polarnej oraz gwieździstego nieba. Na zdjęciach pojawiły się twarze znane z poprzednich kampanii takie jak Sasha Pivovarova, ale również Milla Jovovich, Natalie Westling, Freja Beha Erichsen, Ondria Hardin, Sarah Dijkink i Paulina Frankowska, która ma coraz więcej sukcesów na swoim koncie. Tak duży dobór modelek nawiązuje do wizji kobiety Prady, która z sezonu na sezon jest o wiele bardziej złożona i nie sposób określić jej pojedynczymi etykietkami. Wynika to z eklektyzmu stylizacji stworzonych przez Oliviera Rizzo, będących połączeniem skóry, aksamitu, satyny oraz wzorów autorstwa Christophe’a Chemina. Włosy modelek w mokre przyklejone do twarzy fale ułożył Guido Palau, a makijaż bazujący na czerwonych ustach zrobiła niezastąpiona Pat McGrath.

Jesienno-zimowa kampania włoskiego domu mody jest prawdziwą ucztą dla oczu oraz wibrującym kolorystycznie kolażem, który nieszybko znudzi się naszym oczom. Co więcej, to nie jedyny pozytywny akcent dotyczący Prady. Marka, która niegdyś stroniła od sprzedaży internetowej, ogłosiła, że wybrane elementy z kolekcji będą dostępne na takich portalach jak na Net A Porter czy MyTheresa. Skusicie się na zakupy?

ZobaczSchowaj komentarze

Victoria Beckham i Reebok łączą siły!

Jeszcze kilka lat temu, informacja o tej współpracy wprawiłaby nas w prawdziwe osłupienie. Victoria Beckham, niegdyś miłośniczka obcisłych sukienek oraz szpilek do nieba, właśnie ogłosiła, że nawiązała współpracę ze sportowym gigantem Reebok, tym samym dołączając do grona ambasadorek jak Gigi Hadid, Ariana Grande oraz Teyana Taylor.

Victoria Beckham wspólnie z marką Reebok w ramach długofalowej współpracy chcą zachęcić kobiety do bycia lepszymi wersjami siebie. Ten cel chcą osiągnąć, prezentując kolekcję łączącą wartości prezentowane przez sportową markę, jak i Brytyjkę, którymi są przede wszystkim niezależność, siła oraz pewność siebie. O współpracy Beckham powiedziała tak: „Jestem podekscytowana nawiązaniem współpracy z marką Reebok, opartej na wartościach, które wspólnie podzielamy. Zawsze chciałam pomagać kobietom w budowaniu ich pewności siebie, a Reebok idee tą realizuje od dekad. Cieszę się, że będę miała możliwość zestawienia tradycyjnego stylu fitness z modowymi trendami. Ubrania sportowe stanowią część mojej codziennej garderoby, dlatego tym bardziej jestem zachwycona wizją wspólnych działań.”  Jednak na efekty będziemy musieli trochę poczekać. Debiut kolekcji jest bowiem planowany dopiero na koniec 2018 roku.

Współpraca pomiędzy Victorią Beckham a marką Reebok powstała w ramach Reebok Innovation Collective. Jest to inicjatywa skupiająca się na rozwijaniu oraz udoskonalaniu oferty ubrań i butów w duchu aktualnych trendów, które pojawiają się zarówno na wybiegach projektantów jak i sklepowych półkach. W ramach tego projektu, Reebok zrealizował wiele współprac, w tym z Vetements, Cottweiler czy David Clark Company, dzięki którym sportowy gigant umocnił swoją pozycję na globalnym rynku.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.