Kampania Prada jesień-zima 2016

Prada jak mało kto potrafi zaskakiwać, dlatego na kampanie włoskiej marki często czekamy z niecierpliwością. Umiejętność doboru największych nazwisk z branży, czy łowienie talentów są godne podziwu, jednak tym razem kampania jesienno-zimowa przeszła najśmielsze oczekiwania. Do najnowszej sesji wizerunkowej marka zaprosiła zawrotną liczbę 27 modelek, a same zdjęcia są wręcz nieziemskie.

Kampania Prada jesień-zima 2016

Miuccia Prada słynie z sympatii do amerykańskiego fotografa Stevena Meisela, który i tym razem stanął za obiektywem. Prada, podobnie jak Chanel, postawiła na modowe kolaże, które składają się z modelek naklejonych na tle krajobrazów zorzy polarnej oraz gwieździstego nieba. Na zdjęciach pojawiły się twarze znane z poprzednich kampanii takie jak Sasha Pivovarova, ale również Milla Jovovich, Natalie Westling, Freja Beha Erichsen, Ondria Hardin, Sarah Dijkink i Paulina Frankowska, która ma coraz więcej sukcesów na swoim koncie. Tak duży dobór modelek nawiązuje do wizji kobiety Prady, która z sezonu na sezon jest o wiele bardziej złożona i nie sposób określić jej pojedynczymi etykietkami. Wynika to z eklektyzmu stylizacji stworzonych przez Oliviera Rizzo, będących połączeniem skóry, aksamitu, satyny oraz wzorów autorstwa Christophe’a Chemina. Włosy modelek w mokre przyklejone do twarzy fale ułożył Guido Palau, a makijaż bazujący na czerwonych ustach zrobiła niezastąpiona Pat McGrath.

Jesienno-zimowa kampania włoskiego domu mody jest prawdziwą ucztą dla oczu oraz wibrującym kolorystycznie kolażem, który nieszybko znudzi się naszym oczom. Co więcej, to nie jedyny pozytywny akcent dotyczący Prady. Marka, która niegdyś stroniła od sprzedaży internetowej, ogłosiła, że wybrane elementy z kolekcji będą dostępne na takich portalach jak na Net A Porter czy MyTheresa. Skusicie się na zakupy?

ZobaczSchowaj komentarze

Zmysłowa kolekcja Moye Soiree

Wybierając nasze ubrania na co dzień, cenimy sobie przede wszystkim wygodę. Właśnie dlatego najczęściej sięgamy po marki, które spełniają ten pozornie prosty wymóg, w szczególności jeśli chodzi o bieliznę. Na naszym rodzimym rynku na szczęście jest w czym wybierać, a jednym z naszych ulubieńców niezmiennie pozostaje marka MOYE, która właśnie zaprezentowała nową kolekcję. Zobaczcie!

Ponadczasowe fasony, klasyczna paleta barw oraz komfort to kilka cech, dzięki którym marka MOYE szybko stała się ulubieńcem polskich klientek. Nowa kolekcja Soiree jest nie tylko utrzymana w tej samej stylistyce, ale dodatkowo została urozmaicona kilkoma elementami, między innymi oversize’owymi t-shirtami z naturalnego jedwabiu. W kolekcji jak zwykle nie zabrakło minimalistycznej palety barw, którą tym razem zdominowały eleganckie czernie i biele, przełamane granatowym odcieniem granatu.

Modele z najnowszej kolekcji MOYE to plejada najlepszych tkanin, dzięki którym nie tylko będziemy odczuwać wygodę, ale łatwo się zrelaksujemy. Jedwabna krepa, satyna i wiskoza posłużyły jako bazowe materiały do wykonania między innymi luźnych koszul, spodni oraz fig, idealnie nadających się na chłodniejsze wieczory w domu.

Premierze kolekcji, towarzyszy sesja wizerunkowa autorstwa Ali Wesołowskiej (I Like Photo). Przed jej obiektywem stanęła natomiast Olga Nowatorska (AS Management), która pojawiła się w roli prawdziwej kusicielki. Tajemniczo przygaszone światło, orientalne motywy oraz ciepłe kolory stały się idealnym tłem kolekcji, nadając jej prawdziwie jesiennego klimatu.

Kolekcja dostępna jest na www.moyestore.com oraz w showroomie marki w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 44/16.

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.