Romantyzm i punk w kampanii Paprocki&Brzozowski wiosna-lato 2017

Jeśli śledzicie na bieżąco naszego Instagrama (@fashionpost.pl), a w szczególności story to z pewnością widzieliście, że niedawno mieliśmy okazję być na backstage’u planu kampanii Paprocki&Brzozowski. Widzieliśmy  więc, co duet projektantów przygotował na nadchodzący sezon, a teraz prezentujemy sesję wizerunkową kolekcji „Julia’s not dead”. Zobaczcie koniecznie!

Romantyzm i punk w kampanii Paprocki&Brzozowski wiosna-lato 2017

Paprocki&Brzozowski na plan kampanii wybrali tym razem  piękne wnętrza warszawskiego hotelu Bristol. W naszej recenzji pokazu marki mogliście przeczytać, że projektanci nawiązali w niej do kultowej sztuki Williama Szekspira. Tę inspirację mogliśmy zobaczyć w bardzo romantycznych projektach, którym Paprocki i Brzozowski dodali rockowego pazura. Tę mieszankę możemy również zobaczyć na pięknych, czarno-białych zdjęciach autorstwa Mateusza Stankiewicza.

Gwiazdą kampanii polskiej marki została Klaudia Łuczak, o której pisaliśmy przy okazji debiutów Polek na tygodniach mody jesień-zima 2017 (tutaj). To co widzieliśmy już na wybiegu zostało dodatkowo wyeksponowane na zdjęciach. Modelkę możemy zobaczyć w stylizacjach, które stworzyła Agnieszka Ścibior. Nie brakuje nieśmiertelnych połączeń skóry, ćwieków oraz delikatnych koronek i falban. Lubimy!

Przeczytajcie także

Paprocki&Brzozowski „Julia’s not dead” wiosna-lato 2017

Kto jest kim – Paprocki & Brzozowski

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwsza kampania Rafa Simonsa dla Calvina Kleina

To 10. lutego miał być dniem, w którym branża mody ujrzy pierwszą kolekcję Rafa Simonsa dla Calvina Kleina. Belgijski projektant i prowadzona przez niego marka postanowili jednak zaskoczyć wszystkich i ponad 3 tygodnie wcześniej zaprezentować najnowszą kampanię promującą kompletnie nowy twór w postaci kolekcji „By Appointment”.

Pierwsza kampania Rafa Simonsa dla Calvina Kleina
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.