Romantyzm i punk w kampanii Paprocki&Brzozowski wiosna-lato 2017

Jeśli śledzicie na bieżąco naszego Instagrama (@fashionpost.pl), a w szczególności story to z pewnością widzieliście, że niedawno mieliśmy okazję być na backstage’u planu kampanii Paprocki&Brzozowski. Widzieliśmy  więc, co duet projektantów przygotował na nadchodzący sezon, a teraz prezentujemy sesję wizerunkową kolekcji „Julia’s not dead”. Zobaczcie koniecznie!

Romantyzm i punk w kampanii Paprocki&Brzozowski wiosna-lato 2017

Paprocki&Brzozowski na plan kampanii wybrali tym razem  piękne wnętrza warszawskiego hotelu Bristol. W naszej recenzji pokazu marki mogliście przeczytać, że projektanci nawiązali w niej do kultowej sztuki Williama Szekspira. Tę inspirację mogliśmy zobaczyć w bardzo romantycznych projektach, którym Paprocki i Brzozowski dodali rockowego pazura. Tę mieszankę możemy również zobaczyć na pięknych, czarno-białych zdjęciach autorstwa Mateusza Stankiewicza.

Gwiazdą kampanii polskiej marki została Klaudia Łuczak, o której pisaliśmy przy okazji debiutów Polek na tygodniach mody jesień-zima 2017 (tutaj). To co widzieliśmy już na wybiegu zostało dodatkowo wyeksponowane na zdjęciach. Modelkę możemy zobaczyć w stylizacjach, które stworzyła Agnieszka Ścibior. Nie brakuje nieśmiertelnych połączeń skóry, ćwieków oraz delikatnych koronek i falban. Lubimy!

Przeczytajcie także

Paprocki&Brzozowski „Julia’s not dead” wiosna-lato 2017

Kto jest kim – Paprocki & Brzozowski

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Gucci jak malowana

Alessandro Michele jest jedną z tych osób, która potrafi zamienić w złoto wszystko, czego się dotknie. Jego nieskończone pokłady kreatywności zamieniły Gucci w jedną z najpopularniejszych oraz najbardziej pożądanych marek na świecie, a sam projektant z eklektycznej estetyki uczynił swój największy atut. Właśnie dlatego z niecierpliwością czekamy na kolejne kolekcje, pokazy i kampanie, które nieustannie są powodem naszych zachwytów. Teraz jest nie inaczej – kampania Gucci wiosna-lato 2018 to prawdziwy majstersztyk.

Kampania Gucci jak malowana

O kampaniach Gucci można powiedzieć bardzo dużo, a jedno z pierwszych określeń jakie przychodzi nam do głowy to „nie z tego świata”. Alessandro w swoich sesjach wizerunkowych zaangażował już kosmitów rodem z kultowych filmów science-fiction, były również memy, a nawet drapieżne zwierzęta, które są jednym ze znaków rozpoznawczych estetyki projektanta. Jednak najnowsza propozycja Gucci na wiosnę-lato 2018 naprawdę jest nie z tego świata, ponieważ przy jej powstawaniu nie byli zaangażowani żadni fotografowie czy modelki, a… malarz. Ignasi Monreal, pochodzący z Hiszpanii, inspirując się kultowymi obrazami stworzył małe, dzieła sztuki, jakie tylko Gucci potrafi.

Kampania Gucci to wariacja na temat motywów z duńskiego malarstwa Renesansu oraz nawiązań do literatury, jednak w tej mieszance nie brakuje również współczesnych akcentów. Wprawne oko bez trudu dostrzeże inspiracje „Ofelią” Johna Everetta Millaisa, a fani Disneya na pewno zwrócą uwagę na wizerunek Królewny Śnieżki. Jedno jest pewne. Alessandro wie jak nas zaskoczyć i robi to dobrze.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności