Romantyzm i punk w kampanii Paprocki&Brzozowski wiosna-lato 2017

Jeśli śledzicie na bieżąco naszego Instagrama (@fashionpost.pl), a w szczególności story to z pewnością widzieliście, że niedawno mieliśmy okazję być na backstage’u planu kampanii Paprocki&Brzozowski. Widzieliśmy  więc, co duet projektantów przygotował na nadchodzący sezon, a teraz prezentujemy sesję wizerunkową kolekcji „Julia’s not dead”. Zobaczcie koniecznie!

Romantyzm i punk w kampanii Paprocki&Brzozowski wiosna-lato 2017

Paprocki&Brzozowski na plan kampanii wybrali tym razem  piękne wnętrza warszawskiego hotelu Bristol. W naszej recenzji pokazu marki mogliście przeczytać, że projektanci nawiązali w niej do kultowej sztuki Williama Szekspira. Tę inspirację mogliśmy zobaczyć w bardzo romantycznych projektach, którym Paprocki i Brzozowski dodali rockowego pazura. Tę mieszankę możemy również zobaczyć na pięknych, czarno-białych zdjęciach autorstwa Mateusza Stankiewicza.

Gwiazdą kampanii polskiej marki została Klaudia Łuczak, o której pisaliśmy przy okazji debiutów Polek na tygodniach mody jesień-zima 2017 (tutaj). To co widzieliśmy już na wybiegu zostało dodatkowo wyeksponowane na zdjęciach. Modelkę możemy zobaczyć w stylizacjach, które stworzyła Agnieszka Ścibior. Nie brakuje nieśmiertelnych połączeń skóry, ćwieków oraz delikatnych koronek i falban. Lubimy!

Przeczytajcie także

Paprocki&Brzozowski „Julia’s not dead” wiosna-lato 2017

Kto jest kim – Paprocki & Brzozowski

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Gucci jak malowana

Alessandro Michele jest jedną z tych osób, która potrafi zamienić w złoto wszystko, czego się dotknie. Jego nieskończone pokłady kreatywności zamieniły Gucci w jedną z najpopularniejszych oraz najbardziej pożądanych marek na świecie, a sam projektant z eklektycznej estetyki uczynił swój największy atut. Właśnie dlatego z niecierpliwością czekamy na kolejne kolekcje, pokazy i kampanie, które nieustannie są powodem naszych zachwytów. Teraz jest nie inaczej – kampania Gucci wiosna-lato 2018 to prawdziwy majstersztyk.

Kampania Gucci jak malowana

O kampaniach Gucci można powiedzieć bardzo dużo, a jedno z pierwszych określeń jakie przychodzi nam do głowy to „nie z tego świata”. Alessandro w swoich sesjach wizerunkowych zaangażował już kosmitów rodem z kultowych filmów science-fiction, były również memy, a nawet drapieżne zwierzęta, które są jednym ze znaków rozpoznawczych estetyki projektanta. Jednak najnowsza propozycja Gucci na wiosnę-lato 2018 naprawdę jest nie z tego świata, ponieważ przy jej powstawaniu nie byli zaangażowani żadni fotografowie czy modelki, a… malarz. Ignasi Monreal, pochodzący z Hiszpanii, inspirując się kultowymi obrazami stworzył małe, dzieła sztuki, jakie tylko Gucci potrafi.

Kampania Gucci to wariacja na temat motywów z duńskiego malarstwa Renesansu oraz nawiązań do literatury, jednak w tej mieszance nie brakuje również współczesnych akcentów. Wprawne oko bez trudu dostrzeże inspiracje „Ofelią” Johna Everetta Millaisa, a fani Disneya na pewno zwrócą uwagę na wizerunek Królewny Śnieżki. Jedno jest pewne. Alessandro wie jak nas zaskoczyć i robi to dobrze.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.