Romantyzm i punk w kampanii Paprocki&Brzozowski wiosna-lato 2017

Jeśli śledzicie na bieżąco naszego Instagrama (@fashionpost.pl), a w szczególności story to z pewnością widzieliście, że niedawno mieliśmy okazję być na backstage’u planu kampanii Paprocki&Brzozowski. Widzieliśmy  więc, co duet projektantów przygotował na nadchodzący sezon, a teraz prezentujemy sesję wizerunkową kolekcji „Julia’s not dead”. Zobaczcie koniecznie!

Romantyzm i punk w kampanii Paprocki&Brzozowski wiosna-lato 2017

Paprocki&Brzozowski na plan kampanii wybrali tym razem  piękne wnętrza warszawskiego hotelu Bristol. W naszej recenzji pokazu marki mogliście przeczytać, że projektanci nawiązali w niej do kultowej sztuki Williama Szekspira. Tę inspirację mogliśmy zobaczyć w bardzo romantycznych projektach, którym Paprocki i Brzozowski dodali rockowego pazura. Tę mieszankę możemy również zobaczyć na pięknych, czarno-białych zdjęciach autorstwa Mateusza Stankiewicza.

Gwiazdą kampanii polskiej marki została Klaudia Łuczak, o której pisaliśmy przy okazji debiutów Polek na tygodniach mody jesień-zima 2017 (tutaj). To co widzieliśmy już na wybiegu zostało dodatkowo wyeksponowane na zdjęciach. Modelkę możemy zobaczyć w stylizacjach, które stworzyła Agnieszka Ścibior. Nie brakuje nieśmiertelnych połączeń skóry, ćwieków oraz delikatnych koronek i falban. Lubimy!

Przeczytajcie także

Paprocki&Brzozowski „Julia’s not dead” wiosna-lato 2017

Kto jest kim – Paprocki & Brzozowski

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa kolekcja marki Lilou

Personalizacja i czynienie z biżuterii pewnego rodzaju osobistych talizmanów to już nieodłączna część marki Lilou, o której jej założycielka – Magdalena Mousson-Lestang mówi, że być przede wszystkim „czymś osobistym i niepowtarzalnym”. Filozofię tę kontynuuje niezmiennie także w tym sezonie proponując nową kolekcję, obudowaną wokół motywu pióra. Jest pięknie!

 

 

 

Nowa kolekcja marki Lilou

Motyw pióra jest dość często wykorzystywany przez twórców biżuterii, jednak marka Lilou postanowiła podejść do niego na swój własny sposób, adaptując do głoszonej przez siebie filozofii indywidualizmu i niepowtarzalności. Dlatego nowa kolekcja, na którą złożyły się zarówno naszyjniki, bransoletki, jak i pierścionki, po raz kolejny otwiera przed nami możliwość dowolnej personalizacji, a co za tym idzie, doskonałego przełożenia nietrwałych emocji na coś tak trwałego jak złota i srebrna biżuteria.

 

Kolekcja „Pióra”, na której możemy wygrawerować zarówno datę urodzenie najbliższej osoby, bądź swoje własne imię (my postawiłyśmy właśnie na tę opcję) ma być pewnego rodzaju talizmanem i chęcią zatrzymania ulotnych emocji, ale także modnym uzupełnieniem wiosenno-letnich stylizacji. Delikatne srebro i 23 karatowe złoto, którym pozłocono elementy kolekcji sprawiają, że sprawdzą się one zarówno w przypadku dziennych, jak i wieczorowych stylizacji. Są dyskretne, ale dzięki motywowi pióra i oczywiście wyjątkowej grawerze nie da się ich przeoczyć.

 

Kolekcja „Pióra” będzie nie tylko idealnym podarunkiem dla bliskiej osoby (Dzień Matki już niedługo!), ale też fantastycznym prezentem, który możecie sprawić samym sobie. Ceny bransoletek, które są już w sprzedaży wynoszą 89 złotych, natomiast pierścionków i naszyjników (w sprzedaży od kwietnia) – odpowiednio 139 i 269 złotych.

Polecamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.