Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Minimalizm, francuska elegancja oraz stonowane kolory to zaledwie kilka cech charakterystycznych młodej oraz prężnie rozwijającej się polskiej marki LeBRAND, założonej przez Paulinę Pyszkiewicz. Klasyczne kroje oraz stonowane kolory zapewniły marce grono wielbicielek, a ich sesje wizerunkowe to uczta dla oczu fanów minimalizmu. Niedawno ukazała się najnowsza, jesienno-zimowa kampania. Zobaczcie efekty!

 

Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Autorem jesienno-zimowej sesji wizerunkowej został Łukasz Pukowiec, młody fotograf, którego prace były publikowane między innymi w „Vogue Ukraine” czy kilku wydaniach magazynu „L’Officiel”. Przed jego obiektywem pojawiły się znane twarze ze świata polskiej mody, jak Magdalena Jasek czy Ala Sekuła, oraz międzynarodowe gwiazdy, na przykład Lucky Blue Smith. Twarzami nowej kampanii LeBrand zostały Monika Rush i Margott Bialik (As Management). Ta pierwsza dopiero rozpoczyna swoją karierę w modelingu, ale już może się pochwalić pokazami Yves Saint Laurent czy Ricka Owensa, natomiast Bialik pojawiła się w kampanii Vivienne Westwood, czy lookbooku marki Topshop. Fryzury oraz makijaż modelek to dzieło Anety Kostrzewy.

Jesienno-zimowa kampania LeBRAND to połączenie mody oraz inspiracji naturą. Czarno-białe ujęcia kontrastują z kolorowymi krajobrazami lasu oraz jezior, które stały się tłem sesji. Modelki pozowały w idealnych na chłodniejsze dni kożuchach, kaszmirowych płaszczach oraz dwurzędowych, tweedowych marynarkach. Oprócz tego w kolekcji znajdują się zwiewne, jedwabne sukienki z głębokim dekoltem V, który jest jednym ze znaków rozpoznawczych marki. Paleta kolorystyczna na nadchodzący sezon to klasyczne czernie, szarości, metaliczne granaty oraz czerwienie.

Nowa kampania jak zwykle idealnie oddaje minimalistyczny oraz kobiecy charakter marki. Lubimy!

Przeczytajcie także

Paulina Pyszkiewicz, właścicielka LeBRAND

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Garry Weber jesień-zima 2016

Pamiętacie seksowną modelkę w błyszczącej sukni z kampanii perfum Robeto Cavalli z 2015 roku w obiektywie Stevena Kleina? Była nią Elisa Sednaoui, która dzięki udziałowi w tym projekcie zdobyła popularność oraz cenne sesje okładkowe. Teraz modelka jest twarzą kampanii niemieckiej marki Garry Weber, która pokazuje jej mocno stonowane, lecz równie piękne oblicze.

Kampania Garry Weber jesień-zima 2016
GW_Casual_AW16_Image_Lifestyle2

Modelka pozuje we wnętrzach oraz na dachu typowego londyńskiego domu. Jej stylizacje są bardzo klasyczne i stonowane. Składają się na nie luźne kardigany, bawełniane i wełniane sukienki, a także dżinsowe dzwony oraz zwiewne bluzki z wiązaniami na dekolcie. Nie zabrakło tu także dobrze skrojonych marynarek, klasycznych trenczy podkreślających talię, spodni cygaretek oraz ołówkowych spódnic. Dodatki stanowią białe klasyczne trampki, masywne mokasyny lub kalosze.

Niektóre ujęcia przedstawiają modelkę w towarzystwie małego chłopca. Para, która wygląda jak mama z synkiem, spaceruje razem w parku, jeździ na rowerze oraz wyleguje się na kanapie. Stylizacje wykorzystane w ich zdjęciach wskazują na sporą wygodę odzieży Garry Weber, która może być wykorzystana w życiu zabieganej kobiety, która także wychowuje dzieci. Kolorystyka opiera się na delikatnej szarości oraz czerni, uzupełnionych akcentami kolorystycznymi w postaci czerwieni, burgundu oraz bieli. Przez te dodatki kolekcja zyskuje charakteru i świeżości.

Polecamy dla wszystkich kobiet kochających klasykę.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.