Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Minimalizm, francuska elegancja oraz stonowane kolory to zaledwie kilka cech charakterystycznych młodej oraz prężnie rozwijającej się polskiej marki LeBRAND, założonej przez Paulinę Pyszkiewicz. Klasyczne kroje oraz stonowane kolory zapewniły marce grono wielbicielek, a ich sesje wizerunkowe to uczta dla oczu fanów minimalizmu. Niedawno ukazała się najnowsza, jesienno-zimowa kampania. Zobaczcie efekty!

 

Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Autorem jesienno-zimowej sesji wizerunkowej został Łukasz Pukowiec, młody fotograf, którego prace były publikowane między innymi w „Vogue Ukraine” czy kilku wydaniach magazynu „L’Officiel”. Przed jego obiektywem pojawiły się znane twarze ze świata polskiej mody, jak Magdalena Jasek czy Ala Sekuła, oraz międzynarodowe gwiazdy, na przykład Lucky Blue Smith. Twarzami nowej kampanii LeBrand zostały Monika Rush i Margott Bialik (As Management). Ta pierwsza dopiero rozpoczyna swoją karierę w modelingu, ale już może się pochwalić pokazami Yves Saint Laurent czy Ricka Owensa, natomiast Bialik pojawiła się w kampanii Vivienne Westwood, czy lookbooku marki Topshop. Fryzury oraz makijaż modelek to dzieło Anety Kostrzewy.

Jesienno-zimowa kampania LeBRAND to połączenie mody oraz inspiracji naturą. Czarno-białe ujęcia kontrastują z kolorowymi krajobrazami lasu oraz jezior, które stały się tłem sesji. Modelki pozowały w idealnych na chłodniejsze dni kożuchach, kaszmirowych płaszczach oraz dwurzędowych, tweedowych marynarkach. Oprócz tego w kolekcji znajdują się zwiewne, jedwabne sukienki z głębokim dekoltem V, który jest jednym ze znaków rozpoznawczych marki. Paleta kolorystyczna na nadchodzący sezon to klasyczne czernie, szarości, metaliczne granaty oraz czerwienie.

Nowa kampania jak zwykle idealnie oddaje minimalistyczny oraz kobiecy charakter marki. Lubimy!

Przeczytajcie także

Paulina Pyszkiewicz, właścicielka LeBRAND

ZobaczSchowaj komentarze

Różne odsłony kobiecości w kampanii LeBRAND jesień-zima 2017

Założycielka i projektantka marki LeBrand, Paulina Pyszkiewicz zdaje się doskonale wiedzieć, że bycie kobietą, nawet o zauważalnie jednoznacznym stylu, nie wyklucza czerpania inspiracji z rozmaitych estetyk, epok czy minionych dekad. Zaprezentowana w przepięknej, artystycznej formie kolekcja na nadchodzącą jesień to wariacja na temat kobiecości, która równie mocno objawia się w idei „power dressingu”, co w seksownych wycięciach i romantycznych falbanach. Jest na co popatrzeć!

Różne odsłony kobiecości w kampanii LeBRAND jesień-zima 2017

LeBRAND, mimo swojego dość młodego stażu na polskim rynku mody, szybko utorowało sobie drogę do czołówki rodzimych marek z segmentu premium, zyskując fanki przede wszystkim w gronie kobiet ceniących ponadczasową prostotę, ale jednocześnie lubiących nietuzinkowe i wyróżniające się detale. Ich serca podbiły świetne płaszcze, mięsiste wełniane golfy, idealnie skrojone marynarki czy, jak chociażby w ostatnim sezonie, panterkowe płaszcze, które mogą być podstawą zarówno dziennej, jak i wieczorowej garderoby.

W sezonie jesień-zima 2017 LeBRAND nadal jest wierne swojej idei ponadczasowości i ubrań mogących stanowić bazę idealnej, kapsułowej garderoby, ale jednocześnie pokazuje, że zamiłowanie do klasyki nie musi wcale oznaczać zamknięcia się na jeden, estetyczny nurt. Genialna kampania, w której przed obiektywem Magdaleny Łuniewskiej stanęła Asia Piwka, to bowiem zarówno cekinowe garnitury nawiązujące do idei „power-dressingu”, klasyczne marynarki z paskiem podkreślającym talię i zmysłowo odkrywające ramiona, futrzane etole przywołujące na myśl ducha lat 40. czy damska odpowiedź na styl dandysów. Na uwagę zasługują też świetne stylizacje Eweliny Gralak, która ducha kolekcji idealnie połączyła ze swoim zamiłowaniem do dekonstrukcji i nieoczywistych rozwiązań.

Co tu dużo mówić – jesteśmy zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.