Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Minimalizm, francuska elegancja oraz stonowane kolory to zaledwie kilka cech charakterystycznych młodej oraz prężnie rozwijającej się polskiej marki LeBRAND, założonej przez Paulinę Pyszkiewicz. Klasyczne kroje oraz stonowane kolory zapewniły marce grono wielbicielek, a ich sesje wizerunkowe to uczta dla oczu fanów minimalizmu. Niedawno ukazała się najnowsza, jesienno-zimowa kampania. Zobaczcie efekty!

 

Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Autorem jesienno-zimowej sesji wizerunkowej został Łukasz Pukowiec, młody fotograf, którego prace były publikowane między innymi w „Vogue Ukraine” czy kilku wydaniach magazynu „L’Officiel”. Przed jego obiektywem pojawiły się znane twarze ze świata polskiej mody, jak Magdalena Jasek czy Ala Sekuła, oraz międzynarodowe gwiazdy, na przykład Lucky Blue Smith. Twarzami nowej kampanii LeBrand zostały Monika Rush i Margott Bialik (As Management). Ta pierwsza dopiero rozpoczyna swoją karierę w modelingu, ale już może się pochwalić pokazami Yves Saint Laurent czy Ricka Owensa, natomiast Bialik pojawiła się w kampanii Vivienne Westwood, czy lookbooku marki Topshop. Fryzury oraz makijaż modelek to dzieło Anety Kostrzewy.

Jesienno-zimowa kampania LeBRAND to połączenie mody oraz inspiracji naturą. Czarno-białe ujęcia kontrastują z kolorowymi krajobrazami lasu oraz jezior, które stały się tłem sesji. Modelki pozowały w idealnych na chłodniejsze dni kożuchach, kaszmirowych płaszczach oraz dwurzędowych, tweedowych marynarkach. Oprócz tego w kolekcji znajdują się zwiewne, jedwabne sukienki z głębokim dekoltem V, który jest jednym ze znaków rozpoznawczych marki. Paleta kolorystyczna na nadchodzący sezon to klasyczne czernie, szarości, metaliczne granaty oraz czerwienie.

Nowa kampania jak zwykle idealnie oddaje minimalistyczny oraz kobiecy charakter marki. Lubimy!

Przeczytajcie także

Paulina Pyszkiewicz, właścicielka LeBRAND

ZobaczSchowaj komentarze

Androgyniczny model nową twarzą Loewe

Jonathan Anderson dobrze znany jest z tego, że nie lubi w swoich projektach podkreślać podziału na płeć. Swoje spojrzenie na modę wprowadza do własnej autorskiej marki, ale także do hiszpańskiej Loewe, w której sprawuje stanowisko dyrektora artystycznego. Dał temu szczególny wyraz kampanią linii męskiej na jesień-zimę 2017 – zobaczcie kogo wybrał na twarz domu mody.

 Dyrektor kreatywny marki  Loewe, postanowił wzmocnić strategię zacierania płci, dlatego do kapanii na jesień-zimę 2017 zatrudnił androgynicznego modela, Marka Overnishera. Tym samym hiszpański dom mody ujawnił trzy zdjęcia tego projektu, które zgodnie z zamysłem Jonathana Andersona zawsze mają pokazywać przyszłość, przeszłość i teraźniejszość. Na jednym z nich widzimy nowy model torebki wykonanej ze skóry cielęcej (teraźniejszość), na kolejnym kompozycję kwiatów w plastikowym wazonie (przeszłość), a na trzecim wystylizowanego modela.

Overnisher ma symbolizować nadchodzącą przyszłość, dlatego ubrany jest w czarny skórzany komplet składający się z koszuli oraz spodni kulotów. Całość uzupełniają ciężkie kozaki oraz złota biżuteria. Za kreację artystyczną tej sesji wizerunkowej odpowiada paryska agencja kreatywna M/M Paris, z którą Anderson pracuje od kilku sezonów. Zdjęcia wykonał Steven Meisel, który przy ujęciach martwej natury inspirował się pracą florystki, Constance Spry. Model natomiast pozostał tajemniczy i zmysłowy.

Jesteśmy pod wielkim wrażeniem – jak zawsze w przypadku Andersona.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.