Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Minimalizm, francuska elegancja oraz stonowane kolory to zaledwie kilka cech charakterystycznych młodej oraz prężnie rozwijającej się polskiej marki LeBRAND, założonej przez Paulinę Pyszkiewicz. Klasyczne kroje oraz stonowane kolory zapewniły marce grono wielbicielek, a ich sesje wizerunkowe to uczta dla oczu fanów minimalizmu. Niedawno ukazała się najnowsza, jesienno-zimowa kampania. Zobaczcie efekty!

 

Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Autorem jesienno-zimowej sesji wizerunkowej został Łukasz Pukowiec, młody fotograf, którego prace były publikowane między innymi w „Vogue Ukraine” czy kilku wydaniach magazynu „L’Officiel”. Przed jego obiektywem pojawiły się znane twarze ze świata polskiej mody, jak Magdalena Jasek czy Ala Sekuła, oraz międzynarodowe gwiazdy, na przykład Lucky Blue Smith. Twarzami nowej kampanii LeBrand zostały Monika Rush i Margott Bialik (As Management). Ta pierwsza dopiero rozpoczyna swoją karierę w modelingu, ale już może się pochwalić pokazami Yves Saint Laurent czy Ricka Owensa, natomiast Bialik pojawiła się w kampanii Vivienne Westwood, czy lookbooku marki Topshop. Fryzury oraz makijaż modelek to dzieło Anety Kostrzewy.

Jesienno-zimowa kampania LeBRAND to połączenie mody oraz inspiracji naturą. Czarno-białe ujęcia kontrastują z kolorowymi krajobrazami lasu oraz jezior, które stały się tłem sesji. Modelki pozowały w idealnych na chłodniejsze dni kożuchach, kaszmirowych płaszczach oraz dwurzędowych, tweedowych marynarkach. Oprócz tego w kolekcji znajdują się zwiewne, jedwabne sukienki z głębokim dekoltem V, który jest jednym ze znaków rozpoznawczych marki. Paleta kolorystyczna na nadchodzący sezon to klasyczne czernie, szarości, metaliczne granaty oraz czerwienie.

Nowa kampania jak zwykle idealnie oddaje minimalistyczny oraz kobiecy charakter marki. Lubimy!

Przeczytajcie także

Paulina Pyszkiewicz, właścicielka LeBRAND

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenno-letnia kampania Tatuum ponownie łączy pokolenia

Marka Tatuum już od kilku sezonów zmienia swój wizerunek. Efekty ich kampanii to ukłon w kierunku naturalnego piękna, a gwiazdami niewyretuszowanych zdjęć są modele i modelki z różnych pokoleń, tym samym udowadniając, że moda jest dla wszystkich. Marka niedawno zaprezentowała sesję wizerunkową na sezon wiosna-lato, ale tym razem oprócz przedstawicieli różnych grup wiekowych, pojawili się również członkowie różnych profesji. Zobaczcie!

Wiosenno-letnia kampania Tatuum ponownie łączy pokolenia

Sesja do kampanii odbyła się latem na tle malowniczej winnicy, a jej hasłem przewodnim jest „zainspirowani pokoleniami”. Jej bohaterami zostały znane osobowości, które różni wiek oraz zawód, ale z drugiej strony łączy dążenie do realizowania własnych pasji. Wśród tych osób znalazły się fotografka Lidia Popiel, primabalerina Monika Potockas,  lekkoatletka Anna Jagaciak, himalaista Piotr Pustelnik oraz muzyk Paweł Leszoski. Każdy z nich wniósł coś od siebie do sesji wizerunkowej, jednocześnie odpowiadając na pytanie czym jest piękno. Jak powiedziała Lidia Popiel:„Piękno nie jest ładne, piękno doskonałe nie jest interesujące”.

A co zobaczymy w nowej kolekcji na sezon wiosna-lato? Tatuum słynie z ponadczasowych fasonów oraz klasyki w świetnym wydaniu. Wiosenno-letnia kolekcja to nic innego. Neutralne, ziemiste barwy ubrań idealnie wpasowały się w krajobraz w tle. Nie zabrakło koszulowych sukienek maxi, dobrze skrojonych marynarek, a nawet wzorzystych garniturów, dzięki którym w naszych szafach od razu powieje wiosną.

Przeczytajcie także

Tatuum w nowej odsłonie

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.