Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Minimalizm, francuska elegancja oraz stonowane kolory to zaledwie kilka cech charakterystycznych młodej oraz prężnie rozwijającej się polskiej marki LeBRAND, założonej przez Paulinę Pyszkiewicz. Klasyczne kroje oraz stonowane kolory zapewniły marce grono wielbicielek, a ich sesje wizerunkowe to uczta dla oczu fanów minimalizmu. Niedawno ukazała się najnowsza, jesienno-zimowa kampania. Zobaczcie efekty!

 

Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Autorem jesienno-zimowej sesji wizerunkowej został Łukasz Pukowiec, młody fotograf, którego prace były publikowane między innymi w „Vogue Ukraine” czy kilku wydaniach magazynu „L’Officiel”. Przed jego obiektywem pojawiły się znane twarze ze świata polskiej mody, jak Magdalena Jasek czy Ala Sekuła, oraz międzynarodowe gwiazdy, na przykład Lucky Blue Smith. Twarzami nowej kampanii LeBrand zostały Monika Rush i Margott Bialik (As Management). Ta pierwsza dopiero rozpoczyna swoją karierę w modelingu, ale już może się pochwalić pokazami Yves Saint Laurent czy Ricka Owensa, natomiast Bialik pojawiła się w kampanii Vivienne Westwood, czy lookbooku marki Topshop. Fryzury oraz makijaż modelek to dzieło Anety Kostrzewy.

Jesienno-zimowa kampania LeBRAND to połączenie mody oraz inspiracji naturą. Czarno-białe ujęcia kontrastują z kolorowymi krajobrazami lasu oraz jezior, które stały się tłem sesji. Modelki pozowały w idealnych na chłodniejsze dni kożuchach, kaszmirowych płaszczach oraz dwurzędowych, tweedowych marynarkach. Oprócz tego w kolekcji znajdują się zwiewne, jedwabne sukienki z głębokim dekoltem V, który jest jednym ze znaków rozpoznawczych marki. Paleta kolorystyczna na nadchodzący sezon to klasyczne czernie, szarości, metaliczne granaty oraz czerwienie.

Nowa kampania jak zwykle idealnie oddaje minimalistyczny oraz kobiecy charakter marki. Lubimy!

Przeczytajcie także

Paulina Pyszkiewicz, właścicielka LeBRAND

ZobaczSchowaj komentarze

Chiara Ferragni w sukni Gosi Baczyńskiej

Sukcesy polskich projektantów zawsze cieszą. Tym bardziej, kiedy kreacje jednej z nich nosi najpopularniejsza blogerka modowa na świecie. Chiara Ferragni, bo to o niej mówimy, niedawno pojawiła się w sukni projektu  Gosi Baczyńskiej na łamach meksykańskiej edycji „Glamour”.

ZobaczSchowaj komentarze

Polska moda w Warsaw Concept Store: oto nasz wybór!

LAURA GUIDI

BLUZKA
699 ZŁ

MALLY&CO.

SPÓDNICA
990 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
650 ZŁ

THECADESS

SPODNIE
2490 ZŁ

CHAOS

BLUZKA
870 ZŁ

MALLY&CO.

BLUZKA
590 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.