Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Minimalizm, francuska elegancja oraz stonowane kolory to zaledwie kilka cech charakterystycznych młodej oraz prężnie rozwijającej się polskiej marki LeBRAND, założonej przez Paulinę Pyszkiewicz. Klasyczne kroje oraz stonowane kolory zapewniły marce grono wielbicielek, a ich sesje wizerunkowe to uczta dla oczu fanów minimalizmu. Niedawno ukazała się najnowsza, jesienno-zimowa kampania. Zobaczcie efekty!

 

Kampania LeBRAND jesień-zima 2016

Autorem jesienno-zimowej sesji wizerunkowej został Łukasz Pukowiec, młody fotograf, którego prace były publikowane między innymi w „Vogue Ukraine” czy kilku wydaniach magazynu „L’Officiel”. Przed jego obiektywem pojawiły się znane twarze ze świata polskiej mody, jak Magdalena Jasek czy Ala Sekuła, oraz międzynarodowe gwiazdy, na przykład Lucky Blue Smith. Twarzami nowej kampanii LeBrand zostały Monika Rush i Margott Bialik (As Management). Ta pierwsza dopiero rozpoczyna swoją karierę w modelingu, ale już może się pochwalić pokazami Yves Saint Laurent czy Ricka Owensa, natomiast Bialik pojawiła się w kampanii Vivienne Westwood, czy lookbooku marki Topshop. Fryzury oraz makijaż modelek to dzieło Anety Kostrzewy.

Jesienno-zimowa kampania LeBRAND to połączenie mody oraz inspiracji naturą. Czarno-białe ujęcia kontrastują z kolorowymi krajobrazami lasu oraz jezior, które stały się tłem sesji. Modelki pozowały w idealnych na chłodniejsze dni kożuchach, kaszmirowych płaszczach oraz dwurzędowych, tweedowych marynarkach. Oprócz tego w kolekcji znajdują się zwiewne, jedwabne sukienki z głębokim dekoltem V, który jest jednym ze znaków rozpoznawczych marki. Paleta kolorystyczna na nadchodzący sezon to klasyczne czernie, szarości, metaliczne granaty oraz czerwienie.

Nowa kampania jak zwykle idealnie oddaje minimalistyczny oraz kobiecy charakter marki. Lubimy!

Przeczytajcie także

Paulina Pyszkiewicz, właścicielka LeBRAND

ZobaczSchowaj komentarze

MISBHV ponownie w Nowym Jorku!

Lubimy takie wiadomości! Po niezwykle ciepło przyjętej kolekcji „Object of desire”, którą marka MISBHV pokazała we wrześniu na nowojorskim tygodniu mody, najbardziej znany na świecie polski brand streetwearowy, wraca do „wielkiego jabłka”. Kolekcja na sezon jesień-zima 2017 zostanie zaprezentowana już 12. lutego – czy rozgłosem powtórzy sukces poprzedniczki?

O prezentacji kolekcji „Object of desire” zorganizowanej we wrześniu w kultowym Milk Studios, pisały najważniejsze branżowe magazyny portale, począwszy od „Vogue’a” i „I-D”, a na High Snobiety i „Dazed & Confused” kończąc. Linia na wiosnę-lato 2017 będąca wyrazem nostalgii za klimatem polskich dyskotek z początku XXI wieku zebrała świetne recenzje i spowodowała, że polską markę wymieniano wśród najciekawszych, jakie pokazały się w Nowym Jorku.

Natalia Maczek i Tomasz Wirski, czyli duet stojący za MIBHV nie mówią stop i nadal kreują spójny wizerunek pozostając jednym z najciekawszych modowych projektów na świecie. Po tymczasowym showroomie w Paryżu, marka ponownie zawita do Nowego Jorku, gdzie podczas tygodnia mody jesień-zima 2017 pokaże swoją kolekcję „6 years in the rave”. Z plakatu, jaki MISBHV zamieściło wczoraj na swoim Instagramie możemy się dowiedzieć, że tym razem prezentacja zostanie zorganizowana przy 34. ulicy i rozpocznie się 12. lutego o godzinie 16 czasu amerykańskiego.

Jak zwykle kibicujemy i nie możemy doczekać się efektów!

 

Przeczytaj także:

MISBHV wiosna-lato 2017: prezentacja podczas nowojorskiego tygodnia mody

Czego nie wiecie o marce MISBHV

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.