Kampania COS wiosna-lato 2017

Jeśli lubicie minimalistyczną modę to z pewnością szwedzka marka COS nie jest wam obca. Należąca do grupy H&M sieciówka od wielu sezonów zachwyca nas swoimi projektami, które są nieodłączną częścią naszej garderoby, a ich kampanie to wizualne majstersztyki. W sieci zadebiutowała kolejna, tym razem na sezon wiosna-lato 2017, która przenosi nas do nowojorskiej dzielnicy West Chelsea.

Kampania COS wiosna-lato 2017

Jakiś czas temu pisaliśmy o lookbooku kolekcji wiosna-lato 2017, a dzisiaj przyszedł czas na kampanię. COS zawsze stawia na neutralne barwy i tym razem nie jest inaczej. Projektanci marki inspirowali się tutaj pracą Jamesa Turella „Within, Without”, która opiera się głównie na efektach świetlnych oraz optycznych. Dlatego wiosenno-letnią kolekcję zdominowały różne odcienie beżu, biel oraz zgaszone zielenie, które idealnie skomponowały się z surowym tłem galerii w dzielnicy West Chelsea w Nowym Jorku. Wiosenno-letnia kolekcja COS to również nowe podejście do tematu oversize’u. Na pierwszy plan wychodzą tu topy i bomberki połączone ze spodniami o bardzo szerokich nogawkach.

Twarzą kolekcji została Charlee Fraser, objawienie tegorocznych tygodni mody, która w samym Paryżu zaliczyła pokazy Celine, Balenciagi, Loewe, Chloe czy Lanvin. Autorką zdjęć została bardzo młoda fotografka Zoë Ghertner, której estetyka szybko znalazła swoich fanów w świecie mody. Na swoim koncie ma już współprace z Chanel czy Diorem, jednak to kampanie zrealizowane dla Celine i Proenzy Schouler przyniosły jej największe uznanie. Dlatego estetyka wiosenno-letniej kampanii COS może niektórym wydawać się znajoma, a my od zdjęć nie możemy oderwać wzroku. Lubimy!

Przeczytajcie także

COS wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

COS zachwyca najnowszą kampanią

Na kolejne kampanie szwedzkiej marki czekamy zawsze z niecierpliwością. Są tak doskonałe w swojej czystej formie, że zdjęcia z niej oglądamy z taką samą przyjemnością jak obrazy w galerii. Cos słynie z minimalistycznych form i naturalnych materiałów, które tą surową prostotę, dodatkowo podkreślają. To minimalizm w najkrótszej postaci. W tym sezonie inspiracją dla projektantów Cos był papier. Jak zinterpretował go Cos? Zobaczcie poniżej.

COS zachwyca najnowszą kampanią

Kolekcja COS na wiosnę i lato 2018 to przede wszystkim organiczne formy i naturalne materiały. Znajdziemy tu współczesne klasyki, ale skomponowane modułowo, czyli tak by można było je wymieniać i ponownie kompletować nadając im tym samym, zupełnie nowy charakter.

Inspiracją dla projektantów Cos była faktura i właściwości papieru, który jest dostrzegalny na każdym poziomie projektu od wykroju, przez drapowanie, aż po wykorzystanie technologii 3D. W nowej kolekcji ubrania wykonane są z różnych form bawełny – teksturowanej, powlekanej, szeleszczącej, gniecionej. Dzianiny o różnej gęstości zostały zrobione ręcznie z niezwykle delikatnych: jedwabi, mięsistych przędz papierowych i krochmalonej letniej wełny. Techniczne innowacje, jak powlekany Tyvek są urozmaiceniem, które pozwala na nowo zinterpretować ponadczasowe ubrania. Całość uzupełnia naturalna paleta kolorów, od najczystszej bieli, przez organiczny papier, odcienie inspirowane drewnem, aż po brązy połączone z pudrowymi akcentami ochry, zielonych liści, miętą, granatami, petrolami i bogatymi czerwieniami.

W kolekcji dla kobiet znajdziemy przebudowane płaszcze ze złagodzoną linią ramion, transparentne kamizelki, dzianinowe sety z przeskalowanymi proporcjami, zapinane na innowacyjne potrójne zapięcie. Akcesoria także poddano modyfikacji. Torbę typu shopper zrobiono z lakierowanej skóry w kolorze kości słoniowej, kopertówka zyskała podłużną formę, dzięki matowej metalowej rączce, a prostokątna, skórzaną torebkę zwieńczoną techniczną rączką, zaopatrzono dodatkowo w funkcjonalne zapięcia na froncie i tyle. Trampki stworzono z wykorzystaniem technologii fly knitted, a srebrna biżuteria stała się płynna, organiczna o obłej formie.

Męska linia zasadza się na zabawie z objętościami i kontrastującymi proporcjami, szczególnie widocznymi w kompozycji pudełkowych kurtek zestawionych z dopasowanymi spodniami, w koszulach o kwadratowych cięciach, sztywności dwustronnych wełnianych spodni i w lekkich dwurzędowych płaszczach. Tradycyjny bucket hat, tzw. kapelusz rybaka, by wyglądał nowocześnie, został przedłużony w odpowiednich miejscach, a klasyczne tenisówki pojawiają się w nowej wersji z płótnem i sznurowaniem, w czarnym i białym kolorze.

I jak podoba wam się?

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności