Kampania COS wiosna-lato 2017

Jeśli lubicie minimalistyczną modę to z pewnością szwedzka marka COS nie jest wam obca. Należąca do grupy H&M sieciówka od wielu sezonów zachwyca nas swoimi projektami, które są nieodłączną częścią naszej garderoby, a ich kampanie to wizualne majstersztyki. W sieci zadebiutowała kolejna, tym razem na sezon wiosna-lato 2017, która przenosi nas do nowojorskiej dzielnicy West Chelsea.

Kampania COS wiosna-lato 2017

Jakiś czas temu pisaliśmy o lookbooku kolekcji wiosna-lato 2017, a dzisiaj przyszedł czas na kampanię. COS zawsze stawia na neutralne barwy i tym razem nie jest inaczej. Projektanci marki inspirowali się tutaj pracą Jamesa Turella „Within, Without”, która opiera się głównie na efektach świetlnych oraz optycznych. Dlatego wiosenno-letnią kolekcję zdominowały różne odcienie beżu, biel oraz zgaszone zielenie, które idealnie skomponowały się z surowym tłem galerii w dzielnicy West Chelsea w Nowym Jorku. Wiosenno-letnia kolekcja COS to również nowe podejście do tematu oversize’u. Na pierwszy plan wychodzą tu topy i bomberki połączone ze spodniami o bardzo szerokich nogawkach.

Twarzą kolekcji została Charlee Fraser, objawienie tegorocznych tygodni mody, która w samym Paryżu zaliczyła pokazy Celine, Balenciagi, Loewe, Chloe czy Lanvin. Autorką zdjęć została bardzo młoda fotografka Zoë Ghertner, której estetyka szybko znalazła swoich fanów w świecie mody. Na swoim koncie ma już współprace z Chanel czy Diorem, jednak to kampanie zrealizowane dla Celine i Proenzy Schouler przyniosły jej największe uznanie. Dlatego estetyka wiosenno-letniej kampanii COS może niektórym wydawać się znajoma, a my od zdjęć nie możemy oderwać wzroku. Lubimy!

Przeczytajcie także

COS wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Bella Hadid i Zayn razem w kampanii Versus Versace

W październiku ubiegło roku świat mody obiegła informacja o tym, że Zayn Malik zaprojektuje kolekcję kapsułową dla młodszego brata Versace – marki Versus. I jak można się tego było spodziewać, w świecie mody zawrzało. Po miesiącach plotek i zapowiedzi, w końcu nadszedł dzień premiery kolekcji oraz sesji wizerunkowej i powiemy jedno: jest gorąco.

Świat mody i muzyki mają coraz więcej punktów wspólnych. Kanye podbija świat swoimi kolekcjami dla adidasa, o kolekcjach Rihanny dla Pumy nie wspominając. Zayn jest więc kolejnym etapem tego „mieszania” światów. Współpraca Zayna z Versus nie powinna być jednak żadnym zaskoczeniem. Jego dziewczyna Gigi Hadid jest w końcu ulubienicą Donatelli Versace, a sam Zayn wystąpił już w kampanii Versus u boku Adwoa Aboah. Biorąc pod uwagę to, że Versus planuje trochę zmienić wizerunek i zdobyć przychylność millenialsów, wybór Zayna, czyli byłego członka One Direction, jest jak najbardziej trafiony z punktu widzenia marketingu. Ale jak to wygląda od strony mody?

Kolekcja Zayna dla marki Versus to mieszanka rockowych i sportowych elementów, czyli ulubione połączenie piosenkarza. Wśród projektów damskich znajdziemy sznurowane, skórzane spodnie, ramoneski, a obok nich bomberki, nylonowe dresy i bralette z logo „ZXV”. Wśród propozycji dla panów, jest nie inaczej, ponieważ pojawiły się tam bluzy, t-shirty i porwane dżinsy. Dominującymi kolorami kolekcji jest klasyczna czerń, zgaszona zieleń i ciemny fiolet. Ceny zaczynają się od 150 euro w górę, więc nie jest to mało, ale i tak nie jest aż tak źle, szczególnie porównując do cen regularnej linii włoskiego domu mody. W sieci, oprócz samej kolekcji, możemy już podziwiać pierwsze zdjęcia sesji wizerunkowej. U boku Zayna, ku naszemu zdziwieniu nie pojawiła się Gigi, ale jej siostra Bella i przyznajemy, że seksapilu w tej kampanii nie brakuje.

Współpraca Zayn x Versus to nie pierwsze zderzenie piosenkarza z tematem projektowania mody. Kilka miesięcy temu zadebiutowała jego kolekcja butów dla Giuseppe Zanotti. Biorąc pod uwagę jego mniejszą aktywność w świecie muzyki, zastanawiamy się z jaką branżą zwiąże swoją przyszłość?

ZobaczSchowaj komentarze

Produkty, które wniosą waszą kąpiel na zupełnie inny poziom

Fresh & natural

Relaksująca sól do kąpieli
59,90 zł

W7

Czarna gąbka do kąpieli
13,98 zł

Dr Irena Eris

Wygładzający Peeling do Ciała z Alabastrem
79 zł

Origins

Krem do kąpieli z imbirem
139 zł

Farmona

Olejek do kąpieli Energia Pomarańczy
20 zł

SEPHORA COLLECTION Winter Wonderland

14 kapsułek z nawilżającym kremem
59 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.