Kampania COS wiosna-lato 2017

Jeśli lubicie minimalistyczną modę to z pewnością szwedzka marka COS nie jest wam obca. Należąca do grupy H&M sieciówka od wielu sezonów zachwyca nas swoimi projektami, które są nieodłączną częścią naszej garderoby, a ich kampanie to wizualne majstersztyki. W sieci zadebiutowała kolejna, tym razem na sezon wiosna-lato 2017, która przenosi nas do nowojorskiej dzielnicy West Chelsea.

Kampania COS wiosna-lato 2017

Jakiś czas temu pisaliśmy o lookbooku kolekcji wiosna-lato 2017, a dzisiaj przyszedł czas na kampanię. COS zawsze stawia na neutralne barwy i tym razem nie jest inaczej. Projektanci marki inspirowali się tutaj pracą Jamesa Turella „Within, Without”, która opiera się głównie na efektach świetlnych oraz optycznych. Dlatego wiosenno-letnią kolekcję zdominowały różne odcienie beżu, biel oraz zgaszone zielenie, które idealnie skomponowały się z surowym tłem galerii w dzielnicy West Chelsea w Nowym Jorku. Wiosenno-letnia kolekcja COS to również nowe podejście do tematu oversize’u. Na pierwszy plan wychodzą tu topy i bomberki połączone ze spodniami o bardzo szerokich nogawkach.

Twarzą kolekcji została Charlee Fraser, objawienie tegorocznych tygodni mody, która w samym Paryżu zaliczyła pokazy Celine, Balenciagi, Loewe, Chloe czy Lanvin. Autorką zdjęć została bardzo młoda fotografka Zoë Ghertner, której estetyka szybko znalazła swoich fanów w świecie mody. Na swoim koncie ma już współprace z Chanel czy Diorem, jednak to kampanie zrealizowane dla Celine i Proenzy Schouler przyniosły jej największe uznanie. Dlatego estetyka wiosenno-letniej kampanii COS może niektórym wydawać się znajoma, a my od zdjęć nie możemy oderwać wzroku. Lubimy!

Przeczytajcie także

COS wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Rzymskie wakacje według Gucci w kampanii wiosna-lato 2017

„Babciny” look i  eklektyzm to od kilku sezonów nieustanny przepis na sukces według Gucci. Włoski dom mody od kiedy steruje nim Alessandro Michele, stał się jednym z ulubionych wszystkich gwiazd, fashionistek i trendsetterek na świecie, a kampanie marki to zawsze wizualne majstersztyki. Premierę miała właśnie kampania na sezonwiosna-lato 2017, a Alessandro Michele jak zwykle przeszedł samego siebie – przekonajcie się sami!

Rzymskie wakacje według Gucci w kampanii wiosna-lato 2017

Najnowsza kampania to w pewnym sensie hołd w kierunku Rzymu oraz takich artystów i osób jak Cy Twombly (malarz), Mario Schifano(malarka) czy Laura Betti(aktorka). Włoska stolica i słynne lokalizacje jak Parco degli Acquedotti czy fontanna di Trevi posłużyły Glenowi Luchfordowi, autorowi sesji, jako romantyczne tło dla modelek, ale nie tylko modelek. W przypadku Alessandro Michele nic nie jest „zwyczajne”, więc i gwiazdy kampanii takie być nie mogły. Do wiosenno-letniej sesji wizerunkowej projektant zaangażował żywe zwierzęta, i to nie byle jakie, bo żywe tygrysy, lwy i żyrafy. Towarzyszą one modelom i modelkom na nieco surrealistycznych ujęciach, które świetnie oddają klimat kolekcji w stylu lat 70. A pływanie z tygrysami w fontannie di Trevi czy karmienie żyraf winogronami, to według Gucci wcale nie jest nic dziwnego. To jednak nie pierwszy raz, kiedy Gucci wykorzystuje zwierzęta do swoich sesji. W kampanii wiosna-lato 2016 pojawiły się pawie, a w tej pre-fall 2016 flamingi. Jak widać Alessandro Michele jest wielkim miłośnikiem zwierząt.

Na zdjęciach wiosenno-letniej sesji wizerunkowej możemy zobaczyć niezwykle popularne t-shirty z logo marki (które nam śnią się po nocach), kwieciste garnitury i piękne cekinowe suknie. My chcemy wszystko!

Przeczytajcie także

Gucci wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.