Kampania COS wiosna-lato 2017

Jeśli lubicie minimalistyczną modę to z pewnością szwedzka marka COS nie jest wam obca. Należąca do grupy H&M sieciówka od wielu sezonów zachwyca nas swoimi projektami, które są nieodłączną częścią naszej garderoby, a ich kampanie to wizualne majstersztyki. W sieci zadebiutowała kolejna, tym razem na sezon wiosna-lato 2017, która przenosi nas do nowojorskiej dzielnicy West Chelsea.

Kampania COS wiosna-lato 2017

Jakiś czas temu pisaliśmy o lookbooku kolekcji wiosna-lato 2017, a dzisiaj przyszedł czas na kampanię. COS zawsze stawia na neutralne barwy i tym razem nie jest inaczej. Projektanci marki inspirowali się tutaj pracą Jamesa Turella „Within, Without”, która opiera się głównie na efektach świetlnych oraz optycznych. Dlatego wiosenno-letnią kolekcję zdominowały różne odcienie beżu, biel oraz zgaszone zielenie, które idealnie skomponowały się z surowym tłem galerii w dzielnicy West Chelsea w Nowym Jorku. Wiosenno-letnia kolekcja COS to również nowe podejście do tematu oversize’u. Na pierwszy plan wychodzą tu topy i bomberki połączone ze spodniami o bardzo szerokich nogawkach.

Twarzą kolekcji została Charlee Fraser, objawienie tegorocznych tygodni mody, która w samym Paryżu zaliczyła pokazy Celine, Balenciagi, Loewe, Chloe czy Lanvin. Autorką zdjęć została bardzo młoda fotografka Zoë Ghertner, której estetyka szybko znalazła swoich fanów w świecie mody. Na swoim koncie ma już współprace z Chanel czy Diorem, jednak to kampanie zrealizowane dla Celine i Proenzy Schouler przyniosły jej największe uznanie. Dlatego estetyka wiosenno-letniej kampanii COS może niektórym wydawać się znajoma, a my od zdjęć nie możemy oderwać wzroku. Lubimy!

Przeczytajcie także

COS wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Brytyjska legenda modelingu i jedna z największych współczesnych ikon stylu swoje upodobanie do wyjątkowych dodatków postanowiła przekuć na pierwszą w karierze kolekcję autorskiej biżuterii. Zaprojektowana we współpracy z brazylijską marką Ara Vartanian nawiązuje do starodawnych angielskich legend i zapewnia naprawdę sporą dawkę luksusu w postaci 18-karatowego złota i szlachetnych kamieni. Zobaczcie kampanię sfotografowaną na terenie posiadłości Moss w Cotswolds!

Kate Moss debiutuje z wyjątkową kolekcją biżuterii

Chyba wszystkie jesteśmy fankami stylu Kate Moss, w którym boho miesza się z rock n’ rollem i w którym to pewna doza „niechlujstwa” zapewnia wyjątkowy efekt. Swoje modowe i niekiedy skrajne estetyczne upodobania brytyjska ikona modelingu postanowiła wykorzystać w debiutanckiej kolekcji biżuterii, którą stworzyła wraz z brazylijską marką Ara Vartanian.

Cała linia, której Moss jest po części także twarzą, inspirowana jest starodawnymi, tradycyjnymi angielskimi legendami (po motyw ten sięgnęła w tym sezonie też między innymi Sarah Burton z domu mody McQueen), którym towarzyszy jednak nutka rock n’rollowego zacięcia. Modelka postawiła bowiem na bardzo bliskie sobie motywy – wszyscy znamy jej słabość do rockmanów oraz zamiłowanie do angielskiej wsi, na której zresztą postanowiła na stałe się osiedlić.

Idąc tym tropem, w kolekcji wykorzystano średniowieczne motywy takie jak miecze, półksiężyce czy przynoszące szczęście amulety podane w formie 18-karatowego złota, diamentów, ametystów, granatów i rubinów. Zakres cenowy wynosi od 700 do nawet 9500 funtów. Kampanię wizerunkową sfotografował syn legendarnego brytyjskiego fotografa Davida Bailey – Fenton, a obok samej Moss udział w niej wzięli modele i modelki z jej nowo powstałej modelingowej agencji.

To sama uczta dla oczu! (dla portfela nieco mniej…)

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.