Kampania Chanel wiosna-lato 2017

Już dobrze wiemy o tym, że Karl Lagerfeld to człowiek orkiestra. Nieustannie pracuje nad tym, aby marka Chanel kojarzona była z nowoczesnym luksusem, skupiającym uwagę coraz młodszych klientek. Tym razem, wraz z dobrze znanymi i cenionymi specjalistami, stworzył sesję zdjęciową obrazującą najnowszą kampanię na wiosnę-lato 2017.

Kampania Chanel wiosna-lato 2017

Tym razem muzą Chanel została Arizona Muse, która pozowała przed obiektywem Karla Lagerfelda. Modelka musiała na dobre wpaść w oko „Kaiserowi”, skoro zaproponował jej tak istotna rolę.  Za stylizację odpowiadała niezawodna Carine Roitfeld, która od dawna współpracuje z projektantem. Trójka ta postawiła na dynamiczne i nowoczesne ujęcia, które dodatkowo uwypukliły fryzury i  makijaż. Te pierwsze opracował Sam McKnight, który swoje 40-lecie pracy artystycznej świętuje poprzez wystawę twórczości w londyńskim Somerset House (trwa do 12 marca tego roku), a intensywny żółty cień do powiek oraz soczyste, czarne usta były pomysłem Toma Pecheux.

Naszym zdaniem sesja ta stanie się inspiracją do zwariowanych makijaży oraz fryzur na wiosnę i lato. Lagerfeld udowadnia, że to nie koniec jego ery panowania i wyznaczania nowych trendów.

 

Przeczytaj także:

Kto jest kim – Karl Lagerfeld

ZobaczSchowaj komentarze

Chanel, Prada a może Gucci? Dowiedzcie się, które marki były najczęściej wyszukiwane w czasie Tygodni Mody

Fashion Week za nami, więc czas na podsumowania. Jak myślicie, które pokazy były tymi, które wzbudziły największe emocje? Szpitalny klimat w czasie pokazu Gucci czy może drony na wybiegu Dolce&Gabbana, a może najwięcej zamieszania w sieci wprowadził jesienny klimat z pokazu Chanel? Portal Business of Fashion opublikował listę dzięki, której możemy się dowiedzieć, które marki były najpopularniejsze w czasie poszczególnych Tygodni Mody. Wszystkie dane użytkowników Instagrama. Jak się okazało w Nowym Jorku rządził Tom Ford, w Londynie wydarzeniem tygodnia była ostatnia kolekcja Christophera Baileya. W Mediolanie Prada została wyprzedzona przez surrealistyczny pokaz Gucci natomiast w Paryżu triumfowało Chanel. Pełne listy znajdziecie poniżej.

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Nowym Jorku
1. Tom Ford
2. Calvin Klein
3. Ralph Lauren
4. Michael Kors
5. Marc Jacobs

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Londynie
1. Burberry
2. Richard Quinn
3. Christopher Kane
4. Teatum Jones
5. Delpozo

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Mediolanie
1. Gucci
2. Prada
3. Fendi
4. Versace
5. Moschino

Marki z największym zainteresowaniem w czasie Tygodnia Mody w Paryżu
1. Chanel
2. Dior
3. Louis Vuitton
4. Saint Laurent
5. Balmain

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.