Kampania Chanel wiosna-lato 2017

Już dobrze wiemy o tym, że Karl Lagerfeld to człowiek orkiestra. Nieustannie pracuje nad tym, aby marka Chanel kojarzona była z nowoczesnym luksusem, skupiającym uwagę coraz młodszych klientek. Tym razem, wraz z dobrze znanymi i cenionymi specjalistami, stworzył sesję zdjęciową obrazującą najnowszą kampanię na wiosnę-lato 2017.

Kampania Chanel wiosna-lato 2017

Tym razem muzą Chanel została Arizona Muse, która pozowała przed obiektywem Karla Lagerfelda. Modelka musiała na dobre wpaść w oko „Kaiserowi”, skoro zaproponował jej tak istotna rolę.  Za stylizację odpowiadała niezawodna Carine Roitfeld, która od dawna współpracuje z projektantem. Trójka ta postawiła na dynamiczne i nowoczesne ujęcia, które dodatkowo uwypukliły fryzury i  makijaż. Te pierwsze opracował Sam McKnight, który swoje 40-lecie pracy artystycznej świętuje poprzez wystawę twórczości w londyńskim Somerset House (trwa do 12 marca tego roku), a intensywny żółty cień do powiek oraz soczyste, czarne usta były pomysłem Toma Pecheux.

Naszym zdaniem sesja ta stanie się inspiracją do zwariowanych makijaży oraz fryzur na wiosnę i lato. Lagerfeld udowadnia, że to nie koniec jego ery panowania i wyznaczania nowych trendów.

 

Przeczytaj także:

Kto jest kim – Karl Lagerfeld

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Givenchy wiosna-lato 2017

Kiedy myślimy o sesjach wizerunkowych domu mody Givenchy, to zwykle pierwszym skojarzeniem są zdjęcia grupowe utrzymane w ciemniejszej kolorystyce. Dyrektor kreatywny Riccardo Tisci był również jednym z pierwszych projektantów lansujących trend na kampanie z wieloma modelkami, ale jak widać wszystko musi się kiedyś skończyć. Na sezon wiosna-lato 2017 francuski dom mody proponuje coś zupełnie innego, bo najnowsza sesja wizerunkowa z udziałem Iriny Shayk to minimalistyczna uczta dla oczu. Zobaczcie!

Kampania Givenchy wiosna-lato 2017

Motywami przewodnimi wiosenno-letniej kampanii są spokój i wolność, co możemy bez trudu dostrzec na zdjęciach autorstwa duetu Mert & Marcus. Fotografie zostały podzielone na dwie części. Z jednej strony widzimy modelki na tle odludnych przestrzeni nieopodal Los Angeles, a z drugiej gwiazdy sesji w prostych stylizacjach z bardzo delikatnym makijażem. Obok znanych w kampaniach Givenchy, czyli Iriny Shayk, Mariacarli Boscono i Lea T, możemy zobaczyć jeszcze nowe twarze – Vittorię Ceretti oraz Farettę Radick.

Oszczędne stylizacje, które dobrała Carine Roitfeld, oraz proste tło mają odzwierciedlać czyste piękno modelek. A sama kampania to znak, że Givenchy otwiera się na różne typy kobiet – dojrzałe, eleganckie, kobiece i zmysłowe. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.