Kampania Chanel jesień-zima 2016

Chanel jest jedną z tych marek, która niezaprzeczalnie kojarzy się z klasyką. Tym razem, Karl Lagerfeld przy okazji jesiennej kampanii, postawił jednak na coś nieco innego. Projektant zamiast typowej sesji wizerunkowej, zdecydował się zrobić kolaże, którym zdecydowanie nie brakuje oryginalności.

Kampania Chanel jesień-zima 2016

W wypowiedzi dla portalu WWD, Lagerfeld stwierdził, że jest już znudzony zwykłymi zdjęciami modelek z torebkami w dłoniach. Zamiast tego, jesienna kampania miała być przejawem spontanicznych inspiracji projektanta, a zarazem innym podejściem do wizerunku Chanel. Patrząc na te kolaże, ciężko się z tym nie zgodzić.

Gwiazdą kampanii została włoska modelka Mariacarla Boscono, jedna z ulubienic Riccardo Tisci, która wystąpiła również w sesji pre-fall Chanel. U jej boku pojawiła się amerykańska chłopczyca Sarah Brannon. Za obiektywem zwyczajowo stanął Lagerfeld, który sfotografował modelki w pozach do złudzenia przypominających lalki. Brannon oraz Boscono zostały „naklejone” na czerwony pikowany materiał, sznury pereł czy skrawki różnych tkanin, a stylizacje utrzymane w ciemniejszych tonach kontrastują z jaskrawym i kolorowym tłem. Modelki wystylizowała Carine Roitfeld, która postawiła na kapelusze z okrągłym rondem, kraciaste spódnice czy skórzane rękawiczki i dużo biżuterii. Ponadto, Lagerfeld przyozdobił kolaże naklejkami kamelii, podobnymi do tych, które są na kapeluszach, czy emotikonek z typowym wzorem w pepitkę. Makijaż z mocno zarysowanymi brwiami oraz eyelinerem imitujących rzęsy wykonał Tom Pecheux, a włosy układał Sam McKnight.

Jesienna kampania Chanel bez wątpienia zaskakuje, wyróżniając się na tle pozostałych sesji marki. Czy jest to znak nadchodzących zmian w wizerunku Chanel? Czas pokaże czy ten ukłon w kierunku nowoczesności okaże się być czymś więcej, niż tylko przejawem chwilowych, artystycznych uniesień Lagerfelda.

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania LeBrand wiosna-lato 2017

Minimalizm w świetnym wydaniu, klasyczne fasony oraz neutralna paleta barw to jedynie kilka (z wielu) zalet polskiej marki LeBrand. Od 2014 roku, kiedy to została założona przez Paulinę Pyszkiewicz, konsekwentnie buduje swój wizerunek, a wielu już teraz określa ją mianem jednej z najciekawszych na polskiej mapie mody. Dziś podziwiamy najnowszą kampanię marki na sezon wiosna-lato 2017. Jest pięknie!

Kampania LeBrand wiosna-lato 2017
ZobaczSchowaj komentarze

Polska moda w Warsaw Concept Store: oto nasz wybór!

LAURA GUIDI

BLUZKA
699 ZŁ

MALLY&CO.

SPÓDNICA
990 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
650 ZŁ

THECADESS

SPODNIE
2490 ZŁ

CHAOS

BLUZKA
870 ZŁ

MALLY&CO.

BLUZKA
590 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.