Kampania Chanel jesień-zima 2016

Chanel jest jedną z tych marek, która niezaprzeczalnie kojarzy się z klasyką. Tym razem, Karl Lagerfeld przy okazji jesiennej kampanii, postawił jednak na coś nieco innego. Projektant zamiast typowej sesji wizerunkowej, zdecydował się zrobić kolaże, którym zdecydowanie nie brakuje oryginalności.

Kampania Chanel jesień-zima 2016

W wypowiedzi dla portalu WWD, Lagerfeld stwierdził, że jest już znudzony zwykłymi zdjęciami modelek z torebkami w dłoniach. Zamiast tego, jesienna kampania miała być przejawem spontanicznych inspiracji projektanta, a zarazem innym podejściem do wizerunku Chanel. Patrząc na te kolaże, ciężko się z tym nie zgodzić.

Gwiazdą kampanii została włoska modelka Mariacarla Boscono, jedna z ulubienic Riccardo Tisci, która wystąpiła również w sesji pre-fall Chanel. U jej boku pojawiła się amerykańska chłopczyca Sarah Brannon. Za obiektywem zwyczajowo stanął Lagerfeld, który sfotografował modelki w pozach do złudzenia przypominających lalki. Brannon oraz Boscono zostały „naklejone” na czerwony pikowany materiał, sznury pereł czy skrawki różnych tkanin, a stylizacje utrzymane w ciemniejszych tonach kontrastują z jaskrawym i kolorowym tłem. Modelki wystylizowała Carine Roitfeld, która postawiła na kapelusze z okrągłym rondem, kraciaste spódnice czy skórzane rękawiczki i dużo biżuterii. Ponadto, Lagerfeld przyozdobił kolaże naklejkami kamelii, podobnymi do tych, które są na kapeluszach, czy emotikonek z typowym wzorem w pepitkę. Makijaż z mocno zarysowanymi brwiami oraz eyelinerem imitujących rzęsy wykonał Tom Pecheux, a włosy układał Sam McKnight.

Jesienna kampania Chanel bez wątpienia zaskakuje, wyróżniając się na tle pozostałych sesji marki. Czy jest to znak nadchodzących zmian w wizerunku Chanel? Czas pokaże czy ten ukłon w kierunku nowoczesności okaże się być czymś więcej, niż tylko przejawem chwilowych, artystycznych uniesień Lagerfelda.

ZobaczSchowaj komentarze

Uczestnicy „Top Model” w świątecznej kampanii Reserved

Uczestnicy ostatniej edycji programu „Top Model” czyli Daniel Tracz, Aleksandra Zbinkowska, Adrianna Daniel, i Adam Niedźwiedź zostali twarzami najnowszej sesji karnawałowej marki Reserved. Towarzyszy im uczestnik poprzedniej edycji – obecnie bardzo rozchwytywany model – Jakub Kosel (AS Management) oraz Asia Piwka (Model Plus) i Milena Żuchowicz (Avant Models). Zobaczcie świąteczno-karnawałową imprezę w obiektywie Mateusza Stankiewicza.

Uczestnicy „Top Model” w świątecznej kampanii Reserved

Sesja inspirowana jest imprezami, jakie odbywają się w najwyżej położonych budynkach wielkich miast. Kolorowe światła, lekko znudzone wielkomiejskim życiem towarzystwo, impreza, która trwa do samego rana. Tak wygląda ekipa z ostatniej, szóstej edycji „Top Model” wspierana przez bardziej doświadczonego kolegę z poprzedniej odsłony programu – Jakuba Kosela oraz profesjonalne modelki: Milenę Żuchowicz i Asię Piwkę.

Wszyscy promują świąteczną kolekcję Reserved, na którą składają się welurowe i koronkowe sukienki oraz krótkie topy zestawione z eleganckimi garniturami. Uwagę zwracają metaliczne mini sukienki z asymetryczną górą obszytą falbaną oraz kobiece plisy. Podobają nam się detale, takie jak pęknięcia na dekolcie oraz plecach. Marka deklaruje, że kolekcja ta jest uszyta z najwyższych gatunkowo tkanin oraz z mających w składzie nawet aż 50% wełny.

Kolekcja ta spodoba się zarówno fankom wysmakowanej elegancji oraz dziewczynom szalejącym na punkcje najnowszych trendów.

Lubimy!

 

Przeczytaj także:

Zobacz, co działo się za kulisami finału „Top Model”!

Top Model odcinek 13: wielki finał

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.