Kampania Chanel jesień-zima 2016

Chanel jest jedną z tych marek, która niezaprzeczalnie kojarzy się z klasyką. Tym razem, Karl Lagerfeld przy okazji jesiennej kampanii, postawił jednak na coś nieco innego. Projektant zamiast typowej sesji wizerunkowej, zdecydował się zrobić kolaże, którym zdecydowanie nie brakuje oryginalności.

Kampania Chanel jesień-zima 2016

W wypowiedzi dla portalu WWD, Lagerfeld stwierdził, że jest już znudzony zwykłymi zdjęciami modelek z torebkami w dłoniach. Zamiast tego, jesienna kampania miała być przejawem spontanicznych inspiracji projektanta, a zarazem innym podejściem do wizerunku Chanel. Patrząc na te kolaże, ciężko się z tym nie zgodzić.

Gwiazdą kampanii została włoska modelka Mariacarla Boscono, jedna z ulubienic Riccardo Tisci, która wystąpiła również w sesji pre-fall Chanel. U jej boku pojawiła się amerykańska chłopczyca Sarah Brannon. Za obiektywem zwyczajowo stanął Lagerfeld, który sfotografował modelki w pozach do złudzenia przypominających lalki. Brannon oraz Boscono zostały „naklejone” na czerwony pikowany materiał, sznury pereł czy skrawki różnych tkanin, a stylizacje utrzymane w ciemniejszych tonach kontrastują z jaskrawym i kolorowym tłem. Modelki wystylizowała Carine Roitfeld, która postawiła na kapelusze z okrągłym rondem, kraciaste spódnice czy skórzane rękawiczki i dużo biżuterii. Ponadto, Lagerfeld przyozdobił kolaże naklejkami kamelii, podobnymi do tych, które są na kapeluszach, czy emotikonek z typowym wzorem w pepitkę. Makijaż z mocno zarysowanymi brwiami oraz eyelinerem imitujących rzęsy wykonał Tom Pecheux, a włosy układał Sam McKnight.

Jesienna kampania Chanel bez wątpienia zaskakuje, wyróżniając się na tle pozostałych sesji marki. Czy jest to znak nadchodzących zmian w wizerunku Chanel? Czas pokaże czy ten ukłon w kierunku nowoczesności okaże się być czymś więcej, niż tylko przejawem chwilowych, artystycznych uniesień Lagerfelda.

ZobaczSchowaj komentarze

Chanel – makijaż na wiosenny sezon!

To kolejna kolekcja francuskiej marki, stworzona przez Lucię Picę, dyrektora kreatywnego ds make up’u. W rolach głównych – kolor, a właściwie pięć odcieni nieodmiennie kojarzących się z marką. Wszystkie kosmetyki jakie znajdziecie w wiosennej kolekcji  – to wariacje na temat chanelowskiej : czerwieni, różu, bieli, złota i beżu. Zobaczcie, które z elementów wiosennego makijażu spodobały nam się najbardziej!

Te eleganckie odcienie to kod jakim od zawsze posługiwała się marka. Czerń, biel, czerwień, róż i złoto to ulubione kolory Coco Chanel, która uważała je za eleganckie i doskonale dopełniające się wzajemnie. Czerwona pomadka na ustach, złoto biżuterii, biało – czarny tweed kostiumu i beżowy lakier na paznokciach – tak wygląda chanelowska „it girl”. Słowem, te barwy to kod w jakim zapisuje się elegancja według Chanel.

Róż do policzków, Blush Harmony Coco Code

Trzy matowe odcienie : karmelu, beżu i zgaszonego, mocnego różu oraz jeden rozświetlający kolor  szampana, pozwalają w zależności od (na)stroju na wykończenie satynowe lub połyskliwe. Cztery kolory pozwalają też na wiele kolorystycznych wariantów, w zależności od tego które pola niewielkiej szachownicy różu ze sobą połączycie.

Cienie do powiek, Les 4 Ombres Multi- Effect Quadra Eyeshadow

Nowe zestawy cieni mają różne odcienie szampana i jeden ciemniejszy cień do podkreślenia spojrzenia. Spodziewajcie się mocnego, wieczorowego błysku i efektu rodem z modnych teraz lat 70’tych.

Top do paznokci, Black Metamorphosis

W makjiażu na wiosnę 2017 znajdziecie – odświeżoną, ale nadal klasyczną czerwień i dwa beżowe naturalne odcienie beżu. Ten pomysł na manicure jest niezbyt ekstrawagancki ale Lucia Pica wpadała na pomysł jak uatrakcyjnić kolory lakierów. Nałożony na manicure top coat Black Metamorphosis zmienia jego odcień i dodaje głębi.

Na zdjęciu, możecie zobaczyć odmieniony topem cielisty kolor.

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.