Kampania Chanel jesień-zima 2016

Chanel jest jedną z tych marek, która niezaprzeczalnie kojarzy się z klasyką. Tym razem, Karl Lagerfeld przy okazji jesiennej kampanii, postawił jednak na coś nieco innego. Projektant zamiast typowej sesji wizerunkowej, zdecydował się zrobić kolaże, którym zdecydowanie nie brakuje oryginalności.

Kampania Chanel jesień-zima 2016

W wypowiedzi dla portalu WWD, Lagerfeld stwierdził, że jest już znudzony zwykłymi zdjęciami modelek z torebkami w dłoniach. Zamiast tego, jesienna kampania miała być przejawem spontanicznych inspiracji projektanta, a zarazem innym podejściem do wizerunku Chanel. Patrząc na te kolaże, ciężko się z tym nie zgodzić.

Gwiazdą kampanii została włoska modelka Mariacarla Boscono, jedna z ulubienic Riccardo Tisci, która wystąpiła również w sesji pre-fall Chanel. U jej boku pojawiła się amerykańska chłopczyca Sarah Brannon. Za obiektywem zwyczajowo stanął Lagerfeld, który sfotografował modelki w pozach do złudzenia przypominających lalki. Brannon oraz Boscono zostały „naklejone” na czerwony pikowany materiał, sznury pereł czy skrawki różnych tkanin, a stylizacje utrzymane w ciemniejszych tonach kontrastują z jaskrawym i kolorowym tłem. Modelki wystylizowała Carine Roitfeld, która postawiła na kapelusze z okrągłym rondem, kraciaste spódnice czy skórzane rękawiczki i dużo biżuterii. Ponadto, Lagerfeld przyozdobił kolaże naklejkami kamelii, podobnymi do tych, które są na kapeluszach, czy emotikonek z typowym wzorem w pepitkę. Makijaż z mocno zarysowanymi brwiami oraz eyelinerem imitujących rzęsy wykonał Tom Pecheux, a włosy układał Sam McKnight.

Jesienna kampania Chanel bez wątpienia zaskakuje, wyróżniając się na tle pozostałych sesji marki. Czy jest to znak nadchodzących zmian w wizerunku Chanel? Czas pokaże czy ten ukłon w kierunku nowoczesności okaże się być czymś więcej, niż tylko przejawem chwilowych, artystycznych uniesień Lagerfelda.

ZobaczSchowaj komentarze

Piękno po czterdziestce, czyli Jennifer Lopez w wiosennej kampanii Guess

Spełniona artystka, mama bliźniaków, szczęśliwie zakochana kobieta. Kiedy mogłoby się wydawać, że dojrzała Jennifer Lopez ma wszystko, zaskakuje po raz kolejny – tym razem gorącą, wiosenną kampanią Guess.

 

 

Jak mówi Paul Marciano, współzałożyciel amerykańskiej firmy – “Jennifer Lopez jest idealną Guess Girl! Jest spełnioną artystką, ikoną oraz jest niesamowicie zmysłowa. Wpływ Jennifer ciągle rośnie, a kampania z jej udziałem ma na celu zwrócenie uwagi, że kobiety pięknieją i stają się bardziej utalentowane wraz ze zdobywaniem życiowego doświadczenia. Jej uroda i elegancja przebijają się przez tę kampanię i jestem ogromnie podekscytowany, że Jennifer zgodziła się być nową Guess Girl jak oraz Femme Fatale Marciano.” Sesja stworzona na potrzeby kampanii została wyreżyserowana przez samego Paula, natomiast zdjęcia wykonała  Tatiana Gerusova.

Bardziej wnikliwi fani mogli przewidywać, że kroi się nam jakaś współpraca między Lopez a Guess: w najnowszym teledysku pojawiła się bowiem w crop topie z logo marki, po koncercie w Las Vegas zrobiła sobie zdjęcie w niebieskiej sukience z kolekcji Guess by Marciano, brand był też w ostatnim czasie mocno obecny na jej Instagramie.

Marka Guess kojarzy się z dość młodzieżowy stylem, a jak wiemy JLo nastolatką już nie jest (chociaż na pewno niejedna 20-latka zazdrości jej zabójczego ciała). Po wyborze najnowszej ambasadorki można by jednak pomyśleć, że Guess Girl powoli przeistacza się w kobietę. Jeśli tak faktycznie jest, możemy być świadkami narodzin nowego rozdziału w historii marki!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.