Kampania Céline wiosna-lato 2017

Céline i Juergen Teller to duet, który już od 2010 roku raczy nas kampaniami stale goszczącymi na naszych „moodboardach”. Sesja wizerunkowa na wiosnę-lato 2017 to kolejna już uczta dla oczu i to nie tylko dla fanów wysmakowanego minimalizmu z metką tej francuskiej marki.

Kampania Céline wiosna-lato 2017

Najnowsza kampania Celine to wariacja na temat wszystkiego, za co kochamy francuską markę. Mamy w niej bowiem świetne zoomy na dodatki w postaci oversize’owych kolczyków, niby rozmyte ujęcia butów i torebek uchwyconych w ruchu, przepiękne portrety i wreszcie – ekstremalnie jasne tło zestawione z kontrastującymi, intensywnymi barwami (w tym sezonie twórcy postawili na czerwień i najmodniejszy róż).

Do kampanii, którą (a jakże) sfotografował niezrównany Juergen Teller zaangażowano plejadę młodych i wschodzących gwiazd światowego modelingu: Amber Witcomb, Danielę Kocianovą, Giedre Dukauskaite i Marjan Jonkman. Jak zwykle u Celine, postawiono na wyjątkowo naturalne makijaże i fryzury, które idealnie komponują się z projektami, które naszym zdaniem już lada moment będą najbardziej pożądanymi wśród globalnych fashionistek.

Uwielbiamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Pan tu nie stał: kampania „Hobby” jesień-zima 2016

Justyna Burzyńska i Maciek Lebiedowicz, czyli założyciele marki Pan tu nie stał, od samego początku jej istnienia inspirują się PRL-em. Swoje kolekcje opierają na luźnych ubraniach na co dzień, które ozdabiają zabawnymi grafikami, napisami oraz zabawnymi rysunkami. Kolekcja na jesień-zima 2016 to propozycja dla osób kochających aktywnie spędzać czas oraz mających konkretne hobby. Nowy sezon został uchwycony na zdjęciach Zuzy Krajewskiej, a wystąpiły w niej bardzo kreatywne postacie. Zobaczcie kto to i czym się zajmują!

 

 

Pan tu nie stał: kampania „Hobby” jesień-zima 2016

Bohaterowie kampanii Pan tu nie stał interesują się motoryzacją, majsterkowaniem oraz szkicowaniem. Nie są nimi profesjonalni modele, ale silne osobowości, które w czasie wolnym oddają się swoim pasjom. Są to: Zuzanna Rogatty (projektantka graficzna), Marta Wajda (trenerka kulinarna), Agnieszka Żulewska (aktorka), Paweł Adamski i Tomasz Mokrosiński (PEVT), Gregor Gonsiora (artysta wizualny) oraz Krystian Kujda i Grzegorz Fortuna (VHS Hell).

Ich zainteresowania odzwierciedlają stroje z kolekcji jesień-zima 2016 ozdobione grafikami nawiązującymi do kaset VHS oraz rozwiązywania krzyżówek lub z napisami takimi jak „cześć” i „miłość”. Ciepłą i miękką odzież uzupełniają czapki z pomponami, szale, leginsy oraz płaszcze. Wszyscy bohaterowie wypadli bardzo autentycznie w obiektywie Zuzy Krajewskiej, która jest specjalistą w sesjach wykonanych w formie reportażu.

Naszym zdaniem to bardzo dobry pomysł, na promocję nowej kolekcji. Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.