Kampania Céline wiosna-lato 2017

Céline i Juergen Teller to duet, który już od 2010 roku raczy nas kampaniami stale goszczącymi na naszych „moodboardach”. Sesja wizerunkowa na wiosnę-lato 2017 to kolejna już uczta dla oczu i to nie tylko dla fanów wysmakowanego minimalizmu z metką tej francuskiej marki.

Kampania Céline wiosna-lato 2017

Najnowsza kampania Celine to wariacja na temat wszystkiego, za co kochamy francuską markę. Mamy w niej bowiem świetne zoomy na dodatki w postaci oversize’owych kolczyków, niby rozmyte ujęcia butów i torebek uchwyconych w ruchu, przepiękne portrety i wreszcie – ekstremalnie jasne tło zestawione z kontrastującymi, intensywnymi barwami (w tym sezonie twórcy postawili na czerwień i najmodniejszy róż).

Do kampanii, którą (a jakże) sfotografował niezrównany Juergen Teller zaangażowano plejadę młodych i wschodzących gwiazd światowego modelingu: Amber Witcomb, Danielę Kocianovą, Giedre Dukauskaite i Marjan Jonkman. Jak zwykle u Celine, postawiono na wyjątkowo naturalne makijaże i fryzury, które idealnie komponują się z projektami, które naszym zdaniem już lada moment będą najbardziej pożądanymi wśród globalnych fashionistek.

Uwielbiamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna kampania Gucci nie z tego świata

Każdy, kto od kilku sezonów bacznie śledzi karierę Alessandro Michele w Gucci może bez trudu stwierdzić, że projekty Włocha są niczym z innej części wszechświata. Babcine stylizacje, inspiracje z lat 70. i pomieszanie z poplątaniem, które uczyniły z marki jedną z najbardziej pożądanych na świecie, tym razem uzyskały prawdziwie kosmiczny charakter.

Jesienna kampania Gucci nie z tego świata

Lata 50. i 60. większość z nas postrzega zapewne jako okres prawdziwej fascynacji wszechświatem. To właśnie wtedy człowiek po raz pierwszy poleciał w kosmos oraz wylądował na Księżycu. Wtedy trwały już prace nad pierwszymi komputerami, technologia rozwijała się w tempie błyskawicznym, a popkultura nie mogła długo pozostać na to obojętna. Światowe kina zostały zalane przez wracające dziś często do łask filmy (często klasy Z) z kosmitami oraz intergalaktycznymi bataliami na pierwszym planie. Tym razem sięgnęło po nie Gucci, które w nowej kampanii nawiązało do kilku najbardziej kultowych pozycji sci-fi.

Napisy tytułowe a’la „Gwiezdne wojny”, kreatury łudząco podobne do Potwora z Czarnej Laguny oraz kultowe wnętrza Star Trek Enterprise to zaledwie kilka z bardzo wielu inspiracji, które pojawiły się w najnowszej kampanii Gucci. A kosmiczne projekty Michele, w tym błyszczący kostium, którym Rihanna wygrała Coachellę, idealnie wpasowały się w klimat kampanii nie z tej ziemi autorstwa Glena Luchforda. Brytyjski fotograf stale współpracujący z Gucci nakręcił również filmik promujący, gdzie modelki są atakowane przez dinozaury, morskie potwory, a nawet… inter galaktyczne koty. Zobaczcie koniecznie!

Przeczytajcie także

Alchemia według Alessandro Michele, czyli pokaz Gucci jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.