Kampania Balmain wiosna-lato 2017

Balmain i Olivier Rousteing to duet niemalże idealny. Jednak trwający od kilku sezonów sukces to nie tylko efekt biznesowej smykałki i talentu Rousteinga, ale również grupy największych nazwisk branży mody i showbiznesu, która regularnie pojawia się na jego pokazach oraz w sesjach wizerunkowych. Na kampanie Balmain zawsze czekamy z niecierpliwością, ale na szczęście już nie musimy, bo w sieci właśnie zadebiutowała najnowsza sesja na sezon wiosna-lato 2017. Zobaczcie kto tym razem został jej gwiazdą i dołączył do sławnej armii Balmain!

Olivier Rousteing wielokrotnie udowadniał już, że muzyka i moda to dla niego dwie dziedziny sztuki, które nieustannie się ze sobą łączą. Nie bez powodu projektant w swoich kampaniach często stawia na najbardziej znane nazwiska sceny muzycznej. Wystarczy przypomnieć sobie kampanię na sezon jesień-zima 2016, której gwiazdą został Kanye West i której filmik promujący był jednocześnie teledyskiem do piosenki „Wolves”. Z kolei, Rihanna, która również pojawiła się w sesjach wizerunkowych marki, wielokrotnie była wyliczana pośród największych muz Oliviera. Właśnie dlatego nikogo nie powinno dziwić, że w wiosenno-letniej kampanii Balmain motywy muzyczne znowu odgrywają ważną rolę. Na fotografiach autorstwa Stevena Kleina obok Jona Kortajareny, Gabriela Aubry, Natashy Poly czy Doutzen Kroes możemy zobaczyć zestawy głośników, które mają odzwierciedlać rolę jaką muzyka odgrywa w branży mody.

Jak przystało na kampanię Balmain, nie mogło w niej zabraknąć również niespodzianek. Olivier ma słabość do ikon modelingu, o czym mogliśmy przekonać się już przy okazji sesji z udziałem Claudii Schiffer, Cindy Crawford i Naomi Campbell, więc i tym razem postawił na jedną z legend tej branży – Tony’ego Warda. Na sezon wiosna-lato 2017 Balmain obiera jednak nieco inny kierunek. Fotografie Kleina, które przedstawiają modelki na autostradzie, nie są zdefiniowane ani przez lokalizację, ani godzinę czy nawet sezon. Kampania, podobnie jak kolekcja, ma skupiać się na samych ubraniach, a nie otoczce, która często im towarzyszy. Czy to oznacza nowy kierunek w Balmain? Jesteśmy ciekawi co w przyszłości Olivier szykuje dla francuskiej marki!

Przeczytajcie także

Kto jest kim w „Balmain Army”?

Balmain wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Ekologiczna kolekcja Mango na wiosnę

Mango nie tylko dostarcza nam najnowsze trendy w przystępnych cenach, ale może także pochwalić się sesjami zdjęciowymi realizowanymi z największą pieczołowitością. Teraz stawia sobie za cel realizowanie projektów, które udowodnią, że można produkować ubrania w sprzyjających dla środowiska warunkach. My jesteśmy pod wielkim wrażeniem tej kolekcji. Przekonajcie się sami!

Ekologiczna kolekcja Mango na wiosnę

Mango znana jest już dobrze z szybkiego podażania za najnowszymi trendami, ale teraz dokłada stawia sobie nowe wyzwanie. Chce projektować i produkować ubrania, które będą przyjazne środowisku. Jednym z nich jest projekt „Mango Commited”, który obejmuje kolekcję odzieży damskiej i męskiej uszytej z tkanin wyprodukowanych bez wyrządzania szkody na środowisku naturalnym.

Nowa, kapsułowa kolekcja składa się z 25 elementów garderoby damskiej oraz 20 męskiej, uszytych z ekologicznej bawełny, poliestru, który można poddawać recycligowi oraz innych, innowacyjnych tkanin, takich jak Tencel. Całość utrzymana jest w neutralnych kolorach bliskich naturze. Wszystkie wykorzystane tekstylia mają certyfikaty potwierdzające ich produkcję oraz pochodzenie. Są to fabryki tkanin położone w Portugalii, Turcji oraz Maroko.

W kampanii wystąpili znani i cenieni modele – Raquel Zimmermann oraz Mathias Lauridsen, którzy pozowali przed obiektywem Josha Olinsa. Za stylizację odpowiadała Aleksandra Woroniecka, polskiego pochodzenia szefowa działu mody paryskiego „Vogue’a”. Sesja odbyła się w wilii Maison Gaudet, zaprojektowanej przez Antti Lovago, architekta specjalizującego się w budownictwie organicznym. Ten wyjątkowy budynek położony jest w prowansalskiej miejscowości, Tourrettes-sur-Loup.

Jesteśmy pod wielkim wrażeniem najnowszej kampanii Mango i dzięki niej jeszcze bardziej uwielbiamy tę markę.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.