Kampania Balmain wiosna-lato 2017

Balmain i Olivier Rousteing to duet niemalże idealny. Jednak trwający od kilku sezonów sukces to nie tylko efekt biznesowej smykałki i talentu Rousteinga, ale również grupy największych nazwisk branży mody i showbiznesu, która regularnie pojawia się na jego pokazach oraz w sesjach wizerunkowych. Na kampanie Balmain zawsze czekamy z niecierpliwością, ale na szczęście już nie musimy, bo w sieci właśnie zadebiutowała najnowsza sesja na sezon wiosna-lato 2017. Zobaczcie kto tym razem został jej gwiazdą i dołączył do sławnej armii Balmain!

Olivier Rousteing wielokrotnie udowadniał już, że muzyka i moda to dla niego dwie dziedziny sztuki, które nieustannie się ze sobą łączą. Nie bez powodu projektant w swoich kampaniach często stawia na najbardziej znane nazwiska sceny muzycznej. Wystarczy przypomnieć sobie kampanię na sezon jesień-zima 2016, której gwiazdą został Kanye West i której filmik promujący był jednocześnie teledyskiem do piosenki „Wolves”. Z kolei, Rihanna, która również pojawiła się w sesjach wizerunkowych marki, wielokrotnie była wyliczana pośród największych muz Oliviera. Właśnie dlatego nikogo nie powinno dziwić, że w wiosenno-letniej kampanii Balmain motywy muzyczne znowu odgrywają ważną rolę. Na fotografiach autorstwa Stevena Kleina obok Jona Kortajareny, Gabriela Aubry, Natashy Poly czy Doutzen Kroes możemy zobaczyć zestawy głośników, które mają odzwierciedlać rolę jaką muzyka odgrywa w branży mody.

Jak przystało na kampanię Balmain, nie mogło w niej zabraknąć również niespodzianek. Olivier ma słabość do ikon modelingu, o czym mogliśmy przekonać się już przy okazji sesji z udziałem Claudii Schiffer, Cindy Crawford i Naomi Campbell, więc i tym razem postawił na jedną z legend tej branży – Tony’ego Warda. Na sezon wiosna-lato 2017 Balmain obiera jednak nieco inny kierunek. Fotografie Kleina, które przedstawiają modelki na autostradzie, nie są zdefiniowane ani przez lokalizację, ani godzinę czy nawet sezon. Kampania, podobnie jak kolekcja, ma skupiać się na samych ubraniach, a nie otoczce, która często im towarzyszy. Czy to oznacza nowy kierunek w Balmain? Jesteśmy ciekawi co w przyszłości Olivier szykuje dla francuskiej marki!

Przeczytajcie także

Kto jest kim w „Balmain Army”?

Balmain wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Syn Cindy Crawford w nowej kampanii Omega

Podobno nie daleko pada jabłko od jabłoni, a przypadku rodziny Crawford-Gerber zdecydowanie coś w tym jest. 18-letni syn Cindy, Presley Gerber, postanowił bowiem iść śladami mamy oraz nie tylko rozwijać karierę w modelingu, ale również rozpocząć współpracę z marką Omega, którą supermodelka reprezentowała przez lata. Jak sobie poradził? Przekonajcie się sami!

Nazwisko Cindy Crawford przede wszystkim kojarzy się z jej wieloletnim dorobkiem w świecie mody, jednak ona sama, oprócz pozowania i chodzenia na wybiegu, od dawien dawna zajmuje się również akcjami charytatywnymi. W jedną z nich zaangażowała się dzięki współpracy z marką Omega, która od 2011 roku wspólnie z organizacją Orbis International angażuje się w świadczenie opieki okulistycznej na całym świecie. Razem udało im się przeprowadzić miliony zabiegów i przeszkolić personel w ponad 90 krajach. Wszystko dzięki niesamowitej inicjatywie, jaką jest latający szpital, czyli Flying Eye Hospital.

Teraz pałeczkę po mamie poniekąd przejął Presley, który pojawił się w kampanii nowego zegarka Speedmaster 38 mm „Orbis”. Model ten został wykonany ze stali szlachetnej, a jego błękitna tarcza została ozdobiona słonecznym szlifem oraz jasnoniebieskimi subtarczami. Zegarek został wyposażony w mechanizm Omega Co-Axial kaliber 3330. Nie jest to jednak zwykły model w ofercie Omega. Dochód z części jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz organizacji Orbis, ale to nie wszystko. Marka Omega zapewnia również kudłate, pluszowe misie dla wszystkich pacjentów poddanych zabiegom okulistycznym. Takie inicjatywy lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.