Kampania Balmain wiosna-lato 2017

Balmain i Olivier Rousteing to duet niemalże idealny. Jednak trwający od kilku sezonów sukces to nie tylko efekt biznesowej smykałki i talentu Rousteinga, ale również grupy największych nazwisk branży mody i showbiznesu, która regularnie pojawia się na jego pokazach oraz w sesjach wizerunkowych. Na kampanie Balmain zawsze czekamy z niecierpliwością, ale na szczęście już nie musimy, bo w sieci właśnie zadebiutowała najnowsza sesja na sezon wiosna-lato 2017. Zobaczcie kto tym razem został jej gwiazdą i dołączył do sławnej armii Balmain!

Olivier Rousteing wielokrotnie udowadniał już, że muzyka i moda to dla niego dwie dziedziny sztuki, które nieustannie się ze sobą łączą. Nie bez powodu projektant w swoich kampaniach często stawia na najbardziej znane nazwiska sceny muzycznej. Wystarczy przypomnieć sobie kampanię na sezon jesień-zima 2016, której gwiazdą został Kanye West i której filmik promujący był jednocześnie teledyskiem do piosenki „Wolves”. Z kolei, Rihanna, która również pojawiła się w sesjach wizerunkowych marki, wielokrotnie była wyliczana pośród największych muz Oliviera. Właśnie dlatego nikogo nie powinno dziwić, że w wiosenno-letniej kampanii Balmain motywy muzyczne znowu odgrywają ważną rolę. Na fotografiach autorstwa Stevena Kleina obok Jona Kortajareny, Gabriela Aubry, Natashy Poly czy Doutzen Kroes możemy zobaczyć zestawy głośników, które mają odzwierciedlać rolę jaką muzyka odgrywa w branży mody.

Jak przystało na kampanię Balmain, nie mogło w niej zabraknąć również niespodzianek. Olivier ma słabość do ikon modelingu, o czym mogliśmy przekonać się już przy okazji sesji z udziałem Claudii Schiffer, Cindy Crawford i Naomi Campbell, więc i tym razem postawił na jedną z legend tej branży – Tony’ego Warda. Na sezon wiosna-lato 2017 Balmain obiera jednak nieco inny kierunek. Fotografie Kleina, które przedstawiają modelki na autostradzie, nie są zdefiniowane ani przez lokalizację, ani godzinę czy nawet sezon. Kampania, podobnie jak kolekcja, ma skupiać się na samych ubraniach, a nie otoczce, która często im towarzyszy. Czy to oznacza nowy kierunek w Balmain? Jesteśmy ciekawi co w przyszłości Olivier szykuje dla francuskiej marki!

Przeczytajcie także

Kto jest kim w „Balmain Army”?

Balmain wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Versace wiosna-lato 2017

Jaka jest kobieta Versace? Silna, niezależna i zmysłowa. Takie kobiety widzimy na wybiegu, czerwonym dywanie oraz w kampaniach. Jednak tym razem Donatella zaskoczyła nas wszystkich. Najnowsza kampania na sezon wiosna-lato 2017 to nowe zupełnie nowe wydanie włoskiej marki. Zobaczcie!

Kampania Versace wiosna-lato 2017

Ta kampania to zupełnie inna propozycja ze strony Versace. Poprzednia, w której pojawiły się Gigi Hadid i Karlie Kloss, wywołała kontrowersje ze względu na zbyt młody wiek modelek, które wypadły dość niewiarygodnie w roli  matek. Tym razem Versace idzie w podobnym kierunku co inne marki. W sezonie wiosna-lato 2017 do kampanii wykorzystuje zwierzęta, jednak przeciwieństwie do Gucci, które zaangażowało do sesji dzikie zwierzęta, u Versace pojawiają się… konie. Za obiektywem najnowszej sesji wizerunkowej stanął nie kto inny jak Bruce Weber, który z włoskim domem mody współpracuje już od ponad 20 lat. Jego dynamiczne zdjęcia  mają być odzwierciedleniem wolności wyboru, ekspresji oraz słowa.

Gwiazdami sesji wizerunkowej zostały Anna Ewers i Edie Campbell. Donatella styl sportowy nazwała przyszłością mody. Właśnie dlatego wiosenno-letnia kolekcja Versace jest o wiele bardziej casualowa niż zazwyczaj, a stylizacje w sesji wizerunkowej bardziej dynamiczne. Jak wam się podoba to „nowe” Versace?

Przeczytajcie także

Gigi Hadid i Karlie Kloss mamami… w kampanii Versace

ZobaczSchowaj komentarze

„Dress for less” odcinek 14.: Anja Rubik i klasyka w rockowym wydaniu za mniej niż 500 złotych

L'Oreal

Mascara Volume Million Lashes
35,00 zł

Zara

Skórzana listonoszka z pikowaniem
359,00 zł

Mango

Kurtka skórzana
599,90 zł

H&M

Czółenka
129,90 zł

Mago

Kopertówka
59,90 zł

Zara

Sukienka z frędzlami
199,00 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.