Kampania Balmain wiosna-lato 2017

Balmain i Olivier Rousteing to duet niemalże idealny. Jednak trwający od kilku sezonów sukces to nie tylko efekt biznesowej smykałki i talentu Rousteinga, ale również grupy największych nazwisk branży mody i showbiznesu, która regularnie pojawia się na jego pokazach oraz w sesjach wizerunkowych. Na kampanie Balmain zawsze czekamy z niecierpliwością, ale na szczęście już nie musimy, bo w sieci właśnie zadebiutowała najnowsza sesja na sezon wiosna-lato 2017. Zobaczcie kto tym razem został jej gwiazdą i dołączył do sławnej armii Balmain!

Olivier Rousteing wielokrotnie udowadniał już, że muzyka i moda to dla niego dwie dziedziny sztuki, które nieustannie się ze sobą łączą. Nie bez powodu projektant w swoich kampaniach często stawia na najbardziej znane nazwiska sceny muzycznej. Wystarczy przypomnieć sobie kampanię na sezon jesień-zima 2016, której gwiazdą został Kanye West i której filmik promujący był jednocześnie teledyskiem do piosenki „Wolves”. Z kolei, Rihanna, która również pojawiła się w sesjach wizerunkowych marki, wielokrotnie była wyliczana pośród największych muz Oliviera. Właśnie dlatego nikogo nie powinno dziwić, że w wiosenno-letniej kampanii Balmain motywy muzyczne znowu odgrywają ważną rolę. Na fotografiach autorstwa Stevena Kleina obok Jona Kortajareny, Gabriela Aubry, Natashy Poly czy Doutzen Kroes możemy zobaczyć zestawy głośników, które mają odzwierciedlać rolę jaką muzyka odgrywa w branży mody.

Jak przystało na kampanię Balmain, nie mogło w niej zabraknąć również niespodzianek. Olivier ma słabość do ikon modelingu, o czym mogliśmy przekonać się już przy okazji sesji z udziałem Claudii Schiffer, Cindy Crawford i Naomi Campbell, więc i tym razem postawił na jedną z legend tej branży – Tony’ego Warda. Na sezon wiosna-lato 2017 Balmain obiera jednak nieco inny kierunek. Fotografie Kleina, które przedstawiają modelki na autostradzie, nie są zdefiniowane ani przez lokalizację, ani godzinę czy nawet sezon. Kampania, podobnie jak kolekcja, ma skupiać się na samych ubraniach, a nie otoczce, która często im towarzyszy. Czy to oznacza nowy kierunek w Balmain? Jesteśmy ciekawi co w przyszłości Olivier szykuje dla francuskiej marki!

Przeczytajcie także

Kto jest kim w „Balmain Army”?

Balmain wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna kampania Balmain w obiektywie Oliviera Rousteinga

Oliviera Rousteinga dotychczas znaliśmy „jedynie” jako jednego z najmłodszych dyrektorów kreatywnych w branży mody oraz człowieka, który z przyjaźni z celebrytami stworzył swego rodzaju współczesną normę. Francuz całą swoją karierę zbudował wokół talentu do tworzenia niezwykłych kreacji, młodego wieku oraz (bardzo) wielu selfie z największymi gwiazdami na świecie, ale wszystko wskazuje na to, że planuje chyba rozwijać się również w innym kierunku. Najnowszą pasją Rousteinga została fotografia, a swoich sił postanowił spróbować w nie byle jakim projekcie, bo w naszpikowanej supermodelkami kampanii Balmain na nadchodzącą jesień.

Jesienna kampania Balmain w obiektywie Oliviera Rousteinga

Olivier to nie pierwszy projektant, który lubi podejmować różne wyzwania i nie ograniczać się tylko do projektowania mody. 30-latek tym razem postanowił chyba pójść w ślady Karla Lagerfelda i Hedi’ego Slimane’a i po raz pierwszy w karierze zdecydował się sfotografować modową kampanię. Powód? W jednej z wypowiedzi wyznał, że chciał, aby najnowsza sesja wizerunkowa była odzwierciedleniem jego wizji bez żadnych pośredników oraz listem miłosnym skierowanym do jego ukochanego Paryża. Właśnie dlatego trwająca tylko dwa dni sesja, odbyła się na ulicach francuskiej stolicy. Obok klimatycznych zakamarków miasta, na zdjęciach możemy zobaczyć butik Balmain, Palais Royal oraz Panteon.

Gwiazdami mocno skontrastowanych, czarno-białych fotografii została jak zwykle Armia Balmain. Tym razem, Rousteing do współpracy zaprosił Larę Stone, Natashę Poly, Jona Kortajarenę, Valery Kaufman oraz Grace Bol i syna Cindy Crawford, Presleya Gerbera. Ten ostatni był chyba największym zaskoczeniem w tym zestawieniu, ponieważ dotychczas jego kariera w świecie mody krążyła wokół pokazów oraz zaledwie kilku kampanii.

Jak podoba wam się Olivier w roli fotografa?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.