MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Kampania Acephala wiosna-lato 2017

23.01.2017 Michalina Murawska

Kampania Acephala wiosna-lato 2017

Najnowsza kolekcja marki Acephala obraca się wokół idei „separatetogetherness”, którą należy rozumieć jak pewną grę słów będących przeciwnościami. Możemy ją tłumaczyć jako „razem-osobność” lub „wspólnotoodrębność”. Zaburza ona w pewien sposób dobrze znane już, klasyczne konstrukcje, tworząc nowe formy oraz kształtując sylwetkę na nowo. Dynamiczne zdjęcia z Roksaną Chrząstkowską (More Models) w roli głównej wykonała Gosia Turczyńska.

Inspiracją dla tej kolekcji była ciąża głównej projektantki marki – Moniki Kędziory.  Pojedyncze ubrania, które zaprojektowała, wyglądają jak skomplikowane ponakładane na siebie stylizacje. Stało się tak dzięki zastosowaniu podwójnych rękawów, przepołowionych topów, plisowań oraz podwojonych warstw materiałów. Pojawiły się też podwójne spódnice oraz płaszcze, a granice miedzy ubraniami zostały prawie zatarte. O stylizację zadbała Marta Siniło, która wzbogaciła stroje o kolorowe rajstopy oraz wyzywające sandały, które przełamały „grzeczny” charakter kolekcji.

Marka, jak zwykle, stawia na wysokiej jakości tkaniny, takie jak lny, wiskozowe żakardy, jedwabne organzy oraz aksamitne alkantary. Kolorystyka jest utrzymana w ciepłych odcieniach i ogranicza się do czerwieni, czerni, bieli, beżów oraz brązów. Naszym zdaniem, to kolekcja dla wszystkich kobiet ceniących stonowaną elegancję oraz luźniejsze stroje.