Kampania „6-ty Zmysł Projektanta”: podsumowanie akcji

Jako fanatycy mody zawsze na bieżąco śledzimy co nowego dzieje się w branży fashion, a wyjątkowe,  wybiegowe kreacje często śnią nam się po nocach. Jednak z posiadaniem tych najbardziej luksusowych ubrań wiąże się nie tylko budżet, ale również odpowiedni sposób dbania o materiały, z których są wykonane. Wspólnie z marką Whirlpool w ostatnich miesiącach nie tylko przybliżyliśmy wam tajemnice związane z różnymi tkaninami, ale również obaliliśmy jeden z wielu modowych mitów, że o ubrania premium nie możemy zadbać sami.

Akcja Whirlpool „6-ty Zmysł Projektanta” została zorganizowana ze względu na premierę nowego, rewolucyjnego urządzenia – pralki SupremeCare, która pielęgnuje każdy, nawet ten najbardziej delikatny, materiał. W to wyjątkowe przedsięwzięcie zaangażowali się znani polscy projektanci – duet BIZUU oraz Michał Szulc. Projektanci sami mogli przekonać się jak pralka Supreme Care potrafi zadbać o ich cenne ubrania, a urządzenie zostało stałym elementem w ich atelier. W każdym miesiącu na facebookowych fanpage’ach marek pojawiały się świetne konkursy, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody w postaci ubrań od projektantów.

Oprócz tych znanych marek na polskim rynku, w akcje zaangażowali się również znani blogerzy – Kamila Szczawińska oraz Kamil Pawelski, bardziej znany jako Ekskluzywny Menel. Oboje na swoich profilach opowiadali jak najlepiej dbać o różne tkaniny, a my odkrywaliśmy przed wami ich tajemnice. W roli ambasadorów akcji Whirlpool wystąpili również młodzi projektanci, zwycięzcy tegorocznej edycji Fashion Designer Awards – Dominika Syczyńska, Dastin Poraziński oraz Sophie Kula.

Jeśli chcemy, żeby nasze drogocenne ubrania służyły nam jak najdłużej i w jak najlepszym stanie to musimy pamiętać o tym, że każdy materiał ma swoje własne wymagania. W naszym kalendarzu tkanin przedstawiliśmy wam kilka ciekawostek na temat historii materiałów, ale przede wszystkim mogliście dowiedzieć się jak odpowiednio o nie zadbać. Z taką wiedzą i dzięki pralce Whirlpool SupremeCare już nie będziemy się musieli martwić, że nasze drogocenne kreacje się zniszczą.

Więcej na temat kampanii „6-ty Zmysł Projektanta” tutaj

Czego ciekawego mogliście między innymi dowiedzieć się na temat różnych tkanin? Koronka, która cieszyła się największą popularnością w XVI wieku, welur powstał w Indiach, z żorżety najczęściej szyje się kostiumy w kinie Bollywood, a popelina to jedna z najmodniejszych (i najbardziej uniwersalnych) ostatnio tkanin. Nie możemy zapominać też o tych bardziej klasycznych materiałach, jak dzianina i bawełna. Pomimo tego, że są tymi najbardziej popularnymi, to i tak wymagają odpowiedniej opieki.

Ostatnie dekady były świadkiem coraz bardziej rosnącej popularności nowych tkanin. Żorżeta, żakard, czy dres dopiero niedawno stały się bardziej znaczące w świecie mody. Z kolei materiały, które niegdyś były kojarzone z odzieżą roboczą, czy nawet wojskową jak drelich teraz cieszą się drugim życiem. Niestety, ciężko jest znaleźć takie urządzenie, które potrafi zadbać o wszystkie te tkaniny. Nie ma jednak rzeczy niemożliwych – pralka Whirpool SupremeCare nie tylko wykona to trudne zadanie, ale zrobi to śpiewająco.

Wszyscy fani mody doskonale wiedzą, że piękne ubrania to nie tylko odpowiedni fason i wykonanie, ale przede wszystkim dobrej jakości materiał. O kreacje, szczególnie te z działki premium, musimy umieć zadbać, a akcja „6-ty Zmysł Projektanta” pozwoliła wam (i nam) dowiedzieć się jak najlepiej przedłużyć żywot naszych drogocennych kreacji.

To był rok ciekawej i kreatywnej współpracy!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.