Kampania „6-ty Zmysł Projektanta”: podsumowanie akcji

Jako fanatycy mody zawsze na bieżąco śledzimy co nowego dzieje się w branży fashion, a wyjątkowe,  wybiegowe kreacje często śnią nam się po nocach. Jednak z posiadaniem tych najbardziej luksusowych ubrań wiąże się nie tylko budżet, ale również odpowiedni sposób dbania o materiały, z których są wykonane. Wspólnie z marką Whirlpool w ostatnich miesiącach nie tylko przybliżyliśmy wam tajemnice związane z różnymi tkaninami, ale również obaliliśmy jeden z wielu modowych mitów, że o ubrania premium nie możemy zadbać sami.

Akcja Whirlpool „6-ty Zmysł Projektanta” została zorganizowana ze względu na premierę nowego, rewolucyjnego urządzenia – pralki SupremeCare, która pielęgnuje każdy, nawet ten najbardziej delikatny, materiał. W to wyjątkowe przedsięwzięcie zaangażowali się znani polscy projektanci – duet BIZUU oraz Michał Szulc. Projektanci sami mogli przekonać się jak pralka Supreme Care potrafi zadbać o ich cenne ubrania, a urządzenie zostało stałym elementem w ich atelier. W każdym miesiącu na facebookowych fanpage’ach marek pojawiały się świetne konkursy, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody w postaci ubrań od projektantów.

Oprócz tych znanych marek na polskim rynku, w akcje zaangażowali się również znani blogerzy – Kamila Szczawińska oraz Kamil Pawelski, bardziej znany jako Ekskluzywny Menel. Oboje na swoich profilach opowiadali jak najlepiej dbać o różne tkaniny, a my odkrywaliśmy przed wami ich tajemnice. W roli ambasadorów akcji Whirlpool wystąpili również młodzi projektanci, zwycięzcy tegorocznej edycji Fashion Designer Awards – Dominika Syczyńska, Dastin Poraziński oraz Sophie Kula.

Jeśli chcemy, żeby nasze drogocenne ubrania służyły nam jak najdłużej i w jak najlepszym stanie to musimy pamiętać o tym, że każdy materiał ma swoje własne wymagania. W naszym kalendarzu tkanin przedstawiliśmy wam kilka ciekawostek na temat historii materiałów, ale przede wszystkim mogliście dowiedzieć się jak odpowiednio o nie zadbać. Z taką wiedzą i dzięki pralce Whirlpool SupremeCare już nie będziemy się musieli martwić, że nasze drogocenne kreacje się zniszczą.

Więcej na temat kampanii „6-ty Zmysł Projektanta” tutaj

Czego ciekawego mogliście między innymi dowiedzieć się na temat różnych tkanin? Koronka, która cieszyła się największą popularnością w XVI wieku, welur powstał w Indiach, z żorżety najczęściej szyje się kostiumy w kinie Bollywood, a popelina to jedna z najmodniejszych (i najbardziej uniwersalnych) ostatnio tkanin. Nie możemy zapominać też o tych bardziej klasycznych materiałach, jak dzianina i bawełna. Pomimo tego, że są tymi najbardziej popularnymi, to i tak wymagają odpowiedniej opieki.

Ostatnie dekady były świadkiem coraz bardziej rosnącej popularności nowych tkanin. Żorżeta, żakard, czy dres dopiero niedawno stały się bardziej znaczące w świecie mody. Z kolei materiały, które niegdyś były kojarzone z odzieżą roboczą, czy nawet wojskową jak drelich teraz cieszą się drugim życiem. Niestety, ciężko jest znaleźć takie urządzenie, które potrafi zadbać o wszystkie te tkaniny. Nie ma jednak rzeczy niemożliwych – pralka Whirpool SupremeCare nie tylko wykona to trudne zadanie, ale zrobi to śpiewająco.

Wszyscy fani mody doskonale wiedzą, że piękne ubrania to nie tylko odpowiedni fason i wykonanie, ale przede wszystkim dobrej jakości materiał. O kreacje, szczególnie te z działki premium, musimy umieć zadbać, a akcja „6-ty Zmysł Projektanta” pozwoliła wam (i nam) dowiedzieć się jak najlepiej przedłużyć żywot naszych drogocennych kreacji.

To był rok ciekawej i kreatywnej współpracy!

ZobaczSchowaj komentarze

Odkryj tajemnice tkaniny z Whirlpool: żakard

Żakard to tkanina, która ma dość krótką historię, bo jej początki sięgają zaledwie XIX wieku. Materiał jest co prawda wytworem technologii przemysłowej, ale ubrania, które są z niego wykonane to małe dzieła sztuki. To jednak nie koniec tajemnic, które skrywa żakard. W naszym cyklu „6-ty Zmysł Projektanta” przygotowanego wspólnie z Whirlpool przybliżymy wam jeszcze kilka z nich.

Dwieście lat temu Francuz Joseph Marie Jacquard wynalazł urządzenie z mechanizmem przesmykowym. Z jego pomocą na tkaninach mogliśmy uzyskać dowolny wzór, od kwiatów po motywy geometryczne. Każdy z nich, który miał być wykorzystany, najpierw musiał być rozpisany na kartach perforowanych. Maszyna Josepha była więc jednym z pierwszych urządzeń, które do produkcji wykorzystywało specjalny program. I tak pojawiła się kolejna rzecz, która nie tylko działa szybciej, ale bardziej efektywnie od człowieka, który nie musiał już ręcznie wytwarzać tkanin. Nic więc dziwnego, że wynalazek Jacquarda zyskał niezwykłą popularność, a sam materiał, czyli żakard, jak można się tego domyśleć, został nazwany na jego cześć.

Jedną z największych zalet tkaniny jest jej wszechstronność. Wykorzystuje się ją do produkcji elementów wystroju wnętrz, na przykład zasłon lub obić do mebli. Jednak świat mody również znalazł dla niej świetne zastosowanie. Kreacje uszyte z żakardu mają klasę, dzięki czemu świetnie sprawdzają się na wyjścia i specjalne okazje. Warto więc poszukać czegoś wykonanego z żakardu na nadchodzące imprezy wigilijne i sylwestrowe. Materiał ten nie tylko świetnie sprawdza się przy produkcji ubrań czy torebek, bo bardzo często wykorzystuje się go w przemyśle obuwniczym. Wielu projektantów chętnie korzysta z tego materiału w swoich kolekcjach. Niedawno mogliśmy podziwiać żakardowe sukienki u Bizuu czy piękne marynarki u Michała Szulca.

Jak najlepiej pielęgnować żakard? Chociaż nie jest to bardzo wrażliwa tkanina, warto o nią dbać, żeby nasze ubrania z czasem nie straciły swojej świetnej jakości. Bez obaw możemy je prać w domu programie wybierając program delikatne i temperaturę 30° C. Pralka Whirlpool Supreme Care świetnie wykona to zadanie, a my nie będziemy się musieli martwić, że coś się stanie naszym drogocennym ubraniom,

Kampania „6-ty Zmysł Projektanta” łączy technologię użytkową ze światem mody. Marka Whirlpool współpracuje z wieloma projektantami oraz blogerami, których zadaniem jest pokazanie jak najlepiej możemy dbać o najcenniejsze elementy naszej garderoby. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.6zmyslprojektanta.pl.

Partnerem publikacji jest Whirlpool.


Zakupy

PRADA

SUKIENKA
OK. 10000 ZŁ

GUCCI

KURTKA
OK. 10000 ZŁ

SAINT LAURENT

KURTKA
5780 ZŁ

DOLCE & GABBANA

SUKIENKA
OK. 6400 ZŁ

BALMAIN

ŻAKIET
OK. 11000 ZŁ

STELLA MCCARTNEY

BRALET
OK. 2200 ZŁ

OSCAR DE LA RENTA

SUKIENKA
OK. 22000 ZŁ

CECILIE KOPENHAGEN

PASEK
50 ZŁ

ZEUS+DIONE

KOMBINEZON
OK. 2600 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.