Kampania „6-ty Zmysł Projektanta”: podsumowanie akcji

Jako fanatycy mody zawsze na bieżąco śledzimy co nowego dzieje się w branży fashion, a wyjątkowe,  wybiegowe kreacje często śnią nam się po nocach. Jednak z posiadaniem tych najbardziej luksusowych ubrań wiąże się nie tylko budżet, ale również odpowiedni sposób dbania o materiały, z których są wykonane. Wspólnie z marką Whirlpool w ostatnich miesiącach nie tylko przybliżyliśmy wam tajemnice związane z różnymi tkaninami, ale również obaliliśmy jeden z wielu modowych mitów, że o ubrania premium nie możemy zadbać sami.

Akcja Whirlpool „6-ty Zmysł Projektanta” została zorganizowana ze względu na premierę nowego, rewolucyjnego urządzenia – pralki SupremeCare, która pielęgnuje każdy, nawet ten najbardziej delikatny, materiał. W to wyjątkowe przedsięwzięcie zaangażowali się znani polscy projektanci – duet BIZUU oraz Michał Szulc. Projektanci sami mogli przekonać się jak pralka Supreme Care potrafi zadbać o ich cenne ubrania, a urządzenie zostało stałym elementem w ich atelier. W każdym miesiącu na facebookowych fanpage’ach marek pojawiały się świetne konkursy, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody w postaci ubrań od projektantów.

Oprócz tych znanych marek na polskim rynku, w akcje zaangażowali się również znani blogerzy – Kamila Szczawińska oraz Kamil Pawelski, bardziej znany jako Ekskluzywny Menel. Oboje na swoich profilach opowiadali jak najlepiej dbać o różne tkaniny, a my odkrywaliśmy przed wami ich tajemnice. W roli ambasadorów akcji Whirlpool wystąpili również młodzi projektanci, zwycięzcy tegorocznej edycji Fashion Designer Awards – Dominika Syczyńska, Dastin Poraziński oraz Sophie Kula.

Jeśli chcemy, żeby nasze drogocenne ubrania służyły nam jak najdłużej i w jak najlepszym stanie to musimy pamiętać o tym, że każdy materiał ma swoje własne wymagania. W naszym kalendarzu tkanin przedstawiliśmy wam kilka ciekawostek na temat historii materiałów, ale przede wszystkim mogliście dowiedzieć się jak odpowiednio o nie zadbać. Z taką wiedzą i dzięki pralce Whirlpool SupremeCare już nie będziemy się musieli martwić, że nasze drogocenne kreacje się zniszczą.

Więcej na temat kampanii „6-ty Zmysł Projektanta” tutaj

Czego ciekawego mogliście między innymi dowiedzieć się na temat różnych tkanin? Koronka, która cieszyła się największą popularnością w XVI wieku, welur powstał w Indiach, z żorżety najczęściej szyje się kostiumy w kinie Bollywood, a popelina to jedna z najmodniejszych (i najbardziej uniwersalnych) ostatnio tkanin. Nie możemy zapominać też o tych bardziej klasycznych materiałach, jak dzianina i bawełna. Pomimo tego, że są tymi najbardziej popularnymi, to i tak wymagają odpowiedniej opieki.

Ostatnie dekady były świadkiem coraz bardziej rosnącej popularności nowych tkanin. Żorżeta, żakard, czy dres dopiero niedawno stały się bardziej znaczące w świecie mody. Z kolei materiały, które niegdyś były kojarzone z odzieżą roboczą, czy nawet wojskową jak drelich teraz cieszą się drugim życiem. Niestety, ciężko jest znaleźć takie urządzenie, które potrafi zadbać o wszystkie te tkaniny. Nie ma jednak rzeczy niemożliwych – pralka Whirpool SupremeCare nie tylko wykona to trudne zadanie, ale zrobi to śpiewająco.

Wszyscy fani mody doskonale wiedzą, że piękne ubrania to nie tylko odpowiedni fason i wykonanie, ale przede wszystkim dobrej jakości materiał. O kreacje, szczególnie te z działki premium, musimy umieć zadbać, a akcja „6-ty Zmysł Projektanta” pozwoliła wam (i nam) dowiedzieć się jak najlepiej przedłużyć żywot naszych drogocennych kreacji.

To był rok ciekawej i kreatywnej współpracy!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności