Kampania „6-ty Zmysł Projektanta”: podsumowanie akcji

Jako fanatycy mody zawsze na bieżąco śledzimy co nowego dzieje się w branży fashion, a wyjątkowe,  wybiegowe kreacje często śnią nam się po nocach. Jednak z posiadaniem tych najbardziej luksusowych ubrań wiąże się nie tylko budżet, ale również odpowiedni sposób dbania o materiały, z których są wykonane. Wspólnie z marką Whirlpool w ostatnich miesiącach nie tylko przybliżyliśmy wam tajemnice związane z różnymi tkaninami, ale również obaliliśmy jeden z wielu modowych mitów, że o ubrania premium nie możemy zadbać sami.

Akcja Whirlpool „6-ty Zmysł Projektanta” została zorganizowana ze względu na premierę nowego, rewolucyjnego urządzenia – pralki SupremeCare, która pielęgnuje każdy, nawet ten najbardziej delikatny, materiał. W to wyjątkowe przedsięwzięcie zaangażowali się znani polscy projektanci – duet BIZUU oraz Michał Szulc. Projektanci sami mogli przekonać się jak pralka Supreme Care potrafi zadbać o ich cenne ubrania, a urządzenie zostało stałym elementem w ich atelier. W każdym miesiącu na facebookowych fanpage’ach marek pojawiały się świetne konkursy, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody w postaci ubrań od projektantów.

Oprócz tych znanych marek na polskim rynku, w akcje zaangażowali się również znani blogerzy – Kamila Szczawińska oraz Kamil Pawelski, bardziej znany jako Ekskluzywny Menel. Oboje na swoich profilach opowiadali jak najlepiej dbać o różne tkaniny, a my odkrywaliśmy przed wami ich tajemnice. W roli ambasadorów akcji Whirlpool wystąpili również młodzi projektanci, zwycięzcy tegorocznej edycji Fashion Designer Awards – Dominika Syczyńska, Dastin Poraziński oraz Sophie Kula.

Jeśli chcemy, żeby nasze drogocenne ubrania służyły nam jak najdłużej i w jak najlepszym stanie to musimy pamiętać o tym, że każdy materiał ma swoje własne wymagania. W naszym kalendarzu tkanin przedstawiliśmy wam kilka ciekawostek na temat historii materiałów, ale przede wszystkim mogliście dowiedzieć się jak odpowiednio o nie zadbać. Z taką wiedzą i dzięki pralce Whirlpool SupremeCare już nie będziemy się musieli martwić, że nasze drogocenne kreacje się zniszczą.

Więcej na temat kampanii „6-ty Zmysł Projektanta” tutaj

Czego ciekawego mogliście między innymi dowiedzieć się na temat różnych tkanin? Koronka, która cieszyła się największą popularnością w XVI wieku, welur powstał w Indiach, z żorżety najczęściej szyje się kostiumy w kinie Bollywood, a popelina to jedna z najmodniejszych (i najbardziej uniwersalnych) ostatnio tkanin. Nie możemy zapominać też o tych bardziej klasycznych materiałach, jak dzianina i bawełna. Pomimo tego, że są tymi najbardziej popularnymi, to i tak wymagają odpowiedniej opieki.

Ostatnie dekady były świadkiem coraz bardziej rosnącej popularności nowych tkanin. Żorżeta, żakard, czy dres dopiero niedawno stały się bardziej znaczące w świecie mody. Z kolei materiały, które niegdyś były kojarzone z odzieżą roboczą, czy nawet wojskową jak drelich teraz cieszą się drugim życiem. Niestety, ciężko jest znaleźć takie urządzenie, które potrafi zadbać o wszystkie te tkaniny. Nie ma jednak rzeczy niemożliwych – pralka Whirpool SupremeCare nie tylko wykona to trudne zadanie, ale zrobi to śpiewająco.

Wszyscy fani mody doskonale wiedzą, że piękne ubrania to nie tylko odpowiedni fason i wykonanie, ale przede wszystkim dobrej jakości materiał. O kreacje, szczególnie te z działki premium, musimy umieć zadbać, a akcja „6-ty Zmysł Projektanta” pozwoliła wam (i nam) dowiedzieć się jak najlepiej przedłużyć żywot naszych drogocennych kreacji.

To był rok ciekawej i kreatywnej współpracy!

ZobaczSchowaj komentarze

Odkryj tajemnice tkaniny z Whirlpool: welwet

Welwet, to obok weluru i aksamitu, jeden z rodzajów pluszu. Początkowo wytwarzany jedynie w Indiach, przez stulecia stanowił synonim luksusu i bogactwa, jednak w tym sezonie, powracając triumfalnie na światowe wybiegi, wyraźnie zaznacza swoją obecność w codziennej garderobie, także tej nawiązującej do stylu sportowego. Poznajcie historię welwetu, jaką przybliżamy wraz z Whirlpool w ramach kolejnej odsłony kampanii “6-ty Zmysł Projektanta”.

Pierwsze wzmianki o welwecie pochodzą z XII wieku. Wytwarzaną wtedy jedynie w Indiach tkaninę charakteryzowała delikatność I bardzo wysokie koszty produkcji, stąd zarezerwowana była jedynie dla nabogatszych członków hinduskich kast. Wraz z rozwojem jedwabnego szlaku, welwet zawitał do Europy, jednak nie oznaczało to wcale, że zatracił swój ekskluzywny charaker, Cena materiału spadła dopiero w momencie, kiedy zaczęto go produkować we Włoszech. W XVII produkcja zawitała  także do Polski, zaczęto go więc powszechiewykorzystywać do szycia tradycyjnych strojów szlacheckich. 

Te czasy to już jednak naprawdę odległa historia. Dziś ubrania wykonane z welwetu znadująsię w powszechnym użyciu, a wraz z aksamitem i welurem, czyli innymi członkami rodziny pluszów, będą największym hitem nadchodzącego sezonu. Na wykonane z tej tkaniny ubrania i dodatki postawili w tym sezonie tacy projektanci jak Alberta FerrettiMarc Jacobs oraz duet Rag & Bone, a także domy mody Valentino i Balmain. Welwet (a także welur i aksamit) możemy nosić tej jesieni od rana do wieczora – wśród propozycji największych marek znalazły się bowiem wykonane z tego materiału wieczorowe suknie, piżamowe garnitury, ale także sportowe komplety, szpilki i botki utrzymane w kolorach butelkowej zieleni i granatu. W swoich autorskich kolekcjach welwet wykorzystuje także laureatka tegorocznego konkursu Fashion Designer Awards – Dominika Syczyńska

Jak w takim razie pielęgnować welwet? Wbrew pozorom należy on pod tym względem do dość wdzięcznych tkanin. Łatwo pochłania pyłki, drobinki i kurz, ale aby się ich pozbyć, wystarczy przeczesać ubranie nad wanną. Materiał ten spokojnie można prać w pralce. Dzięki specjalnym programom, np. piorącym w 15° C, idealnie z jego konserwacją poradzi sobie pralka Whirlpool SupremeCare. Kluczem do utrzymania welwetu w jak najlepszym stanie są niskie temperatury prania.

To kampania, która łączy technologię użytkową ze światem mody. Marka Whirlpool współpracuje z projektantami i blogerami, którzy pokazują, że nowoczesny sprzęt AGD, taki jak pralki Whirlpool, może doskonale sprawdzić się w pielęgnacji najbardziej wartościowych elementów naszej garderoby. Więcej informacji o kampanii 6-ty Zmysł Projektanta na stronie www.6zmyslprojektanta.pl.


Zakupy

Topshop

Sukienka
ok. 275 zł

Topshop

Spódnica
ok. 275 zł

Zara

Sukienka
139 zł

Zara

Sukienka
139 zł

Zara

Spodnie
279 zł

Prada

Sukienka
ok. 18575 zł

Attico

Bluzka
ok. 2275 zł

MM6 Maison Margiela

Spódnica
ok. 1850 zł

Rick Owens

Sukienka
ok. 4300 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.