Kampania „6-ty Zmysł Projektanta”: Whirlpool poszerza grono swoich ambasadorów

W czerwcu marka Whirlpool postanowiła zorganizować spotkanie ambasadorów oraz partnerów, podczas którego zaprosiła do współpracy nowych, zdolnych projektantów.  to finaliści konkursu Fashion Designer Awards, którzy tym samym dołączyli do akcji „6-ty Zmysł Projektanta”.

Whirpool jako pomysłodawca akcji „6-ty Zmysł Projektanta postawił sobie za zadanie opracowanie kampanii, która będzie łączyła najnowsze technologie z modą. Do współpracy zaprosił dwie polskie marki – Michał Szulc i BizuuJuż od dwóch lat ich wspólnym celem jest pokazanie, jak sektorwydawałoby się niezwiązany z modąmoże wspierać marki odzieżowe i sprawić, że wysokiej jakości tkaninyw które inwestujemypozostaną trwałe jak najdłużej. „Staramy się odczarować obraz niezbyt ciekawego AGD, tak, aby wspierać modę, która codziennie jest z nami” – powiedziała przy powitaniu wszystkich gości Monika Żyluk, specjalista ds. Marketingu Whirlpool. „Wszyscy wspólnie tworzymy też magazyn, w którym opowiadamy o modzie, tkaninach i ich właściwej pielęgnacji” – dodała.

Przy wielkim stole Akademii Gotowania Whirlpool, zlokalizowanej w warszawskiej przestrzeni kultury i biznesu – Soho Factoryzasiedliprzedstawiciele marki Whirlpool oraz reprezentującej ich agencji, a także ambasadorzy projektu – Michał Szulc, Zuza Wachowiak (Bizuu), Kamila Szczawińska oraz Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel). Teraz do tego grona dołączyli także młodzi projektanci, którzy zdobyli trzy pierwsze miejsca w konkursie Fashion Designer Awards – Dominika SyczyńskaDastin Poraziński oraz Sophie Kula. Według jurorów to oni najlepiej zinterpretowali motyw przewodni konkursu „Tribute to Colours”. Towarzyszyła im pomysłodawczyni i organizatorka konkursu – Joanna Sokołowska-Pronobis. Współpraca przy projekcie „6-ty Zmysł Projektanta” to jeden z elementów wygranej, ale także niezwykła okazja do zaprezentowania materiałów, z których zwykle szyją swoje projekty. 

Dzięki Michałowi Szulcowi i Zuzannie Wachowiak dowiedzieliśmy się, jak mariaż mody z wysokiej półki i nowych technologii może wpływać na pielęgnację naszych ubrań oraz decyzje zakupowe. „Zawsze staram się projektować ubrania uniwersalne, które wygrają wyścig z czasem. Niezwykle ważna jest dla mnie jakość wykorzystywanych surowców” – podkreślił Michał Szulc. Dodał, że to, jak pierzemy ubraniajest ważne, jeśli stanowią one inwestycje i wcale nie jest to banalna kwestia)Zuzanna Wachowiak dodała, że pralka Supreme Care jest stałym elementem wyposażenia pracowni marki. „Bizuu utożsamiane jest z najwyższą jakością tkanin sprowadzanych z całego świata, dlatego ich pranie musi być przez nas osobiście przetestowane” – dodała projektantka. Dodatkowymi wrażeniami podzielili się Kamila Szczawińska i Kamil Pawelski. Modelka i prowadząca bloga MyFitInsprations, ze względu na swój aktywny styl życia, ceni przede wszystkim wygodę i wybór miękkich materiałów, dlatego współpraca z Whirlpool jest dla niej okazją do dzielenia się kolejnymi doświadczeniami. Kamil podkreślał natomiast, że chce łamać stereotypy faceta, który nie umie dobrze obsługiwać pralki oraz odpowiednio dbać o swoją garderobę. 

Dominika SyczyńskaSophie KulaDastin Poraziński będą mieli nowe zadanie do wykonania w ramach współpracy marką Whirlpool. Ich projekty zobaczymy w zupełnie nowej odsłonie oraz bliżej poznamy tekstyliajakich używają w swojej pracy. Fashion Post jako patron medialny projektu „6-ty Zmysł Projektanta” będzie na bieżąco informował o ich poczynaniach. 

Jako portal, który obserwuje i relacjonuje wydarzenia związane z polską modą, jesteśmy zawsze tam, gdzie moda i nowe technologie nawiązują długofalowe współprace, wspierają własną działalność oraz promują edukację w zakresie dbałości o tkaniny – dokładnie tak, jama to miejsce w przypadku kampanii „6-ty Zmysł Projektanta” Whirlpool.

ZobaczSchowaj komentarze

Pokaz kolekcji Macieja Zienia „First Lady”

Od ostatniego pokazu Macieja Zienia, którym tym samym powracał on do polskiej mody po głośnym skandalu minął niespełna rok. Ulubieniec i powiernik gwiazd, pupil polskich mediów ograniczył swoją obecność w sferze publicznej po cichu przygotowując nową kolekcję. Zatytułowana „First Lady” i zaprezentowana wczoraj w przepięknych wnętrzach Teatru Wielkiego była hołdem złożonym kobiecie silnej, niezależnej, darzącej uwielbieniem klasykę i wyrafinowanie. Czy jednak dotychczasowa klientela będzie zadowolona z takiego kierunku, a sam projektant nowymi propozycjami zachęci nową grupę docelową?

Pokaz kolekcji Macieja Zienia „First Lady”

Analizowanie współczesnej polskiej mody bez sylwetki Macieja Zienia byłoby sporym nadużyciem i musiałoby wynikać  jedynie z celowej ignorancji. „Złote dziecko” branży, jak wielu miało w zwyczaju go nazywać, nie tylko od początku zachwycało swoim talentem i rozumieniem kobiecej sylwetki, ale było także pionierem w wielu kwestiach, które niegdyś może rzadziej praktykowane, dziś są tak naprawdę na porządku dziennym. To Zień jako jeden z pierwszych stworzył wyjątkowe relacje ze swoimi klientkami będąc nie tylko krawcem i autorem ich wyjątkowych kreacji, ale przede wszystkim przyjacielem, powiernikiem i jedną z najbardziej zaufanych osób, z którym wypadało się pokazywać i oczywiście fotografować. Zeszłoroczny, wrześniowy pokaz „Sweet Dreams”, którym Zień wracał do show-biznesu po głośnym skandalu pokazał tylko, że większość jego sławnych przyjaciółek nadal ma zamiar mocno go wspierać – podobną frekwencję można było zresztą odnotować także wczoraj, podczas pokazu zorganizowanego w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Pokaz linii „First Lady”, która miała odpowiadać na potrzebę kreowania wizerunku kobiety silnej i nieustraszonej i była inspirowana najbardziej znanymi Pierwszymi Damami w historii, otworzyła soczyście pomarańczowa sukienka z ciętym rękawem, mocno podkreśloną talią i z założonym pod spód białym golfem. Ten wyraźny duch klimatu retro i nawiązywanie do sylwetek charakterystycznych dla lat 50. pobrzmiewał w całej kolekcji dość mocno, a większość propozycji można było zdefiniować jako klasyczne kroje, w których zdecydowanie więcej działo się w sferze koloru i detali. Na pokazie zobaczyliśmy więc dopasowane spódnice midi z dużymi rozcięciami (kobieta Zienia kocha klasykę, ale równie mocno lubi eksponować swoją seksualność), krótkie sweterki w intensywnym kolorze przełamane w talii paskiem, przylegające do ciała sukienki z dekoltem w łódkę czy szyte z koła modele bez ramiączek przypominające te, które w latach 50. Hubert Givenchy tworzył dla Audrey Hepburn. Oprócz wielu kolorów (granatów, pomarańczy, bordo i czerwieni), dość mocno wyeksponowane zostały także okrycia wierzchnie i wykorzystane w nich detale: trencz zdobiony na całej długości sztywnym, pojedynczym włosiem, czy błyszczący płaszcz z futrzanym dołem. Mimo tego mamy trochę wrażenie, że pierwsza część kolekcji była dość nierówna, a niektóre z sylwetek niestety nie wskazywały na luksusowy charakter marki Zienia.

Zdecydowanie mocniejsza była druga część pokazu, podczas której wybieg w Teatrze Wielkim zdominowały kreacje wieczorowe oraz ślubne, czyli to z czego Zień nadal jest najbardziej znany i z czego, dzięki Bogu, ewidentnie nie zamierza rezygnować. Białe suknie tuby z baskinką, czy jedwabne modele ze zmysłowymi drapowaniami potwierdzały tylko, że to jest właśnie kierunek, który Zieniowi wychodzi najlepiej. Dlaczego by więc nie podążyć w nim całkowicie?

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.