MODA

Kampania „6-ty Zmysł Projektanta”: Whirlpool poszerza grono swoich ambasadorów

15.07.2016 Justyna Majka

Kampania „6-ty Zmysł Projektanta”: Whirlpool poszerza grono swoich ambasadorów

Whirpool jako pomysłodawca akcji „6-ty Zmysł Projektanta postawił sobie za zadanie opracowanie kampanii, która będzie łączyła najnowsze technologie z modą. Do współpracy zaprosił dwie polskie marki – Michał Szulc i BizuuJuż od dwóch lat ich wspólnym celem jest pokazanie, jak sektorwydawałoby się niezwiązany z modąmoże wspierać marki odzieżowe i sprawić, że wysokiej jakości tkaninyw które inwestujemypozostaną trwałe jak najdłużej. „Staramy się odczarować obraz niezbyt ciekawego AGD, tak, aby wspierać modę, która codziennie jest z nami” – powiedziała przy powitaniu wszystkich gości Monika Żyluk, specjalista ds. Marketingu Whirlpool. „Wszyscy wspólnie tworzymy też magazyn, w którym opowiadamy o modzie, tkaninach i ich właściwej pielęgnacji” – dodała.

Przy wielkim stole Akademii Gotowania Whirlpool, zlokalizowanej w warszawskiej przestrzeni kultury i biznesu – Soho Factoryzasiedliprzedstawiciele marki Whirlpool oraz reprezentującej ich agencji, a także ambasadorzy projektu – Michał Szulc, Zuza Wachowiak (Bizuu), Kamila Szczawińska oraz Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel). Teraz do tego grona dołączyli także młodzi projektanci, którzy zdobyli trzy pierwsze miejsca w konkursie Fashion Designer Awards – Dominika SyczyńskaDastin Poraziński oraz Sophie Kula. Według jurorów to oni najlepiej zinterpretowali motyw przewodni konkursu „Tribute to Colours”. Towarzyszyła im pomysłodawczyni i organizatorka konkursu – Joanna Sokołowska-Pronobis. Współpraca przy projekcie „6-ty Zmysł Projektanta” to jeden z elementów wygranej, ale także niezwykła okazja do zaprezentowania materiałów, z których zwykle szyją swoje projekty. 

Dzięki Michałowi Szulcowi i Zuzannie Wachowiak dowiedzieliśmy się, jak mariaż mody z wysokiej półki i nowych technologii może wpływać na pielęgnację naszych ubrań oraz decyzje zakupowe. „Zawsze staram się projektować ubrania uniwersalne, które wygrają wyścig z czasem. Niezwykle ważna jest dla mnie jakość wykorzystywanych surowców” – podkreślił Michał Szulc. Dodał, że to, jak pierzemy ubraniajest ważne, jeśli stanowią one inwestycje i wcale nie jest to banalna kwestia)Zuzanna Wachowiak dodała, że pralka Supreme Care jest stałym elementem wyposażenia pracowni marki. „Bizuu utożsamiane jest z najwyższą jakością tkanin sprowadzanych z całego świata, dlatego ich pranie musi być przez nas osobiście przetestowane” – dodała projektantka. Dodatkowymi wrażeniami podzielili się Kamila Szczawińska i Kamil Pawelski. Modelka i prowadząca bloga MyFitInsprations, ze względu na swój aktywny styl życia, ceni przede wszystkim wygodę i wybór miękkich materiałów, dlatego współpraca z Whirlpool jest dla niej okazją do dzielenia się kolejnymi doświadczeniami. Kamil podkreślał natomiast, że chce łamać stereotypy faceta, który nie umie dobrze obsługiwać pralki oraz odpowiednio dbać o swoją garderobę. 

Dominika SyczyńskaSophie KulaDastin Poraziński będą mieli nowe zadanie do wykonania w ramach współpracy marką Whirlpool. Ich projekty zobaczymy w zupełnie nowej odsłonie oraz bliżej poznamy tekstyliajakich używają w swojej pracy. Fashion Post jako patron medialny projektu „6-ty Zmysł Projektanta” będzie na bieżąco informował o ich poczynaniach. 

Jako portal, który obserwuje i relacjonuje wydarzenia związane z polską modą, jesteśmy zawsze tam, gdzie moda i nowe technologie nawiązują długofalowe współprace, wspierają własną działalność oraz promują edukację w zakresie dbałości o tkaniny – dokładnie tak, jama to miejsce w przypadku kampanii „6-ty Zmysł Projektanta” Whirlpool.