Kampania „6-ty Zmysł Projektanta”: Whirlpool poszerza grono swoich ambasadorów

W czerwcu marka Whirlpool postanowiła zorganizować spotkanie ambasadorów oraz partnerów, podczas którego zaprosiła do współpracy nowych, zdolnych projektantów.  to finaliści konkursu Fashion Designer Awards, którzy tym samym dołączyli do akcji „6-ty Zmysł Projektanta”.

Whirpool jako pomysłodawca akcji „6-ty Zmysł Projektanta postawił sobie za zadanie opracowanie kampanii, która będzie łączyła najnowsze technologie z modą. Do współpracy zaprosił dwie polskie marki – Michał Szulc i BizuuJuż od dwóch lat ich wspólnym celem jest pokazanie, jak sektorwydawałoby się niezwiązany z modąmoże wspierać marki odzieżowe i sprawić, że wysokiej jakości tkaninyw które inwestujemypozostaną trwałe jak najdłużej. „Staramy się odczarować obraz niezbyt ciekawego AGD, tak, aby wspierać modę, która codziennie jest z nami” – powiedziała przy powitaniu wszystkich gości Monika Żyluk, specjalista ds. Marketingu Whirlpool. „Wszyscy wspólnie tworzymy też magazyn, w którym opowiadamy o modzie, tkaninach i ich właściwej pielęgnacji” – dodała.

Przy wielkim stole Akademii Gotowania Whirlpool, zlokalizowanej w warszawskiej przestrzeni kultury i biznesu – Soho Factoryzasiedliprzedstawiciele marki Whirlpool oraz reprezentującej ich agencji, a także ambasadorzy projektu – Michał Szulc, Zuza Wachowiak (Bizuu), Kamila Szczawińska oraz Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel). Teraz do tego grona dołączyli także młodzi projektanci, którzy zdobyli trzy pierwsze miejsca w konkursie Fashion Designer Awards – Dominika SyczyńskaDastin Poraziński oraz Sophie Kula. Według jurorów to oni najlepiej zinterpretowali motyw przewodni konkursu „Tribute to Colours”. Towarzyszyła im pomysłodawczyni i organizatorka konkursu – Joanna Sokołowska-Pronobis. Współpraca przy projekcie „6-ty Zmysł Projektanta” to jeden z elementów wygranej, ale także niezwykła okazja do zaprezentowania materiałów, z których zwykle szyją swoje projekty. 

Dzięki Michałowi Szulcowi i Zuzannie Wachowiak dowiedzieliśmy się, jak mariaż mody z wysokiej półki i nowych technologii może wpływać na pielęgnację naszych ubrań oraz decyzje zakupowe. „Zawsze staram się projektować ubrania uniwersalne, które wygrają wyścig z czasem. Niezwykle ważna jest dla mnie jakość wykorzystywanych surowców” – podkreślił Michał Szulc. Dodał, że to, jak pierzemy ubraniajest ważne, jeśli stanowią one inwestycje i wcale nie jest to banalna kwestia)Zuzanna Wachowiak dodała, że pralka Supreme Care jest stałym elementem wyposażenia pracowni marki. „Bizuu utożsamiane jest z najwyższą jakością tkanin sprowadzanych z całego świata, dlatego ich pranie musi być przez nas osobiście przetestowane” – dodała projektantka. Dodatkowymi wrażeniami podzielili się Kamila Szczawińska i Kamil Pawelski. Modelka i prowadząca bloga MyFitInsprations, ze względu na swój aktywny styl życia, ceni przede wszystkim wygodę i wybór miękkich materiałów, dlatego współpraca z Whirlpool jest dla niej okazją do dzielenia się kolejnymi doświadczeniami. Kamil podkreślał natomiast, że chce łamać stereotypy faceta, który nie umie dobrze obsługiwać pralki oraz odpowiednio dbać o swoją garderobę. 

Dominika SyczyńskaSophie KulaDastin Poraziński będą mieli nowe zadanie do wykonania w ramach współpracy marką Whirlpool. Ich projekty zobaczymy w zupełnie nowej odsłonie oraz bliżej poznamy tekstyliajakich używają w swojej pracy. Fashion Post jako patron medialny projektu „6-ty Zmysł Projektanta” będzie na bieżąco informował o ich poczynaniach. 

Jako portal, który obserwuje i relacjonuje wydarzenia związane z polską modą, jesteśmy zawsze tam, gdzie moda i nowe technologie nawiązują długofalowe współprace, wspierają własną działalność oraz promują edukację w zakresie dbałości o tkaniny – dokładnie tak, jama to miejsce w przypadku kampanii „6-ty Zmysł Projektanta” Whirlpool.

ZobaczSchowaj komentarze

Magdalena Magnon, założycielka marki Madelle: „Najważniejsze, by czuć się dobrze we własnej skórze” [WYWIAD]

Zakochana we Francji (i Francuzie, którego jest żoną), ale projektująca i kierująca autorską marką w Warszawie. Z Magdaleną Magnon, założycielką marki Madelle, rozmawiamy o największych wyzwaniach w życiu i pracy projektanta, sposobach na przełożenie paryskiego stylu na polskie ulice i o tym, dlaczego także w modzie, warto zawsze pozostać sobą.

W ofercie marki Madelle, a już szczególnie w nowej kolekcji, widać pani zamiłowanie do Francji. W jaki sposób przełożyć inspirację stylem Francuzek na polską ulicę?

To prawda, kolekcje Madelle inspirowane są francuskim stylem. Uwielbiam modę paryżanek, ich zamiłowanie do klasyki, która nigdy nie jest dosłowna. Zawsze zostaje jakiś element niedopowiedzenia. Jeśli wkładają dziewczęcą sukienkę w kropki, to w towarzystwie skórzanej kurtki lub kowbojskich butów. Najważniejsza jest równowaga i gra przeciwności. Myślę, że jest kilka ponadczasowych, niezbywalnych zasad, takich jak prostota, brak dosłowności czy dobrej jakości dodatki, którymi możemy się inspirować. Najważniejsze jest to, by czuć się dobrze we własnej skórze i być sobą.

Jaka jest kobieta Madelle? 

Kocha klasykę oraz nawiązania do stylu retro. Jest silna i niezależna, ale bywa też niepoprawną romantyczką. Kobieta Madelle jest zalotna, ale zawsze pozostaje w dobrym guście.

 Początkowo w ofercie marki znajdowały się wyłącznie sukienki, teraz są to także bluzki, płaszcze i akcesoria. Co było dla pani największym wyzwaniem w tworzeniu kolekcji na nowy sezon?

W ofercie Madelle jest bardzo dużo sukienek. Mam do nich wyjątkową słabość i sukienka stała się wizytówką mojej marki. Ale już od kilku sezonów wzbogacam moje kolekcje innymi elementami garderoby. Wprowadziłam płaszcze, dwurzędowe marynarki, spódnice, koszule oraz apaszki. Każdy nowy model, zarówno sukienki, jak i płaszcza czy marynarki, jest dla mnie nowym wyzwaniem. Uczestniczę w każdym stadium jego powstawania, począwszy od rysunku, poprzez wybór tkanin, tworzenie modelu, przymiarki, kończąc na efekcie finalnym. Koordynacja wszystkich faz tworzenia nowej kolekcji wymaga doskonałej organizacji czasu, ale też dużo energii i zaangażowania.

 Trzy rzeczy, które każda kobieta powinna mieć w swojej szafie?

Biała koszula – pasuje do wszystkiego i rozświetla twarz.

Świetnie skrojony płaszcz – w naszym klimacie to jeden z najważniejszych elementów garderoby.

Klasyczna sukienka – dzięki dodatkom zmieni swój charakter w zależności od pory dnia.

 Skąd akurat zamiłowanie do mody? Czy towarzyszyło ono pani od dawna, czy raczej odkryła je pani nieco później?

Zamiłowanie do mody towarzyszyło mi od najmłodszych lat. Do dziś pamiętam jak jako nastolatka przetrząsałam babciny strych w poszukiwaniu retro skarbów. Potem zestawiałam je ze sobą i tworzyłam swoje stylizacje. W liceum miałam krawcową, która szyła dla mnie niepowtarzalne sukienki mojego projektu. Moda była moją pasją właściwie od zawsze. Świadomość, że mogłaby stać się planem na życie, przyszła znacznie później. Kiedy jednak ją w sobie odkryłam, wiedziałam, że już nie mogę robić niczego innego.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.