Kampania „6-ty Zmysł Projektanta”: Whirlpool poszerza grono swoich ambasadorów

W czerwcu marka Whirlpool postanowiła zorganizować spotkanie ambasadorów oraz partnerów, podczas którego zaprosiła do współpracy nowych, zdolnych projektantów.  to finaliści konkursu Fashion Designer Awards, którzy tym samym dołączyli do akcji „6-ty Zmysł Projektanta”.

Whirpool jako pomysłodawca akcji „6-ty Zmysł Projektanta postawił sobie za zadanie opracowanie kampanii, która będzie łączyła najnowsze technologie z modą. Do współpracy zaprosił dwie polskie marki – Michał Szulc i BizuuJuż od dwóch lat ich wspólnym celem jest pokazanie, jak sektorwydawałoby się niezwiązany z modąmoże wspierać marki odzieżowe i sprawić, że wysokiej jakości tkaninyw które inwestujemypozostaną trwałe jak najdłużej. „Staramy się odczarować obraz niezbyt ciekawego AGD, tak, aby wspierać modę, która codziennie jest z nami” – powiedziała przy powitaniu wszystkich gości Monika Żyluk, specjalista ds. Marketingu Whirlpool. „Wszyscy wspólnie tworzymy też magazyn, w którym opowiadamy o modzie, tkaninach i ich właściwej pielęgnacji” – dodała.

Przy wielkim stole Akademii Gotowania Whirlpool, zlokalizowanej w warszawskiej przestrzeni kultury i biznesu – Soho Factoryzasiedliprzedstawiciele marki Whirlpool oraz reprezentującej ich agencji, a także ambasadorzy projektu – Michał Szulc, Zuza Wachowiak (Bizuu), Kamila Szczawińska oraz Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel). Teraz do tego grona dołączyli także młodzi projektanci, którzy zdobyli trzy pierwsze miejsca w konkursie Fashion Designer Awards – Dominika SyczyńskaDastin Poraziński oraz Sophie Kula. Według jurorów to oni najlepiej zinterpretowali motyw przewodni konkursu „Tribute to Colours”. Towarzyszyła im pomysłodawczyni i organizatorka konkursu – Joanna Sokołowska-Pronobis. Współpraca przy projekcie „6-ty Zmysł Projektanta” to jeden z elementów wygranej, ale także niezwykła okazja do zaprezentowania materiałów, z których zwykle szyją swoje projekty. 

Dzięki Michałowi Szulcowi i Zuzannie Wachowiak dowiedzieliśmy się, jak mariaż mody z wysokiej półki i nowych technologii może wpływać na pielęgnację naszych ubrań oraz decyzje zakupowe. „Zawsze staram się projektować ubrania uniwersalne, które wygrają wyścig z czasem. Niezwykle ważna jest dla mnie jakość wykorzystywanych surowców” – podkreślił Michał Szulc. Dodał, że to, jak pierzemy ubraniajest ważne, jeśli stanowią one inwestycje i wcale nie jest to banalna kwestia)Zuzanna Wachowiak dodała, że pralka Supreme Care jest stałym elementem wyposażenia pracowni marki. „Bizuu utożsamiane jest z najwyższą jakością tkanin sprowadzanych z całego świata, dlatego ich pranie musi być przez nas osobiście przetestowane” – dodała projektantka. Dodatkowymi wrażeniami podzielili się Kamila Szczawińska i Kamil Pawelski. Modelka i prowadząca bloga MyFitInsprations, ze względu na swój aktywny styl życia, ceni przede wszystkim wygodę i wybór miękkich materiałów, dlatego współpraca z Whirlpool jest dla niej okazją do dzielenia się kolejnymi doświadczeniami. Kamil podkreślał natomiast, że chce łamać stereotypy faceta, który nie umie dobrze obsługiwać pralki oraz odpowiednio dbać o swoją garderobę. 

Dominika SyczyńskaSophie KulaDastin Poraziński będą mieli nowe zadanie do wykonania w ramach współpracy marką Whirlpool. Ich projekty zobaczymy w zupełnie nowej odsłonie oraz bliżej poznamy tekstyliajakich używają w swojej pracy. Fashion Post jako patron medialny projektu „6-ty Zmysł Projektanta” będzie na bieżąco informował o ich poczynaniach. 

Jako portal, który obserwuje i relacjonuje wydarzenia związane z polską modą, jesteśmy zawsze tam, gdzie moda i nowe technologie nawiązują długofalowe współprace, wspierają własną działalność oraz promują edukację w zakresie dbałości o tkaniny – dokładnie tak, jama to miejsce w przypadku kampanii „6-ty Zmysł Projektanta” Whirlpool.

ZobaczSchowaj komentarze

Melancholia i nowy początek w kolekcji PAJONK jesień-zima 2017

Czarujące, czarno-białe zdjęcia Stanisława Bonieckiego, hipnotyzująca Kasia Jujeczka i kolekcja, o której sam projektant mówi, że z jednej  strony jest nawiązaniem do jego dotychczasowej twórczości, a z drugiej otwiera przed nim, nowy artystyczny rozdział. Michał Pająk wie, jak skraść nasze serca!

Melancholia i nowy początek w kolekcji PAJONK jesień-zima 2017

Michał Pająk już jakiś czas temu został okrzyknięty objawieniem polskiej sceny modowej i nadal pozostaje jednym z najzdolniejszych i wartych uwagi młodych polskich projektantów. W swojej twórczości miksuje minimalizm z abstrakcją, stawia na wyróżniające się oraz przykuwające uwagę detale i nie boi się śmiało (lecz jednocześnie bardzo oryginalnie) nawiązywać do twórczości największych – Picassa, Pollocka, czy, jak w tym sezonie, Klimta.

Najnowsza kolekcja o dużo mówiącej nazwie ANEW to, słowami samego projektanta, „powrót do tego, co już kiedyś tworzył Pajonk, ale także nowy początek i inna droga, jaką zdecydował się obrać”. Prostym, minimalistycznym i urzekającym konstrukcjami fasonom towarzyszą cekiny, które nadają całości tajemniczego, bajkowego charakteru, a połączone z wyjątkową urodą Kasi Jujeczki tworzą z jednej strony delikatny, a z drugiej niezwykle hipnotyzujący efekt. Najnowsze propozycje Michała Pająka to także przedłużone fasony, obecne chociażby na marynarce z dużymi poduszkami, oversize’owe topy, mocno zaznaczona talia i bufiaste rękawy. To maksymalizm, który idzie pod rękę z minimalizmem tworząc w ten sposób wyjątkowo inspirujący i atrakcyjny dla oka duet.

Charakter kolekcji oddaje jednak nie tylko uroda Kasi Jujeczki. Na uwagę zasługują także melancholijne, czarno- białe fotografie Stanisława Bonieckiego i makijaż stworzony przez Izę Kućmierowską.

Brawo!

Przeczytaj także:

Bobrowiec

P jak Pajonk

 

ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.