Kalendarz Yes na 2018 – piękno i kobiecość!

Kalendarz Yes jest na tyle niepowtarzalny, że od wielu lat co roku czekamy na jego publikację. Przy jego produkcji zawsze biorą udział największe nazwiska świata mody i nie inaczej jest w tym roku. Z nieukrywaną radością prezentujemy tegoroczną wizję kobiecości marki Yes w kalendarzu na 2018 rok.

Kalendarz Yes na 2018 – piękno i kobiecość!

Tegoroczną inspiracją jest modelka Daga Ziober, która dołączyła do grona takich nazwisk jak Zuzanna Bijoch, Magdalena Frąckowiak oraz Ania Jagodzińska, które w poprzednich edycjach prezentowały wizję marki. Daga pojawiła się wcześniej na stronach wielu polskich, jak i zagranicznych magazynów, chociażby „Vogue”, „W Magazine”, „Elle” czy „Numero”. Zdjęcia do tegorocznego kalendarza wykonała Sonia Szóstak, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich fotografek. Sesje w jej wykonaniu pojawiły się na łamach takich tytułów jak „Rolling Stone”, „i-D”, czy „Harper’s Bazaar”.

“Fotografując Dagę, chciałam opowiedzieć historię kobiety YES. Pokazać jej świat. Tajemniczy, pociągający i intrygujący. To historia o bohaterce, która swoją autentycznością manifestuje swoją kobiecość” – tłumaczy Szóstak. Nie ma chyba lepszych słów, które mogłyby opisać tegoroczny projekt. Kalendarz prezentuje kobietę spełnioną, uchwyconą w prywatnej przestrzeni, cieszącej się chwilą. Biżuteria Yes stworzona przez projektantki Kasię Bukowską-Brencz oraz Magdalenę Dąbrowską tylko podkreśla wyjątkowość bohaterki, jak i wizję marki.

ZobaczSchowaj komentarze

„Miss Provoke”: nowa kolekcja od Selfie Jewellery

Kowbojski look, sportowa elegancja i paryski szyk mogą mieć sporo cech wspólnych. W tym sezonie udowadnia to marka Selfie, której kolekcja „Miss Provoe”, to istny miks stylów, kolorów i dodatków.

„Miss Provoke”: nowa kolekcja od Selfie Jewellery

Na pierwszy ogień idzie biżuteria niczym z Westernu! Masywne naszyjniki, kolczyki w kształcie krzyży, ozdobne sygnety to propozycja marki dla współczesnych kowbojek. Dla kobiet, które chętniej stawiają jednak na wygodę, marka proponuje biżuterię w stylu boho, w lekko pustynnym wydaniu. Iście paryski szyk, kusi z kolei naszyjnikami i chokerami, które wzbogacą każdą stylizację. Świetnym dodatkiem będą też uwodzicielskie pierścionki w kształcie X i mocno zdobione sygnety.

Najnowsza kolekcja została sfotografowana przez Macieja Nowaka, który realizował wcześniejsze kamapnie marki. Twarzą kampanii została ponownie piękna Małgosia Guzowska, którą wystylizował Bartek Indyka

Marka zachęca też, aby dać się ponieść wyobraźni i w myśl hasła więcej znaczy lepiej łączyć ze sobą różne style. My już mamy swoich ulubieńców, a wy po więcej inspiracji i zakupy odwiedzajcie butiki marki w warszawskim Klifie i Złotych Tarasach, Centrum Riviera w Gdynii, Bonarka w Krakowie i, oczywiście, sklep online!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.