To już oficjalne: polski „Vogue” w przyszłym roku, redaktorem naczelnym Filip Niedenthal

Po latach oczekiwania, domysłów i czasami aż nazbyt rozdmuchiwanych plotek, już oficjalnie możemy przekazać wam tę fantastyczną wiadomość: polska edycja „Vogue’a” zadebiutuje na rynku już w przyszłym roku, a nasz kraj dołączy  tym samym do grona 22 państw, z własną edycją „biblii mody”.

Oficjalną informację o premierze polskiej edycji „Vogue’a” podał portal Business of Fashion. Decyzja wydawnictwa Condé Nast International jest elementem większego planu, jaki medialny gigant ma wobec Europy Wschodniej (przypomnijmy, że edycja ukraińska zadebiutowała na rynku w 2013 roku). Redaktorem naczelnym został mianowany Filip Niedenthal, z kolei ambasadorem marki zostanie jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich modelek – Małgosia Bela. Od strony biznesowej magazynem będzie kierować Katarzyna Kulczyk.

Wraz z premierą papierowego wydania, Conde Nast uruchomi także internetową wersję polskiego „Vogue’a”, podobnie jak miało to miejsce w edycji arabskiej, która rozpoczęła swoją działalność w kwietniu tego roku. Przedstawiciele wydawnictwa na Europę Wschodnią podkreślają, że decyzja o wprowadzeniu na polski rynek tego tytułu  jest podyktowana nie tylko chęcią wyraźniejszego zaznaczenia swojej obecności w tej części kontynentu, ale przede wszystkim wystarczająco szybkim tempem rozwoju rynku dóbr luksusowych w naszym kraju i jego ekonomią. W samych superlatywach wypowiadają się też o nowym redaktorze naczelnym – Filipie Niedenthalu, który jako były szef polskiej edycji „Esquire” oraz wieloletni współpracownik takich tytułów jak „Twój Styl” i „Harper’s Bazaar” zdaje się być w tym przypadku naprawdę właściwą osobą na właściwym miejscu. Co ciekawe, Niedenthal zostanie czwartym mężczyzną, któremu Conde Nast powierzyło w tym roku funkcję redaktora naczelnego „Vogue’a” – przed nimi byli to Emanuele Farneti we Włoszech, Edward Enninful w Wielkiej Brytanii i Manuel Arnaut w edycji arabskiej.

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 09-15.10.2017

Jeśli choć trochę śledzicie przebieg wydarzeń ze świata mody, filmu i show biznesu, wiecie zapewne, że większość informacji zdominowała w tym tygodniu sprawa Harveya Weinsteina i lat jego skandalicznych, seksualnych nadużyć. Mimo że swoje trzy grosze komentarza dokłada do niej coraz więcej osób i bez względu na to, czy to się nam podoba czy nie, świat poza Weinsteinem istnieje i ma się dobrze. Kto nawiązał w tym tygodniu kolejną gorącą współpracę, na jaką wystawę warto wybrać się w najbliższym czasie i która marka zaprezentowała właśnie prawdopodobnie najgorętsze sneakersy sezonu? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym cotygodniowym podsumowaniu.

Brytyjskie „Glamour” zmniejsza liczbę rocznych publikacji i stawia na digital

Brytyjska edycja popularnego magazynu to kolejny tytuł, który postanowił skupić się na swojej cyfrowej wersji, a mniej uwagi poświęcać tej tradycyjnej, papierowej. „Odpowiadając na potrzeby czytelników” (to cytat z wypowiedzi przedstawiciela Glamour), magazyn nie tylko redukuje liczbę papierowych wydań do dwóch rocznie – na wiosnę i jesień – ale także z urody, a nie mody i lifestyle’u ma zamiar uczynić oś swojej działalności. Szereg zmian, które niestety kosztowały pracę sporą liczbę osób, komunikowany jest pod chwytliwym hasłem „mobile-first, social-first” i zakłada przed wszystkim znacznie większą niż dotychczas obecność w Internecie. Ostatni regularny numer „Glamour UK” w papierze ukaże się w listopadzie.

We Włoszech otworzyła się wystawa poświęcona Peterowi Lindberghowi

Za sobą ma ponad 40 lat kariery, podczas której sfotografował chyba wszystkie najbardziej znane kobiety ze świata mody i filmu (jak sam mówi, póki co nie spotkał jeszcze na swojej artystycznej drodze Meryl Streep i Vanessy Redgrave). Nic więc dziwnego, że jego bogata i inspirująca twórczość to idealne pole do popisu dla wszystkich organizatorów i kuratorów wystaw. Najnowsza otworzyła się właśnie niedaleko Turynu i potrwa do 4 lutego. Retrospektywa poświęcona Lindberghowi  jest częścią ogromnej, podróżującej wystawy, która swój początek miała w Rotterdamie, a następnie przeniosła się do muzeum Kunsthalle w Monachium. Jeśli wybieracie się do Włoch, to powinien być to punkt obowiązkowy punkt waszej wycieczki!

Prywatne rzeczy Carrie Fisher zostaną wystawione na aukcję

To z pewnością wielka gratka dla wszystkich fanów aktorki, której pierwsza rocznica śmierci przypada na 27 grudnia. Wśród wielu prywatnych rzeczy Fisher znalazły się nie tylko (bez)cenne  pamiątki związane z „Gwiezdnymi wojnami”, ale też m.in… ogrodowy skrzat pokazujący środkowy palec, zabawny dywan czy gigantyczna atrapa telefonu komórkowego. Na tej samej aukcji pojawią się także pamiątki po matce Fisher, Debbie Reynolds, oraz sukienki Elizabeth Taylor i kamera, której w swojej pracy używał Francis Ford Copolla. Dochód ze sprzedaży wszystkich memorabiliów zasili konto fundacji Reynolds, the Thalians oraz Jed Foundation. Tę ostatnią osobiście wybrała Billie Lourd – córka Carrie Fisher i wnuczka Debbie Reynolds.

Czy Acne zaprojektowało właśnie najmodniejsze sneakersy tego sezonu?

Moda na sneakersy w stylu retro, a już szczególnie te nawiązujące do estetyki lat 90. trwa w najlepsze. Po wyprzedanym już modelu od Balenciagi, czy topornych „disruptorach” od marki Fila, swoją własną wariację na ten temat postanowiło zaprezentować Acne Studios. Występujący w trzech wersjach kolorystycznych model „Manhattan” już teraz bije rekordy popularności, można więc śmiało spekulować, że uplasuje się w czołówce najmodniejszych butów tego sezonu. Nam szczególnie przypadł do gustu sposób, w jaki stylizuje go blogerka Always Judging:

The Weeknd ma swój własny komiks

Jeden z najpopularniejszych obecnie wokalistów nie próżnuje. Swoją premierę ma właśnie druga odsłona jego kolekcji dla Pumy, a na początku 2018 roku do sprzedaży wejdzie… komiks, jaki stworzył we współpracy z Marvelem. Sądząc po okładce i tytule, magazyn będzie nawiązywał do alter-ego wokalisty z jego ostatniej płyty, czyli „gwiezdnego chłopca” (ang. „Star Boy”). My wolelibyśmy Abela w realu, ale na komiks także się skusimy!

 

 

Sesja tygodnia: Doutzen Kroes w „Self Service Magazine” (fot. Jeremy Everett)

Stylizacja tygodnia: Bella Hadid w sukience Alyx (wiosna-lato 2018) i okularach Elizabeth&James

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.