To już koniec drukowanego „Teen Vogue’a”

Magazyn, który od lat pikował w dół pod względem sprzedaży wydań drukowanych, będzie wycofany z salonów sprzedaży. To jednak nie koniec marki, która świetnie radzi sobie w sieci.

W związku z decyzją wydawnictwa Condé Nast pracę ma stracić około 80 osób. O tej decyzji plotkowano już od roku, gdy mimo dużych zmian personalnych w pionie wydania drukowanego nie zatrzymano spadków sprzedażowych. O ile te mocno pikowały w dół, o tyle wydanie internetowe „Teen Vogue” miało się świetnie. Portal pod wodzą Philipa Picardiego był wielokrotnie chwalony za odwagę w podejmowaniu trudnych i niepopularnych tematów, jak chociażby wybory prezydenckie z 2016 roku.

To jeden z ostatnich tak dużych magazynów dla nastolatków, który zrezygnował z tradycyjnego druku. Już wcześniej zrezygnowano z wydawania „Elle Girl” (później działał portal, dziś przekierowujący do Elle.com), „Teen People” (podobnie, dziś to przekierowanie do People.com) czy „Cosmogirl” (projekt również zamknięty). Ostało się jedynie „Seventeen”, które także walczy o przetrwanie.

Powody są znane wszystkim – młode pokolenie nie ceni druku tak, jak ich starsze rodzeństwo czy rodzice. Wyrosłe w czasach cyfrowych to właśnie z sieci czerpie wiedzę i inspiracje. Amy Astley, dawna redaktorka naczelna „Teen Vogue”, mówiła o tym już w 2012 roku. Zdaje się, że przedstawiciele Condé Nast w ostatniej chwili to zrozumieli i mocno stawiają teraz na rozwój wydań wirtualnych, a ich treści można przeczytać też m.in. na Snapchatcie, który jest naturalnym otoczeniem nastolatków. To więc nie kapitulacja, a dostosowanie się do potrzeb współczesności. Na tę ostatnią wydawnictwo nie obraziło się, co tylko dobrze o nim świadczy.

ZobaczSchowaj komentarze

Powstał magazyn dla „inteligentnych kobiet, które kochają marihuanę”

To nie żart. Właśnie ukazał się pierwszy numer magazynu „Broccoli”, który w niezwykle estetyczny sposób przedstawia nam kulturę „stonerów”, czyli osób z lubością palących trawkę.

Powstał magazyn dla „inteligentnych kobiet, które kochają marihuanę”

W magazynie znajdziemy artykuły, sesje zdjęciowe i wywiady przedstawiające marihuanę w kontekście sztuki, muzyki, odniesień kulturowych czy filmowych. Marihuana, która powoli przestaje być tematem tabu i substancją wywołującą spazmy paniki, staje się częścią oficjalnej popkultury i możemy ją spotkać nie tylko w teledyskach rap-gangsterów, ale w familijnych serialach czy wśród gwiazd mainstreamu (tu kierujemy uśmiech w stronę Miley Cyrus i Rihanny, które mocno się do tego przyczyniły).

Mimo wymienionych dwóch gwiazd muzyki pop marihuana wciąż była kojarzona z męskim relaksem, gdzie panowie spotykają się w swoim gronie i „bakają”. „Broccoli” podjęło się zmienić nieco tę perspektywę i pokazać, że marihuana nie musi być kojarzona z czymś niebezpiecznym i podejrzanym, a także nie musi być jedynie atrybutem mężczyzn. Jak wyszło? Niezależnie od podejścia do tematu zioła – bardzo estetycznie.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.