Już jutro otwarcie flagowego salonu Reserved na Oxford Street – my też tam będziemy!

Pozostał tylko jeden dzień od wielkiego otwarcia pierwszego salonu Reserved w Londynie, a my nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani! To właśnie data 6 września przejdzie do historii marki jako dzień, w którym pierwszy flagowy sklep otworzył się na Wyspach Brytyjskich,  a dokładnie przy 252-258 Oxford Street. Wielkiemu otwarciu będzie towarzyszyć gwiazda kampanii– sama Kate Moss, a swoją obecność potwierdziła już między innymi Tanya Burr czy Reece King. Będzie się działo, a wy możecie przeżyć to razem z nami, śledząc naszego Instagrama.

 

Nic dziwnego, że otwarcie flagowego salonu Reserved budzi tak wielkie emocji – sam Londyn jest przecież kolebką światowej mody, a tak prestiżowa i strategiczna lokalizacja jak Oxford Street napawa dumą. Nie ulega też wątpliwości, że kampania, w której wystąpił nie kto inny jak prawdopodobnie najbardziej ikoniczna brytyjska supermodelka Kate Moss, jest obecnie jednym z najbardziej rozpoznawalnych spotów reklamowych w naszym kraju i w Europie.

Minimalistyczna sesja z brytyjską ikoną mody w t-shircie z logo Reserved już od połowy sierpnia zdobi witryny londyńskich salonów, szybko stając się idealnym tłem do ujęć chętnie zamieszczanych na wszelkich kanałach społecznościowych. Dodatkowym akcentem podsycającym całość kampanii było pytanie „Kto zarezerwował Kate?”, które w skuteczny sposób pobudziło ciekawość i niemal natychmiast stało się viralową akcją podbijającą wirtualny świat. Dodatkowo, już od 28 sierpnia możemy podziwiać pierwszą, outdoorową kampanię  Reserved  w Londynie. Objęła ona między innymi video wyświetlane na stacji metra Oxford Circus, plakaty z Kate Moss porozwieszane w centrum Londynu oraz  wizualizacje na charakterystycznych londyńskich taksówkach, autobusach Double Decker Bus oraz Routmaster Wraps. Całość tych przemyślanych, a co więcej skutecznych marketingowych posunięć sprawiła, że Reserved jest aktualnie na ustach wszystkich, a o jesienno-zimowej kampanii napisały już magazyny światowego formatu takie jak „Vogue”, „Harper’s Bazaar”, „Daily Mail”, „Glamour” czy „Drapers”.

Londyński salon Reserved ma mieścić ponad 3000 m2(!), a oprócz regularnej kolekcji na jesień – zimę 2017/18 dla kobiet, dzieci i mężczyzn, znajdziemy tam także kapsułową kolekcję o nazwie Re.Design. Linia ma być poświęcona damskim i męskim ubraniom, których głównym źródłem inspiracji była polska moda z lat 80., wschodnioeuropejski styl lat 90., brytyjska subkultura punk oraz oczywiście najnowsze trendy z wybiegów.

Na wielkim otwarciu Reserved osobiście pojawi się gwiazda kampanii Kate Moss, a także przedstawiciele największych brytyjskich mediów i branży fashion. Nie zabraknie więc jednej z najbardziej lubianych brytyjskich youtuberek Tanyi Burr, piosenkarki Molly King oraz modela i influenecera Reece’a Kinga. Na specjalne zaproszenie marki przyjadą także tancerze modnego „vougingu” prosto z Nowego Jorku. Całość wydarzenia uświetnią dodatkowe zniżki, porady zespołu stylistów oraz rytmy dj-skich setów.

Wielkie otwarcie flagowego salonu Reserved, będziecie mogli śledzić również na oficjalnych kanałach mediów społecznościowych marki: @RESERVED #ReservedForLondon oraz oczywiście na naszym profilu. Bądźcie tam z nami!

Kate Moss nową twarzą Reserved!

Już jest pełna kampania Kate Moss dla Reserved!

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

ZobaczSchowaj komentarze

Kate Moss wypuszcza swoją pierwszą paletę do makijażu

Jeszcze nie ochłonęliśmy po informacji, że Kate Moss została twarzą Reserved, by znów zachwycać się jej nowym projektem w postaci pierwszej,  osobistej palety do makijażu. Znajdziemy w niej jej ukochane kolory cieni i szminek, więc jeśli marzycie o looku a’la Kate po prostu musicie ją mieć!

Supermodelka Kate Moss od lat jest twarzą różnych marek kosmetycznych. Ma na swoim koncie niezliczoną liczbę kampanii -właściwie wszystkie jakie można sobie wyobrazić: od samoopalaczy, przez pielęgnację włosów, aż po reklamy perfum. Jej linia szminek, które stworzyła z firmą Rimmel London okazała się absolutnym sukcesem. Teraz Moss postanowiła połączył siły z japońską marką Decorté (która zadebiutuje w Ameryce Północnej w Saks Fifth Avenue) i stworzyła swoją pierwszą osobistą paletę do makijażu.

Wnętrze tego eleganckiego czarnego pudełka stanowi kompozycja cieni i szminek w ulubionych kolorach Kate. Znajdziemy tu sześć jedwabiście gładkich cieni do powiek w neutralnych odcieniach brąu i jednym w kolorze „Moss Green”, tak by przy ich pomocy stworzyć idealne smoky eyes w stylu Kate. Wszystkie cienie są połyskliwe, ale nie błyszczące. Obok nich, w zestawie znalazły się też cztery matowe szminki w kultowych odcieniach: dwa różowe, jedna w klasycznej czerwieni i  jedna jagodowym kolorze. Paletka będzie do kupienia wyłącznie w zestawie, razem z ołówkiem do ust, eyelinerem oraz pędzlami za bagatela 190 dolarów (ok. 740 zł).  Całość kolekcji będzie zamknięta w pięknej kosmetyczce. Ten idealnie skomponowany zestaw do makijażu będzie dostępny wyłącznie w Saks Fifth Avenue i jest już dostępny w przedsprzedaży, także z opcją wysyłki do Polski.

Ta kultowa kolekcja obejmuje wszystko, czego potrzebujemy, by stworzyć idealny  brytyjski look a’la Kate Moss!

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.