Justin O’Shea zakłada własną markę

To się musiało tak skończyć. Po sukcesach odniesionych z platformą sprzedażową MyTheresa oraz krótkiej karierze w męskiej marce Brioni, Justin O’Shea zakłada własną firmę odzieżową. Tak charakterystyczny styl oraz uzyskanie statusu jednego z najlepiej ubranych facetów w branży mody, musiały zaowocować autorskim pomysłem. My już znamy szczegóły tego projektu.

Justin O’Shea wraca do gry. Po krótkiej karierze w marce Brioni, ten znany i ceniony specjalista branży mody postanowił założyć własną markę odzieżową. Nazywać się będzie ona SSS World Corp, a jej oferta będzie skierowana dla mężczyzn szukających nieoczywistego luksusu. Jej pierwsza odsłona, czyli kolekcja na wiosnę-lato 2018 zostanie zaprezentowana już w czerwcu, podczas męskiego tygodnia mody w Paryżu.

A więc czym wyjątkowym będzie charakteryzować się SSS World Corp? Jak udało nam się ustalić na podstawie wiadomości opublikowanych przez Business of Fashion oraz inne opiniotwórcze portale, O’Shea zamierza sprzedawać pełną kolekcję dla panów, ale także akcesoria, takie jak obuwie i biżuteria. Marka ma już swoją siedzibę w Berlinie, a produkcja będzie miała miejsce w szwalni należącej do 032c – modowego kolektywu założonego przez Joerga i Marię Koch, którzy prowadzą magazyn oraz markę o tej samej nazwie.

Justin O’Shea – nowy dyrektor kreatywny marki Brioni

Po Justinie możemy spodziewać się wysokiej jakości ubrań szytych na miarę, których estetyka zostanie zmiksowana z najnowszymi trendami. Ma być to luksus w cenach nie wyższych od Acne oraz Vetements. Stroje będą pokryte grafikami przygotowanymi przez zaprzyjaźnionego Benny’ego Robinsona, który był autorem zeszłorocznej identyfikacji wizualnej oraz logo Brioni,  widocznego na plakatach marki, gdzie twarzami kolekcji był zespół Metallica.

Twórca marki, Justin O’Shea, z ekscytacją już zapowiada, że SSS World Corp ma być inicjatywą, która będzie oferować pewną ideę zamiast zwykłej marki. Już czekamy na jej premierę i życzymy długofalowego sukcesu.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Limitowana kolekcja biznesowa Lidii Kality

Office Code-22– taką nazwę nosi najnowsza kolekcja biznesowa od jednej z ulubionych projektantek polskich gwiazd, Lidii Kality. Najnowsza linia ubrań ma dowodzić, że biznesowa elegancja wcale nie musi być nudna, a wręcz przeciwnie może wykraczać poza ramy biurowej etykiety.

Limitowana kolekcja biznesowa Lidii Kality

Propozycja projektantki skupia się wokół profesjonalnego wizerunku nie pomijając przy tym modowego kontekstu. Główne atuty kolekcji to ozdobne aplikacje oraz duży wybór kobiecych gorsetów, które wartościują całość najnowszej linii.

Sama projektantka twierdzi, że moda biurowa to głównie ponadczasowość i właśnie ta cecha liczy się o wiele bardziej niż często zmieniające się trendy. Propozycje w kolekcji wahają się od klasyków takich jak biała koszula z firmowymi gumami marki  z napisem ” LK Tested On Women”, spodnie z szerokimi nogawkami i sukienki, ale znajdzie się także coś dla bardziej odważnych klientek– marynarki w walijską kratę czy kombinezony.

Nie zabrakło także wieczorowej odsłony kolekcji. Suknie oraz spódnice ozdobione naszywkami, cekiny, tiul czy florystyczne  motywy to tylko mała zajawka kreacji, które tam znajdziemy. Idealnie sprawdzą się na eleganckie bankiety i kolacje, gdzie obowiązujący dress code wymaga od nas wytwornych stylizacji. Dominującymi kolorami wieczorowej serii jest biel, czerń, szarość, granat oraz szlachetny odcień kości słoniowej.

W najnowszym lookbooku znajdziemy również zwiastun pierwszej kolekcji Badura x Lidia Kalita. Prezentowane są dwie sylwetki obuwia– klasyczny, skórzany botek oraz szpilka z charakterystycznymi dla nowej kolekcji gumami.

Jak zapowiada Lidia Kalita– biznesowa kolekcja różni się od tej jesiennej, która trafi do butików na przełomie września i października. Twierdzi, że zrezygnowała z projektowania tylko jednej kolekcji na sezon i oprócz głównej linii pokazuje od dwóch do trzech tematycznych propozycji.  Premiera pełnej linii ma nastąpić już w październiku na pokazie marki.

Nie możemy się doczekać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.