Justin O’Shea zakłada własną markę

To się musiało tak skończyć. Po sukcesach odniesionych z platformą sprzedażową MyTheresa oraz krótkiej karierze w męskiej marce Brioni, Justin O’Shea zakłada własną firmę odzieżową. Tak charakterystyczny styl oraz uzyskanie statusu jednego z najlepiej ubranych facetów w branży mody, musiały zaowocować autorskim pomysłem. My już znamy szczegóły tego projektu.

Justin O’Shea wraca do gry. Po krótkiej karierze w marce Brioni, ten znany i ceniony specjalista branży mody postanowił założyć własną markę odzieżową. Nazywać się będzie ona SSS World Corp, a jej oferta będzie skierowana dla mężczyzn szukających nieoczywistego luksusu. Jej pierwsza odsłona, czyli kolekcja na wiosnę-lato 2018 zostanie zaprezentowana już w czerwcu, podczas męskiego tygodnia mody w Paryżu.

A więc czym wyjątkowym będzie charakteryzować się SSS World Corp? Jak udało nam się ustalić na podstawie wiadomości opublikowanych przez Business of Fashion oraz inne opiniotwórcze portale, O’Shea zamierza sprzedawać pełną kolekcję dla panów, ale także akcesoria, takie jak obuwie i biżuteria. Marka ma już swoją siedzibę w Berlinie, a produkcja będzie miała miejsce w szwalni należącej do 032c – modowego kolektywu założonego przez Joerga i Marię Koch, którzy prowadzą magazyn oraz markę o tej samej nazwie.

Justin O’Shea – nowy dyrektor kreatywny marki Brioni

Po Justinie możemy spodziewać się wysokiej jakości ubrań szytych na miarę, których estetyka zostanie zmiksowana z najnowszymi trendami. Ma być to luksus w cenach nie wyższych od Acne oraz Vetements. Stroje będą pokryte grafikami przygotowanymi przez zaprzyjaźnionego Benny’ego Robinsona, który był autorem zeszłorocznej identyfikacji wizualnej oraz logo Brioni,  widocznego na plakatach marki, gdzie twarzami kolekcji był zespół Metallica.

Twórca marki, Justin O’Shea, z ekscytacją już zapowiada, że SSS World Corp ma być inicjatywą, która będzie oferować pewną ideę zamiast zwykłej marki. Już czekamy na jej premierę i życzymy długofalowego sukcesu.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Tego chyba nikt się nie spodziewał: Gosha Rubchinskiy stworzył kolekcję z Burberry!

Po Fili, Kappie i adidasie, z którym Rubchinskiy nawiązał wielowymiarową współpracę w styczniu tego roku, przyszła pora na ikonę brytyjskiej i światowej mody, czyli Burberry. Projekty stworzone wspólnie z marką zostały zaprezentowane na pokazie kolekcji wiosna-lato 2018 w Petersburgu, a w sprzedaży pojawią się już w styczniu przyszłego roku.

Jak słusznie zauważył amerykański „Vogue”, Rubchinskiy w swoich kolekcjach powoli przestaje skupiać się wyłącznie na postsowieckiej estetyce, skutecznie rozszerzając swoje modowe horyzonty przy jednoczesnym poszanowaniu dla charakterystycznego dla swojej marki stylu. Po ogłoszeniu wielowymiarowej współpracy z adidasem, tym razem przyszła pora na kolejny projekt w postaci kapsułowej kolekcji stworzonej z Burberry.

Efekty tej wyjątkowej kolaboracji zostały zaprezentowane na pokazie kolekcji Rubchinskiy’ego na wiosnę-lato 2018, który odbył się w Petersburgu, dziś z kolei oficjalnym lookbookiem pochwaliło się na swoim instagramowym koncie Burberry. Kapsułowa kolekcja składa się z 8 elementów stanowiących reinterpretację największych klasyków z historii brytyjskiej marki, w tym oczywiście kultowego trencza, który w nowej odsłonie zyskał mocno oversize’ową i nieco przekrzywioną formę. Swoje „trzy grosze” do współpracy dorzucił też Stephen Jones, który na jej potrzeby stworzył nakrycia głowy.

Przyznacie, że Burberry i Rubchinskiy to dość zaskakujący duet, ale jak się okazuje, dyrektor kreatywny brytyjskiej marki Christopher Bailey już od jakiegoś czasu jest fanem twórczości rosyjskiego projektanta: „Ma on [Rubchinskiy] wrodzone poczucie pewnej kulturowości i byłem zaszczycony, kiedy zwrócił się do nas z propozycją współpracy”, mówi Bailey. „Przygotowana przez niego reinterpretacja naszych najbardziej kultowych projektów jest czymś niezwykle ekscytującym, świeżym i w istotny sposób składa hołd dziedzictwu kulturalnemu Wielkiej Brytanii”.

Kolekcja wejdzie do sprzedaży w styczniu 2018 roku, a my jesteśmy przekonani, że będzie niekwestionowanym hitem!

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.