Justin O’Shea zakłada własną markę

To się musiało tak skończyć. Po sukcesach odniesionych z platformą sprzedażową MyTheresa oraz krótkiej karierze w męskiej marce Brioni, Justin O’Shea zakłada własną firmę odzieżową. Tak charakterystyczny styl oraz uzyskanie statusu jednego z najlepiej ubranych facetów w branży mody, musiały zaowocować autorskim pomysłem. My już znamy szczegóły tego projektu.

Justin O’Shea wraca do gry. Po krótkiej karierze w marce Brioni, ten znany i ceniony specjalista branży mody postanowił założyć własną markę odzieżową. Nazywać się będzie ona SSS World Corp, a jej oferta będzie skierowana dla mężczyzn szukających nieoczywistego luksusu. Jej pierwsza odsłona, czyli kolekcja na wiosnę-lato 2018 zostanie zaprezentowana już w czerwcu, podczas męskiego tygodnia mody w Paryżu.

A więc czym wyjątkowym będzie charakteryzować się SSS World Corp? Jak udało nam się ustalić na podstawie wiadomości opublikowanych przez Business of Fashion oraz inne opiniotwórcze portale, O’Shea zamierza sprzedawać pełną kolekcję dla panów, ale także akcesoria, takie jak obuwie i biżuteria. Marka ma już swoją siedzibę w Berlinie, a produkcja będzie miała miejsce w szwalni należącej do 032c – modowego kolektywu założonego przez Joerga i Marię Koch, którzy prowadzą magazyn oraz markę o tej samej nazwie.

Justin O’Shea – nowy dyrektor kreatywny marki Brioni

Po Justinie możemy spodziewać się wysokiej jakości ubrań szytych na miarę, których estetyka zostanie zmiksowana z najnowszymi trendami. Ma być to luksus w cenach nie wyższych od Acne oraz Vetements. Stroje będą pokryte grafikami przygotowanymi przez zaprzyjaźnionego Benny’ego Robinsona, który był autorem zeszłorocznej identyfikacji wizualnej oraz logo Brioni,  widocznego na plakatach marki, gdzie twarzami kolekcji był zespół Metallica.

Twórca marki, Justin O’Shea, z ekscytacją już zapowiada, że SSS World Corp ma być inicjatywą, która będzie oferować pewną ideę zamiast zwykłej marki. Już czekamy na jej premierę i życzymy długofalowego sukcesu.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Czerń i biel, czyli pokaz Dior haute couture wiosna-lato 2018

Tydzień mody haute couture, czyli jedno z najważniejszych wydarzeń w branży mody w ciągu roku właśnie się rozpoczął. Za nami już pierwsze pokazy, w tym trzecia kolekcja Marii Grazii Chiuri dla domu mody Dior. W przeciwieństwie do kwiecistego ogrodu czy granatowych uniformów, tym razem projektantka postawiła na coś innego. Pokaz wiosenno-letniej kolekcji haute couture odbył się we wnętrzach paryskiego Musée Rodin. Sylwetki zaprezentowane na wybiegu zdominowały dwa kolory, czyli kultowa czerń i biel, a kreacje ozdobione zostały geometrycznymi wzorami. Wisienką na torcie był surrealistyczny makijaż autorstwa Petera Phillipsa, który idealnie wpisał się w klimat całego pokazu. Przekonajcie się sami w naszej galerii!

Czerń i biel, czyli pokaz Dior haute couture wiosna-lato 2018
ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.