Justin O’Shea zakłada własną markę

To się musiało tak skończyć. Po sukcesach odniesionych z platformą sprzedażową MyTheresa oraz krótkiej karierze w męskiej marce Brioni, Justin O’Shea zakłada własną firmę odzieżową. Tak charakterystyczny styl oraz uzyskanie statusu jednego z najlepiej ubranych facetów w branży mody, musiały zaowocować autorskim pomysłem. My już znamy szczegóły tego projektu.

Justin O’Shea wraca do gry. Po krótkiej karierze w marce Brioni, ten znany i ceniony specjalista branży mody postanowił założyć własną markę odzieżową. Nazywać się będzie ona SSS World Corp, a jej oferta będzie skierowana dla mężczyzn szukających nieoczywistego luksusu. Jej pierwsza odsłona, czyli kolekcja na wiosnę-lato 2018 zostanie zaprezentowana już w czerwcu, podczas męskiego tygodnia mody w Paryżu.

A więc czym wyjątkowym będzie charakteryzować się SSS World Corp? Jak udało nam się ustalić na podstawie wiadomości opublikowanych przez Business of Fashion oraz inne opiniotwórcze portale, O’Shea zamierza sprzedawać pełną kolekcję dla panów, ale także akcesoria, takie jak obuwie i biżuteria. Marka ma już swoją siedzibę w Berlinie, a produkcja będzie miała miejsce w szwalni należącej do 032c – modowego kolektywu założonego przez Joerga i Marię Koch, którzy prowadzą magazyn oraz markę o tej samej nazwie.

Justin O’Shea – nowy dyrektor kreatywny marki Brioni

Po Justinie możemy spodziewać się wysokiej jakości ubrań szytych na miarę, których estetyka zostanie zmiksowana z najnowszymi trendami. Ma być to luksus w cenach nie wyższych od Acne oraz Vetements. Stroje będą pokryte grafikami przygotowanymi przez zaprzyjaźnionego Benny’ego Robinsona, który był autorem zeszłorocznej identyfikacji wizualnej oraz logo Brioni,  widocznego na plakatach marki, gdzie twarzami kolekcji był zespół Metallica.

Twórca marki, Justin O’Shea, z ekscytacją już zapowiada, że SSS World Corp ma być inicjatywą, która będzie oferować pewną ideę zamiast zwykłej marki. Już czekamy na jej premierę i życzymy długofalowego sukcesu.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Walentynki dedykowane przyjaźni według &Other Stories

Marka &Other Stories zabiera nas w walentynkową podróż wspólnie z influencerką Patricią Manfiled oraz jej najlepszą przyjaciółką Renatą Di Pace. &Other Stories chcą pokazać, że walentynki nie są tylko dniem, który spędzamy z ukochanym, ale również z osobami dla nas najważniejszymi jak nasi przyjaciele.

Walentynki dedykowane przyjaźni według &Other Stories

Wspólnie z marką zadedykujcie tegoroczne Walentynki przyjaźni! Aby to uczcić szwedzka marka prezentuje kapsułową kolekcję inspirowaną odzieżą do snu. Kolekcja ‘Rêve Éveillé’ (z francuskiego „śnić na jawie”) zainspirowała się marzeniami jak i magią snu. Kolekcja nawiązuje do nastroju i tajemnic, które kryły paryskie buduary. Elegancka bielizna nocna przeobraża się w nonszalancką odzież dzienną.

Sesja wraz z ambasadorkami odbyła się w hotelu Le Meurice w Paryżu. Mieście niezwykle ważnym dla marki, gdyż to właśnie w nim znajduje się jedno z atelier. Jak mówi sama Patricia – „Ubrania inspirowane piżamami to najlepsza recepta na nonszalancki, niezobowiązujący styl. Aby go osiągnąć, kluczowa jest odpowiednia stylizacja – zestawiając bieliznę nocną z parą sneakersów, kapeluszem, płaszczem oraz dużą ilością biżuterii nigdy się nie pomylisz. Ogromnie cieszę się z udziału w tym projekcie, również dlatego, że mogłam spędzić wspaniały czas z Renatą – jedną z moich ulubionych osób na świecie. Razem tworzymy duet girl-power”, mówi Patricia Manfield.

W kolekcji oprócz zestawów gotowych do noszenia, które zostały uszyte z mieszanki jedwabiu oraz miękkich tenceli uzupełniają akcesoria takie jak: pantofle z pomponami, turbany czy maski do spania. Całość jest utrzymana w kolorach głębokich jak granat czy burgund, ale i delikatnych jak róż, biele czy złoty.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.