Justin O’Shea zakłada własną markę

To się musiało tak skończyć. Po sukcesach odniesionych z platformą sprzedażową MyTheresa oraz krótkiej karierze w męskiej marce Brioni, Justin O’Shea zakłada własną firmę odzieżową. Tak charakterystyczny styl oraz uzyskanie statusu jednego z najlepiej ubranych facetów w branży mody, musiały zaowocować autorskim pomysłem. My już znamy szczegóły tego projektu.

Justin O’Shea wraca do gry. Po krótkiej karierze w marce Brioni, ten znany i ceniony specjalista branży mody postanowił założyć własną markę odzieżową. Nazywać się będzie ona SSS World Corp, a jej oferta będzie skierowana dla mężczyzn szukających nieoczywistego luksusu. Jej pierwsza odsłona, czyli kolekcja na wiosnę-lato 2018 zostanie zaprezentowana już w czerwcu, podczas męskiego tygodnia mody w Paryżu.

A więc czym wyjątkowym będzie charakteryzować się SSS World Corp? Jak udało nam się ustalić na podstawie wiadomości opublikowanych przez Business of Fashion oraz inne opiniotwórcze portale, O’Shea zamierza sprzedawać pełną kolekcję dla panów, ale także akcesoria, takie jak obuwie i biżuteria. Marka ma już swoją siedzibę w Berlinie, a produkcja będzie miała miejsce w szwalni należącej do 032c – modowego kolektywu założonego przez Joerga i Marię Koch, którzy prowadzą magazyn oraz markę o tej samej nazwie.

Justin O’Shea – nowy dyrektor kreatywny marki Brioni

Po Justinie możemy spodziewać się wysokiej jakości ubrań szytych na miarę, których estetyka zostanie zmiksowana z najnowszymi trendami. Ma być to luksus w cenach nie wyższych od Acne oraz Vetements. Stroje będą pokryte grafikami przygotowanymi przez zaprzyjaźnionego Benny’ego Robinsona, który był autorem zeszłorocznej identyfikacji wizualnej oraz logo Brioni,  widocznego na plakatach marki, gdzie twarzami kolekcji był zespół Metallica.

Twórca marki, Justin O’Shea, z ekscytacją już zapowiada, że SSS World Corp ma być inicjatywą, która będzie oferować pewną ideę zamiast zwykłej marki. Już czekamy na jej premierę i życzymy długofalowego sukcesu.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ola Rudnicka gwiazdą nowej kampanii Zofii Chylak

Od czasu premiery słynnej oversize’owej torby „Shanghai” Ani Kuczyńskiej, nie było chyba na polskim rynku modelu, który w tak krótkim czasie zyskałby podobną rozpoznawalność, a w wielu kręgach nawet miano kultowego. Zofia Chylak, której marka powstała zaledwie 3 lata temu, dokonała więc rzeczy niemal niemożliwej, a dziś prezentuje nam nową kolekcję i zachwycającą kampanię z Olą Rudnicką w roli głównej.

Ola Rudnicka gwiazdą nowej kampanii Zofii Chylak

Najwyższa dbałość o szczegóły i wykończenia, skóry produkowane na zamówienie we Włoszech i limitowane serie, które jeszcze bardziej podkręcają pożądanie, jakie w niespełna trzy lata od debiutu wywołują torebki projektu Zofii Chylak. Charakterystyczne worki, które początkowo występowały jedynie w czarnej wersji, a od zeszłego roku są wykonywane także z wężowej skóry, stały się w tym czasie jednym z najbardziej rozpoznawalnych dzieł, które wyszły spod ręki polskiego projektanta w ostatnich kilku latach. Fanki pokochały je za minimalistyczny design, praktyczność (nawet mniejsza wersja kultowego modelu pomieści sporo kobiecych drobiazgów) oraz uniwersalność, dzięki której ulubiony worek z chropowatej bądź wężowej skórki mogą nosić praktycznie od rana do wieczora.

Sezon wiosna-lato 2017 przynosi sporo nowości, które promuje fenomenalna kampania z udziałem Oli Rudnickiej. Przepiękne, czarno białe fotografie autorstwa Magdaleny Łuniewskiej idealnie komponują się zarówno z nowymi wariacjami na temat kultowych „worków” Zofii Chylak, ale też zupełnie premierowymi modelami. Co zatem znajdziemy wśród nich? To przede wszystkim zastosowanie całkowicie gładkich skór oraz brązowej skóry tłoczonej we wzór łuski pytona, a także nowe formy: torebki z klapką o fasonie „messenger bag”, występujące w dwóch wariantach (na pasku i łańcuszku) fasony o kształcie siodła oraz nieco płaskie, prostokątne ze złotymi okuciami. Kolekcję worków rozszerzono z kolei o dwa nowe modele: Mini Worek, przeznaczony na wieczorne i bardziej eleganckie wyjścia, oraz Plecak, który docelowo ma łączyć ze sobą walory eleganckiej torebki i praktycznego towarzysza bliższych i dalszych podróży.

Część z modeli jest już dostępna do kupienia, pozostałe na dniach pojawią się w sprzedaży. Jesteśmy zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.