Julia Banaś w sesji dla „Another Magazine”

Chodziła w pokazach Miu Miu i Fendi, na swoim koncie ma edytoriale dla chińskiej oraz paryskiej edycji „Vogue” i zachwyciła wszystkich w jesiennej kampanii Zary. Julia Banaś (AS Management), bo to o niej mowa, właśnie pojawiła się w kolejnej zachwycającej sesji, tym razem dla „AnOther Magazine”. Jej efekty możecie już teraz zobaczyć w naszej galerii!

Julia Banaś w sesji dla „Another Magazine”

Za obiektywem  stanęła tym razem Yelena Yemchuk, ukraińska fotografka mody, której prace regularnie pojawiają się w „Dazed and Confused” oraz licznych wydaniach „Vogue’a”. Edytorial z udziałem Julii Banaś nosi tytuł „Silk, Skin, Sex” i jak sama nazwa wskazuje, jest bardzo zmysłowo. Modelka pozuje w prześwitujących stylizacjach z koronek oraz bardzo delikatnych materiałów  od takich marek jak Moschino, Chloé czy Loewe, które dobrała redaktorka i stylistka Nell Kalonji. Włosy Julii ułożył Christian Eberhard, natomiast makijaż to dzieło Thomasa de Kluyvera.

Julia idzie jak burza, jej portfolio robi się coraz większe, a my tym samy mamy coraz więcej powodów do dumy. Gratulujemy kolejnej udanej sesji i… czekamy na więcej!

Przeczytajcie także
Kampania Zara jesień-zima 2016 w obiektywie Mario Sorrentiego
Fendi Couture jesień-zima 2016

ZobaczSchowaj komentarze

Marta Wieczorek: chcę być kojarzona z naturalnością

Jej kariera w modelingu zaczęła się przez przypadek. Znajoma dostrzegła w niej ukryty potencjał i postanowiła wysłać jej zdjęcia do warszawskiej agencji Model Plus. To miało miejsce trzy lata temu, a od tego czasu Marta Wieczorek zdążyła wystąpić w kampaniach najbardziej cenionych polskich projektantów oraz pojawić się w znaczących pokazach sezonów. Poznajcie bliżej jedną z bardziej intrygujących twarzy w branży mody w naszym stałym cyklu “Obserwowani”.

Pochodzi z niewielkiej miejscowości położonej w rejonie Borów Tucholskich, około 50 km od Bydgoszczy. Jej zdjęcia do agencji Model Plus wysłała znajoma, która już trzy lata temu zauważyła w niej przyszła modelkę. Kiedy Marta Wieczorek odebrała telefon profesjonalnego bookera, nie przypuszczała, że może to być początek jej kariery w modelingu. Przypadek chciał, że już po trzech dniach od tego zdarzenia miała wykonane pierwsze zdjęcia.

Obecnie ma na koncie kampanie marek takich jak MISBHV, Robert Kupisz, Ania Kuczyńska, Waleria Tokarzewska-Karaszewicz oraz do lookbooka z autorską biżuterią Magdaleny Frąckowiak – top modelki, która stanowi dla niej wielką inspirację i motywację. “Praca w Robertem Kupiszem nad kampanią <Anarchy> była moim pierwszym dużym zleceniem. Pozowałam z Anatolem Modzelewskim przed obiektywem Marcina Tyszki” – opowiada Marta Wieczorek o swoich pierwszych doświadczeniach w pracy. “Bardzo stresowałam się spotkaniem na planie z Magdaleną Frąckowiak, ponieważ od dawna podziwiałam jej osobę. Pewnie dlatego na początku byłam trochę skrępowana” – dodaje. “Jeżeli chodzi o MISBHV, to przed zdjęciami miałam bardzo dużo czasu, aby porozmawiać i poznać się z partnerującym mi Dominikiem Sadochem. Dzięki temu sesja odbyła się w bardzo krótkim czasie, a efekty były świetne” – wspomina modelka.

Marta Wieczorek wyraźnie nie ukrywa, że pierwsze zlecenia wcale nie były dla niej takie proste. “Wszystko było dla mnie nowością, nie byłam świadoma siebie, ani swojego ciała. Musiałam nauczyć się profesjonalnego chodzenia” – wspomina modelka. Dodaje, że nie śledziła wydarzeń związanych z modą, ani nawet nie podkradała mamie ubrań oraz kosmetyków do makijażu. Interesowała się jednak aktorstwem oraz brała udział w przedstawieniach szkolnych, co okazało się bardzo pomocne w przełamywaniu bariery nieśmiałości. “Myślę, że w przyszłości wybiorę studia aktorskie, dlatego teraz, gdy przeprowadziłam się do Warszawy, z pewności będę chodziła na zajęcia teatralne” – zdradza Marta.

Podkreśla, że chce przede wszystkim współpracować z osobami z większym doświadczeniem, dzięki czemu sama coraz lepiej będzie mogła wykonywać swoją pracę. Marzy jej się kampania przed obiektywem Zuzy Krajewskiej, ponieważ uwielbia jej zdjęcia, a jeszcze nie miała okazji poznać jej osobiście. Byłaby szczęśliwa, jeśli miałaby okazję wziąć udział w projekcie dla Calvina Kleina – marki, którą ceni za minimalizm, tym bardziej, że nadchodzi czas Rafa Simonsa na stanowisku dyrektora kreatywnego. Lubi oglądać zdjęcia Petera Lindbergha, a pracę z nim uważa za największe osiągnięcie jakiejkolwiek modelki.

Marta Wieczorek obecnie skupia się na nauce w jednym z warszawskich liceum, a po zdaniu matury planuje karierę w największych stolicach mody, takich jak: Paryż, Nowy Jork, Londyn i Mediolan. “Chciałabym dalej pracować jako modelka, podróżować oraz uczyć się aktorstwa. Myślę, że będę w stanie pogodzić wszystkie pasje, ponieważ dzięki modelingowi bardzo szybko stałam się samodzielna” – twierdzi modelka. Zapytana jakie cechy charakteru są niezbędne w jej pracy, szybko odpowiada, że jest to cierpliwość, komunikatywność, punktualność oraz elastyczność. Uważa, że trzeba także znaleźć “złoty środek” pomiędzy pokorą a pewnością siebie. Dodaje, że istotne jest także zdrowe odżywianie się oraz odpowiednia ilość snu, które zapewniają modelce energię na cały dzień pracy.

Zapytałam także Martę o to, czy ma czas, aby pobyć zwykłą nastolatką. Szybko stwierdziła, że jej grafik jest bardzo napięty, ale dzięki wielu zadaniom do wykonania stała się lepiej zorganizowana i wręcz ma coraz lepsze oceny w szkole. Przez swoją postawę, chce łamać stereotypowe myślenie o modelkach udowodnić, że dziewczyna nie musi tylko ładnie wyglądać, ale powinna być naturalna i, przede wszystkim, budzić jakieś emocje. Dzięki temu możemy oglądać sesje zdjęciowe, od których naprawdę ciężko oderwać wzrok, a takie właśnie znajdują się w portfolio Marty.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.