Julia Banaś w sesji dla „Another Magazine”

Chodziła w pokazach Miu Miu i Fendi, na swoim koncie ma edytoriale dla chińskiej oraz paryskiej edycji „Vogue” i zachwyciła wszystkich w jesiennej kampanii Zary. Julia Banaś (AS Management), bo to o niej mowa, właśnie pojawiła się w kolejnej zachwycającej sesji, tym razem dla „AnOther Magazine”. Jej efekty możecie już teraz zobaczyć w naszej galerii!

Julia Banaś w sesji dla „Another Magazine”

Za obiektywem  stanęła tym razem Yelena Yemchuk, ukraińska fotografka mody, której prace regularnie pojawiają się w „Dazed and Confused” oraz licznych wydaniach „Vogue’a”. Edytorial z udziałem Julii Banaś nosi tytuł „Silk, Skin, Sex” i jak sama nazwa wskazuje, jest bardzo zmysłowo. Modelka pozuje w prześwitujących stylizacjach z koronek oraz bardzo delikatnych materiałów  od takich marek jak Moschino, Chloé czy Loewe, które dobrała redaktorka i stylistka Nell Kalonji. Włosy Julii ułożył Christian Eberhard, natomiast makijaż to dzieło Thomasa de Kluyvera.

Julia idzie jak burza, jej portfolio robi się coraz większe, a my tym samy mamy coraz więcej powodów do dumy. Gratulujemy kolejnej udanej sesji i… czekamy na więcej!

Przeczytajcie także
Kampania Zara jesień-zima 2016 w obiektywie Mario Sorrentiego
Fendi Couture jesień-zima 2016

ZobaczSchowaj komentarze

DKNY wiosna-lato 2017

Młody i energiczny duet dyrektorów kreatywnych objął stery nad marką DKNY (młodszą linią Donna Karan Collection) równo rok temu, a już zdążył ukształtować zupełnie nowy wizerunek nowojorskiej marki, z twarzą Belli Hadid. Tak jak wcześniej w latach 90. Donna Karan, za cel postawiła sobie ubieranie kobiet do pracy, tak teraz panowie Dao-Yi Chow i Maxwell Osborne, starają się sprostać wymaganiom współczesnej klientki, która bardziej niż marynarki i kopertowe sukienki, woli streetwear w nowoczesnym wydaniu.

DKNY wiosna-lato 2017

Wiele osób wciąż zastanawia się kim są Dao-Yi Chow i Maxwell Osborne i dlaczego dostąpili zaszczytu bycia dyrektorami kreatywnymi marki DKNY. Otóż ten nowojrski duet zasłynął już w 2008 roku, od kiedy prężnie zaczął rozwijać markę Public School. Maja też na koncie wygraną w konkursie CFDA, która jest modowym „oscarem” w Stanach Zjednoczonych. Znani są z umiejętnego łączenia świetnej jakości i precyzyjnego kroju wraz z muzycznymi i ulicznymi trendami. Nic dziwnego, ze stali się nowym motorem napędowym ikonicznej już marki, która odejściu na emeryturę jej założycieli, natychmiast wymagała odświeżenia.

Dzięki temu mieliśmy okazję oglądać wręcz futurystyczną wizje projektantów, której nie powstydziliby się nawet członkowie załogi statku Enterprise. Była to jednocześnie bardzo sportowa i seksowna kolekcja. Aby uwypuklić jej kobiecy wymiar, na wybiegu pojawiły się na najbardziej pożądane modelki sezonu, a otworzyła go Bella Hadid. Ubrane w paletę barw, takich jak błękit, granat, biel, pomarańcz, czerń oraz beż (bardzo charakterystycznej dla DKNY), pewnie kroczyły po wybiegu, zaznaczając, ze jest to odzież dla pewnej siebie i silnej kobiety. Kolekcja obfituje w oversize’owe marynarki, parki z licznymi kieszeniami, bluzy grające rolę sukienek oraz swetry z dużymi dekoltami. Pojawiła się też sportowa bielizna, dobrze widoczna zza lekkich, przeźroczystych okryć wierzchnich.

Na wybiegu wypatrzyliśmy Julię Banaś (AS Management) ubraną w wielką niebieską kurtę oraz inne znane modelki takie jak Mica Arganaraz, Hanne Gaby Odiele, Vanessa Moody, Stella Maxwell, Josephine Skriver oraz Imaan Hammam. Każda z nich pomalowana była według pomysłu Pat McGrath, gdzie pierwsze skrzypce grały ciemne burgundowe usta. Na koniec pokazu wszystkie modelki zaprezentowały się niczym jeden wielki sportowy gang, a panowie Chow i Osborne wybiegli pewnym truchtem, aby zebrać oklaski publiczności. Nawet ich osobisty styl, bazujący na czerni i sportowych wariacjach, daje nam wyraźny sygnał, że marka DKNY jest kierowana do ich własnego pokolenia, które najbardziej ceni sobie wygodę i najczęściej sięga po stroje uliczne.

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.