Julia Banaś nową twarzą Solar

Julia Banaś– jedna z najbardziej obiecujących polskich modelek, mimo tak młodego wieku ma na swoim koncie sesje i pokazy, których spokojnie mogą pozazdrościć jej starsze koleżanki po fachu. 20-latka, która może się pochwalić pracą dla domów mody takich jak Gucci, Miu Miu i Moschino czy okładką portugalskiego „Vogue’a” została właśnie ogłoszona twarzą najnowszej kampanii polskiej marki Solar na jesień-zimę 2017.

Marka Solar znana jest z tego, że chętnie angażuje do swoich kampanii polskie, młode modelki odnoszące międzynarodowe sukcesy. We wcześniejszych spotach reklamowych marki mogliśmy podziwiać między innymi Alę Sekułę czy Olę Rudnicką.

Julia Banaś niezaprzeczalnie jest perełką polskiego modelingu. Dzięki swojej charakterystycznej urodzie i niesamowitej charyzmie pnie się po szczeblach kariery w błyskawicznym tempie. Tym bardziej cieszy fakt, że modelka znalazła czas, by pracować z polską ekipą nad sesją Solara.

Jeśli chodzi o samą kampanię, na razie można wywnioskować jedno– na pewno będzie niezwykle intrygująca. Odcienie pomarańczu, granatu i czerwieni oraz niebanalne połączenia różnorodnych wzorów w zestawieniu z ognisto rudymi włosami Julii tworzą mieszankę wybuchową. Co więcej, całość jesienno-zimowej kolekcji marki Solar podkreśla wyjątkowe wnętrze– Teatr Szekspirowski w Gdańsku, gdzie miała miejsca sesja.

Cała kampania sfotografowana została przez Bartka Wieczorka, a modelkę stylizowała Agnieszka Ścibior. Rozświetlony makijaż w ciepłych barwach wykonała Marianna Yurkiewicz, a nad ułożeniem miękkich fali Julii czuwał Michał Bielecki.

Czekamy na pełną odsłonę sesji!

ZobaczSchowaj komentarze

Chloë Sevigny reklamuje tańszą linię Proenza Schouler

Ubrania Proenzy Schouler już od kilkunastu lat wzbudzają niepohamowany zachwyt i stanowią przedmiot pożądania wszystkich fashionistek ceniących sobie nietuzinkowe formy, oryginalne zestawienia i modę, która miejscami ociera się wręcz o sztukę. Niestety, projekty amerykańskiego duetu należą do najdroższych w branży, z tym większym entuzjazmem przyjęliśmy więc wiadomość o tym, że projektanci  mają zamiar poszerzyć ofertę swojej marki o znacznie bardziej przystępną cenowo linię. Słowo stało się faktem, zanim jednak trafi ona do sprzedaży, możemy podziwiać efekty promocyjnej kampanii, której twarzą została jedna z naszych ulubionych it-girls i przyjaciółka projektantów, Chloe Sevigny.

Chloë Sevigny reklamuje tańszą linię Proenza Schouler

Aby uczcić 15-lecie swojej autorskiej marki, duet Proenza Schouler postanowił spełnić w tym roku jedno ze swoich największych, zawodowych marzeń, a więc wyjść do swoich dotychczasowych i potencjalnych klientek z casualową i znacznie bardziej przystępną cenowo linią. Proenza Schouler White Label, bo tak brzmi jej nazwa, u pierwszych „zaprzyjaźnionych dystrybutorów” (tak czytamy w oświadczeniu) pojawi się w sprzedaży już w listopadzie i styczniu. Sprzedaż na szerszą skalę zaplanowano na wrzesień przyszłego roku.

White Label to linia nie tylko znacznie tańsza niż regularne projekty Lazaro Hernandeza i Jacka McCollougha, ale także kładąca zdecydowanie większy nacisk na casualowe i zahaczające niekiedy o street wear formy. Zamiast abstrakcyjnych, konstrukcyjnych i ostrych cięć mamy tu więc proste fasony,  a miejsce misternie wycinanych zdobień zajął ponadczasowy dżins, bluzy, proste okrycia wierzchnie i t-shirty. Od regularniej linii będzie odróżniało ją także czarne, nadrukowane na białej, bawełnianej metce logo (w wersji premium jest ono niebieskie, żakardowe na czarnej satynie).

Fernandez i McCollough nie ukrywają, że projekt pod nazwą „White Label” jest im bardzo bliski i stanowi odpowiedź nie tylko na potrzeby klientek, ale także ich bliskich przyjaciółek, które równie mocno co awangardowe i wyraziste formy, cenią sobie te nieco bardziej casulowe, klasyczne i przeznaczone na co dzień. Któż więc mógł zostać twarzą kampanii jeśli nie jedna z najbardziej zaprzyjaźnionych z duetem gwiazd? Chloe Sevigny – modelka, aktorka, dziennikarka i jedna z najbardziej rozpoznawalnych współczesnych it-girls w charakterystyczny dla siebie nonszalancki sposób stanęła przed obiektywem swojego chłopaka, fotografa Ricky’ego Saiza. To połączenie nie mogło się nie udać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.