Joanna Krupa, Jessica Mercedes i Kamila Szczawińska zdradzają swoje ulubione trendy na wiosnę 2017 [WIDEO]

Wiosna w natarciu! Spytaliśmy Jessicę Mercedes, Joannę Krupę i Kamilę Szczawińską o to, co będą nosić w najbliższym sezonie. Każda z nich odpowiedziała zupełnie różnie, lecz każda z nich odpowiedziała poprawnie. Dziewczyny świetnie udowadniają, jak pojemnym tematem może być słowo „trend” i jak bardzo moda jest płynna, a przez to… zwyczajnie ciekawa!

ZobaczSchowaj komentarze

Piękna kampania, padające serwery i wyprzedana kolekcja – marka Jessiki Mercedes to hit!

Amerykanie mają Kylie Jenner, której kosmetyczne produkty wyprzedają się w kilkadziesiąt sekund, my mamy innego i niemniej ambitnego”rekina” internetowego biznesu. Mowa oczywiście o Jessice Mercedes, która wczoraj, po tygodniach dopieszczania projektu, oficjalnie ruszyła z autorską marką kostiumów kąpielowych. Takiego sukcesu nie spodziewał się chyba jednak nikt!

Jessice Mercedes dawno przestał wystarczać „jedynie” blog i aktywność w mediach społecznościowych. I bardzo dobrze. Najbardziej rozpoznawalna polska blogerka, idąc za przykładem koleżanek z całego świata postanowiła wyraźniej skupić się na vlogowaniu i poszerzaniu horyzontów powoli stając się pełnoprawną i niezwykle przedsiębiorczą młodą bizneswoman.

Kiedy kilka tygodni temu zdradziła swoim obserwatorom, że już niedługo światło dzienne ujrzy jej najnowszy projekt, czyli autorska marka kostiumów kąpielowych, można było zacząć przeczuwać, że będzie ona sporym sukcesem bez względu na to, jaki byłby jej zakres cenowy – wpływ blogerki na swoich fanów, a także jej marketingowy potencjał są bowiem niepodważalne. Nikt, ani pewnie tym bardziej ona, nie spodziewał się chyba jednak, że ekscytacja w dniu premiery osiągnie takie rozmiary. Z oficjalnie otwartego wczoraj sklepu online wyprzedało się wszystko, a jeden kostium nawet w… 10 minut. Pamiętacie tak mocny debiut w polskiej modzie? Bo my nie.

Oczywiście, kluczowe znaczenie w kwestii „hajpu” jakim od początku mogła pochwalić się marka Moiess (30 tysięcy obserwatorów na Instagramie uzyskanych w zaledwie kilka dni naprawdę robi wrażenie) miała popularność Jessiki i fakt, że niezwłocznie wzięła projekt pod swój wizerunkowy i marketingowy parasol. W bardzo przemyślany i świadomy sposób zdradzała kolejne szczegóły i kulisy powstawania marki oraz pięknej sesji wizerunkowej autorstwa Gosi Turczyńskiej, pokazała także wyjątkowe osobiste zaangażowanie we wszystkie procesy, angażując do nich nie tylko specjalistów, ale też najbliższych przyjaciół. A o tym, że każdy konsument lubi mieć poczucie, że za marką stoi przede wszystkim człowiek, nie musimy chyba mówić.

Szczerze gratulujemy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.