Joanna Horodyńska po raz trzeci projektuje dla marki SI-MI

Najlepiej ubrana Polka lubi coraz to nowe modowe wyzwania, dlatego postanowiła po raz trzeci zaprojektować swoją autorską kolekcję dla marki SI-MI. Mowa oczywiście o Joannie Horodyńskiej, która nowe trendy kocha z wzajemnością i najciekawsze z nich uwielbia testować na własnej osobie. Tym razem postanowiła zmierzyć się z falbanami, a efekty jej szalonych pomysłów możecie zobaczyć premierowo na łamach Fashion Post.

Joanna Horodyńska po raz trzeci projektuje dla marki SI-MI

Poprzednie dwie kolekcje zaprojektowane przez Joannę Horodyńską dla SI-MI okazały się sprzedażowym hitem. Marka zachęcona tymi sukcesami idzie za ciosem i prezentuje nam najnowszą kolekcję wiosna-lato 2017. Polska trendsetterka postanowiła zmierzyć się z ultra kobiecym tematem i jednocześnie najgorętszym hitem tego sezonu, czyli falbanami. Linia ubrań „Lullaby” jest jednocześnie asymetryczna, przeskalowana i mocno osadzona w latach 80. Falbany występują wszędzie – na bluzkach, spodniach, sukienkach oraz spódnicach.

Joanna Horodyńska dla SI-MI – jesień-zima 2016

„Kicz jest dla mnie prawdziwie stylowy:, opowiada Joanna. Lubię mierzyć się z tematami, które zazwyczaj omijałam w swoim stylu. Tym razem właśnie chodzi o falbanę. Właściwie to nigdy specjalnie jej nie lubiłam. Nie traktuje falbany romantycznie, ani zbyt tanecznie. Oczywiste i łatwe do odgadnięcia koncepcje nigdy mnie nie interesują. Chciałam, żeby była oryginalna, seksowna, a nawet momentami perwersyjnie wyeksponowana, a to za sprawą lateksowego, gorsetowego pasa” – tak swoje inspiracje opisuje Joanna.

Ponieważ jest to kolekcja na wiosnę-lato, kolorystyka wszystkich jej elementów osadzona jest w dziewczęcych pastelach, a dokładnie chłodnych błękitach oraz różach. Nie zabrakło seksownych metalicznych sukienek oraz lateksu, z którego uszyto spodnie oraz płaszcz, a także sznurowany gorset. Klasyka przejawia się w formie beżowego trencza, białej bluzki oraz spodni w delikatne prążki. Ta silna dawka trendów nie jest jednak przytłaczająca, a każda klientka z powodzeniem może wybierać swoje ulubione.

Exclusive: SI-MI i Joanna Horodyńska – nowa kolekcja

Sesję stylizowała oczywiście sama Joanna, która wykonanie makijażu i fryzur powierzyła dobrze sprawdzonej ekipie. Makijaż w jasnych kolorach zrobiła Beata Milczarek, a na dwukolorowe włosy zdecydowała się Sylwia Habdas. Czy ich kreacja oznacza powrót farbowania włosów w dwóch skrajnych kolorach? Wszak Joanna jest w stanie wypromować każdy look, nawet taki, który kiedyś uchodził za najbardziej niestosowny i kiczowaty.

My już zaglądamy na stronę marki, aby zrobić zakupy. A wy co wybieracie?

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Klasyka w zwiewnej odsłonie w kampanii Mally&Co. wiosna-lato 2017

Powstała w 2014 marka z początku dała się poznać jako producent najwyżej jakości kożuchów, skórzanych kurtek i futrzanych parek. Nadal są one stałym elementem jej kolekcji, jednak od jakiegoś czasu najbardziej wymagające klientki znajdą wśród nich także całe spektrum klasyki ready-to-wear. W sezonie wiosna-lato Mally&Co. kontynuuje swój romans z lekkimi tkaninami, proponując zmysłowe i kobiece kroje tak samo idealne na wakacje w Portofino, jak i lato w gorącej, zatłoczonej Warszawie.

Klasyka w zwiewnej odsłonie w kampanii Mally&Co. wiosna-lato 2017

Powiedzenie o marce Mally&Co., że tworzy modę nie tylko wysokiej jakości, ale przede wszystkim wyjątkowo funkcjonalną, nie powinno być nadużyciem – jej twórcy zdają się absolutnie rozumieć potrzeby współczesnych kobiet, które od mody oczekują wyjątkowości, klasyki połączonej z wysmakowanym designem, podkreślającej wewnętrzny seksapil zmysłowości oraz fasonów, dzięki którym służbowa stylizacja może w 10 minut stać się idealnym outiftem na randkę z facetem lub drinka z przyjaciółką.

Podejście to widać zresztą w najnowszej, wiosenno-letniej kampanii i kolekcji marki. Znalazły się w niej zarówno idealnie skrojone lniane marynarki, jedwabne maxi sukienki i najmodniejsze koszule z odkrytymi ramionami, które w połączeniu z pokrytymi frędzlami ramoneskami czy skórzanymi spodniami tworzą jednocześnie delikatny, ale nie pozbawiony rockowego pazura wizerunek.

Zwiewne, zmysłowe sukienki w kolorze malinowej czerwieni, a także metaliczne garnitury i białe, dwurzędowe marynarki (nasz faworyt!) to świetne uzupełnienie kapsułowej, wakacyjnej garderoby. Planujecie urlop? W takim razie koniecznie zajrzyjcie do stacjonarnego butiku marki przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie lub odwiedźcie sklep online!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.