Jessica Ziółek: „Bycie sobą to mój przepis na sukces” [WYWIAD]

Nie chce być nazywana WAG, ani modelką, a swoją przyszłość wiąże z… modą. Jessikę Ziółek, partnerkę Arkadiusza Milika, zapytaliśmy więc o to, jak osiągnąć sukces w social media, gdzie widzi dla siebie miejsce w modzie i show biznesie oraz, oczywiście, o ulubione miejsca w Neapolu, gdzie na co dzień mieszka. Co powiedziała? Sprawdźcie!

W powszechnej opinii przyjęło się, że na Śląsku to kobiety „rządzą” w związku i w domu. Czy w twoim związku z Arkiem Milikiem też to tak wygląda?

Nasz związek jest demokratyczny (śmiech), nikt w nim nie rządzi. Każde z nas ma prawo do własnego zdania, szanujemy się z Arkiem i wspieramy. Obiegowa opinia na temat Ślązaczek jest taka, że są silne i potrafią wiele znieść. Podziwiam takie kobiety. Kiedy patrzę na swoją babcię, która wychowała czwórkę dzieci, pracowała zawodowo za granicą, uczyła dzieci języka niemieckiego, prowadziła dom i była duszą towarzystwa (nadal tak jest!) to aż chce się być taką jak ona. Jest dla mnie wzorem do naśladowania.

Obecnie mieszkasz w Neapolu. Zdradź nam swoje ulubione miejsca!

Moim ulubionym miejscem w Neapolu jest zdecydowanie mój własny dom. Tylko tu mogę być sobą, spędzać czas z Arkiem, gotować, uczyć się. To moja przystań. Kiedy chcę odpocząć i zebrać myśli wybieram się do pobliskiej kawiarni nad morzem, gdzie mogę zawsze usiąść sama i zastanowić się nad wszystkim co mnie otacza. Często chodzimy z Arkiem do naszej ulubionej restauracji Da Cicciotto – tam możemy zjeść bezglutenowy makaron, pyszne lokalne ryby (świeże!!!) i wypić prawdziwą włoską kawę. Czasem jedziemy wieczorem do Centrum Neapolu, gdzie mamy nasze tajemne miejsce – tam spędzamy czas tylko we dwoje. Nie zdradzę nazwy – przecież każdy ma prawo do tajemnic, prawda? (śmiech).

Przyjaźnisz się z innymi partnerkami polskich piłkarzy? Ze zdjęć na Instagramie można odnieść wrażenie, że się lubicie.

Przyjaźń według mnie to poważne słowo, które zobowiązuje. Mam dwie przyjaciółki, które zawsze mi pomagają, są z moich rodzinnych stron. Z dziewczynami z reprezentacji Polski znamy się i lubimy, spotykamy się zwykle w sytuacjach „służbowych”, czyli na meczach, zgrupowaniach itp. W tym sensie jesteśmy blisko siebie.

Na Instagramie śledzi cię ponad 70 tysięcy osob. Jaki jest twój przepis na sukces w social media?

Bycie sobą – to jest mój przepis na sukces. Pracuję nad sobą, rozwijam się, staram się nie wzorować na innych.

Ostatnio coraz częściej można było spotkać cię na imprezach w Polsce. Czy to oznacza, że wiążesz swoją przyszłość z rodzimą branżą mody i show biznesu?

Byłam na kilku ważnych imprezach i pokazach mody – chcę bardziej poznać świat showbiznesu i mody oraz ludzi z nim związanych. Po Euro 2016 wycofałam się nieco z życia publicznego, czułam, że potrzebuję wsparcia i osoby która dobrze mną pokieruje, moją karierą… Znalazłam kogoś takiego, więc chcę bardziej pokazać się światu, zwłaszcza, że przygotowuję kilka projektów, które niebawem ujrzą światło dzienne.

Jak opisałabyś swój styl? Czy są jakieś marki, które lubisz i cenisz najbardziej?

Najbardziej lubię styl sportowy, ale z domieszką elegancji. Stawiam na wygodę, gdyż ciągle jestem w biegu. Jedną z marek, którą lubię nosić jest Dsquared – cenię ją za jakość materiałów i krój. Jeśli chodzi o akcesoria zdecydowanie stawiam na Louis Vuitton. Lubię buty Giuseppe Zanotti i Isabel Marant. Oczywiście cenię polską modę i polskich projektantów. Podobają mi się projekty Roberta Kupisza, Dawida Wolińskiego, Łukasza Jemioła, duetu MMC, Badury, La Manii czy marki Zaquad. Czasem kupuję także ubrania w sieciówkach i miksuję je z moimi. Mam w swojej szafie także kilka marek „no name”, które są efektowne, robią wrażenie i mają tę właściwość, że zmienią każdą stylizację. Lubię też przerabiać ubrania, coś obcinać, doszywać (cekiny, aplikacje) – wtedy mam pewność, że nikogo nie spotkam w takiej samej kreacji.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 31.07-06.08.2017

Miniony tydzień upłynął nie tylko pod znakiem ekscytujących, limitowanych kolekcji i zaskakujących decyzji kierownictw niektórych wydawnictw, ale przede wszystkim… pieniędzy, które, co tu dużo mówić, rządzą modą, popkulturą i sportem. Od zatrważających cen za biżuterię sygnowaną nazwiskiem rapera, po najgorętszy (i najdroższy) sportowy transfer sezonu, oto wszystko, co musicie wiedzieć, aby być na bieżąco.

Conde Nast zamyka siostrzane tytuły „Vogue Italia”

Zmian na włoskim rynku prasy ciąg dalszy. Po rewolucji, jaką przeprowadza nowy naczelny „Vogue Italia” Emanuele Farnetti, tym razem kluczowe decyzje podjęło kierownictwo włoskiego Conde Nast. Chodzi o zamknięcie kilku siostrzanych tytułów magazynu: skierowanego do mężczyzn „L’Uomo Vogue”, poświęconego modzie ślubnej „Vogue Sposa”, dzieciom „Vogue Bambini” i akcesoriom „Vogue Gioiello”. Jak uzasadnia prezes Conde Nast Italia Fedele Usai, kroki te mają umożliwić skupienie się na najważniejszych i najbardziej prestiżowych tytułach. Ostatnie numery wyżej wspomnianych czasopism pojawią się w sprzedaży w grudniu.

Khloe Kardashian zostanie… mentorką młodych projektantów

Siostry Kardashian-Jenner lubią imać się różnych zajęć, nie zawsze idealnie korespondujących z ich predyspozycjami, jednak najnowsze zadanie, jakie dostała Khloe Kardashian, jest chyba najbardziej dyskusyjne ze wszystkich. Młodsza siostra Kim na nadchodzącym tygodniu mody w Nowym Jorku zostanie bowiem… mentorką młodych, aspirujących projektantów. Wszystko w ramach projektu i grupowego pokazy VFiles, który umożliwi młodym twórcom zaprezentowanie swojej kolekcji na oficjalnym wybiegu New York Fashion Week. Czy naprawdę nie było kogoś, kto miałby więcej doświadczenia związanego z modą?

„Poster Girl” – wyjątkowa, kapsułowa kolekcja od Prady

Po limitowanej kolekcji stworzonej we współpracy z platformą My Theresa, włoska marka przygotowała kolejną gratkę dla wszystkich swoich fanek. W skład linii, która będzie dostępna w wybranych butikach stacjonarnych oraz u dystrybutorów internetowych, wejdą bluzy i koszulki, zarówno z długim, jak i krótkim rękawem, wszystkie pokryte nadrukami stylizowanymi na retro plakaty. Koszt t-shirtu to około 1200 złotych, a bluzy – 2800 złotych.

Biżuteria Yeezy dostępna w Colette

Mimo że do ostatecznego zamknięcia Collete pozostały jedynie 4 miesiące, paryski butik nie przestaje wprowadzać do swojego portfolio nowych marek i kolekcji. Jedną z ostatnich jest limitowana linia biżuterii z czwartej kolekcji Kanyego Westa, stworzona wspólnie ze gigantem przemysłu biżuteryjnego, marką Jacob & Co. Inspirowana florencką sztuką z XIV wieku, zawiera w sobie masywne pierścionki, różnego rodzaju wisiorki i medaliony z wizerunkiem Matki Boskiej oraz Archanioła Gabriela. Niestety nie należy do tanich – jej ceny dochodzą nawet do 16 tysięcy euro. Sami oceńcie, czy warto.

To koniec pewnej epoki: Neymar Jr. odchodzi z Barcelony do PSG

Wszyscy fani FC Barcelona oraz duetu Neymar-Messi będą musieli pogodzić się z tym, że brazylijska gwiazda futbolu po 9 latach kończy swoją przygodę z „dumą Katalonii”. Transfer, który podobno był podyktowany tym, że Neymar wreszcie chciał wyjść z cienia Messiego, nie odbył się jednak bez poważnych komplikacji. Piłkarz sam bowiem musiał wykupić w Barcelonie swoją kartę zawodniczą, wartą, bagatela 222 miliony euro (wykupienie jej przez PSG oznaczałoby naruszenie regulacji UEFA, co z kolei mogłoby prowadzić nawet do wykluczenia francuskiej drużyny z Ligi Mistrzów). Nawet jeśli Neymar faktycznie wyłożył tę kwotę z własnej kieszeni (w co wątpi coraz więcej osób), kwota ta szybko mu się zwróci – w Paryżu ma bowiem zarabiać 225 milionów euro rocznie, co uczyni go najlepiej zarabiającym piłkarzem na świecie.

Sesja tygodnia: Valery Kaufman w „Vogue Espana”

Stylizacja tygodnia: Kendall Jenner w sukience Zimmermann i butach Alexandre Vauthier

ZobaczSchowaj komentarze

Białe botki na cztery sposoby: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

TOPSHOP

KURTKA
ok. 300 zł

H&M

BOTKI
229,90 ZŁ

YEEZY

SPODNIE
OK. 1200 ZŁ

ZARA

BLUZKA
59,90 ZŁ

ASOS

OKULARY
ok. 100 zł

VERSUS VERSACE

"NERKA"
ok. 950 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.