Jessica Chastain została twarzą kampanii Prada Resort 2017

Miuccia po raz kolejny zaskakuje. W najnowszej kampanii Prada Resort 2017 tym razem nie postawiła na największe nazwiska modelingu, ale na aktorkę. I to nie byle jaką, bo rudowłosą piękność Jessicę Chastain, dwukrotnie nominowaną do Oskarów za najlepszą rolę żeńską. Autorem kampanii został sam Willy Vanderperre. Zobaczcie!

Kolekcje Resort zapowiadają jak będzie wyglądał sezon wiosenno-letni według największych domów mody. A jak będzie on wyglądał według Prady? Z pewnością będzie sportowo i bardzo barwnie. Tym razem, Miuccia postawiła na intensywne kolory oraz graficzne wzory. Sukienki w intensywnych odcieniach różu, pomarańczu czy błękitu zostały zestawione, dosyć niespodziewanie, z męskimi parkami oraz kurtkami przeciwdeszczowymi.

Kampania autorstwa Willy’ego bez wątpienia przypadnie do gustu fanom kina. Filmowe, mocno skontrastowane kadry przypominają stare lata Hollywood, a Jessica Chastain zachwyca swoją elegancją i klasą. Aktorka nie jest jednak jedyną gwiazdą kampanii Prada. Obok niej, równie istotną rolę odgrywa miasto, w którym zrealizowano kampanię, czyli Mediolan. Aktorka pozuje na tle ikonicznych miejsc we włoskiej stolicy mody, na przykład na tle nowo otwartej Fondazione Prada lub miejskiego planetarium Ulrico Hoepli.

Przeczytajcie także

Kim jest Miuccia Prada
Kampania Prada jesień-zima 2016

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 03-09.07.2017

Za nami niezwykle inspirujący i chwilami naprawdę zaskakujący tydzień haute couture. Podczas minionych kilku dni podziwialiśmy wyjątkowe kolekcje największych domów mody, cieszyliśmy się z sukcesu polskich blogerek, które po raz pierwszy z pierwszego rzędu oglądały pokaz Chanel, byliśmy świadkami jak Celine Dion wyrasta na największą gwiazdę imprezy, kibicowaliśmy polskim modelkom i jak zwykle z wypiekami na twarzy śledziliśmy modę uliczną. Czas wrócić „na ziemię”, która w w modowym wydaniu jest ostatnio bardzo urodzajna: oto najważniejsze newsy i zapowiedzi o planowanych współpracach, wystawach i, jak zwykle w tej branży, konfliktach.

Stafano Gabbana ostro skrytykował nową kolekcję Diora

Połowa włoskiego duetu lubi w ostatnim czasie dosadnie wyrażać swoje zdanie na Instagramie. Tym razem, mocno dostało się Marii Grazii Chiuri, która w Paryżu pokazała swoją drugą kolekcję couture dla Diora. Projektant dał wyraźnie do zrozumienia, że totalnie nie jest fanem tego, co zaprezentowała dyrektor kreatywna francuskiej marki komentując filmik, jaki na swojego Instagrama wrzuciła Anna Dello Russo. Gabbana napisał „Ha sbagliato tutto come al solito:, co w wolnym tłumaczeniu można interpretować jako „jak zwykle zrobiła to nie tak”. Wydaje nam się jednak, że ostatnia śmiać się będzie Chiuri, bo to Dior cieszy się obecnie większą sympatią klientów i gwiazd niż nieustannie borykające się z problemami Dolce&Gabbana.

Colette właśnie ogłosiło współpracę z… H&M Studio

Specjalny projekt Colette z Balenciagą, w ramach którego marka zagospodarowała pierwsze piętro sklepu i stworzyła specjalną, kapsułową kolekcję, bije obecnie rekordy popularności. Tymczasem, kultowy paryski multibrand już zapowiedział swoją nową współpracę – tym razem, co może trochę dziwić, z H&M Studio, dla którego będzie to pierwsza taka kolaboracja w historii swojego istnienia. Limitowana kolekcja stworzona przez szwedzką markę bazować będzie na charakterystycznych dla Colette odcieniach granatu i bieli oraz składać się będzie z 9 elementów z ręcznie stworzonymi nadrukami. Całość przez dwa tygodnie będzie dostępna stacjonarnie przy Rue Saint Honore oraz online od 21 sierpnia. Jeśli jednak nie uda się wam załapać na te wyjątkowe projekty, uspokajamy: H&M planuje globalną dystrybucję tej kolekcji i ma ona pojawić się w wybranych salonach marki w połowie września.

Prada stworzyła kapsułową kolekcję dla MyTheresa

Skoro już o współpracach mowa, siły postanowiły połączyć także Prada oraz niemiecka paltforma e-zakupowa, MyTheresa. Efektem jest kapsułowa kolekcja bazująca na znanych doskonale z wiosennej odsłony marki pierzastych wykończeniach oraz kwiecistych nadrukach zastosowanych chociażby na utrzymanych w duchu lat 60. mini sukienkach. Nie zabrakło także bogato zdobionych dodatków. Ceny? Od 660 dolarów za wykańczane piórami klapki do około 2 tysięcy dolarów za cekinową sukienkę.

Nie żyje współzałożycielka domu mody Margiela

Miniony tydzień przyniósł także niestety smutne wiadomości. W wieku 73 lat zmarła bowiem Jenny Meirens, współzałożycielka domu mody Margiela. Nazywana była cichym, ale dobitnym głosem współczesnej mody i to ona, mimo że niewidoczna na pierwszym planie, była odpowiedzialna ze większość nietuzinkowych pomysłów jakie Martin Margiela i jego marka serwowała branży mody przez ostatnie 3 dekady.

Lata mody w Chloe okiem Guya Bourdin

2017 rozpieszcza nas jeśli chodzi o wystawy i retrospektywy twórczości największych projektantów. Nie tak dawno, bo w maju otworzyła się przecież ogromna wystawa poświęcona Balenciadze, podczas ostatniego tygodnia haute couture swoją premierę miała największa w historii retrospektywa twórczości Christiana Diora, wyjątkowy projekt przygotowała też marka Chloe, która świętuje nim otwarcie swojej nowej artystycznej siedziby, Maison Chloe. Wystawa, na jaką zdecydowała się francuska marka przedstawi wizerunek dziewczyny Chloe kreowany oczami Guya Bourdin. To niesamowita okazja podziwiania archiwalnych i wyjątkowych zdjęć datowanych nawet na lata 50. Wystawa potrwa do 3 września, a bilety uprawniające do wstępu można nabywać za pośrednictwem strony internetowej marki.

Sesja tygodnia: Julia Banaś w Vogue Mexico

Stylizacja tygodnia: Kendall Jenner w żakiecie Jacquemus

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze palety cieni do powiek nie tylko na świąteczny prezent

Marc Jacobs Beauty

Style Eye-Con N°20
429 zł

Urban Decay

Paleta metalicznych cieni do powiek
249 zł

Becca

Eye Lights Palette Apres Ski Glow Collection
185 zł

Bobbi Brown

Caviar & Rubies Eye Shado
350 zł

Too Faced

Boss Lady Beauty Agenda
239 zł

Lancôme

La Palette d'Olympia
489 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.