Jesienno-zimowa kampania Triumph z blogerką Leonie Hanne

Większość kobiet wie, że znalezienie idealnie dopasowanej bielizny to nie małe wyzwanie. Marka Triumph w sezonie jesienno-zimowym postanowiła pomóc swoim klientom w tym ciężkim zadaniu i wspólnie z międzynarodowej sławy blogerką Leonie Hanne, znaną pod pseudonimem Ohh Couture, stworzyła wyjątkową kampanię „Znajdź swój ideał”. Zobaczcie efekty!

Leonie Hanne założyła swojego bloga w 2014 roku. Dzisiaj na samym Instagramie obserwuje ją ponad 500 tysięcy osób, które codziennie śledzą jej dalekie podróże oraz modowe stylizacje w świetnym wydaniu. Sesja zdjęciowa kampanii Triumph została zrealizowana w Londynie, jednym z ulubionych miast blogerki. Począwszy od leniwego poranku po przygotowania do wieczornego wyjścia, Leonie prezentuje na sobie klasyczne komplety bielizny oraz te bardziej zmysłowe w kolorze czerni i czerwieni.
W nowej kampanii Triumph, Hanne prezentuje kultowe modele marki, czyli Amourette 300 oraz Magic Boost. Model Amourette zapewnia komfort noszenia, jednocześnie wyróżniając się koronkowym wzorem, który może zmysłowo wystawać spod koszuli. Z kolei, Magic Boost to opcja na wieczorne wyjścia. Zestaw podkreśli naszą sylwetkę, szczególnie dzięki majtkom z wysokim stanem, które ukryją wystający brzuch. Leonie zaproponowała również stylizacje, które mają podkreślić jej osobowość oraz charakterystyczny styl. Na co dzień, blogerka postawiła na luźną koszulę w zestawieniu z czarnymi spodniami 3/4, a na wieczór na klasyczną małą czarną.

Nowa kampania marki Triumph we współpracy z blogerką Leonie Hanne jest dowodem na to, że dobrze dopasowana bielizna nie tylko potrafi dodać nam pewności siebie, ale potrafi również podkreślić naszą sylwetkę. A nam ciężko się z tym nie zgodzić!

ZobaczSchowaj komentarze

Jessica Hart nową twarzą Triumph – zadaliśmy jej kilka pytań!

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych australijskich modelek, bohaterka niezliczonych ilości międzynarodowych okładek, miłośniczka sportu i zdrowego stylu życia. Jessica Hart została właśnie twarzą marki Triumph i z tej okazji specjalnie dla czytelników Fashion Post opowiedziała o tym, jak utrzymuje świetną formę, dlaczego na sesji najbardziej ceni porozumienie z fotografem i co skłoniło ją do założenia własnej marki urodowej. Warto!

Jessica Hart nową twarzą Triumph – zadaliśmy jej kilka pytań!
ZobaczSchowaj komentarze

Lato 2017: najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne

GUCCI

OKULARY
OK. 1400 ZŁ

SAINT LAURENT

OKULARY
OK. 1700 ZŁ

BERSHKA

OKULARY
49,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

PULL&BEAR

OKULARY
39,90 ZŁ

LOCAL HEROES

OKULARY
89 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.