Jesienno-zimowa kampania Triumph z blogerką Leonie Hanne

Większość kobiet wie, że znalezienie idealnie dopasowanej bielizny to nie małe wyzwanie. Marka Triumph w sezonie jesienno-zimowym postanowiła pomóc swoim klientom w tym ciężkim zadaniu i wspólnie z międzynarodowej sławy blogerką Leonie Hanne, znaną pod pseudonimem Ohh Couture, stworzyła wyjątkową kampanię „Znajdź swój ideał”. Zobaczcie efekty!

Leonie Hanne założyła swojego bloga w 2014 roku. Dzisiaj na samym Instagramie obserwuje ją ponad 500 tysięcy osób, które codziennie śledzą jej dalekie podróże oraz modowe stylizacje w świetnym wydaniu. Sesja zdjęciowa kampanii Triumph została zrealizowana w Londynie, jednym z ulubionych miast blogerki. Począwszy od leniwego poranku po przygotowania do wieczornego wyjścia, Leonie prezentuje na sobie klasyczne komplety bielizny oraz te bardziej zmysłowe w kolorze czerni i czerwieni.
W nowej kampanii Triumph, Hanne prezentuje kultowe modele marki, czyli Amourette 300 oraz Magic Boost. Model Amourette zapewnia komfort noszenia, jednocześnie wyróżniając się koronkowym wzorem, który może zmysłowo wystawać spod koszuli. Z kolei, Magic Boost to opcja na wieczorne wyjścia. Zestaw podkreśli naszą sylwetkę, szczególnie dzięki majtkom z wysokim stanem, które ukryją wystający brzuch. Leonie zaproponowała również stylizacje, które mają podkreślić jej osobowość oraz charakterystyczny styl. Na co dzień, blogerka postawiła na luźną koszulę w zestawieniu z czarnymi spodniami 3/4, a na wieczór na klasyczną małą czarną.

Nowa kampania marki Triumph we współpracy z blogerką Leonie Hanne jest dowodem na to, że dobrze dopasowana bielizna nie tylko potrafi dodać nam pewności siebie, ale potrafi również podkreślić naszą sylwetkę. A nam ciężko się z tym nie zgodzić!

ZobaczSchowaj komentarze

5 pytań do Rity Ory

Na czerwony dywan i wielkie gale nosi efektowne suknie z domów mody, takich jak: Tom Ford, Zuhair Murad, Zac Posen, Elie Saab, Vivienne Westwood oraz Jeremy Scott. Jej przygoda z projektowaniem sportowej odzieży trwa już od kilku lat. Teraz Rita Ora postanowiła zaprojektować kapsułową kolekcję bielizny wraz z marką Tezenis, należącą do grupy Calzedonia, której jest ambasadorką już od ponad roku. O tym, skąd czerpała inspirację oraz jakie ma dalsze plany na zdobywanie doświadczenia jako projektantka mody opowiedziała nam podczas niedawnego pobytu w Polsce.

Jesteś artystką i najlepiej wyrażasz się poprzez muzykę. Czego słuchałaś projektując kolekcję wraz z zespołem marki Tezenis?
Tak, to prawda, nieustannie słucham muzyki. Podczas pracy nad kolekcją wybierałam najczęściej utwory The Weeknd, Whitney Houston – którą podziwiam od zawsze, oraz Mariah Carey, która ma niesamowity głos. Jestem osobą, którą inspirują wielkie gwiazdy. Dlatego chciałam zaprojektować kolekcję bielizny, która będzie podkreślać kobiecość prawdziwej diwy.

Do tego nawiązuje moje kolejne pytanie. Czy twoja kolekcja dla Tezenis jest też dla zwykłych kobiet czy tylko dla odważnych diw?
Jest zdecydowanie dla każdej z nas. Chciałam, aby kobiety nosząc ją czuły się pewniej, aby dodawała im siły. Uważam, że obecnie potrzebna jest nam większa wiara w siebie, nie możemy zapatrywać się tylko i wyłącznie na okładki magazynów, które często wpędzają nas w kompleksy. Takie odczucia chciałam przemycić w swojej kolekcji. Chciałabym widzieć w niej mocne kobiety. My kobiety, powinnyśmy się bardziej wspierać.

Na jakie inne okazję można nosić tę bieliznę?
Chciałabym, aby można ją było nosić na co dzień. Będzie świetnie wyglądała z dżinsami, marynarką, ale także pod zwykłym t-shirtem. Kobiety mogą się inspirować moim dzisiejszym strojem – mam na sobie skórzaną kurtkę i dzwony. Nie chciałabym, żeby była noszona tylko w sypialni.

Chciałabyś rozszerzyć swoją kapsułową kolekcję dla Tezenis lub w przyszłości zostać projektantką mody?
Zdecydowanie tak! Chciałabym rozwijać się muzycznie, ale także jako projektantka mody. Zrobiłam aż 15 kolekcji z marką Adidas, więc myślę, że wiele się nauczyłam do tej pory. Okazuje się jednak, że projektowanie bielizny jest o wiele trudniejsze. Uważam, że jest to nowy rozdział w moim rozwoju zawodowym i muszę przyznać, że mam ochotę na wielki sukces. 

Współpracujesz z wieloma markami odzieżowymi, jesteś muzą Jeremiego Scotta. Czy jest jakiś projektant mody, którego podziwiasz najbardziej i chciałabyś z nim współpracować?
Tak, uwielbiam Jeremiego, jest moim dobrym przyjacielem. Podziwiam też osobowość i talent Toma Forda. Myślę, że poznawanie projektantów i wdrażanie się w świat mody, było świetnym wstępem do projektowania. Bardzo ważne jest, aby mieć szacunek do pracy każdego projektanta i doceniać jego wysiłek, bo to zawsze zaprocentuje w przyszłości.

Bardzo dziękuje za rozmowę.
Dziękuję bardzo.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.