MODA

Jesienno-zimowa kampania Triumph z blogerką Leonie Hanne

19.10.2016 Redakcja Fashion Magazine

Jesienno-zimowa kampania Triumph z blogerką Leonie Hanne

Leonie Hanne założyła swojego bloga w 2014 roku. Dzisiaj na samym Instagramie obserwuje ją ponad 500 tysięcy osób, które codziennie śledzą jej dalekie podróże oraz modowe stylizacje w świetnym wydaniu. Sesja zdjęciowa kampanii Triumph została zrealizowana w Londynie, jednym z ulubionych miast blogerki. Począwszy od leniwego poranku po przygotowania do wieczornego wyjścia, Leonie prezentuje na sobie klasyczne komplety bielizny oraz te bardziej zmysłowe w kolorze czerni i czerwieni.
W nowej kampanii Triumph, Hanne prezentuje kultowe modele marki, czyli Amourette 300 oraz Magic Boost. Model Amourette zapewnia komfort noszenia, jednocześnie wyróżniając się koronkowym wzorem, który może zmysłowo wystawać spod koszuli. Z kolei, Magic Boost to opcja na wieczorne wyjścia. Zestaw podkreśli naszą sylwetkę, szczególnie dzięki majtkom z wysokim stanem, które ukryją wystający brzuch. Leonie zaproponowała również stylizacje, które mają podkreślić jej osobowość oraz charakterystyczny styl. Na co dzień, blogerka postawiła na luźną koszulę w zestawieniu z czarnymi spodniami 3/4, a na wieczór na klasyczną małą czarną.

Nowa kampania marki Triumph we współpracy z blogerką Leonie Hanne jest dowodem na to, że dobrze dopasowana bielizna nie tylko potrafi dodać nam pewności siebie, ale potrafi również podkreślić naszą sylwetkę. A nam ciężko się z tym nie zgodzić!