Jesienno-zimowa kampania Triumph z blogerką Leonie Hanne

Większość kobiet wie, że znalezienie idealnie dopasowanej bielizny to nie małe wyzwanie. Marka Triumph w sezonie jesienno-zimowym postanowiła pomóc swoim klientom w tym ciężkim zadaniu i wspólnie z międzynarodowej sławy blogerką Leonie Hanne, znaną pod pseudonimem Ohh Couture, stworzyła wyjątkową kampanię „Znajdź swój ideał”. Zobaczcie efekty!

Leonie Hanne założyła swojego bloga w 2014 roku. Dzisiaj na samym Instagramie obserwuje ją ponad 500 tysięcy osób, które codziennie śledzą jej dalekie podróże oraz modowe stylizacje w świetnym wydaniu. Sesja zdjęciowa kampanii Triumph została zrealizowana w Londynie, jednym z ulubionych miast blogerki. Począwszy od leniwego poranku po przygotowania do wieczornego wyjścia, Leonie prezentuje na sobie klasyczne komplety bielizny oraz te bardziej zmysłowe w kolorze czerni i czerwieni.
W nowej kampanii Triumph, Hanne prezentuje kultowe modele marki, czyli Amourette 300 oraz Magic Boost. Model Amourette zapewnia komfort noszenia, jednocześnie wyróżniając się koronkowym wzorem, który może zmysłowo wystawać spod koszuli. Z kolei, Magic Boost to opcja na wieczorne wyjścia. Zestaw podkreśli naszą sylwetkę, szczególnie dzięki majtkom z wysokim stanem, które ukryją wystający brzuch. Leonie zaproponowała również stylizacje, które mają podkreślić jej osobowość oraz charakterystyczny styl. Na co dzień, blogerka postawiła na luźną koszulę w zestawieniu z czarnymi spodniami 3/4, a na wieczór na klasyczną małą czarną.

Nowa kampania marki Triumph we współpracy z blogerką Leonie Hanne jest dowodem na to, że dobrze dopasowana bielizna nie tylko potrafi dodać nam pewności siebie, ale potrafi również podkreślić naszą sylwetkę. A nam ciężko się z tym nie zgodzić!

ZobaczSchowaj komentarze

Jessica Hart nową twarzą Triumph – zadaliśmy jej kilka pytań!

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych australijskich modelek, bohaterka niezliczonych ilości międzynarodowych okładek, miłośniczka sportu i zdrowego stylu życia. Jessica Hart została właśnie twarzą marki Triumph i z tej okazji specjalnie dla czytelników Fashion Post opowiedziała o tym, jak utrzymuje świetną formę, dlaczego na sesji najbardziej ceni porozumienie z fotografem i co skłoniło ją do założenia własnej marki urodowej. Warto!

Jessica Hart nową twarzą Triumph – zadaliśmy jej kilka pytań!

Nowa kampania marki Triumph „Znajdź Ideał dla każdej siebie” jest skierowana do wszystkich typów kobiet. Jak ty opisałabyś samą siebie?

Lubię myśleć, że jestem po trochu każdą z nich. Z natury jestem chłopczycą, ale uwielbiam czasami pokazać swoją bardziej dziewczęcą, zadziorną, sportową czy seksowną stronę, więc nigdy nie ograniczam się do jednej „kategorii”.

W twojej karierze bardzo dużą rolę odegrały kampanie i sesje zdjęciowe dla marek bieliźnianych. Co twoim zdaniem jest najważniejsze w czasie takich pokazów czy sesji?

Kluczową sprawą podczas sesji jest nić porozumienia z fotografem i tym razem właśnie tak było. Świetnie pracowało mi się z Rankinem, znanym brytyjskim fotografem, któremu udało się pokazać na zdjęciach różne strony mojej osobowości.

Wiele osób twierdzi, że masz jedno z najlepszych ciał w branży. Co robisz, żeby utrzymać taką formę? Jesteś na jakiejś specjalnej diecie?

Nie jestem na żadnej diecie i nie mam żadnych sekretów. Jem zdrowo i ćwiczę regularnie – to działa!

Jak opisałabyś swój styl?

Cały czas się zmienia. Lubię ubrania wygodne oraz miksowanie męskich fasonów z kobiecymi.

Ponad 2 lata temu założyłaś swoją własną markę kosmetyczną Luma Cosmetics. Skąd pomysł, żeby iść w kierunku beauty?

Kocham makijaż i pielęgnację! Uwielbiam się malować, szczególnie kiedy wiem, które produkty najbardziej mi służą. Czasem wystarczy jedynie odrobina, żeby pięknie podkreślić nasze naturalne atuty. Nie mogę się doczekać marca, kiedy moja marka znowu wejdzie na rynek. Cały czas nad nią pracuję i chcę żeby się zmieniała.

Urodziłaś się w Australii, ale mieszkasz w Nowym Jorku. Masz jakieś swoje ulubione miejsca, które byś nam poleciła?

Salon manicure Golden Tree, Galeria Gagosian, kolacja w Carbone, Il Buco Alimentari na lunch i kawę, a bar Pitti na brunch. Jeśli chcecie iść na drinka to zdecydowanie polecam Hotel Carlyle.

Masz swoich ulubionych fotografów, z którymi do tej pory pracowałaś?

Rankin jest świetny, dlatego bardzo ucieszyłam się, że mogłam pracować z nim przy wiosenno-letniej kampanii Triumph „Find The One For Every You”. Uwielbiam również Simona Uptona i Mario Testino.

Właśnie zaczął się nowy rok, więc musimy zapytać czy masz już jakieś postanowienia?

Zwykle ich nie robię, ale może w tym roku to się zmieni…

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odcinek 12. : zimowa stylizacja Olivii Palermo

PARFOIS

TOREBKA
119 ZŁ

BERSHKA

KURTKA
199 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 zł

H&M

BUTY
74,90 ZŁ

H&M

SPODNIE
99,90 ZŁ

MANGO

KOSZULA
119 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.