Jesienno-zimowa kampania Triumph z blogerką Leonie Hanne

Większość kobiet wie, że znalezienie idealnie dopasowanej bielizny to nie małe wyzwanie. Marka Triumph w sezonie jesienno-zimowym postanowiła pomóc swoim klientom w tym ciężkim zadaniu i wspólnie z międzynarodowej sławy blogerką Leonie Hanne, znaną pod pseudonimem Ohh Couture, stworzyła wyjątkową kampanię „Znajdź swój ideał”. Zobaczcie efekty!

Leonie Hanne założyła swojego bloga w 2014 roku. Dzisiaj na samym Instagramie obserwuje ją ponad 500 tysięcy osób, które codziennie śledzą jej dalekie podróże oraz modowe stylizacje w świetnym wydaniu. Sesja zdjęciowa kampanii Triumph została zrealizowana w Londynie, jednym z ulubionych miast blogerki. Począwszy od leniwego poranku po przygotowania do wieczornego wyjścia, Leonie prezentuje na sobie klasyczne komplety bielizny oraz te bardziej zmysłowe w kolorze czerni i czerwieni.
W nowej kampanii Triumph, Hanne prezentuje kultowe modele marki, czyli Amourette 300 oraz Magic Boost. Model Amourette zapewnia komfort noszenia, jednocześnie wyróżniając się koronkowym wzorem, który może zmysłowo wystawać spod koszuli. Z kolei, Magic Boost to opcja na wieczorne wyjścia. Zestaw podkreśli naszą sylwetkę, szczególnie dzięki majtkom z wysokim stanem, które ukryją wystający brzuch. Leonie zaproponowała również stylizacje, które mają podkreślić jej osobowość oraz charakterystyczny styl. Na co dzień, blogerka postawiła na luźną koszulę w zestawieniu z czarnymi spodniami 3/4, a na wieczór na klasyczną małą czarną.

Nowa kampania marki Triumph we współpracy z blogerką Leonie Hanne jest dowodem na to, że dobrze dopasowana bielizna nie tylko potrafi dodać nam pewności siebie, ale potrafi również podkreślić naszą sylwetkę. A nam ciężko się z tym nie zgodzić!

ZobaczSchowaj komentarze

Room669: bielizna szyta z miłości

Chyba nic nie daje takiej pewności siebie jak piękna bielizna. Do grona bieliźnianych marek w polskiej branży mody dołączyła kolejna, czyli Room669, która jest wprost stworzona dla kobiet ceniących komfort i zmysłowość.

Room669: bielizna szyta z miłości

Room669 to nowa marka w Polsce, za którą odpowiedzialna jest pochodząca z Wrocławia Magda Grześlak. Magda projektując bieliznę kieruje się jedną zasadą: niezależnie od zawodu, wieku, a nawet rozmiaru, każda kobieta ma się w niej czuć pewną siebie. Właśnie dlatego projekty Room669 to ponadczasowe fasony, które wyeksponują kobiece kształty oraz zapewnią komfort codziennego noszenia.

Podobnie jak założycielka marki, siedziba całego „zamieszania” mieści się we Wrocławiu. To właśnie tam Magda tworzy oraz szyje swoje projekty, które powstają z najlepszych jakościowo materiałów. Bielizna Room669 jest więc połączeniem hiszpańskich tkanin, włoskich koronek oraz polskich i szwajcarskich haftów, które gwarantują wysoką jakość wykonania, a nam zapewniają wygodę przez cały dzień. Lubimy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.