Jesienno-zimowa kampania Triumph z blogerką Leonie Hanne

Większość kobiet wie, że znalezienie idealnie dopasowanej bielizny to nie małe wyzwanie. Marka Triumph w sezonie jesienno-zimowym postanowiła pomóc swoim klientom w tym ciężkim zadaniu i wspólnie z międzynarodowej sławy blogerką Leonie Hanne, znaną pod pseudonimem Ohh Couture, stworzyła wyjątkową kampanię „Znajdź swój ideał”. Zobaczcie efekty!

Leonie Hanne założyła swojego bloga w 2014 roku. Dzisiaj na samym Instagramie obserwuje ją ponad 500 tysięcy osób, które codziennie śledzą jej dalekie podróże oraz modowe stylizacje w świetnym wydaniu. Sesja zdjęciowa kampanii Triumph została zrealizowana w Londynie, jednym z ulubionych miast blogerki. Począwszy od leniwego poranku po przygotowania do wieczornego wyjścia, Leonie prezentuje na sobie klasyczne komplety bielizny oraz te bardziej zmysłowe w kolorze czerni i czerwieni.
W nowej kampanii Triumph, Hanne prezentuje kultowe modele marki, czyli Amourette 300 oraz Magic Boost. Model Amourette zapewnia komfort noszenia, jednocześnie wyróżniając się koronkowym wzorem, który może zmysłowo wystawać spod koszuli. Z kolei, Magic Boost to opcja na wieczorne wyjścia. Zestaw podkreśli naszą sylwetkę, szczególnie dzięki majtkom z wysokim stanem, które ukryją wystający brzuch. Leonie zaproponowała również stylizacje, które mają podkreślić jej osobowość oraz charakterystyczny styl. Na co dzień, blogerka postawiła na luźną koszulę w zestawieniu z czarnymi spodniami 3/4, a na wieczór na klasyczną małą czarną.

Nowa kampania marki Triumph we współpracy z blogerką Leonie Hanne jest dowodem na to, że dobrze dopasowana bielizna nie tylko potrafi dodać nam pewności siebie, ale potrafi również podkreślić naszą sylwetkę. A nam ciężko się z tym nie zgodzić!

ZobaczSchowaj komentarze

90 lat bielizny Marks&Spencer

20 milionów to zawrotna liczba biustonoszy jaką rocznie sprzedaje Marks&Spencer, czyli jedna z najbardziej popularnych marek produkujących bieliznę na świecie. Jej sukces ciągnie się nieprzerwani od 90 lat i właśnie z okazji tego wyjątkowego jubileuszu, brytyjska marka postanowiła wprowadzić do swojej oferty odnowioną wersję bestsellera z lat 70. – biustonosza Trellis, który wtedy sprzedał się w milionie egzemplarzy.

90 lat bielizny Marks&Spencer

Pierwsze biustonosze w Marks&Spencer pojawiły się w 1926 roku i od tego czasu marka wypracowała sobie tytuł wiodącego producenta bielizny, o czym świadczą co najmniej imponujące statystyki. W swojej ofercie ma 448 różnych rozmiarów biustonoszy, z których najpopularniejszym modelem jest padded plunge. Oprócz tego, rocznie sprzedaje około 60 milionów majtek. Zobaczcie jak ich biustonosze zmieniały przez ostatnie 90 lat.

Biustonosze w latach 20. zaprojektowano z myślą o sukienkach typu flapper. Wtedy były to proste, białe konstrukcje. Pierwszy pokaz M&S odbył się dopiero w 1947 roku. Wielkie zmiany przyszły w latach 50., kiedy producenci zauważyli, że kobiety mają różne figury, więc zaprzestali produkowania jednego, uniwersalnego rozmiaru miseczek i zamiast tego wprowadzili małe, średnie oraz duże. Następne lata to okres kolejnych zmian oraz powiększania oferty o biustonosze dla nastolatek, kobiet o małym biuście, czy rozmiary miseczek A,B,C,D i DD. W rezultacie, ponad 1/3 biustonoszy w Wielkiej Brytanii było z M&S.

Jednym z wielkim przełomów w historii marki był rok 1994, kiedy w ofercie pojawiły się usługi brafittingu. Z kolei w XXI wieku Marks&Spencer został pierwszym sklepem na świecie z bielizną dla kobiet po mastektomii i pobił swój kolejny rekord. Kolekcja zaprojektowana przez Rosie Huntington-Whiteley, czyli „Rosie for Autograph” stała się nie tylko jedną z najpopularniejszych, ale od 2012 roku sprzedano ponad 4 miliony sztuk bielizny.

Kultowy model Trellis, który marka odświeżyła w tym roku, pojawił się na rynku w latach 70. i od razu pobił rekordy sprzedaży. Współczesna wersja będzie bazowała na tej z 1972 roku, ale korzysta zarówno z nowoczesnych tkanin, jak i rozwiązań konstrukcyjnych. W przeciwieństwie do pierwowzoru będzie dostępny również w wersji z fiszbinami, a do wyboru będziemy miały trzy kolory – fuksję, czerń i migdał. Czy współczesna wersja Trellis pobije sukces oryginału? Jesteśmy ciekawi!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.