Jesienna kampania Gucci nie z tego świata

Każdy, kto od kilku sezonów bacznie śledzi karierę Alessandro Michele w Gucci może bez trudu stwierdzić, że projekty Włocha są niczym z innej części wszechświata. Babcine stylizacje, inspiracje z lat 70. i pomieszanie z poplątaniem, które uczyniły z marki jedną z najbardziej pożądanych na świecie, tym razem uzyskały prawdziwie kosmiczny charakter.

Jesienna kampania Gucci nie z tego świata

Lata 50. i 60. większość z nas postrzega zapewne jako okres prawdziwej fascynacji wszechświatem. To właśnie wtedy człowiek po raz pierwszy poleciał w kosmos oraz wylądował na Księżycu. Wtedy trwały już prace nad pierwszymi komputerami, technologia rozwijała się w tempie błyskawicznym, a popkultura nie mogła długo pozostać na to obojętna. Światowe kina zostały zalane przez wracające dziś często do łask filmy (często klasy Z) z kosmitami oraz intergalaktycznymi bataliami na pierwszym planie. Tym razem sięgnęło po nie Gucci, które w nowej kampanii nawiązało do kilku najbardziej kultowych pozycji sci-fi.

Napisy tytułowe a’la „Gwiezdne wojny”, kreatury łudząco podobne do Potwora z Czarnej Laguny oraz kultowe wnętrza Star Trek Enterprise to zaledwie kilka z bardzo wielu inspiracji, które pojawiły się w najnowszej kampanii Gucci. A kosmiczne projekty Michele, w tym błyszczący kostium, którym Rihanna wygrała Coachellę, idealnie wpasowały się w klimat kampanii nie z tej ziemi autorstwa Glena Luchforda. Brytyjski fotograf stale współpracujący z Gucci nakręcił również filmik promujący, gdzie modelki są atakowane przez dinozaury, morskie potwory, a nawet… inter galaktyczne koty. Zobaczcie koniecznie!

Przeczytajcie także

Alchemia według Alessandro Michele, czyli pokaz Gucci jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Pochwała przyjaźni i spontaniczności w świątecznej kampanii AllSaints

Nie od dziś wiadomo, że najlepsze rzeczy spotykają nas wtedy, kiedy ich nie planujemy, a najlepsze efekty osiąga się często „od niechcenia”. Tym tropem, zupełnie przypadkowo, poszła także marka AllSaints, która początek okresu świąteczno-imprezowego ogłasza nie tylko z przytupem, ale przede wszystkim celebrując przyjaźń i niepohamowaną spontaniczność.

Pochwała przyjaźni i spontaniczności w świątecznej kampanii AllSaints

Zaczęło się niewinnie, od spotkania grupy przyjaciół, który przyprowadzili później swoich znajomych, partnerów i współlokatorów, a sprawy, delikatnie mówiąc, zaczęły wymykać się spod kontroli. Każdy z nas na pewno chociaż raz doświadczył szalonej imprezy, w której to brak planu i organizacji dostarczył niezwykłej zabawy i niezapomnianych wrażeń. Z dokładnego planu zrezygnowała w tym sezonie także mara AllSaints, która w swojej nowej i otwierającej świąteczno-imprezowy sezon kampanii stawia na szczere relacje, naturalne emocje i spontaniczną zabawę.

Brytyjska marka od początku swojego istnienia, czyli od 1994 roku słynie ze swojego niezależnego ducha i indywidualnie kreowanej wizji mody, promując luz i nonszalancję i oferując produkty, z których wiele zyskało już miano kultowych (tak jest chociażby ze skórzanymi ramoneskami i świetnej jakości t-shirtami). W najnowszej kampanii twórcy kontynuują tę bezkompromisową i odważną wizję, promując przede wszystkim przyjaźń i wynikającą z niej bliskość oraz imprezowe żądze, które, umówmy się, drzemią chyba w każdym młodym człowieku. Oprócz plejady modeli i modelek w świątecznej kampanii AllSaints udział wzięła także Klara Kristin – duńska aktorka, której bezpruderyjny debiut w głośnym filmie „Love” Gaspara Noe przyniósł rozpoznawalność na całym świecie.

Oczywiście, to szczere i nieprzekłamane imprezowe emocje grają w kampanii AllSaints pierwsze skrzypce, ale nie można pominąć też świetnych projektów, w jakie ubrani zostali wszyscy jej bohaterowie. Zimowe propozycje brytyjskiej marki to kwintesencja imprezowego stylu: skórzane spódniczki, błyszczące sukienki, cekinowe chokery, lakierowane płaszcze i rajstopy w motyw dużych gwiazd, a w w przypadku kolekcji męskiej – klasyczne wełniane płaszcze, spod których wystają pokryte czarno-białymi cętkami koszule,  długie wisiorki i swetry z przydługimi rękawami.

Pamiętajcie, że AllSaints od października dostępne jest także w Polsce, a konkretnie na nowo otwartym trzecim piętrze Domu Handlowego Vitkac!

ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.