Jesienna kampania Gucci nie z tego świata

Każdy, kto od kilku sezonów bacznie śledzi karierę Alessandro Michele w Gucci może bez trudu stwierdzić, że projekty Włocha są niczym z innej części wszechświata. Babcine stylizacje, inspiracje z lat 70. i pomieszanie z poplątaniem, które uczyniły z marki jedną z najbardziej pożądanych na świecie, tym razem uzyskały prawdziwie kosmiczny charakter.

Jesienna kampania Gucci nie z tego świata

Lata 50. i 60. większość z nas postrzega zapewne jako okres prawdziwej fascynacji wszechświatem. To właśnie wtedy człowiek po raz pierwszy poleciał w kosmos oraz wylądował na Księżycu. Wtedy trwały już prace nad pierwszymi komputerami, technologia rozwijała się w tempie błyskawicznym, a popkultura nie mogła długo pozostać na to obojętna. Światowe kina zostały zalane przez wracające dziś często do łask filmy (często klasy Z) z kosmitami oraz intergalaktycznymi bataliami na pierwszym planie. Tym razem sięgnęło po nie Gucci, które w nowej kampanii nawiązało do kilku najbardziej kultowych pozycji sci-fi.

Napisy tytułowe a’la „Gwiezdne wojny”, kreatury łudząco podobne do Potwora z Czarnej Laguny oraz kultowe wnętrza Star Trek Enterprise to zaledwie kilka z bardzo wielu inspiracji, które pojawiły się w najnowszej kampanii Gucci. A kosmiczne projekty Michele, w tym błyszczący kostium, którym Rihanna wygrała Coachellę, idealnie wpasowały się w klimat kampanii nie z tej ziemi autorstwa Glena Luchforda. Brytyjski fotograf stale współpracujący z Gucci nakręcił również filmik promujący, gdzie modelki są atakowane przez dinozaury, morskie potwory, a nawet… inter galaktyczne koty. Zobaczcie koniecznie!

Przeczytajcie także

Alchemia według Alessandro Michele, czyli pokaz Gucci jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Problem konsumpcji i wysypisko śmieci w nowej kampanii Stelli McCartney

Największa ekolożka w świecie mody, która z wykorzystywania jedynie naturalnych materiałów i sztucznych futer uczyniła swój znak rozpoznawczy, powraca z tematem nadmiernej i bezsensownej konsumpcji oraz marnotrawienia naturalnych zasobów. Te ostatnie zostały motywem przewodnim nowej kampanii, którą Harley Weir sfotografowała na wysypisku śmieci.

Problem konsumpcji i wysypisko śmieci w nowej kampanii Stelli McCartney

Rozkładające się, zardzewiałe samochody i piętrzące się góry śmieci – właśnie w takim otoczeniu swoją najnowszą kolekcję postanowiła sfotografować Stella McCartney, twórczyni najbardziej przyjaznej środowisku marki w świecie high-fashion, która od lat udowadnia, że z naturalnych, a czasem nawet upcyklingowanych materiałów można tworzyć kwintesencję mody luksusowej.

Motywem przewodnim sfotografowanej przez Harley Weir kampanii została refleksja nad coraz bardziej pogłębiającym się marnotrawieniem naturalnych zasobów oraz prowadzącą do nich nadmierną konsumpcją, za którą wszyscy jesteśmy mniej lub bardziej odpowiedzialni. Całokształt sesji wizerunkowej jest także efektem współpracy z szwajcarskim artystą wizualnym, Ursem Fischerem, a wzięły w niej udział ostatnio ulubione modelki McCartney: objawienie świata mody Birgit Kos, Iana Godnia i Huan Zhou.

Każda taka akcja zasługuje na pochwałę, a jeśli dodatkowo jej częścią są piękne ubrania, jesteśmy jak najbardziej usatysfakcjonowani!

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.