Jesienna kampania Balmain w obiektywie Oliviera Rousteinga

Oliviera Rousteinga dotychczas znaliśmy „jedynie” jako jednego z najmłodszych dyrektorów kreatywnych w branży mody oraz człowieka, który z przyjaźni z celebrytami stworzył swego rodzaju współczesną normę. Francuz całą swoją karierę zbudował wokół talentu do tworzenia niezwykłych kreacji, młodego wieku oraz (bardzo) wielu selfie z największymi gwiazdami na świecie, ale wszystko wskazuje na to, że planuje chyba rozwijać się również w innym kierunku. Najnowszą pasją Rousteinga została fotografia, a swoich sił postanowił spróbować w nie byle jakim projekcie, bo w naszpikowanej supermodelkami kampanii Balmain na nadchodzącą jesień.

Jesienna kampania Balmain w obiektywie Oliviera Rousteinga

Olivier to nie pierwszy projektant, który lubi podejmować różne wyzwania i nie ograniczać się tylko do projektowania mody. 30-latek tym razem postanowił chyba pójść w ślady Karla Lagerfelda i Hedi’ego Slimane’a i po raz pierwszy w karierze zdecydował się sfotografować modową kampanię. Powód? W jednej z wypowiedzi wyznał, że chciał, aby najnowsza sesja wizerunkowa była odzwierciedleniem jego wizji bez żadnych pośredników oraz listem miłosnym skierowanym do jego ukochanego Paryża. Właśnie dlatego trwająca tylko dwa dni sesja, odbyła się na ulicach francuskiej stolicy. Obok klimatycznych zakamarków miasta, na zdjęciach możemy zobaczyć butik Balmain, Palais Royal oraz Panteon.

Gwiazdami mocno skontrastowanych, czarno-białych fotografii została jak zwykle Armia Balmain. Tym razem, Rousteing do współpracy zaprosił Larę Stone, Natashę Poly, Jona Kortajarenę, Valery Kaufman oraz Grace Bol i syna Cindy Crawford, Presleya Gerbera. Ten ostatni był chyba największym zaskoczeniem w tym zestawieniu, ponieważ dotychczas jego kariera w świecie mody krążyła wokół pokazów oraz zaledwie kilku kampanii.

Jak podoba wam się Olivier w roli fotografa?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania WEAVE wiosna-lato 2017

Frida Kahlo, Marlena Dietrich i Catherine Deneuve to kobiety, których chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Ich niezwykła charyzma oraz charakterystyczny wygląd są nieustannym źródłem inspiracji, również dla polskiej marki WEAVE. Jej najnowsza sesja wizerunkowa jest bowiem hołdem w kierunku tych niezwykłych postaci oraz niezmiennie manifestem kobiecości i mody w świetnym wydaniu.

Kampania WEAVE wiosna-lato 2017
ZobaczSchowaj komentarze

6 stylizacji księżnej Diany, które możesz odtworzyć w tym sezonie!

TOPSHOP

DŻINSY
OK. 200 ZŁ

H&M

T-SHIRT
19,90 ZŁ

H&M

TOREBKA
299 ZŁ

MANGO

BUTY
139,90 ZŁ

MANGO

PASEK
49,90 ZŁ

STELLA MCCARTNEY

ŻAKIET
OK. 4700 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.