Jesienna kampania Balmain w obiektywie Oliviera Rousteinga

Oliviera Rousteinga dotychczas znaliśmy „jedynie” jako jednego z najmłodszych dyrektorów kreatywnych w branży mody oraz człowieka, który z przyjaźni z celebrytami stworzył swego rodzaju współczesną normę. Francuz całą swoją karierę zbudował wokół talentu do tworzenia niezwykłych kreacji, młodego wieku oraz (bardzo) wielu selfie z największymi gwiazdami na świecie, ale wszystko wskazuje na to, że planuje chyba rozwijać się również w innym kierunku. Najnowszą pasją Rousteinga została fotografia, a swoich sił postanowił spróbować w nie byle jakim projekcie, bo w naszpikowanej supermodelkami kampanii Balmain na nadchodzącą jesień.

Jesienna kampania Balmain w obiektywie Oliviera Rousteinga

Olivier to nie pierwszy projektant, który lubi podejmować różne wyzwania i nie ograniczać się tylko do projektowania mody. 30-latek tym razem postanowił chyba pójść w ślady Karla Lagerfelda i Hedi’ego Slimane’a i po raz pierwszy w karierze zdecydował się sfotografować modową kampanię. Powód? W jednej z wypowiedzi wyznał, że chciał, aby najnowsza sesja wizerunkowa była odzwierciedleniem jego wizji bez żadnych pośredników oraz listem miłosnym skierowanym do jego ukochanego Paryża. Właśnie dlatego trwająca tylko dwa dni sesja, odbyła się na ulicach francuskiej stolicy. Obok klimatycznych zakamarków miasta, na zdjęciach możemy zobaczyć butik Balmain, Palais Royal oraz Panteon.

Gwiazdami mocno skontrastowanych, czarno-białych fotografii została jak zwykle Armia Balmain. Tym razem, Rousteing do współpracy zaprosił Larę Stone, Natashę Poly, Jona Kortajarenę, Valery Kaufman oraz Grace Bol i syna Cindy Crawford, Presleya Gerbera. Ten ostatni był chyba największym zaskoczeniem w tym zestawieniu, ponieważ dotychczas jego kariera w świecie mody krążyła wokół pokazów oraz zaledwie kilku kampanii.

Jak podoba wam się Olivier w roli fotografa?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jay Jankowska gwiazdą kampanii Loft37

Jay Jankowska, czyli wschodząca gwiazda polskiego modelingu, ma już na swoim koncie udział w pokazach tak kultowych domów mody jak Christian Dior, Valentino czy Loewe. Tym bardziej cieszy fakt, że młoda, ewidentnie zapracowana modelka znalazła chwilę, aby wziąć udział w kampanii polskiej marki Loft37. Jesteście ciekawi tej intrygującej współpracy?

Jay Jankowska gwiazdą kampanii Loft37

Twarzą najnowszej kampanii marki o nazwie STAND OUT została gwiazda światowych wybiegów– Jay Jankowska, która stanęła przed obiektywem Gosi Turczyńskiej.

Co było inspiracją do stworzenia nowej kolekcji? Jak wspomniała sama współzałożycielka Loftu– Joanna Trepka, w tym sezonie twórczynie najnowszej linii zainspirowały się innowatorkami, kobietami, które idą po swoje i nie boją się zmierzać pod prąd. Kolekcja jest więc dedykowana paniom, które są niezależne i zmotywowane do działania, a ich tajną bronią na ulicy, gdzie niemal każdy wygląda identycznie są wyróżniające je buty i dodatki.

Po jesienno-zimowej linii możemy się więc spodziewać modnych wzorów– między innymi punkowo-rockowych gwiazdek, klamer czy ćwieków. Nie zabraknie także bardziej komfortowych modeli i niższych obcasów. Z zimowych propozycji na pewno pojawią się futrzane wykończenia i formy idealnie dopasowujące się do stopy.

Nie możemy się już doczekać całej odsłony!

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.