Jennifer Lopez rozpoczyna współpracę z marką INGLOT!

Marka Inglot nie przestaje nas zaskakiwać. Jeszcze nie opadły emocje po międzynarodowych fashionweekach na których polski brand był obecny. A tu kolejna bomba. Inglot nawiązał współpracę z muzą przemysłu kosmetycznego i inspiracją w dziedzinie stylu i makijażu dla kobiet na całym świecie, Jennifer Lopez. Teraz gwiazda zadebiutuje w branży beauty limitowaną kolekcją kosmetyków do makijażu stworzoną we współpracy z polską marką. Uwielbiamy być bombardowani takimi wiadomościami.

Takie wiadomości chcielibyśmy przekazywać wam codziennie. Nasza duma narodowa, czyli marka Inglot właśnie ogłosiła, że nawiązała współpracę z Jennifer Lopez, który stworzy linię kosmetyków.

‘’Limitowana kolekcja, którą stworzyłam wspólnie z marką INGLOT jest pełna moich must-haves makijażowych w ulubionych kolorach. Mamy tutaj wszystko – od maskary, przez pomadki, róże do policzków, rzęsy, aż po cienie do powiek i oczywiście bronzery. To, co unikalne i zarazem ekscytujące w tej kolekcji to palety Freedom System, które umożliwiają wykreowanie własnej, spersonalizowanej palety do makijażu, zawierającej produkty i kolory, których potrzebujesz. Nie musisz kupować palet do makijażu z pięcioma cieniami, żeby mieć jeden kolor, którego naprawdę chcesz użyć.” opowiada Jennifer.

Współpraca odzwierciedla wspólną dla Jennifer i INGLOT wizję siły kobiecości, czyli niezliczone możliwości wyrażenia siebie oraz podkreślenia indywidualnego piękna poprzez makijaż. Jennifer bardzo blisko współpracowała z marką w każdym aspekcie związanym z kolekcją. Miała bezpośredni wpływ na kolorystkę, wybór produktów, kampanię marketingową, wygląd opakowań, a także nazwy flagowych produktów, jak „Boogie Down Bronze” czy „Livin’ The Highlight”, inspirowanych jej karierą. Jako międzynarodowa gwiazda sprawdzająca się w wielu rolach z macierzyństwem na czele, Jennifer stworzyła linię kosmetyków dla kobiet, które tak jak ona są w ciągłym biegu.

„Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora. Jennifer jest prawdziwą wizjonerką w dziedzinie makijażu” – mówi Grzegorz Inglot, Wiceprezes INGLOT USA. „Oprócz świetnego stylu, jest również ekspertem w sferze beauty. Po wielu latach pracy z najlepszymi w tej branży dokładnie wie czego pragną kobiety oraz jakie produkty są im niezbędne, aby wykreować piękny blask, z którego słynie”.

Kolekcja Jennifer Lopez INGLOT składa się z 70 elementów, wśród których znalazły się między innymi pudry, pomadki do ust, cienie do powiek czy stanowiące mocny akcent kasetki Freedom System. Linię charakteryzują zaawansowane formuły produktów i szeroki wachlarz kolorystyczny – od subtelnych, a zarazem wyrazistych odcieni nude, przez połyskujące akcenty, aż do głębokich, zmysłowych kolorów idealnych do wykreowania makijażu w stylu smoky eyes. Bogata gama produktów pozwala na tworzenie niepowtarzalnych makijaży, inspirowanych ikonicznym stylem Jennifer – począwszy od naturalnego dziennego, po efektowny, wieczorowy look. Zdjęcia do kampanii reklamowej wykonał jeden z najlepszych na świecie fotografów beauty – Solve Sundsbo.

W Polsce kolekcja Jennifer Lopez INGLOT dostępna będzie od 26 kwietnia w punktach sprzedaży INGLOT oraz w sklepie on-line.

ZobaczSchowaj komentarze

Piękno po czterdziestce, czyli Jennifer Lopez w wiosennej kampanii Guess

Spełniona artystka, mama bliźniaków, szczęśliwie zakochana kobieta. Kiedy mogłoby się wydawać, że dojrzała Jennifer Lopez ma wszystko, zaskakuje po raz kolejny – tym razem gorącą, wiosenną kampanią Guess.

 

 

Jak mówi Paul Marciano, współzałożyciel amerykańskiej firmy – “Jennifer Lopez jest idealną Guess Girl! Jest spełnioną artystką, ikoną oraz jest niesamowicie zmysłowa. Wpływ Jennifer ciągle rośnie, a kampania z jej udziałem ma na celu zwrócenie uwagi, że kobiety pięknieją i stają się bardziej utalentowane wraz ze zdobywaniem życiowego doświadczenia. Jej uroda i elegancja przebijają się przez tę kampanię i jestem ogromnie podekscytowany, że Jennifer zgodziła się być nową Guess Girl jak oraz Femme Fatale Marciano.” Sesja stworzona na potrzeby kampanii została wyreżyserowana przez samego Paula, natomiast zdjęcia wykonała  Tatiana Gerusova.

Bardziej wnikliwi fani mogli przewidywać, że kroi się nam jakaś współpraca między Lopez a Guess: w najnowszym teledysku pojawiła się bowiem w crop topie z logo marki, po koncercie w Las Vegas zrobiła sobie zdjęcie w niebieskiej sukience z kolekcji Guess by Marciano, brand był też w ostatnim czasie mocno obecny na jej Instagramie.

Marka Guess kojarzy się z dość młodzieżowy stylem, a jak wiemy JLo nastolatką już nie jest (chociaż na pewno niejedna 20-latka zazdrości jej zabójczego ciała). Po wyborze najnowszej ambasadorki można by jednak pomyśleć, że Guess Girl powoli przeistacza się w kobietę. Jeśli tak faktycznie jest, możemy być świadkami narodzin nowego rozdziału w historii marki!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.