W jakich kolorach wyglądamy atrakcyjniej? Są badania na ten temat

To, jaką gamę kolorystyczną przedstawiają nasze szafy świadczy o naszych nastrojach i cechach charakteru, a nawet wyznawanych ideałach. Co jednak sądzą o nich inni? Uniwersytet w Liverpoolu postanowił zadać to pytanie. Odpowiedź może zadowolić fanów czerni!

Naukowcy zadali losowej grupie kilka pytań, które pokazały nasze preferencje odnośnie ubioru innych. Aż 66 procent badanych wyraziło się pozytywnie o ludziach ubranych na… czarno. To właśnie ten kolor został uznany za najatrakcyjniejszy dla respondentów. W czołówce znalazły się też inne ciemne barwy, jak granat czy bordo. Okazuje się, że o wiele mniej entuzjastycznie przyjmujemy osoby ubrane w kolory jasne czy bardziej krzykliwe, jak róż czy pomarańcz. Wśród nich, co nie dziwi, znajduje się brąz, do którego nie żywimy zbyt ciepłych uczuć.

Zbadano również jakie emocje – już bez związku z ubraniami – budzą poszczególne barwy. Czerń tradycyjnie kojarzy się z mrokiem, smutkiem, ale też z siłą. Czerwień, choć kojarzona z miłością, dla wielu jest też bliska emocjom, za którymi nie przepadamy, a więc gniewem, złością i kłótnią. Niebieski i żółty zaś dla badanych to oznaka relaksu, wypoczynku i urlopu.

Pamiętajcie jednak, że każdy z nas jest inną osobą, o innych preferencjach i gustach. Nie należy więc sugerować się podobnymi badaniami przy poszukiwaniu męża, żony, kochanka czy partnerki. Świadczą one bardziej o cechach ogólnych, a nie konkretnych upodobaniach. Te ostatnie (szczęśliwie) wymykają się jeszcze badaniom, więc jest co odkrywać!

ZobaczSchowaj komentarze

Reebok Classic x Montana Cans w ultrakolorowej współpracy!

Graficzna kolaboracja Reebok Classic i marki Montana Cans produkująca farby do graffiti i street artu, w tym sezonie, to klasyka w zupełnie nowej odsłonie. Czym marka zaskoczyła tym razem? Kultowemu modelowi Club C postanowiła dodać koloru i to nie jednego, ale skorzystała z całej palety barw. Jakich? Sprawdźcie!

W tym sezonie Reebok Classic stawia na kolor i to w 100%. W związku z tym nawiązał współpracę z marką Montana Cans, która zaowocowała ożywieniem klasycznego modelu Club C. Kolor ma nie tylko walor estetyczny, ale  nabrał również dodatkowego znaczenia –  poprzez kolor bowiem można wyrazić swój indywidualny styl.

Marka już po raz kolejny postanowiła wspierać indywidualizm i motywuje do bycia odważnym w wyrażaniu siebie. W kampania Reebok Classic x Montana Cans marka pokazuje, że kolor ma ogromne znaczenie. To właśnie on pozwala pokazać światu prawdziwe „ja”, podkreślić charakter i temperament naszej osoby.

Aby wzmocnić ten przekaz marka do współpracy zaprosiła inspirujące osobowości. Bohaterami graficznej kolaboracji są ambasadorzy Reebok Classic: Rosalie., Dawid Kwiatkowski, Ten Typ Mes, Holak i Otsochodzi. Każdy z nich to odrębna historia, indywidualność, a co za tym idzie… inny kolor!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności