J.W. Anderson zaprojektuje kolekcje dla Uniqlo

Marzymy o jego drapowanych sukienkach, strukturalnych bluzkach oraz torebkach „The Pierce”. W przeciągu kilku sezonów J.W.Anderson  stworzył jedną z najbardziej pożądanych marek świata, która dojrzewała (i cały czas dojrzewa!) na naszych oczach. Teraz rzeczy z jego pracowni staną się znacznie bardziej dostępne dzięki kolekcji, którą zaprojektuje dla japońskiej sieciówki Uniqlo. Już nie możemy się doczekać!

Uniqlo ma już na swoim kilka projektów z markami oraz osobowościami z sectora high fashion, które zakończyły się sukcesem. Były to między innymi Jil Sander, Christopher Lemaire, a także ikony mody takie jak Carine Roitfeld oraz Inès de la Fressange. Tym razem japońska sieciówka stawia na 33-letniego Jonathana Andersona, którego talent podziwiamy już od 2010 roku, kiedy to po raz pierwszy pokazał swoją kolekcję damską podczas londyńskiego tygodnia mody.

J.W.Anderson jesień-zima 2017

Wnętrza jednego z butików Uniqlo

Dla młodego Irlandczyka, to też nie pierwszy tego typu współprca. W 2012 roku na półkach brytyjskiego Topshopu pojawiła się jego kolekcja, która wyprzedała się w ciągu kilku godzin od premiery. Uniqlo zapewne ma apetyt na powtórzenie tego sukcesu, a z pomocą Andersona jest to bardzo realne.

Kolejna wyjątkowa kampania J.W.Andersona

Kolekcja Andersona dla Topshopu

W wypowiedzi dla portalu Business of Fashion, Anderson zdradził, że zawsze bardzo ciepło myślał o Uniqlo i doskonale wie, że odzież sieciówki jest zawsze bardzo dobrze uszyta. Powiedział także, że japońska marka jest synonimem demokratyzacji mody, w której chce brać udział, dzięki temu, że jego projekty staną się osiągalne dla każdego. Przedstawiciele Uniqlo  z kolei chwalą Andersona za kreatywność oraz niezwykłą umiejętność przenoszenia tradycji do współcześnie pożądanego stroju.

Z ich słów można wywnioskować, że nadchodząca wspólna kolekcja będzie się opierać na interpretacji klasyków, ale z nowoczesnym pierwiastkiem charakterystycznym dla twórczości Andersona. Dlatego czekamy na trencze, swetry, spodnie oraz pełną ofertę ubran, które mogą stać się świetną bazą garderoby. Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży już jesienią tego roku.

Mimo że Uniqlo nie posiada sklepów stacjonarnych w Polsce, oferuje wysyłkę do naszego kraju. Tym bardziej więc zacieramy ręce!

ZobaczSchowaj komentarze

Plaża w stylu retro w kolekcji Oysho Beachwear wiosna-lato 2018

Styl retro powraca! Coraz więcej marek inspiruje się stylizacjami z dawnych lat, a ostatnią z nich jest Oysho. Zapowiedź najnowszej kolekcji plażowej jest bowiem marzeniem chyba każdej fashionistki, która do swojego stylu lubi przemycać elementy vintage.

Plaża w stylu retro w kolekcji Oysho Beachwear wiosna-lato 2018

Zwiewne sukienki w groszki, delikatne tkaniny, stylizacje w bieli to zaledwie kilka elementów, które możemy zobaczyć w najnowszej kampanii marki Oysho. Z kolei, oversize’owe proste formy są ukłonem w kierunku kultowych stylizacji rodem z lat 80., dzięki czemu najnowsza propozycja hiszpańskiej marki z pewnością przypadnie do gustu nie jednej fance mody, która śledzi co będzie w trendzie w nadchodzących sezonach.

A my, patrząc na klimatyczne czarno-białe zdjęcia z morskim pejzażem, wprost nie możemy się doczekać zbliżającego sezonu wiosenno-letniego!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności