J.W. Anderson zaprojektuje kolekcje dla Uniqlo

Marzymy o jego drapowanych sukienkach, strukturalnych bluzkach oraz torebkach „The Pierce”. W przeciągu kilku sezonów J.W.Anderson  stworzył jedną z najbardziej pożądanych marek świata, która dojrzewała (i cały czas dojrzewa!) na naszych oczach. Teraz rzeczy z jego pracowni staną się znacznie bardziej dostępne dzięki kolekcji, którą zaprojektuje dla japońskiej sieciówki Uniqlo. Już nie możemy się doczekać!

Uniqlo ma już na swoim kilka projektów z markami oraz osobowościami z sectora high fashion, które zakończyły się sukcesem. Były to między innymi Jil Sander, Christopher Lemaire, a także ikony mody takie jak Carine Roitfeld oraz Inès de la Fressange. Tym razem japońska sieciówka stawia na 33-letniego Jonathana Andersona, którego talent podziwiamy już od 2010 roku, kiedy to po raz pierwszy pokazał swoją kolekcję damską podczas londyńskiego tygodnia mody.

J.W.Anderson jesień-zima 2017

Wnętrza jednego z butików Uniqlo

Dla młodego Irlandczyka, to też nie pierwszy tego typu współprca. W 2012 roku na półkach brytyjskiego Topshopu pojawiła się jego kolekcja, która wyprzedała się w ciągu kilku godzin od premiery. Uniqlo zapewne ma apetyt na powtórzenie tego sukcesu, a z pomocą Andersona jest to bardzo realne.

Kolejna wyjątkowa kampania J.W.Andersona

Kolekcja Andersona dla Topshopu

W wypowiedzi dla portalu Business of Fashion, Anderson zdradził, że zawsze bardzo ciepło myślał o Uniqlo i doskonale wie, że odzież sieciówki jest zawsze bardzo dobrze uszyta. Powiedział także, że japońska marka jest synonimem demokratyzacji mody, w której chce brać udział, dzięki temu, że jego projekty staną się osiągalne dla każdego. Przedstawiciele Uniqlo  z kolei chwalą Andersona za kreatywność oraz niezwykłą umiejętność przenoszenia tradycji do współcześnie pożądanego stroju.

Z ich słów można wywnioskować, że nadchodząca wspólna kolekcja będzie się opierać na interpretacji klasyków, ale z nowoczesnym pierwiastkiem charakterystycznym dla twórczości Andersona. Dlatego czekamy na trencze, swetry, spodnie oraz pełną ofertę ubran, które mogą stać się świetną bazą garderoby. Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży już jesienią tego roku.

Mimo że Uniqlo nie posiada sklepów stacjonarnych w Polsce, oferuje wysyłkę do naszego kraju. Tym bardziej więc zacieramy ręce!

ZobaczSchowaj komentarze

Rozkoszuj się każdą chwilą z kolekcją „Adore” od Manifiq&Co

Klasyka i ponadczasowość to dwie przodujące cechy, które według Manifiq&Co są zawsze w cenie i nigdy nie zawodzą. Dlatego też marka nieustannie od 5 lat udowadnia, że uniwersalność w krojach oraz subtelne, dopracowane do perfekcji detale są wyjątkowym symbolem kobiecości i szlachetności. Najnowsza kolekcja „Adore” idealnie wpisuje się w filozofię marki i sprawia, że właścicielki chcą pozostać z ubraniami na jak najdłużej się da.

Rozkoszuj się każdą chwilą z kolekcją „Adore” od Manifiq&Co

Sezonowość kolekcji to dla Manifiq&Co nie tylko bieżące trendy czy zmieniające się pory roku, ale także autorskie pomysły, inspiracje oraz wysoka jakość wykończenia. Najnowsza kolekcja na jesień-zimę 2017/2018 zatytułowana „Adore” to synonim czystej miłości, jaką #manifiqgirls darzą markę oraz tego czego szukają w każdym momencie. Ponadczasowość i wyjątkowa klasyka dopełniona delikatnymi akcesoriami sprawia, że właścicielki ubrań pragną zatrzymać je przy sobie na jak najdłużej się da i mieć ze sobą przy każdej możliwej okazji– zarówno w pracy, jak i w podróży.

Jak zaprezentować klasykę, ale w ciekawszym i nieco odświeżonym klimacie? Manifiq&Co znalazł na to odpowiedni patent. Zestawienie uniwersalnych fasonów z ciekawymi detalami i wysoką jakością materiałów przyciąga i pozostawia przy sobie na dłużej. Dziewczęce sukienki i spódnice, elegancko wykończone bluzki, a to wszystko w stonowanej, pastelowej gamie kolorów– szarości, granatu i beżu, czego chcieć więcej?

Oprócz flagowych produktów, takich jak rozkloszowane sukienki i spódnice, Manifiq&Co stawia teraz na nieco odmienioną, sportową wersję wygodnych, ale także niezwykle kobiecych dresów i szortów. Marka słynąca ze szczególnego praktykowania powiedzenia „diabeł tkwi w szczegółach”, nie zapomniała o wyszukanych detalach, dzięki czemu kreacje są jeszcze bardziej precyzyjne i dopracowane. Subtelne wplecenie koronek, haftów oraz falbanek sprawia, że marka podbija serca klientek, które szukają ubrań przepełnionych kobiecością i wdziękiem.

Kolekcji Adore towarzyszy także kampania wizerunkowa, której gwiazdą została olśniewająca Weronika Spyrka. Dzięki utalentowanemu fotografowi Maciejowi Bernasiowi modelka prezentuje się niezwykle dziewczęco i naturalnie, zupełnie tak jak #manifiqgirl, która emanuje szczęściem, paryskim szykiem i niewymuszoną elegancją.

Kolekcję Manifiq&Co. można znaleźć w atelier marki przy ul. Brackiej 20A oraz na stronie internetowej www.manifiq.pl

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.