Instagram Tygodnia #7: piękne wnętrza Krem Warszawa!

W dobie Instagrama, większość z nas lubi spędzać wolne chwile na przeglądaniu pięknych zdjęć. W szczególności, jeśli łączą w sobie zachwycające wnętrza oraz apetyczne jedzenie, ponieważ dokładnie tak jest w przypadku profilu kawiarni Krem w Warszawie. A my, w naszym cotygodniowym cyklu „Instagram Tygodnia” postanowiliśmy zapytać właściciela, Luca Magnon, o tajniki prowadzenia ich pięknego profilu.

Jak w trzech słowach można opisać wasz profil na Instagramie?

Harmonia, prostota, jasne kolory.

Czy macie jakąś strategię odnośnie prowadzenia konta (rodzaj zdjęć, edycja)?

Staramy się wybierać zdjęcia które najlepiej oddają klimat naszego miejsca, lubimy jasne kolory i zróżnicowanie treści. Jednocześnie bardzo zależy nam na spójności całego profilu na Instagramie.

Zdjęcia iPhonem czy profesjonalne? Ile czasu zajmuje sesja z jedzeniem?

Część zdjęć robiona jest telefonem a część przez profesjonalnych fotografów. Sesje z jedzeniem staramy się robić dość szybko i spontanicznie, unikamy sesji nadmiernie ustawionych, zajmujących długie godziny.

Na czym trzeba się najbardziej skupić fotografując jedzenie?

Na tym, by wyglądało smacznie i zachęcająco. Kolory, kontrast, kąt ustawienia fotografa są najważniejsze.

Czy Instagram pomaga rozkręcić biznes i przyciągnąć nowych klientów?

Instagram jest dużym wsparciem w prowadzeniu biznesu. Najważniejsze jednak by piękne zdjęcia miały odbicie w rzeczywistości i na tym staramy się skupić.

Pana żona prowadzi markę Madelle, czy konsultujecie się w sprawie prowadzenia mediów społecznościowych waszych biznesów?

Tak, konsultujemy się cały czas. Można powiedzieć, że nasz Instagram tak wygląda dzięki mojej żonie :)

 

ZobaczSchowaj komentarze

Giganci wycofują swoje reklamy z YouTube’a – dlaczego?

Większość z nas kojarzy YouTube’a ze śmiesznych filmików ze zwięrzetami, teledysków czy vlogów. Jednak kilka dni temu okazało się, że serwis ten ma bardzo mroczną stronę, która właśnie ujrzała światło dzienne. Na YouTubie znajduje się bowiem szereg kanałów z co najmniej nieodpowiednimi treściami, przed którymi wyświetlane były reklamy takich marek jak między innymi adidas, Mars czy Lidl. Reakcja firm była natychmiastowa, a ich reklamy błyskawicznie zostały wycofane z portalu.

O jakich nieodpowiednich treściach mowa? Jak się okazuje, na YouTubie istnieje wiele kanałów, których klipy przedstawiają brutalne i niepokojące sceny, często z udziałem dzieci. Filmiki te wielokrotnie były wyświetlane po kilkanaście milionów razy, ale najbardziej przerażająca jest sekcja komentarzy, w których nie brakowało niewybrednych treści internetowych pedofili. Marki, których reklamy wyświetlano przed takimi scenami, uznały, że ta sytuacja jest niedopuszczalna i zażądały natychmiastowego wycofania swoich treści z YouTube’a i Google. Wśród nich znalazły się adidas, Mars, Lidl, HP, Diageo, Cadburry, Deutsche Bank czy Now TV.

Przedstawiciele firm Mars oraz adidas oznajmiły, że dopóki sprawa nie zostanie dokładnie wyjaśniona, to ich reklamy nie wrócą do żadnego z serwisów. YouTube w odpowiedzi na skandal póki co zablokował możliwość komentowania pod wspomnianymi filmikami oraz będzie pracował nad bardziej skutecznym algorytmem, który umożliwi monitorowanie oraz szybkie usuwanie takich treści. My zastanawiamy się tylko jak serwis o randze YouTube’a mógł przeoczyć coś takiego i nie reagować, dopóki ktoś nie zwrócił uwagi na całą sprawę.

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.