KULTURA, MODA

Instagram Tygodnia #3: moda w stylu vintage według marki Anders

10.11.2017 Michalina Murawska

Instagram Tygodnia #3: moda w stylu vintage według marki Anders

Czym różni się prowadzenie Instagrama marki modowej od prywatnego?

W prowadzeniu Instagrama marki nie ma miejsca na prywatę, należy tworzyć spójny content zgodny z wizerunkiem ukierunkowanym na określoną grupę odbiorców. Prywatnie bardziej też kierujemy się emocjami, lepszym czy gorszym dniem, ale na Instagramie firmowym nie ma miejsca na takie rzeczy.

Czy macie jakąś strategię odnośnie zdjęć, które pojawiają się na waszym profilu?

Tak, ta strategia to trzy słowa – naturalne, niewymuszone i spójne zdjęcia.

Zdjęcia z filtrem czy bez?

Stawiamy na delikatny retusz żeby nadać fajny, klimat vintage, jednocześnie nie niszcząc przy tym rzeczywistego koloru ubrań.

 Która marka modowa (polska albo zagraniczna) ma według was jeden z najciekawszych Instagramów?

Jest tak wiele ciekawych instagramów, nie tylko marek modowych, choć to na tematykę modową najbardziej zwracamy uwagę. Uwielbiamy instagram @nanushka – jest interesujący, estetyczny i nie ma tam nudy!

  Jak Instagram pomaga wam dotrzeć do potencjalnych klientek?

„Hasztagowanie”, promowanie postów ściśle określając grupę klientek, tworzenie wizerunku marki i opowiadanie historii poprzez zdjęcia – instagram to na ten moment jedno z najlepszych narzędzi do promocji marki modowej.

Anders Label: marka, którą pokochały polskie blogerki