Instagram Tygodnia #3: moda w stylu vintage według marki Anders

Zakładając markę modową, każdy projektant stoi przed trudnym pytaniem – jak podbić serca potencjalnych klientek? Przepis Anders jest prosty: łączenie nowych trendów z dobrą ceną oraz świetnym wykonaniem, a w dodatku pięknym Instagramem. Młoda, polska marka może się pochwalić jednym z najbardziej estetycznych profili w naszej rodzimej branży, dlatego zapytaliśmy jaki jest ich przepis na sukces na tej społecznościowej platformie.

Czym różni się prowadzenie Instagrama marki modowej od prywatnego?

W prowadzeniu Instagrama marki nie ma miejsca na prywatę, należy tworzyć spójny content zgodny z wizerunkiem ukierunkowanym na określoną grupę odbiorców. Prywatnie bardziej też kierujemy się emocjami, lepszym czy gorszym dniem, ale na Instagramie firmowym nie ma miejsca na takie rzeczy.

Czy macie jakąś strategię odnośnie zdjęć, które pojawiają się na waszym profilu?

Tak, ta strategia to trzy słowa – naturalne, niewymuszone i spójne zdjęcia.

Zdjęcia z filtrem czy bez?

Stawiamy na delikatny retusz żeby nadać fajny, klimat vintage, jednocześnie nie niszcząc przy tym rzeczywistego koloru ubrań.

 Która marka modowa (polska albo zagraniczna) ma według was jeden z najciekawszych Instagramów?

Jest tak wiele ciekawych instagramów, nie tylko marek modowych, choć to na tematykę modową najbardziej zwracamy uwagę. Uwielbiamy instagram @nanushka – jest interesujący, estetyczny i nie ma tam nudy!

  Jak Instagram pomaga wam dotrzeć do potencjalnych klientek?

„Hasztagowanie”, promowanie postów ściśle określając grupę klientek, tworzenie wizerunku marki i opowiadanie historii poprzez zdjęcia – instagram to na ten moment jedno z najlepszych narzędzi do promocji marki modowej.

Anders Label: marka, którą pokochały polskie blogerki

ZobaczSchowaj komentarze

Wyprzedaże lato 2017: nasze typy z polską metką!

Sezon na wyprzedaże ruszył pełną parą. Zanim jednak pochłonie was zakupowe szaleństwo, które pomimo nawoływania do zdrowego rozsądku, doskonale rozumiemy, warto przypomnieć sobie, że okres obniżek to doskonały czas na to, aby uzupełnić naszą szafę o kilka wysokiej jakości klasyków. Doskonale skrojone marynarki, wysokiej jakości koszule czy sukienki, w których ponadczasowość miesza się z modną awangardą, to świetne wybory, które dodatkowo znajdziecie w promocyjnej ofercie polskich marek. Zobaczcie, na jakie przecenione projekty autorstwa rodzimych projektantów, warto naszym zdaniem zapolować!


Zakupy

BLESSUS

BLUZKA
632 ZŁ

WEAVE

SUKIENKA
1050 ZŁ

SAINT BODY

BODY
208 ZŁ

PORT PRIVE

BLUZKA
720 ZŁ

SELFIE JEWELLERY

PIERŚCIONEK
215,20 ZŁ

NUNC BY DOMINIKA NOWAK

BUTY
679,20 ZL

WEAVE

SZORTY
665 ZŁ

PAJONK

T-SHIRT
131 ZŁ

COSIMA BORAWSKA

OPASKA
152 zł

WEAVE

ŻAKIET
2240 ZŁ

AFUNGUARD

KOSZULA
159,20 ZŁ

PORT PRIVE

SUKIENKA
1200 ZŁ

PLANTS BY PAPROCKI&BRZOZOWSKI

T-SHIRT
161 ZŁ

PORT PRIVE

SUKIENKA
1520 ZŁ

BLESSUS

BLUZKA
600 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.