Instagram Tygodnia #3: moda w stylu vintage według marki Anders

Zakładając markę modową, każdy projektant stoi przed trudnym pytaniem – jak podbić serca potencjalnych klientek? Przepis Anders jest prosty: łączenie nowych trendów z dobrą ceną oraz świetnym wykonaniem, a w dodatku pięknym Instagramem. Młoda, polska marka może się pochwalić jednym z najbardziej estetycznych profili w naszej rodzimej branży, dlatego zapytaliśmy jaki jest ich przepis na sukces na tej społecznościowej platformie.

Czym różni się prowadzenie Instagrama marki modowej od prywatnego?

W prowadzeniu Instagrama marki nie ma miejsca na prywatę, należy tworzyć spójny content zgodny z wizerunkiem ukierunkowanym na określoną grupę odbiorców. Prywatnie bardziej też kierujemy się emocjami, lepszym czy gorszym dniem, ale na Instagramie firmowym nie ma miejsca na takie rzeczy.

Czy macie jakąś strategię odnośnie zdjęć, które pojawiają się na waszym profilu?

Tak, ta strategia to trzy słowa – naturalne, niewymuszone i spójne zdjęcia.

Zdjęcia z filtrem czy bez?

Stawiamy na delikatny retusz żeby nadać fajny, klimat vintage, jednocześnie nie niszcząc przy tym rzeczywistego koloru ubrań.

 Która marka modowa (polska albo zagraniczna) ma według was jeden z najciekawszych Instagramów?

Jest tak wiele ciekawych instagramów, nie tylko marek modowych, choć to na tematykę modową najbardziej zwracamy uwagę. Uwielbiamy instagram @nanushka – jest interesujący, estetyczny i nie ma tam nudy!

  Jak Instagram pomaga wam dotrzeć do potencjalnych klientek?

„Hasztagowanie”, promowanie postów ściśle określając grupę klientek, tworzenie wizerunku marki i opowiadanie historii poprzez zdjęcia – instagram to na ten moment jedno z najlepszych narzędzi do promocji marki modowej.

Anders Label: marka, którą pokochały polskie blogerki

ZobaczSchowaj komentarze

Nowe szaty króla, czyli pokaz Roberta Kupisza zima 2018/2019

Debaty na temat nowych odcinków „Gry o tron” czy niecierpliwe odliczanie dni do nowego sezonu „The Crown” od kilku miesięcy opanowały nasze (i chyba nie tylko) życie. Trudno zaprzeczyć temu, że popkultura przeżywa okres fascynacji wszystkim co związane lub inspirowane zamierzchłą historią, wojnami i wielkimi rodami królewskimi. Kwestią czasu było aż świat mody również sięgnie po te motywy, o czym mogliśmy się przekonać na wczorajszym pokazie Roberta Kupisza.

Nowe szaty króla, czyli pokaz Roberta Kupisza zima 2018/2019

Każdy kto śledzi karierę Roberta Kupisza, doskonale wie, że nie lubi on podążać utartymi ścieżkami i dlatego swoje kolekcje pokazuje z ponad rocznym, a nie kilku miesięcznym, wyprzedzeniem. Jego najnowsza propozycja, czyli „Crown” na zimę 2018, nazewnictwo czerpie z produkcji Netfliksa o Królowej Elżbiecie, jednak na wybiegu na próżno szukać kreacji, które w serialu nosiła Claire Foy. Kupisz swoje historyczne inspiracje ograniczył bowiem do dodatków i detali, a całość sylwetek utrzymał w charakterystycznym dla swojej marki klimacie sportowego luzu. „Przygotowując kolekcję Crown nie myślałem jednak w kategoriach stworzenia kostiumów z epoki, tylko współczesnej, casualowej kolekcji. Inspiracja jest tutaj idealnym pretekstem do fantazyjnej zabawy modą” – powiedział Kupisz.

Zabawy na pewno nie brakowało. Pokaz, który odbył się w Drukarni Praskiej, otworzyły sylwetki zdominowane przez czernie, granaty oraz „cięższe” materiały. Welurowe i skórzane sukienki uzupełniały futra oraz koronkowe aplikacje, a całość sylwetek dopełniały materiałowe korony zawadiacko założone na głowie, które przewijały się przez pozostałe części pokazu. Kolejne modelki, idące do rytmu ścieżki dźwiękowej inspirowanej historycznymi filmami, miały na sobie projekty typowe dla marki Kupisza. Dzianinowe bluzy z logo marki, spodnie dresowe ze ściągaczami oraz sportowe bomberki utrzymane w militarnej kolorystyce zawojowały „królewski” wybieg Roberta.

Nie moglibyśmy również nie wspomnieć o scenografii oraz atmosferze pokazu, które na pokazach Roberta odgrywają niemal tak istotną rolę jak kolekcja. Tym razem, aby podkreślić historyczny klimat projektów, modelki wychodziły zza wielkich wrot nawiązujących do epoki baroku. Jedno jest pewne – Robert Kupisz naprawdę wie jak zrobić widowisko.

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.