Instagram Tygodnia #10: kolorowe słodkości Warszawskiego Lukru

Jeśli lubicie słodkości, a dzień bez cukru jest dla was dniem straconym to z pewnością słyszeliście już o miejscu Warszawski Lukier. Znajdziecie tam nie tylko różowe i bardzo Instagramowe wnętrze, ale wszelkiego rodzaju pyszności z mlecznymi shake’ami na czele. W kolejnej odsłonie naszego cyklu „Instagram Tygodnia” postanowiliśmy zapytać o sekrety ich słodkiego profilu, ulubione aplikacje oraz najlepiej sprzedające się produkty!

Czym kierowaliście się tworząc profil na Instagramie? Macie jakąś strategię?

Od początku wiedziałyśmy, że zdjęcia, które będziemy zamieszczać na Instagramie muszą być jakościowe i interesujące dla widza. Chciałyśmy, żeby ukazywały nasze desery w „foodpornowym” stylu, tzn. żeby odbiorcy nie mogli oderwać od nich oczu i zapragnęli ich skosztować.

Jak wygląda proces robienia zdjęć na wasz profil? Robicie je sami czy korzystacie z pomocy fotografów?

Prowadzeniem Instagrama i robieniem zdjęć zajmuje się Dominika Jendrysik, prywatnie moja siostra i nasza przyjaciółka, zazwyczaj ona sama wie co robić, a czasem razem współpracujemy przy sesji zdjęciowej.

Macie ulubione aplikacje do edycji zdjęć czy wolicie takie „bez filtra”?

Nie korzystamy z żadnych aplikacji, edytor zdjęć w Instagramie w zupełności wystarcza.

Czy Instagram pomaga przyciągnąć nowych klientów?

Myślę, że tak, przede wszystkim pozwala w szybki i darmowy sposób dotrzeć do dużego grona odbiorców. Fajne jest to, że nasi klienci wrzucają mnóstwo zdjęć z naszymi freakshake’ami i oznaczają nas, często są to osoby z bardzo dużą ilością obserwatorów, więc to automatycznie też działa jak reklama.

Jaki produkt z waszej oferty sprzedaje się najlepiej?

Freakshake’i i gofry cieszą się dużym powodzeniem, jeśli chodzi o freakshake’i to faworytem jest karmelowy Lord Snickers.

Liczyliście kiedykolwiek ile kalorii mają wasze freak shaki?

To jedno z częstszych pytań jakie pojawia się w naszym lokalu, zawsze wtedy odpowiadamy – lepiej nie wiedzieć;), nas nigdy ta liczba nie interesowała, bo chciałyśmy stworzyć miejsce, gdzie bardziej od kalorii, liczy się miłość do słodyczy.

ZobaczSchowaj komentarze

Instagram Tygodnia #9: zdrowe pyszności od Juice Press People

W dzisiejszych czasach wszystko co fit jest niemal na wagę złota, a miejsca gdzie zjemy nie tylko pysznie, ale zdrowo biją rekordy popularności. Nie inaczej jest w przypadku stołecznego Juice Press People, czyli miejsca, gdzie znajdziemy świeże soki oraz kolorowe acai bowls, które w sam raz sprawdzą się na śniadaniowe spotkania ze znajomymi. Jednak Juice Press People to nie tylko zdrowe pyszności, ale również piękny Instagram, dlatego postanowiliśmy zapytać ich twórców o to jaki jest sekret fotografii jedzenia oraz pięknych kompozycji, które nieustannie zachwycają nas na ich profilu!

Instagram Juice Press People w trzech słowach?

Estetyczny, trend setterski, foodie :)

Czy Instagram pomaga w przyciąganiu nowych klientów?

Oczywiście! Dzięki temu, że nasz instagram ma spory zasięg, łatwiej dotrzeć nam do nowych, potencjalnych gości! Przyjeżają do nas nawet z innych miast  tylko dlatego, że odnaleźli nas poprzez social media.  To świetne i ważne narzędzie promującę biznes. Wierzymy, że instagram  ma wpływ na nasz sukces :)

Macie strategię odnośnie prowadzenia Instagrama (np. dobór zdjęć, kolorystyki)?

Tak! Staramy się dobierać różnorodne zdjęcia, między innymi lifestyle’owe,  produktowe nawiązujące do zdrowego trybu życia oraz zdjęcia wnętrza Juice Press People. Posty  utrzymane są w podobnej kolorystyce i klimacie, tak by nasz instagram tworzył spójną całość . Naszym celem jest budowanie świadomości marki w social media i wzmocnienie więzi z naszymi gośćmi.

Jaki jest wasz przepis na edycję zdjęć jedzenia, aby wyglądało ono tak apetycznie?

To tajemnica dziewczyn z 2inCreatives, które odpowiadają za zrobienie zdjęć na nasz instagram i stronę na facebooku :)

Pytanie do Loli – jak czuje się w roli gwiazdy waszego profilu?

Jak ryba w wodzie :)  Jest pełniona :) Prawdziwa z niej szefowa! Zależy jej na  dobrych relacjach z gośćmi, które niezmiennie buduje od początku funkcjonowania lokalu. Dzięki Loli w Juice Press People panuje rodzinna. Sama odpowiedziałaby: Woof Woof i zamerdała ogonkiem! :)

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności