Inspirujący dzień z Anetą Kręglicką

Pierwsza Polka wybrana na Miss Świata, bizneswoman, modelka, mama, specjalistka od PR-u, a od niedawna także projektantka współpracująca z marką Badura. To kobieta niezwykle zabiegana, więc podczas wspólnego dnia ledwo nadążaliśmy za nią. Jedno jest pewne – to był naprawdę inspirujący czas!

Spotkanie w sklepie Badura

Dzień zaczęliśmy od spotkania w butiku Badury. Aneta powiedziała nam, że szuka idealnych butów na walentynkową kolację. Spędziliśmy tam sporo czasu, gdyż wzorów i kolorów z kolekcji Badura wiosna-lato 2017 jest tak dużo, że trudno było jej wybrać. Aneta nie potrafiła się zdecydować i ostatecznie wzięła kilka par. Przecież znajdzie się okazja!

Przerwa na kawę

Aneta, tak jak my, lubi dobrą kawę, co było idealnym pretekstem do zrobienia sobie przerwy i rozmowy. Jej współpraca z marką Badura okazała się fascynująca, bo Aneta jest nie tylko twarzą, ale realnie uczestniczy w procesie powstawania i konstrukcji każdego z modeli z kolekcji Badura Icons. Proces projektowania sprawia jej ogromną frajdę, tworząc kolekcję przygotowuje kilkadziesiąt rysunków. Aneta, zupełnie jak Justyna i Maryna, założycielki Fashion Post, jest mamą nastolatka, i to były kolejny pretekst do dłuższej rozmowy. I tym samym trudno było się zmotywować do wyjścia dalej w ten zimny, lutowy dzień…

W drodze

Po kawie ruszyliśmy do pracowni marki MMC – jednej z ulubionych Anety. Buty wybrane, teraz czas dobrać stylizację. W drodze rozmawiałyśmy o idealnym miejscu na walentynkową kolację. Okazało się, że każda z nas ma nieco inne preferencje – dla Anety ważne jest, by restauracja podawała dobre sałaty, miała fajny i niewymuszony wystrój oraz nowoczesny klimat. W międzyczasie obserwowałyśmy ją, jak pracuje przed obiektywem, i – co przyznajemy z niemałą zazdrością – trudno nie zwrócić na nią uwagę na ulicy.

Przymiarki w MMC

Aneta wręcz uwielbia markę MMC i często zakłada ich kreacje na wyjątkowe okazje. Ta nadejdzie już niebawem – w walentynkowy wieczór gwiazda wybiera się na romantyczną kolację. Nic więc dziwnego, że wpadła do swoich przyjaciół – Rafała Michalaka i Ilony Majer – by ci doradzili jej, co ma założyć. Po długiej debacie dotyczącej idealnego stroju stanęło na połączeniu jeansów, tuniki i bomberki w stylu glam. Do tej stylizacji pasują zarówno szpilki z printem zaprojektowane przez Anetę dla Badura Icons oraz czarne zamszowe sandałki z frędzlami, srebrne półbuty z błyszczącymi noskami czy zapinane wokół kostki sandały w tym samym kolorze z kolekcji Badura wiosna-lato 2017.

Dzięki za fajny dzień spędzony razem!


Partnerem publikacji jest marka Badura.

ZobaczSchowaj komentarze

Comme des Garçons zaprojektowało własne emoji

W dzisiejszych czasach ciężko jest znaleźć osobę, która nie używa emoji. Te małe obrazki już na stałe weszły do kanonu „języka internetu”, a ich popularność nieustannie rośnie. Nic więc dziwnego, że branża fashion również je pokochała. Znane marki, jak Chanel czy Moschino, używają ich w swoich kolekcjach. Są też tacy, którzy idą o krok dalej i tworzą własne emotikonki, od Kim Kardashian i jej kimoji, po Karla Lagerfelda i Donatellę Versace. Niedawno do tego grona dołączyła kolejna marka, a jest nią Comme des Garçons jest kolejną marką.

Symbol PLAY Comme des Garçons, czyli serduszko z oczami, jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. My tym bardziej się z tego cieszymy, bo jego autorem jest Polak – Filip Pągowski. I to właśnie ta ilustracja została głównym bohaterem emotikonek marki. Podobnie jak w przypadku klasycznych emoji, serduszko pojawi się w wielu wersjach. Będzie pokazywać różne emocje czy aktywności, a nawet świąteczny klimat. W związku z tym, że nowość od Comme des Garçons swoją premierę na AppStorze miała kilka dni temu, cały zestaw został nazwany „Holiday emoji”. I tak pojawi się serduszko w czapce Świętego Mikołaja, czy z halloweenową dynią.

Emotikonki możemy kupić za 0,99 euro, a aplikację można połączyć również z facebookowym messengerem, więc nasze prywatne rozmowy będą miały prawdziwie modowy akcent. Lubimy!

Przeczytajcie także

Rei Kawakubo i Comme des Garçons motywem przewodnim Gali MET 2017

Najpopularniejszym słowem roku… nie jest słowo

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.