Inspiracją do powstania perfum Kim Kardashian West był paryski rabunek

Może się to wydawać dziwne, ale to właśnie traumatyczne wydarzenia sprzed roku zainspirowały Kim Kardashian West do stworzenia swojego pierwszego zapachu. Jak do tego doszło dowiedziecie się czytając dalej.

Rok temu podczas paryskiego tygodnia mody, uzbrojeni mężczyźni napadli Kim w wynajętym przez nią apartamencie i ukradli biżuterię wartą 10 milionów dolarów. Choć celebrytce nie się nie stało, od tego czasu ograniczyła swoją aktywność w sieci i postanowiła w spokoju dochodzić do siebie. Jak się okazało z całego tego przykrego zdarzenia wynikło jednak coś dobrego.

Podobno przyjaciele Kim, w bardzo modny ostatnio sposób, postanowili pomóc jej wyjść z traumy. „Wielu moich przyjaciół przychodziło i przynosiło mi uzdrawiające kryształy, to bardzo w stylu LA i teraz bardzo popularne – ale dla mnie oznaczało to coś więcej” powiedział w wywiadzie dla „Women’s Wear Daily”. Kim trzymając w domu sporą kolekcję minerałów zaczęła interesować się i zgłębiać ich niesamowitą moc.

I jak na prawdziwą bizneswomen przystało postanowiła przekształcić swoją nową pasję w lukratywny biznes. Wykorzystała element uzdrawiającej mocy minerałów jako inspirację do stworzenia swojego pierwszego zapachu.

W rzeczywistości jednak kryształ znajdziemy wyłącznie w kształcie opakowania i nazwie.  Flakon wygląda jak kawałek minerału.  A jakie nuty kryją się w środku? Każdy zapach miał być „spokojny i uzdrawiający”. Zamiast tego, Kardashian stworzył trzy różne wariacje na temat kryształu, oparte na jej ulubionych kwiatowych zapachach: „Crystal Gardenia,” „Crystal Gardenia Citrus” and „Crystal Gardenia Oud”. Główną nutą zapachową dla wszystkich trzech zapachów jest jak się domyślacie – gardenia.

Zapach będzie można już od jutra kupić przez stronę internetową i uwaga tylko przez nią! Choć Kardashian zdaje sobie sprawę, że może być trudno sprzedawać perfumy tą drogą, postanowiła zaryzykować. Biorąc pod uwagę, że jej ostatni kosmetyk z linii KKW Beauty, wyprzedał się w ciągu trzech godzin, przynosząc dochód w wysokości 14,4 miliona dolarów, o sprzedaż zapachu w ogóle nie musi się martwic. Zapach w dwóch pojemnościach 30 ml. i 75 ml.  będzie kosztował 35 i 60 dolarów.  Oczywiście wszystkie są w limitowanej edycji – co oznacza, że ​​każdy fan Kardashian z pewnością będzie chciał go mieć. WWD prognozuje, że ​​zapach zarobi ponad 10 milionów dolarów i to w niej mniej niż 24 godziny. Na tym Kim nie zamierza poprzestać i już zapowiedziała, że ​​planuje wypuścić pełną linię zapachów, a także korektor i kolejne kosmetyki do makijażu.

Gwiazda nawet traumę potrafi przekuć w sukces!

ZobaczSchowaj komentarze

Concept store Glossier wygląda jak wielki pokój luster

W tym sklepie można się poczuć jak w pokoju luster w wesołym miasteczku, albo w teatrze. A to za sprawą nieskończonej ilości luster, ukrytych w ścianach paneli i czerwonych kurtyn.  Zobaczcie jak wygląda w środku concept store najbardziej hot obecnie marki beaty na świecie.

O marce Glossier było głośno zanim powstała i emocje związane z jej produktami wciąż nie stygną. Glossier kultowa marka do pielęgnacji twarzy i ciała w przyjaznym dla milenium opakowaniem ogłosiła, że w październiku postanawiał rozszerzyć portfolio swoich . I  jak zapowiedziało tak zrobiła. I nareszcie pojawiły się pierwsze perfumy „Glossier You”.  

Z tej okazji w niedzielę w Nowym Jorku Glossier otworzył concept store specjalnie poświęcony nowym perfumom. Sklep znajduje się przy 123 Lafayette Street i zobaczycie go już z daleka bo w jest czerwony. Kiedy już tam dotrzecie w środku czeka na was niespodzianka – nieskończona ilość luster i ukryte przesuwane półki w ścianach, do których klienci mogą zbliżyć rękę by zostać popsikanym nowym zapachem Glossier.

Przestrzeń ozdobiona jest czerwonym, mięsistymi zasłonami i purpurowym dywanem. Całość odzwierciedla zainteresowania Emily Weiss (założycielki firmy) teatrem i sztuką performance.  

 

Post udostępniony przez 🦂 (@senorita)

Fani Glossier będą mogli kupić debiutancki zapach w tym wyjątkowym sklepie do 31 grudnia. Ale bez obaw, jeśli nie uda Ci się wyruszyć w podróż do Wielkiego Jabłka do końca roku by odwiedzić ten niezwykły sklep, zapach będzie nadal dostępny w sprzedaży online.

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.