Inspiracją do powstania perfum Kim Kardashian West był paryski rabunek

Może się to wydawać dziwne, ale to właśnie traumatyczne wydarzenia sprzed roku zainspirowały Kim Kardashian West do stworzenia swojego pierwszego zapachu. Jak do tego doszło dowiedziecie się czytając dalej.

Rok temu podczas paryskiego tygodnia mody, uzbrojeni mężczyźni napadli Kim w wynajętym przez nią apartamencie i ukradli biżuterię wartą 10 milionów dolarów. Choć celebrytce nie się nie stało, od tego czasu ograniczyła swoją aktywność w sieci i postanowiła w spokoju dochodzić do siebie. Jak się okazało z całego tego przykrego zdarzenia wynikło jednak coś dobrego.

Podobno przyjaciele Kim, w bardzo modny ostatnio sposób, postanowili pomóc jej wyjść z traumy. „Wielu moich przyjaciół przychodziło i przynosiło mi uzdrawiające kryształy, to bardzo w stylu LA i teraz bardzo popularne – ale dla mnie oznaczało to coś więcej” powiedział w wywiadzie dla „Women’s Wear Daily”. Kim trzymając w domu sporą kolekcję minerałów zaczęła interesować się i zgłębiać ich niesamowitą moc.

I jak na prawdziwą bizneswomen przystało postanowiła przekształcić swoją nową pasję w lukratywny biznes. Wykorzystała element uzdrawiającej mocy minerałów jako inspirację do stworzenia swojego pierwszego zapachu.

W rzeczywistości jednak kryształ znajdziemy wyłącznie w kształcie opakowania i nazwie.  Flakon wygląda jak kawałek minerału.  A jakie nuty kryją się w środku? Każdy zapach miał być „spokojny i uzdrawiający”. Zamiast tego, Kardashian stworzył trzy różne wariacje na temat kryształu, oparte na jej ulubionych kwiatowych zapachach: „Crystal Gardenia,” „Crystal Gardenia Citrus” and „Crystal Gardenia Oud”. Główną nutą zapachową dla wszystkich trzech zapachów jest jak się domyślacie – gardenia.

Zapach będzie można już od jutra kupić przez stronę internetową i uwaga tylko przez nią! Choć Kardashian zdaje sobie sprawę, że może być trudno sprzedawać perfumy tą drogą, postanowiła zaryzykować. Biorąc pod uwagę, że jej ostatni kosmetyk z linii KKW Beauty, wyprzedał się w ciągu trzech godzin, przynosząc dochód w wysokości 14,4 miliona dolarów, o sprzedaż zapachu w ogóle nie musi się martwic. Zapach w dwóch pojemnościach 30 ml. i 75 ml.  będzie kosztował 35 i 60 dolarów.  Oczywiście wszystkie są w limitowanej edycji – co oznacza, że ​​każdy fan Kardashian z pewnością będzie chciał go mieć. WWD prognozuje, że ​​zapach zarobi ponad 10 milionów dolarów i to w niej mniej niż 24 godziny. Na tym Kim nie zamierza poprzestać i już zapowiedziała, że ​​planuje wypuścić pełną linię zapachów, a także korektor i kolejne kosmetyki do makijażu.

Gwiazda nawet traumę potrafi przekuć w sukces!

ZobaczSchowaj komentarze

Ekskluzywne zapachy Sublime Nature by Oriflame

Szwedzka marka Oriflame wprowadza na rynek dwa nowe, ekskluzywne zapachy, których twórczynią jest mistrzyni perfumiarstwa Nathalie Lorson współpracująca wcześniej z takimi markami jak YSL, Dolce & Gabbana czy Roberto Cavalli. Na razie do sprzedaży trafią perfumy o zapachu tuberozy i fasolki tonki. Jeśli ciekawi was jakie jeszcze nuty odnajdziemy w tych dwóch wyjątkowych zapachach, odpowiedź znajdziecie poniżej.

Sublime Nature to nowa kolekcja zapachów premium marki Oriflame w skład której wchodzą niszowe, luksusowe perfumy tworzone przez mistrzynię perfumiarstwa z najbardziej ekskluzywnych komponentów. Tuberoza i tonka to dwa zapachy, które znajdziemy w tej wyjątkowej linii, a w przyszłości dołączy do nich trzeci zapach.

Na wizualach promujących tą luksusową linię nie zobaczymy twarzy modelki, bo gwiazdą w tym przypadku są same zapachy oraz perfumiarka, który je stworzyła, czyli Nathalie Lorson. Twórczyni kolekcji Sublime Nature jest żywą legendą w swojej branży.  Skomponowała zapachy m.in. dla Saint Laurent, Dolce & Gabbana czy Roberto Cavalli.

Zapytana o inspirację Nathalie odpowiada: „Przy Sublime Nature podeszłam do swojej wizji perfum w zupełnie nowy sposób. Pragnęłam uchwycić wyjątkowe chwile w cyklu natury, wtedy, gdy dwa składniki moich perfum są najbardziej magiczne i najpiękniejsze. Tworząc te dwa zapachy, opierałam się na kultowych składnikach sztuki perfumeryjnej. Wybrałam składniki o najdoskonalszej jakości: tonkę z Brazylii i tuberozę z Indii.”

W pierwszym zapach Tuberose głównym składnikiem jest kwiat tuberozy, który uznawany jest za jeden z najbardziej aromatycznych komponentów perfum na świecie. Zbierany w nocy wydziela bardzo intensywny aromat – zbierany o świcie oddaje lekki, świeży zapach – idealnie odnajdujący się w kompozycjach perfum. Cudownemu aromatowi kwiatów towarzyszą delikatne akordy rosy i drewna sandałowego. Zapach został zamknięte w prostym i minimalistycznym, ale przez to bardzo luksusowo wyglądającym opakowaniu.

Rosnąca naturalnie w lasach deszczowych Ameryki Południowej tonka jest jednym z najlepszych i najbardziej poszukiwanych składników perfumeryjnych. Znana jest ze względu na charakterystyczny, podobny do wanilii smak i ciepły, apetyczny zapach, przypominający aromaty cynamonu, szafranu, migdałów i goździków. Poza tym jest jednym z najpiękniejszych i najbardziej wyszukanych składników sztuki perfumiarstwa. Smakowity aromat tonki łączy w sobie nuty wanilii, migdałów, cynamonu i karmelu. To bardzo wyrafinowany,  zmysłowy zapach, ale i intensywny zapach. Kompozycja otwiera się wielowymiarową nutą cascalone, połączoną z soczystymi czarnymi porzeczkami i świeżymi, wodnymi nutami jaśminu. W jej sercu odnajdziemy stworzony specjalnie dla Sublime Nature bukiet tonki Sublime CO2 połączony z purpurowym heliotropem.

My mieliśmy już okazję powąchać zapachy podczas konferencji prasowej odbywającej się we wnętrzach restauracji Warszawski Sen w Hali Koszyki i jesteśmy pod wrażeniem ich kompozycji!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.