Inspiracja cyklami natury i życia w jesiennej kolekcji LOUS

Źródłem inspiracji najnowszej, jesiennej linii LOUS jest fascynujący cykl życia i natury. Marka figurująca na rynku od 5 lat, tym razem krąży wokół wcześniej wykorzystanych modeli i kolorów, które udoskonalone na nowo przywodzą na myśl symboliczne, tajskie tatuaże Sak Yant. Autorem sesji wizerunkowej kolekcji CYCLES jest znany, polski fotograf Marek Straszewski, który tym razem sprawdził się nie tylko w roli fotografa, ale także modela.

Inspiracja cyklami natury i życia w jesiennej kolekcji LOUS
LOUS_AW'17-Kolekcja_CYCLES-Kampania_(7)

Nowy sezon oznacza dla LOUS nową, choć nie do końca nową kolekcję. Najnowsza linia odczarowuje bowiem estetykę starszych, dobrze już znanych modeli marki. Tym razem są one jednak udoskonalone, zmienione, z nowym pokładem energii. Inspiracją do odnowy elementów dawnych linii była podróż twórców, gdzie odkryli cyklicznie, odnawialne tatuaże Sak Yant–  przedstawiające tajemnicze, święte symbole pełne znaczeń tworzone przez buddyjskich mnichów. Po specjalnym pobłogosławieniu pełnią one rolę wyjątkowego amuletu, a ściślej ujmując życiowego drogowskazu dla każdego, kto je nosi. Sama mantra i niepowtarzalna siła zawarta w tym wyjątkowym wzorze związana jest z niezwykłą mocą drzemiącą w filozofii buddyjskiej. Każdego roku podczas festiwalu Wai Khru mnisi poprawiają jeszcze raz zrobione tatuaże wlewając w nie nową siłę, a tym samym wzmacniając ochronne właściwości.

Towarzysząca kampanii sesja wizerunkowa kolekcji CYCLES zrodziła się przy współpracy z jednym z najznakomitszych polskich fotografów– Markiem Straszewskim. Praca marki z wybitnym artystą nie jest kwestią przypadku – pomysł wspólnej kampanii zakiełkował w głowie twórców wraz z ideą nawiązania kolekcji do Dalekiego Dschodu, bowiem fotograf również podziela niezwykłą pasję do tamtejszej kultury. Przy wyjątkowej sesji swój udział miała także znana ilustratorka Sylwia Dębicka, która na potrzebę zdjęć stworzyła na ciele modeli zmywalne tatuaże na wzór tajskich Sak Yant. Dodatkowo, tym razem Marek Straszewski mógł sprawdzić się nie tylko w roli fotografa, ale także modela. Polski artysta stanął po dwóch stronach obiektywu, pozostając tłem i wsparciem dla berlińskiej modelki Annabelle Riess.

Zobacz też:

#tbt: Marek Straszewski i Kasia Figura 1994

ZobaczSchowaj komentarze

Biurowy dress code według Uterqüe

Wzorem bohaterek kultowego „Seksu w wielkim mieście”, życie współczesnych kobiet najczęściej obraca się wokół pracy, spotkań towarzyskich oraz prób pogodzenia jednego z drugim. I wbrew serialowym stereotypom, rzadko kto w międzyczasie potrafi jeszcze zmieścić zmianę stylizacji. Hiszpańska marka Uterqüe doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego jesienna kolekcja to niezwykle efektowna próba połączenia dwóch światów – pracy oraz życia osobistego.

Biurowy dress code według Uterqüe

Jesienna kolekcja Uterqüe to inspiracje pochodzące z trzech, zupełnie różnych źródeł. Awangardowy Paryż spotyka się tutaj z wielkomiejską rzeczywistością Nowego Jorku lat 70. oraz punkowymi latami 80., a każdy element oddaje artystycznego ducha minionych dekad. Cała kolekcja jest swego rodzaju hołdem złożonym ukraińskiej projektantce oraz malarce z początku XX wieku Sonii Delaunay, której prace były zdefiniowane przez kolory oraz abstrakcyjne kształty imitujące ruch.

Kim jest klientka Uterqüe? To kobieta, która nie boi się awangardowych połączeń i wie, że życie nie kończy się wraz wybiciem godziny 17. Dlatego na sezon jesienny, hiszpańska marka proponuje proste kroje i fasony w sam raz na 8-godzinny dzień pracy, które jednocześnie zostały przełamane elektryzującymi barwami. W kolekcji możemy podziwiać płaszcze o wojskowym kroju z tweedu, futra w kolorze ultramaryny, koszule z woalu z żakardową koronką, postrzępione spodnie ze średnim stanem, a wszystko w zimowych barwach burgundu, ochry i czekolady.

Patrząc na zdjęcia kolekcji, możemy powiedzieć jedno. Chcemy już jesień!

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.