Inglot na nowojorskim tygodniu mody

Co łączy Beyonce, Lady Gagę, Alicia Keys i firmę Inglot? Podpowiadamy – projektant  Michael Costello, którego wspomniane gwiazdy są ogromnymi fankami! Z kolei za makijażem na pokazie tego projektanta podczas ostatniego tygodnia mody stoi jedna z najbardziej znanych w świecie polskich marek kosmetycznych.

Wizażysta Edward Cruz razem z teamem Inglot stworzyli olśniewające makijaże inspirowane czarnym amethystem, w całości wykonane stworzoną specjalnie na tę okazję makijażową kolekcją.

Makijaż na pokazie Michaela Costello to mocno podkreślone oczy i usta. Smoky eye, bordowa i ciemnoczerwona pomadka, oraz rozświetlona cera doskonale podkreśla wieczorowy charakter kolekcji.

Film z  backstage’u tego pokazu można oglądać na bilbordzie nad wejściem salonu Inglot na nowojorskim Time Square.

Kosmetyki użyte do makijażu na pokazie Michaela Costello :

  • cienie do powiek o numerach: 498 – metaliczna szarość, 36 – srebrny, 368 – brzoskwiniowy, 373 – matowa biel.
  • pomadka czerwona i śliwkowa nr 176 i 435
  • podkład do twarzy AMC

Marka malowała również 40 modelek na pokazie Badgley Mischka, których looki inspirowane były bajką o Królowej Śniegu. Było więc dużo połysku  na skórze i powiekach, satynowe, intensywne odcienie szminek na ustach.

 

Na pewno wypróbujemy ten odważny makijaż przy pierwszej, wieczorowej okazji!

ZobaczSchowaj komentarze

Pochwała kobiecości w kolekcji #LaDorothée Tomaotomo, wiosna-lato 2018

Najnowszy pokaz Tomasz Olejniczak, tworzący pod marką TOMAOTOMO, zaprezentował w klimatycznych wnętrzach Hotelu Bellotto w Warszawie. Kolekcja #LaDorothée to prezent i hołd złożony mamie projektanta.

Pochwała kobiecości w kolekcji #LaDorothée Tomaotomo, wiosna-lato 2018

Pokaz najnowszej kolekcji #LaDorothée odbył się w pięknej scenerii – wnętrz Hotelu Bellotto w Warszawie. Otworzyła go dawno niewidziana Zuza Kołodziejczyk (zwyciężczyni 3 edycji Top model), która wróciła w doskonałej formie. Kolekcja, którą mogli obejrzeć zebrani goście została stworzona dla świadomych i przebojowych kobiet, z wysokim poczuciem własnej wartości, które nie obawiają się odważnych stylizacji, bo strojem podkreślają swoją osobowość, niezależność i siłę. Na wybiegu pojawiły się więc zmysłowe kreacje o różnorodnych fasonach, długościach i wykonane z różnych materiałów. „To historia o modzie, którą opowiadam współczesnej kobiecie, kochającej niezapomniany urok lat 50 i 60.” – mówi Tomasz Olejniczak – „W kolekcji dominują suknie i sukienki, ale nie zabrakło tu także płaszczy, żakietów, spodni i zestawów codziennych w bardzo luksusowym wydaniu.”

Doskonałe jakościowo tkaniny pochodzące z uznanych szwajcarskich i francuskich fabryk, w których zaopatrują się światowe domy mody tj. Prada, Fendi, Chanel, czy Louis Vuitton odgrywały równie istotną rolę. Jedwabie, gipiury, pawie pióra w mieniących odcieniach, czy efektowne hafty wspólnie tworzyły niesamowity, wizualny spektakl.

Projektanta oklaskiwały słynne koleżanki m.in Edyta Olszówka, Weronika Książkiewicz czy Hanna Lis. Wśród gości obecna była także mama projektanta, która jak podkreśla zawsze projektant, jest najważniejszą osobą w jego życiu. Mama była pierwszą i najwierniejszą klientką Tomasza. To dzięki niej, 8 lat temu, zdecydował się na pokazanie swojej debiutanckiej kolekcji w trakcie Łódzkiego Fashion Week. To ona wiernie mu kibicuje w trakcie pokazów, oglądając kolekcję zawsze z pierwszego rzędu. Dlatego wczorajszy pokaz Tomasz Olejniczak zadedykował właśnie swojej mamie.

Patronem medialnym wydarzenia był portal Fashion Post i Fashion Magazine, a pokaz obejrzeli Marzena Michela Singh redaktor naczelna Fashion Magazine i Zbigniew Kokot szef działu reklamy Fashion Post i Fashion Magazine.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności