INGLOT kolejny raz na Nowojorskim Tygodniu Mody!

Marka INGLOT po raz kolejny wzięła udział w nowojorskim tygodniu mody, będąc partnerem pokazu legendarnego duetu amerykańskich projektantów Badgley Mischka.

Pokaz kolekcji jesień/zima 2018 odbył się w budynku Sring Studios, jednej z głównych lokalizacji tegorocznego sezonu NYFW. INGLOT Pro Team współpracował przy tworzeniu makijaży ze znaną i cenioną w branży wizażystką Gucci Westaman, która na co dzień pracuje z takimi gwiazdami jak Reese Witerspoon czy Jennifer Aniston.

Badgley Mischka na nadchodzący sezon zaproponowali kreacje bardzo kobiece i eleganckie. Kobieta Badgely Mischka jest pewna siebie, potrafiąca umiejętnie łączyć klasykę z odważniejszymi elementami. To kobieta romantyczna i delikatna, ale również świadoma siebie i umiejąca pokazać pazur.

Zespół wizażystów INGLOT wykreował looki, które doskonale oddawały ducha kolekcji. Zainspirowany filmem „Wywiad z wampirem” look, jest delikatny i romantyczny. Głównym elementem jest porcelanowa skóra, „poplamione krwią” usta oraz cieniowane, rozmyte powieki, uwydatniające naturalny kształt oczu. Wykreowania zmysłowego wampirzego looku wizażyści osiągnęli dzięki kilku kosmetyków. Zaczęli od nawilżającego serum na dzień INGLOT. By nałożenie makijażu było łatwiejsze, i by przedłużyć jego trwałości zastosowano Korygującą bazę pod makijaż HD, do której dodano kropelkę Olejku do twarzy Sunrise Drop, aby wzmocnić nawilżenie i dodać cerze naturalnego blasku wystarczyła niewielką  ilość Rozświetlacza do twarzy i ciała AMC.

By wykreować wampirze, ale jednocześnie kobiecego spojrzenia wizażyści użyli tuszu Lash Enhancer tylko na końcówki rzęs. A dla uzyskania efektu ust poplamionych krwią na środek ust delikatnie nałożono pomadki matowe w odcieniach głębokiego burgundu #426 i #445.

Makijaże jest wyjątkowy, a my niezmiennie jesteśmy dumni, że nasza polska marka obecna jest na międzynarodowych wybiegach.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jennifer Lopez rozpoczyna współpracę z marką INGLOT!

Marka Inglot nie przestaje nas zaskakiwać. Jeszcze nie opadły emocje po międzynarodowych fashionweekach na których polski brand był obecny. A tu kolejna bomba. Inglot nawiązał współpracę z muzą przemysłu kosmetycznego i inspiracją w dziedzinie stylu i makijażu dla kobiet na całym świecie, Jennifer Lopez. Teraz gwiazda zadebiutuje w branży beauty limitowaną kolekcją kosmetyków do makijażu stworzoną we współpracy z polską marką. Uwielbiamy być bombardowani takimi wiadomościami.

Takie wiadomości chcielibyśmy przekazywać wam codziennie. Nasza duma narodowa, czyli marka Inglot właśnie ogłosiła, że nawiązała współpracę z Jennifer Lopez, który stworzy linię kosmetyków.

‘’Limitowana kolekcja, którą stworzyłam wspólnie z marką INGLOT jest pełna moich must-haves makijażowych w ulubionych kolorach. Mamy tutaj wszystko – od maskary, przez pomadki, róże do policzków, rzęsy, aż po cienie do powiek i oczywiście bronzery. To, co unikalne i zarazem ekscytujące w tej kolekcji to palety Freedom System, które umożliwiają wykreowanie własnej, spersonalizowanej palety do makijażu, zawierającej produkty i kolory, których potrzebujesz. Nie musisz kupować palet do makijażu z pięcioma cieniami, żeby mieć jeden kolor, którego naprawdę chcesz użyć.” opowiada Jennifer.

Współpraca odzwierciedla wspólną dla Jennifer i INGLOT wizję siły kobiecości, czyli niezliczone możliwości wyrażenia siebie oraz podkreślenia indywidualnego piękna poprzez makijaż. Jennifer bardzo blisko współpracowała z marką w każdym aspekcie związanym z kolekcją. Miała bezpośredni wpływ na kolorystkę, wybór produktów, kampanię marketingową, wygląd opakowań, a także nazwy flagowych produktów, jak „Boogie Down Bronze” czy „Livin’ The Highlight”, inspirowanych jej karierą. Jako międzynarodowa gwiazda sprawdzająca się w wielu rolach z macierzyństwem na czele, Jennifer stworzyła linię kosmetyków dla kobiet, które tak jak ona są w ciągłym biegu.

„Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora. Jennifer jest prawdziwą wizjonerką w dziedzinie makijażu” – mówi Grzegorz Inglot, Wiceprezes INGLOT USA. „Oprócz świetnego stylu, jest również ekspertem w sferze beauty. Po wielu latach pracy z najlepszymi w tej branży dokładnie wie czego pragną kobiety oraz jakie produkty są im niezbędne, aby wykreować piękny blask, z którego słynie”.

Kolekcja Jennifer Lopez INGLOT składa się z 70 elementów, wśród których znalazły się między innymi pudry, pomadki do ust, cienie do powiek czy stanowiące mocny akcent kasetki Freedom System. Linię charakteryzują zaawansowane formuły produktów i szeroki wachlarz kolorystyczny – od subtelnych, a zarazem wyrazistych odcieni nude, przez połyskujące akcenty, aż do głębokich, zmysłowych kolorów idealnych do wykreowania makijażu w stylu smoky eyes. Bogata gama produktów pozwala na tworzenie niepowtarzalnych makijaży, inspirowanych ikonicznym stylem Jennifer – począwszy od naturalnego dziennego, po efektowny, wieczorowy look. Zdjęcia do kampanii reklamowej wykonał jeden z najlepszych na świecie fotografów beauty – Solve Sundsbo.

W Polsce kolekcja Jennifer Lopez INGLOT dostępna będzie od 26 kwietnia w punktach sprzedaży INGLOT oraz w sklepie on-line.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności