Idealny zestaw treningowy z wyprzedaży

Nowy rok to dla wielu z was czas ambitnych postanowień i walki z własnymi słabościami. My zawsze popieramy wszelkie starania i pomagamy w zmaganiach dotyczących mody i urody. One zawsze świetnie idą ze sobą w parze, dlatego nie możemy zapomnieć o tym, że podczas treningu także chcemy wyglądać modnie. Wykorzystajcie czas trwających wyprzedaży i skompletujcie zestawy, które zapewnią motywację na cały rok.

Już nie raz na łamach Fashion Post przekonywaliśmy was, że podczas treningu najważniejsze jest odpowiednio dobrane do stopy i miękkie obuwie. Nie możemy zapomnieć o oddychających leginsach i topie, a także dopasowanej bieliźnie. Kilka gadżetów, takich jak: torba treningowa, zegarek oraz rękawice, z pewnością zapobiegną pomogą nam w zapakowaniu stroju treningowego, zapobiegną odciskom oraz zapamiętają nasze sportowe osiągnięcia. Wszystkie podane ceny uwzględniają rabaty!


Zakupy

Puma

Torba sportowa damska active training
ok. 162,00 zł

Puma

Bluzka damska active training
ok. 167,00 zł

Nike

Skarpety treningowe
29,00 zł

Nike

Stanik zapewniający lekkie wsparcie
115,00 zł

Under Armour

Tank top
89,95 zł

Nike

Damskie buty treningowe FLEX ADAPT TR
245,00 zł

Cardio Bunny

Legginy FIREFLY
99,00 zł

Cardio Bunny

Bluza BELLFLOWER
159,00 zł

Adidas

Buty treningowe PURE BOOST X TRAINING SHOES
249,00 zł

Reebok

Legginsy studio lux urban instinct
124,00 zł

Adidas Stella Sport

Bluza z kapturem
149,00 zł

POLAR A300 hr czarny

Zegarek do treningów
529,00 zł

Under Armour

Rękawiczki treningowe
99,95 zł

Nike

Spodenki treningowe Flex 2-in-1
169,00 zł

Nike

Koszulka biegowa AeroReact
164.50 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Oliwia Grochal: art direction w rytmie elektro

Liczne podróże, wykształcenie fotograficzne oraz muzyczne wykorzystuje w codziennej pracy dyrektora artystycznego. Kiedyś bardziej skupiona na markach luksusowych, dziś coraz częściej pracuje dla tych związanych ze sportem i aktywnym trybem życia. Oliwia Grochal lubi śledzić także blogi oraz słuchać muzyki elektronicznej, przy której opracowuje koncepcje wizualne dla swoich klientów. Poznajcie kolejną bohaterkę cyklu „Obserwowani”.

Zanim zaczęła na poważnie fotografować, intensywnie podróżowała po Europie w poszukiwaniu inspiracji. Mieszkała w Londynie, gdzie zajmowała się visual merchandisingiem w słynnym charity shopie TRAID. Tam zdobyła wiedzę o markach luksusowych, odbyła szereg szkoleń pozwalających odróżnić oryginał od zwykłej podróbki. To doświadczenie mocno wpłynęło na jej późniejsze postrzeganie mody i estetyki.

Pomysł na to, aby zająć się profesjonalną fotografią narodził się w trakcie podróży do Portugalii w 2008 roku.Wtedy po raz pierwszy wzięła do rąk analogową lustrzankę i po paru wskazówkach profesjonalisty postanowiła samodzielnie uwiecznić wspomnienia z miejscowego festiwalu oraz dalszej podróży autostopem aż do Hiszpanii. Wtedy jeszcze nie zdawała sobie sprawy z tego, że kiedyś połączy to z pracą w branży mody. Wiedziała natomiast, że złapała nowy wiatr w żagle i że odnalazłam coś, co zainspiruje ją bardziej niż muzyka (z wykształcenia jest pianistką).

Pół roku później wróciła do Polski z planem podjęcia studiów. W 2010 roku w Akademii Fotografii zaczęła się jej przygoda z fotografią modową. W tamtym czasie rozpoczęła współpracę z agencjami modelek oraz publikowała swoje pierwsze sesje zdjęciowe w polskich i zagranicznych magazynach. Jako fotograf modowy współtworzyła obie edycje książki „Fashion People Poland” Doroty Wróblewskiej. Była także związana z firmą Answear, prowadząc dla niej studio fotograficzne. Praca art directora pojawiła się tak naprawdę w ubiegłym roku, w momencie podjęcia współpracy z agencją Marketing Investment Group (MIG) obsługującej marki, takie jak: Sizeer, UP8, Timberland, Lacoste oraz New Era. Obecnie razem z zespołem specjalistów zajmuje się produkcją sesji zdjęciowych oraz tworzeniem materiałów .

„Efekty współpracy z moim zespołem oraz atmosfera jak się wtedy wytwarza podczas pracy, dają mi pozytywnego kopa do dalszego działania” – zdradza Oliwia. „Jest to dla mnie bardzo ciekawe doświadczenie, gdyż wcześniej poruszałam się głównie po tematyce high fashion. Od roku zapoznaje się z kultura sportową i zdecydowanie wyznaję zasadę posiadania dobrych kicksów” – żartuje.

Na pytanie czy ten zawód wymaga jakiejkolwiek kierunkowej edukacji odpowiada zdecydowanie – „Osobiście uważam, że kierunkowa edukacja artystyczna jest bardzo istotna. Niemniej jednak, moje wieloletnie doświadczenie w branży zdaje się odgrywać równie ważną rolę. Tylko w ten sposób zdobywamy wiedzę i warsztat z danej dziedziny, a już pracując wykorzystujemy szeroki zakres naszych dodatkowych umiejętności. Możemy wtedy także przekraczać nasz standardowy obszar kompetencji” – twierdzi Oliwia.

Jej zdaniem art director to z pewnością, wnikliwy i bystry obserwator trendów. Powinna go cechować bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętne kierowanie zespołem oraz komunikatywność. „Art musi być dokładny i precyzyjny – rozmawia przecież z innymi osobami o sztuce, którą, jak wiemy, ciężko jest zmatematyzować. Byłoby wskazane, aby taką osobę cechowała pewność siebie oraz umiejętność przekonywania do siebie ludzi – wszak to on jest kierownikiem planu i całego projektu” – dodaje.

Oliwia chętnie śledzi blogerki modowe – przede wszystkim Oracle Fox oraz Rebellook, z którą niegdyś miała przyjemność współpracować. Ceni marki takie jak & Other Stories, Acne, Isabel Marant, uwielbia okulary Diora. Muzycznie jest osadzona w elektronice i zazwyczaj pracuję przy dźwiękach Kaytranady, a wieczorami słucha Toma Mischa.

Jej marzeniem jest stworzenie własnej marki odzieżowej oraz wprowadzenie jej na rynek międzynarodowy. Cały koncept jest już na etapie projektowania, ale o szczegółach opowie nam następnym razem. Obecnie cieszy się, że udało jej się osiągnąć taki poziom umiejętności i doświadczenia, który pozwolą jej na realizowanie siebie w tej dziedzinie.

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.